پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

کوچک رویایی من،همدم تنهایی من

1392/11/21 19:40
1,277 بازدید
اشتراک گذاری

٣ سال و ١ ماه و ٦روز...

عشقم پسرم

 

 

 

روزهای ساده ولی پر از هیاهویی رو طی میکنیم . روز و شبهای برفی و سرد ٬ گرمای مطبوع خونه .... زمستان زیبا با اون سرمای دلچسبش و منظره های فوق العاده طبیعت .

ولی در حالیکه خوشحال از اینهمه زیبایی بودیم ، ویروسها به سراغت اومدن و حسابی روز و شب زمستونی ما دگرگون شد. چند روزی مریض بودی و خونه پر شور و پر سر و صدای همیشگی ما تبدیل شده بود به خونۀ غمها. و پسر شیرین زبون و پر تحرک من اسیر بیماری شده بود . و برای پدر و مادر هیچ چیز غم انگیز تر از دیدن دسته گلشون در بستر بیماری نیست.

تا اینکه به لطف خدای مهربون کمی بهتر شدی و شدی همون پارسای همیشگی خودم. بازم خدا رو شکر میکنم و ازش ممنونم.

نازنین من: توی این یک ماهی که پا توی 4 سالگی گذاشتی تغییراتت خیلی چشمگیر شده.

پسرم دیگه بزرگ شدی. تفریحاتت فرق کرده. دقتت بیش از پیش زیاد شده. دیگه خودت میتونی مسواکت رو بزنی، لباسهات رو خودت میپوشی، جوراب رو دقیقا همرنگ لباست ست میکنی.  یکی از بارزترین خصوصیاتت ترکیب رنگهاست . که صد البته از من به ارث بردی. به چیزهایی دقت میکنی که شاید درصدی توجه من و باباجون رو جلب نکنه.

عاشق پدرت هستی ...بیش از اندازه ...و تا به پدرش بوس و بغل ندی نمیزاره باباجون از خونه بیرون بره . در طول روز چندین بار باهاش تماس میگیری و حسابی ابراز احساسات میکنی.

مدتهاست دو تا دست نازت رو  روی صورتم میزاری میگی : مامان من عشق توام ، من عشق توام.

امروز ازت پرسیدم عشق یعنی چی پسرم؟ گفتی: یعنی تو و بابا...

و چقدر زیبا و لذت بخشه شنیدن این حرف از زبان شیرین و فکر زیبات...

 همیشه بمونی پسره با  همتم ،شاد باشی نفسم .... 

میدونم که باید مخزن عشقت  مدام پر نگه داشته بشه ...

بهت عشق میدیم بی ریا پسرم ... 

یکی یکدونه فرزندم هر شب نفست با ما ... 

شاد بمون و شاد و سرزنده زندگی کن ...

دوستت دارم هم برات کمه... 

عکسها در ادامه مطلب: 

 

 توی این چند روزی که هوا کمی بهتر شده بالاخره بعد از چند وقت رفتیم پارک تا حسابی تفریح کنی و خوش بگذرونی.

حسابی جیغ میزدی و انرژیت رو تخلیه میکردی.

 

تازگیها یاد گرفتی وقتی از کسی یا چیزی ناراحت میشی قهر میکنی و اگر توی خونه باشیم میری توی اتاقت و در و میبندی ولی از اونجا که دل کوچیکت طاقت نمیاره خودت زودی برمیگردی و میگی آشتی آشتی.

اینجا هم یه پسر کوچولوی خوشگل مثه خودت موقع بالا رفتن از پله ها هولت داد . و تو حسابی عصبانی شدی. وچون اون از شما کوچیکتر بودمن بهت تذکر دادم که اشکالی نداره حواسش نبود. ولی شما با من قهر کردی و دیگه از روی پله ها تکون نخوردی. اینم از مدل قهر کردنت...

پارسای عصبانی

 

یه روز خوب توی دنیای بازی

 

 

 پـــــسرم عــاشــقانه دوســـتت داریم .

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان گیسو جون
23 بهمن 92 0:32
سلام عزیزم مثل همیشه هم دلنوشته هات قشنگ بود هم عکس های پارسا جونم الهی همیشه تنش سلامت باشه ببوسش خصوصی
نارینه
24 بهمن 92 3:36
عزییییزم انشالله بلا دور باشه و تا حالا خوب شده پسر نازمون قربون محبت این پسر برم که عشق رو خیلی زیبا معنی کرده من فدای اون قهرت بشم خاله جون ....
عالمه مامان امیرحسین
27 بهمن 92 14:31
خدا حفظش کنه این پسر نازو بدو بیا پیشم
مامان پریسا
27 بهمن 92 21:06
سلام دوست عزیزم. من هم خییییییلی دلم براتون تنگ شده بود. امان از روزگار که فرصت نمیشه به دوستای گلم سر بزنم ماشالله به پارسا جون پسر گلم. خیلی تغییر کرده ماشالله
مامان ارمیا و ایلمان
28 بهمن 92 9:34
عزیز دل خاله. ایشالله همیشه وجودت پر از عشق باشه.
الهام مامان راميلا
1 اسفند 92 13:24
سلام سمانه جان ممنون اين پسر ما چه آقا شده ببوسش
زهرا(مامان علی و امید)
4 اسفند 92 1:28
سمانه جونم مثل همیشه نوشته هات محشر بود عکسهای پارسای نازم هم که دیگه قابل وصف نیست ... الهی قربون اون قهر کردناش با اون دل کوچولوش از طرف من ببوسش عزیزم
عالمه مامان امیرحسین
7 اسفند 92 13:08
خدا پسرتو واست حفظ کنه و همیشه در کنار هم خوش باشید
شراره
13 اسفند 92 17:02
فدای تو مهربون با اون نمک چشات نانازی یه وقت با من قهر نکنیااااا..... که قهرتم نازه
مامان نسترن
15 اسفند 92 9:39
چنین گفت زرتشت: ” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی” پس تو نیز چنین کن دوست گلم پیشاپیش آخرین 4شنبه سال رو با شادی بگذرونی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 اسفند 92 9:51
وای که من عاشق این حرف زدنای عاطفی شما کوچولوهام. آرتین هم دست منو میگیره و میگه دوست دارم. منم بهش می گم منم دوست دارم. میگه بلند بگو. بلندتر
مامان رضا جونی
19 اسفند 92 10:30
الهی بگردمت پارسا جون که این ژس آخری هم مثل همیشه تو دل برویه
madarkhanomi
20 اسفند 92 18:37
ماشاله به این شیرین زبونی چقدر عالیه که نماد عشق واسش مامان و باباش هستند.بهتون تبریک میگم
تولدانه
22 اسفند 92 20:29
تولدتون مبارک با بهترین آرزوها
***محمدحسین...قهرمان کوچک***
24 اسفند 92 5:29
سلام دوست خوبم بالاخره بعد از چند ماه برگشت اونم با دست پر... اومدم دعوتت کنم تا بیای مطالبمو بخونی و برام یادگاری بذاری... خاله جون منتظرتونم... ***ایام شهادت بانوی دوعالم را هم تسلیت عرض مینمایم***
مامان ساجده
25 اسفند 92 20:49
انشاالله كه ديگه خاله جون مريض نشي قربون پسر بامحبتم بشم كه انقدر قشنگ ابراز علاقه ميكنه سمانه جون پيشاپيش سال جديد رو به شما و خانواده محترمتون تبريك ميگم