پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

عکسها و خاطرات شمال ( مهر 92)

1392/7/12 19:20
1,205 بازدید
اشتراک گذاری

٢ سال و ٩ ماه...

دوست دارم همه جا نام تو را غرق زیبایی دریا بکنم

دوست دارم صدف خاطر چشمان تو را رنگ آبی بزنم

دوست دارم همه جا یاد تو را رنگ آبی بزنم...

قلب من پسرم:

روز سوم مهر ماه راهی سفر شمال شدیم.

سال پیش که با هم رفتیم شمال 17 ماهه بودی و از خاطرات سفر شمال فقط دریا و آب بازی توی ذهنت بود و فکر میکردی که به دریا میگن شمال. از چند روز قبل که بهت گفته بودیم میخوایم بریم شمال، میگفتی آخ جون میخوا برم دریا آب بازی.

و بعد که فهمیدی توی این سفر سما جون هم باهامون هست کلی ذوق کردی و میگفتی میخوام با سما برم دریا بازی کنم شادی کنم.

 

بقیه در ادامه مطلب:

 

صبح زود همراه آقاجون و مامانی و دایی و زندایی و سما جون راهی شدیم. از همون اول شما دوتا سر اینکه آقا جون توی ماشین کی بشینه دعوا داشتید و هر بار هم یه کدومتون موفق میشدید.

اینجا بالای دیزین بود که در حالیکه هوا خیلی سرد بود مشغول خوردن صبحانه شدیم.

ناهار رو هم توی جنگلهای عباس آباد خوردیم که منظره هاش واقعا دیدنی و بی نظیره.

 

وقتی رسیدیم به شهر زیبای رامسر بعد از یک استراحت کوتاه رفتیم کنار دریا. به محض اینکه رسیدیم و چشمت افتاد به دریا اینقدر جیغ زدی و ذوق میکردی که روی پا بند نبودی. و اگر یک لحظه ازت غافل میشدیم تا زانو میرفتی توی آب.

 

بعد از اینکه کلی با آقاجون آب بازی کردید سطل و وسایل شن بازیتون رو آوردید و مشغول بازی شدید.

وقتهایی هم که توی ویلا بودیم همش توی حیاط مشغول تاپ بازی و ماشین و اسکوتر بازی بودید . و تا هوا تاریک نمیشد تو نمیومدید.

فردای اونروز صبح زود همراه باباجون و دایی و آقا جون واسه اولین بار رفتی استخر . صبح توی خواب ناز بودی که تا بهت گفتم پارسا پاشو میخوای بری استخر از جا پریدی و سریع گفتی بابا من حاضرم بریم. اینجور که بابا تعریف میکرد حسابی بهت خوش گذشته بوده و اصلا از استخر نترسیده بودی. آخه تو عاشق آب تنی هستی پسرم.

بعد همه با هم رفتیم به سمت تله کابین رامسر که واقعا بی نظیر بود. از اونجا که تو عاشق ارتفاع و بلندی هستی ، تا از از اون پایین کابینها رو دیدی گفتی آخ جون میخوام برم تو آسمونا.

و بلاخره به آرزوت رسیدی و رفتی اون بالابالاها.

 

منظرۀ دریا از بالای تله کابین.

لحظه غروب که دریا واقعا زیبا بود

گل عمه سما جونم

مامانم بفرما بادوم

روز آخر توی راه برگشت

در کل سفر خیلی بود که حسابی بهمون خوش گذشت . مخصوصا به شما و سماجون که توی سفر تنها نیودید و همیازیهای خوبی واسه همدیگه بودید. ولی جای فاطمه جون که توی همه مسافرتها کنارتون بود واقعا خالی بود.

فردای اونروز که برگشتیم تو مریض شدی و باز ویروسها اومدن سراغت. شبش تا صبح تب داشتی و بدنت داغ بود تا صبح که بردیمت دکتر و کلی واست شربت و دارو نوشت.

اینقدر بی حال و کسل بودی که باورم نمیشد تو همون پسر شیطون منی که تا روز قبلش یک لحظه هم آروم نمیشستی و همش در حال تکاپو بودی.

تا روز بعدش که بهتر شدی. ولی از اونجا که تو گل مامان در طول روز صدبار منو بوسه بارون میکنی و ابراز علاقه میکنی، من هم به این ویروس مبتلا شدم و چند روزی گرفتار مریضی بودم.

ولی حالا خداروشکر هر دومون حالمون خیلی بهتر شده .

بازم خدا رو شکر به خاطر همۀ نعمتهای بیکرانش و وجود تو گل نازینینم که با حضورت روزهای قشنگ و خاطره های زیبا رو برامون میسازی.

عاشقانه دوستت دارم عزیزترین من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

زهرا(مامان علی و امید)
13 مهر 92 15:38
سلاااااام سمانه جون ..
واااااای عجب پست جانانه اییی ...
کلی کیف کردممم .. دلم برای این وروجک بدجوری تنگ شده بود
>چقدر بهشووون خوش گذشته بووود .. خیلی کار خوبی کردین که رفتین شمال و یه آب و هوایی عوض کردین ..
اون عکسی که کنار دریا انداختی و لحظه غروب آفتاااب خیلیی خوشگل شده
خوش به حااال پارسا با آقا جونش که انقدررر دوسش داره و باهاااش همبازیه .. خیلی باحال بود که گفتی سر اینکه آقاجونت پیش کدومشون باشه دعوا داشتن
خدااا حفظش کنه براتون
خدا رو شکر که زود مریضیتون خوب شد ..
از طرف من یه ماااااااچ محکم از این جیگر طلا بکن

سلا زهرا جون
خوبی عزیزم گل پسرات خوبن؟
آره جای شما خالی خیلی بهمون گذشت.
نظر لطفته عزیزم
علی و امید گلمو ببوس

دايي حميد
13 مهر 92 16:22
سلام دايي جون سلام همسفر كوچولو و خوش سفر من ، چقدر مسافرت با شما كوچولوها كيف ميده،چقدر از دست كارهاي تو من خنديدم،عشق من خيلي مسافرت خوبي بود دلم برات تنگ شده دایي جون،عكسهات هم خيلي قشنگ شدن، دست مامانت كه همش بي هوا عكس مينداخت درد نكنه

سلام دایی جون
یادش بخیر چقدر این چند روز زود گذشت
ایشاالله مسافرتهای بعدی
دل ما هم براتون تنگ شده یه عالمهههههههه
لیلامامان پارسا
13 مهر 92 16:50
سلام سمانه جون ایشالاکه همیشه بهتون خوش بگذره.ماشالاپارساچقدنازشده سماجونم بزرگ شده.من تاحالافکرمیکردم شمامعلمی ولی چون مهررفتیدسفر دونستم نیستی.به هرحال امیدوارم درتمام مراحل زندگی پیروزباشیدگلم


مرسی لیلا جان
نه عزیزم من معلم نیستم.
همچنین شما گلم
عالمه مامان امیرحسین
13 مهر 92 19:00
همیشه خوش باشی عزززززیزم


مامان نیایش
13 مهر 92 19:25
به به عززززززززززززیززززززززززززززززززم همیشه به سفر چه خوش گذشته عکس ها چه قشنگه منم با خودت بردی دریا دلم تنگ شده برا ی دریا وای بلال خوردنش رو ببین جیگری تو پارسا ی خوشتیپ و ناز


نارینه
14 مهر 92 1:50
سفزتون بیخطر عزیزم

تنتون سلامت باشه ... خوشحالم که بهتون خوش گذشته ... مخصوصا به پارسا جونم ...

خداروشکر که حالتون روبراه شده ...

2 سال و 9 ماهگی گل پسرمون هم مبارک باشه ... ایشالله شاد باشه همیشه ...

مرسی نارینه عزیزم
بهداد گلمو ببوس
الهام مامان رامیلا
14 مهر 92 14:54
سلام سمانه جان
ای جانم مردی شده برای خودش
انشالله همیشه به گردش
خوش بحالتون ماکه امسال مسافرت نرفتیم
عزیزم از طرف من ببوسش


سلام الهام جان
مرسی عزیزم
ایشاالله به زودی شما هم یه مسافرت توپ برید
فرناز/ مامان ریحانه
14 مهر 92 19:09
عزیز دلم امروز 14 ام هست و ماهگردته، 2 سال و 9 ماهگیت مبارک باشه شازده کوچولو




فرناز/ مامان ریحانه
14 مهر 92 19:10
سمانه جون عکس غروب دریا عالی شده از اون عکسایی هست که آدم دلش می خواد همش ببینه واقعا یه شاهکاره


مرسی فرناز جونم
مامان نسترن
15 مهر 92 10:41
خوگشلم عزیزم .حوشبحالت که بهت خوش گذشته

مامان ارمیا و ایلمان
15 مهر 92 12:29
سلام دوست خوبم. واااااااااااااااااااااااااای خوش به حالتون. چه جاهای قشنگی. معلومه خیلی خوش گذشته. جیگر پارسا هام هام کنم که انقدر عکسهاش خوشگل شده. از بس ماهه خودش.
سما هم خیلی خوشگل و نازه خدا هر دو تا عسل رو حفظ کنه.


سلام عزیزم
جای شما خیلی خالی بود ممنون.
خدا گل پسرای ماه شما رو هم حفظ کنه.
مامان هلنا
15 مهر 92 13:11
زیارت قبول


شکلات مامانی وباباش
16 مهر 92 22:54
سلام عزیزم خیلی عکسات ناز شده روزت هم مبارک


عالمه مامان امیرحسین
17 مهر 92 22:51
روزت مبارک کودک ناز و قشنگ


یاس
18 مهر 92 11:48
سلام به گل گلابا.همیشه به مسافرت و گردش.خوشحالم که بهتون خوش گذشت.ایشالله که همیشه شاد باشین.
ای داد بیداد .همیشه بعد از مسافرتها،بچه ها مریض میشن..ولی خوشحالم که الان بهتر شدید.


سلام یاس عزیزم ممنون.
آره همیشه همینجوریه واقعا چرا!
قربونت عزیزم
نازنین نرگس
18 مهر 92 23:40
وای پارساجونم بزرگ شده هزار تا بوساقور به خیر مسافرت خوش گذشتما برگشتیم


سلام خانومی کجا بودین تا حالا؟؟؟
آدرس وبت رو اشتباهی گذاشتی؟
باز نمیکنه.
مامان پریسا
19 مهر 92 19:50
وای ششششمال من خیلی دوست دارم. سفرمون که خیلی خوب بود. حتما به شما هم خیلی خوش گذشته.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 مهر 92 11:48
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
عالمه مامان امیرحسین
21 مهر 92 11:44
....................................................................... ....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@............
مامان رها
28 مهر 92 17:49
سمانه جون همیشه به گردش و صفا
نیره
29 مهر 92 10:21
سلام خوبین به شمال خوش اومدین خبرمون می کردین تا پذیرایی می کردیم ازتون
عکسهای قشنگی انداختی بلال خوردنشو ببین
خوب خدای شکر هوا که خوب بوده حسابی خوش گذشته خوشحالم


قربون محبتت عزیز دلم ممنون
نیره
29 مهر 92 10:23
با آخرش موافق نیستم دیگه این بچه ها میان یه چند روز خوش بگذرونن بعد چند روز باید مریضی بکشن
مريم مامان ماهان
29 مهر 92 11:44
اي جان چه سفر خوبي و حتماً خيلي هم خوش گذشته اميدوارم هميشه خوش و سلامت باشيد
کاکل زری یا ناز پریییی
30 مهر 92 19:03
رفته بدین دیار مااااااااا خوش به حالوت معلومه هوا عالی بوده تو عکس ها مشخصه انشاالله همش به سفر یه ماچچچچچچچچچچچ برای گل پسرررررر
محمدحسين***قهرمان كوچك***
2 آبان 92 2:54
سلام دوست جونم... خوبي...خوشحالم كه بازم ميبينمت چندوقتي نيومده بودم..... در عوض الان با چهار تا پست جديد جديد آپم....منتظرتم....ممنون كه مياي... دوستتتتتتتتتتتت دارم
زهره مامان آریان
3 آبان 92 23:39
همیشه به گردش. انشالله همیشه پارساجونم بالا و تو اوج باشه
meliiiiiiiiiii
4 آبان 92 0:34
ey jo00000000000000oon chegdr delam vasat tang shode bod azizam
مامان ابوالفضل
6 آبان 92 6:19
سلام ای جانم چقدر دلم برای این آقاپسره تنگ شده بود قربونش برم که ماشاالله چقدر خواستنی و بزرگ شدهعکسها عالین
مامان هستي
14 آبان 92 11:29
سلام ايشاله هميشه خوش باشي و كنار شير مردت روزهاي خوشي داشته باشي به ماهم سر بزنيد


سلام مرسی عزیزم
آدرس ویت رو نزاشتی گلم.
مامان هستي
14 آبان 92 11:33
عزيزم ميشه بگي قالب وبلاگ چطور درست كردي

با فتوشاپ طراحی کردم عزیزم.
مامان هستي
15 آبان 92 13:26
سلام تازه كاريه ديگه حالا بهم سر بزن نظر بده ايده داشتي ممنون ميشم بگي من با اجازه شمار رو لينك كردم