پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

یک ماه تا سه ساله شدن گلم

1392/9/13 18:03
1,649 بازدید
اشتراک گذاری

٢ سال و ١١ ماه...

عمرم نفسم عشقم  وجودم

تمام تلخی دنیا را با لحظه ای نگاهت تا ته سر میکشم!

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسرم امیدم:

در حالی دارم برات مینویسم که فقط یک ماه مونده تا شکوفا شدن چهارمین زمستان زندگیت. سی روز مونده تا لمس ثانیۀ با تو بودن، تا سه سال مادری من.

سه سال زیستن و نفس کشیدن با تو در من امید داد ٬ یاد داد چه جوری زندگی کنم، نه تنها زنده باشم . یاد داد چه جوری از ته دل بخندم ، چقدر زود همه چیز رو فراموش کنم ، با خراب شدن هر چیزی دوباره اونو از نو بسازم. یاد داد با هر چیز کوچکی احساس شادی کنم و از داشتنش نهایت لذت رو ببرم. و هزازان درس زندگی که من همه رو مدیون وجود پاک و معصومانۀ تو کودک سه ساله ام هستم. تو که موجودی هستی کوچک اما با دلی بزرگ به وسعت دریا و عشقی پاک به رنگ آسمان...

سه سالی که به اندازۀ یک عمر تجربه و حس های مختلف غم و شادی برام همراه داشت. این سه سال بهم یاد آوری کرد که چه گنج ارزشمندی رو در کنار خودم دارم که شاید خیلی وقتها روزمرگی زندگی باعث شده بود برام عادی جلوه کنه و از یادم بره.

داشتن همسری همراه که همیشه وجودش بهم آرامش و امنیت میده. یادم نمیره شبهایی رو که باهم شیفت بیداری میزاشتیم و نوبتی میخوابیدم. چرا که گل پسر من شب و روزش کاملا عوض شده بود و شبها سرحال و هوشیار و بی میل به خواب بود. یادم نمیره تا دم دمای سحر گلم رو راه میبرد و صبح هم با خستگی تمام به سر کار میرفت.

چه شب و روزهای سخت و غیرقابل تحملی رو گذروندیم. تمام این صحنه ها برام یاد آوری میکنن داشتنی های ارزشمند و دوست داشتنیمو و خوشحالم و شاکر بابت داشتنشون.

نفسم:

حس زیبای بزرگ شدنت رو از درخشش چشمهای قشنگت با اون صبح بخیر گفتنت از دهان بوی گلت حس میکنم.

وقتی همۀ کارهاتو میخوای خودت انجام بدی. خودت مسواکت رو میزنی . خودت اتاقت رو مرتب میکنی . خودت لباسهاتو انتخاب میکنی و میپوشی و به همه میگی من خودم بلدم شلوارمو بپوشما!

وقتی مرتب به من میگی مامان کمک نمیخوای؟منم جارو کنم؟ منم باهات غذا درست کنم؟

و انصافا که توی همه کارها همراهیم میکنی البته به شیوه خودت .

خیلی فهمیده شدی پسرم. داری بزرگ میشی ، قد میکشی و روز به روز خوشگلتر میشی.

بزرگ شو با شادی و سلامت تا خنده های رو لب هامون تا آخر عمرمون باقی بمونه.

قلبم روحم

شاهزاده ای دارم از جنس بلور ٬

لطیف ٬ زیبا ٬ خواستنی .

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

عکسها در ادامه مطلب:

محرم امسال انگار همه چیز برات تازگی داشت، مرتب ازم سوال میپرسیدی. و چقدر جواب پیدا کردن واسه کنجکاویهات سخته پسرم.

مراسم شام غریبان که منزل یکی از اقواممون بود. از وقتی که رفتیم با دیدن شمعهایی که روشن کرده بودن حسابی ذوق زده شدی ، و در کنار فاطمه جون و بچه های نشستی. اینقدر به شمع نگاه میکردی و منتظر میموندی تا آب بشه و دوباره یه شمع دیگه واستون روشن کنیم. و این کار تا پایان مراسم ادامه داشت. البته چند باری هم یواشکی شمع رو فوت میکردی و با دیدن تعجب بچه ها از خنده ریسه میرفتی.

 

عاشقتم نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مرجان خواهر پارسا
14 آذر 92 11:47
سلام دوست عزیز از وبلاگت خوشم اومد چون واسه کوچولوی نازت درستش کردی اگ ب وب منم بیای خوشحال میشم وبی رو واسه داداش کوچولوی نازم ساختم خوشحال میشم تبادل لینک کنیم...
دايي حميد
14 آذر 92 12:25
دايي جون يواش يواش داري مرد ميشي براي خودت،انشالله كه هميشه لبت خندون باشه تا ما هم با خنده هاي شما بخنديم، قربونت برم پسر گل.
شکلات مامانی وباباش
15 آذر 92 0:12
سلام عزیزم عزاداریهاتون قبول ماشاا... پارسا جون چقدر بزرگ شده چقدر زمان زود میگذره ایشاا... همیشه سلامت باشی با اون خواب قشنگت در ارامش باشی
مامان ارمیا و ایلمان
16 آذر 92 13:32
ای خوشگل من. چه ماه شدی. از دست این مامانت که خیلی دیر به دیر عکسهات رو می گذاره. دلم تنگ میشه آخه خوب. دوستم خوبی؟ ایشالله همیشه همگی سلامت و شاد باشین.
مامان ساجده
16 آذر 92 20:38
عزيزم ٣٥ماهگردت مبارك ديگه چيزي نمونده تا سه ساله بشي گل پسر دوست داشتني برات بهترينها رو آرزو ميكنم و اميدوارم هميشه لبات خندون باشه
مامان گیسو جون
17 آذر 92 23:47
سلام عزیزمممممم ای جانم چقدر با احساس نوشتی سمانه جونم وای تو رو خدا اون عکسش رو ببین چرت زده الهی خدا برات صحیح سلامت نگهش داره تولدش پیشاپیش مبارک الهی 120 سالگیش رو ببینی
نارینه
18 آذر 92 16:37
ای جونم با این عکسای خوشگلش ... کم کم داره مرد میشه ها ... ماشالله بهش ... سلامتی رو برای تک تک روزای زندگیش ارزو میکنم ...
الهام مامان رامیلا
18 آذر 92 19:11
سلام سمانه عزیزم عکسای شما هم عالی ای جان تا تولد این خوشگله چیزی نمونده مبارکش باشه پیش پیش
زهرا(مامان علی و امید)
18 آذر 92 19:12
سلام سمانه جون ... خوبی عزیزم ؟ ماشالا پارسای نازم هم که خوبه خوبه .. ای جااانم به این عکسای با مزش ... عاشق اون عکسه توی پست پایینیت شدم ... یعنی رسما دیووونم کرد ایشالا همیشه سلامت باشید و خوشبختــــ و موفق
مامان نی نی
19 آذر 92 7:30
سلام پارسا جونم خوبی خاله؟ چقدر تو حمام خیس شدی با نمک شدی عزیزم چه جالب و خوشمزه داری چرت میزنی انشاالله مامان سمانه جشن صد وبیست سالگیت رو برگزار کنه شاد و تندرست باشی گل پسر تاج سرم مامانی چه متن زیبا و با احساسی نوشتی دستت درد نکنه واقعا لذت بردم دوستتون دارم
مامان نیایش
19 آذر 92 9:22
عزززززززززززیزززززززززززم چه قشنگ نوشتی قربونش برم که داره میره تو چهار سالگی چه زود بزرگ شدی قشنگم شاهزاده ی بلورین دوستت دارم یه عالمه عکس هات چه قدر قشنگ بود خواب و بیدار نداره که لطیف زیبا خواستنیه
عالمه مامان امیرحسین
19 آذر 92 17:15
انشاالله همیشه سلامت و خوش و خرم باشی پارساجوووونم پیش ما هم بیا
مرجان
20 آذر 92 9:33
سلام سمانه خانم ...ازتون ب خاطر نظرتون ممنونم ...من شما رو لینک کردم شما هم ما رو با اسم پارسا جون(یادگاری برای تو) لینک کنین
مامان محمد پارسا
22 آذر 92 0:29
سلام عزیز دلم وای مامانی هزار ماشاالله چقدر گل پسلی بزرگ شده خدا حفظش کنه عکس هاش چقدر قشنگ شده
محيا كوچولو
23 آذر 92 22:29
سلام خاله خوبين ايشالله؟ من از همين حالا تولد ني ني زمستوني تون رو تبريك ميگم و براتون تو اين هواي سرد ارزوي شادي و زندگي گرم دارم
خان گوگولي
24 آذر 92 2:28
salam golam.1000 sal zende va salem bashi.boose ghandi az tarafe mohamad gogoli
مامان گیسو جون
26 آذر 92 15:42
مامان هلنا
27 آذر 92 8:52
عزیزم چقدرماه شده. یه بوس سفت بهش بکن. من عاشق بچه پسرام.
عالمه مامان امیرحسین
27 آذر 92 15:10
آخ جون نزدیک میشیم به تولد تولدبدو بیا پیشمون
مامان گیسو جون
30 آذر 92 16:36
یلداتون مبارک سمانه جونم
مامان آرمان
4 دی 92 11:34
سلام یلداتون با تاخیر مبارک ولی پیشاپیش تولد گل پسری که چند روزی بیشتر نمونده مبارکا باشه.