پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

آخرین روزهای اسفند 92

1392/12/27 18:51
1,102 بازدید
اشتراک گذاری

عشق و نفسم

نوروز پيام آو مهر است كه مرا واميدارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را ياد بگيرم

چیزی تا نوروز نمونده نفسم

همۀ وسایل سفره هفت سین رو خریدیم و چیزی جا نزاشتیم. سفره با هفتا سینهاش خودنمایی میکنه و ماهی سرخ رنگ عین بچه ها ی شیطون با دهنش شکلک درمیاره. آینه و قرآن  هم هستن تا به ما توی این خونه بفهمونن که هنوزم عید هست، هنوزم زندگی جاریست. و ما زنده ایم و مستحق شادی و شاد بودن.

خونه از تمیزی برق میزنه بالاخره کارهامون تموم شد. خونه تکونی امسالمون با وجود تو که با اون دستهای ناز و کوچولوت حسابی کمکم کردی رنگ و بوی دیگه ای داشت. همه جا بوی تورو میده، هر گوشۀ خونه رو نگاه میکنم یکی از وسایل و اسباب بازیهای تو اونجا هست. هر جای خونه رو که تمیز کردم آثار تمیز کردنهای تو هم هست.

همیشه بمونی پسرم . همیشه سالم و خندون باشی نفسم.

امشب شب چهارشنبه سوریه. هر بار که صدای ترقه ها رو میشنوی ازم میپرسی مامان چی بود .منم هر بار بهت میگم پسرم صدای ترقه ست و سوال پشت سوال توی ذهنت میاد که من باید واسه هر کدومش یه جواب قانع کننده پیدا کنم.

سالی که رو به پایانه خدا رو شکر واسمون سال خوب و خوش و بی دغدغه ای بود. امیدوارم به لطف خدای مهربون سال جدید هم ، هم واسه ما هم واسه خانواده هامون و اطرافیانمون سال پر از شادی و برکت یاشه. منکه خیلی امیدوارم خدایا به امید تو...

نازنین پسرم:

برات دعا می کنم که لبهات رو فقط در غنچه های لبخند ببینم

واست دعا می کنم که گل های وجود نازنینت هیچگاه پژمرده نشه

من برای خورشید آسمان زندگیت دعا می کنم که هیچگاه غروب نکنه

دعا می کنم که هیچگاه چشمهای زیبات رو در انحصار قطره های اشک نبینم

 دعا می کنم دستات که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار رو داره همیشه از حرارت عشق گرم باشه

واست بهترینها رو آرزو میکنم نازنین پسرم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرمان
27 اسفند 92 22:16
سال خوبی داشته باشید تقدیم به شما C:\Users\DigitalRoyalSystem\Desktop\Tavalod\44141-2.jpg
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون عالی بود
مامان هلنا
28 اسفند 92 9:00
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
ممنون دوستم
مامان نیایش
28 اسفند 92 9:19
سمانه ی عزیزم پارسای نازم برای شما آرزوی بهترین ها رو توی سال جدید دارم ان شا الله که سال خوبی براتون باشه سالی سرشار از عشق و سلامتی ... گل پسر نازم رو بوسه بارون کن عیدتون مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی زهره جون دوست گلم. همچنین شما عزیزم
مامان محمد پارسا
28 اسفند 92 11:03
پیشاپیش سال نو مبارک انشاالله سال خوبی پیش رو داشته باشید و سراسر موفقیت
قلم به دست : سمانه
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین شما
مامان هامان
28 اسفند 92 17:23
سال نو بر شما و خانواده مبارک باد شاد باشید بهترین روزها رو براتون آرزو می کنم
شراره مامان پارسا
29 اسفند 92 0:13
عید واقعی از آن کسی است که پایان سالش را جشن بگیرد نه آغاز سالی که از آن بی خبر است پایان سالتان زیبا و سالهای پیش رویت سرشار جشن های آخر سالی
نارینه
29 اسفند 92 2:35
امیدوارم روزهایی پر از لبخند و سرزندگی در انتظارتون باشه جمعتون گرم دلتون شاد لبتون خندون نوروزت مبارک
قلم به دست : سمانه
پاسخ
مرسی عزیز دلم
مامان ارمیا و ایلمان
16 فروردین 93 11:11
سلام دوست خوبم. سال نو مبارک. ایشالله سال پر از خیر و برکتی پیش رو داشته باشین و دلتون پر از شادی باشه.