پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

باز هم 23 اسفند باز هم تولد من

1392/12/24 18:07
1,012 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند 64 تا اسفند 92....

در زمستانِ رو به بهارِ،واپسین روزهای اسفند ماه، روزی خوب

مادرم مرا به دنیا آورد ، من متولد شدم هم زمان با تبلور اولين قطره ی اشک...

باری دیگر زمستان  آمدو شوق مرا دو چندان کرد روز میلاد من

روزی که کوچه های دلم را دوباره لبریز از خاطره کرد.

اکنون من هستم و این هوای سرد زمستانی

 

روز بودن من و این همه دلتنگی

گاهی چقدر دلم تنگ میشود برای دنیای من و خاطرات گرم کودکی ام.... 

من توی بغل خواهر گلم و برادر عزیزم 

امروز دیگه روز و شب تولد برام معنای تلاش برای تازه شدن و تازه بودن داره و یادآوری این مهم که انسانم و دارای دغدغه های انسانی که باید برای اونها تلاش کنم ...

و هدفمند به سمت آینده حرکت کنم و به این روز و شب به عنوان نقطه عطفی برای تازه شدن و تازه ماندن نگاه کنم...

دیدن دوستان و عزیزایی که روز تولدم رو همیشه یادشون میمونه و با تبریکای گرمشون همیشه منو شرمنده میکنن، بهم امید و انگیزه برای بهتر زیستن میده.

دیدن پارسای نازم که از یک هفته قبل از تولدم مرتب ازم میپرسه، مامان پس تولدت کی میاد؟!

دیدن همسر خوبم که همیشه توی اوج گرفتاریهای کاریش هیچ وقت برای من کم نمیزاره و خانواده های خوب هردومون و همۀ دوستای گلم که توی این روز همیشه به من محبت دارن.

 

خدای شکر بابت این همه آدمای خوب و مهربونی که کنارم قراردادی.

هر چقدر هم بگم خدایا شکرت بازم کمه.

شکرت

باد زمستانی و سرد مرا فرا می خواند ، صدایش را می شنوم ،او مرا می خواند ...

گوش کن ! می شنوی ؟! برف هم رقص کنان می خواند ،که به یادم آرد

سحر سرد و زمستانی و پر برف مرا ...سحری کز پس آغوش لطیف مادر ٬ دیدم پنجره را ٬

آری ... برف هم رقص کنان روز میلاد مرا جشن گرفت ...

باد زمستانی من می آید ،تا بگوید با من ،که من و سردی و باد و یخ و برف

گرمی و عشق و وفا می فهمیم ..آمدیم تا تو بفهمی که ما ،شادی قلب تو را می خواهیم .. 

آه ای فصل زمستان ٬ ای برف ،دوستت می دارم ... 

و من و چشم من و خاطر من ،تا سلامی دیگر ،تا بخوانید دوباره ما را

منتظر می مانیم .. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان رضا جونی
24 اسفند 92 17:10
سلام عریرم خوبی خانمی تولدت مبارککککک انشالله سالهای سال 23 اسفند تکرار بشه و همیشه به خوشی ازش یاد کنی
قلم به دست : سمانه
پاسخ
سلام عزیزم مرسی شما خوبی؟ خیلی ممنون خانوم لطف کردی
مامان گیسو جون
24 اسفند 92 19:31
سلام سمانه نازنینم تولدت مبارک الهی 120 ساله بشی دوست گلم برات بهترینها رو آرزو می کنم بوسسسسسس
قلم به دست : سمانه
پاسخ
سلام مونا جون مرسی عزیزم منم همینطور
شراره مامان پارسا
25 اسفند 92 1:03
آخی چه متن گرم و قشنگی دوست نازنین و با احساسم تولدت مبارک نمی دونی چه حس خوبی با این پستت پیدا کردم منم به عشقت می سرایم این را: از خدا می خواهم او که دنیای من است او که حرفای مرا می شنود که دلت غرق خوشی ها باشد کودکت اوح بگیرد با عشق همسرت عاشق تو نازگلم چون مجنون و بسازید زندگی را با عشق تا ابد پا برجا
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی دوست گلم ممنون خیلی شعر زیبایی بود یک دنیا ممنون
مامان ارمیا و ایلمان
25 اسفند 92 9:22
سلام سمانه جان. خوبی؟ پارسای گلم چطوره؟ ایشالله هر لحظه براتون به شیرینی عسل باشه و سال خوبی رو شروع کنین.
قلم به دست : سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما خوبید؟ مرسی خانوم همچنین شما
الهام مامان رامیلا
25 اسفند 92 15:06
مبارک باشه عزیزم انشالله 120 سال کنار پارسا و شوهر عزیزت خوش باشی و لبخند رو لبات باشه سال نو هم مبارک باشه برات پیش پیش
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی الهام عزیزم
مامان ساجده
25 اسفند 92 20:43
خانمي تولدت مبارك انشاالله ١٢٠ساله بشي دوست عزيزم
قلم به دست : سمانه
پاسخ
ممنون عزیز دلم
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:49
وااااااااااااوووووو مبارک باشه عزیزم. پس مثل خودم اسفندی هستی
قلم به دست : سمانه
پاسخ
بله عزیزم تولد شما هم مبارک
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:50
بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949857012.jpg سال نو مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:41
فرخنده باد بر همگان مقدم بهار، جاودانه ترین جشن روزگار نوروز پیشاپیش مبارک _______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@_________@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
قلم به دست : سمانه
پاسخ
یک دنیا ممنون
مامان آرمان
26 اسفند 92 12:41
روز میلادت مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم
مائده
27 اسفند 92 13:00
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
قلم به دست : سمانه
پاسخ
قربونت دوست گلم خیلی زیبا بود
شکلات مامانی وباباش
27 اسفند 92 15:22
سلام دوست نازنینم تولدت مبارک ایشا... که 120ساله بشی ودر کنار هم شاد وسلامت باشید پیشاپیش سال نوتون مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
مامان نیایش
28 اسفند 92 9:20
عزیزم دلم تولدت مبارک خانومی ببخش که دیر رسیدم هزاران بار تولدت مبارک نمیدونم قبلا هم گفته بودی 64 هستی یا نه ولی برام جالب بود که دو تامون 64 هستیمالبته من خرداد و کوچیک شما!
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی خانومی خواهش میکنم آره اگه یادت باشه قبلا به هم گفته بودیم. خواهش میکنم شما سرور مایی
مامان محمد پارسا
28 اسفند 92 10:59
سلام عزیزم نازی با تاخیر تولدت مبارک سمانه جون انشالالله سالیان سال در کنار خانواده محترم شاد و سلامت باشید
قلم به دست : سمانه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون
مامان هامان
28 اسفند 92 17:30
آغاز بودنت مبارک عزیزم شاد باشید
قلم به دست : سمانه
پاسخ
ممنون دوست خوبم
نارینه
29 اسفند 92 2:33
تولدت مبارک دوست خوبم برات بهتریتها رو از خدا میخوام سلامتی و شادابی مهمون همیشگی دلت باشه
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی نارینه عزیزم لطف کردی
محبوبه
7 فروردین 93 21:13
عید ت مبارکهمین طور پشت سر همر اسفند ها رو با موفقیتی بگذرونی