پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

به بهانۀ سه سال و نیمگی

1393/4/13 12:41
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

3 سال و 6 ماه...

سه سال و نیمگی یعنی بزرگ شدن مستقل شدن!سه سال و نیمگی یعنی آمادگی برای مهد رفتن

سه سال و نیمگی یعنی تمرین نه گفتن.یعنی مخالفت کردن... سه سال و نیمگی یعنی اوج تخیل!

سه سال و نیمگی یعنی قلدر شدن!دعوا کردن ... سه سال و نیمگی فصل بازی های جمعی!

سه سال و نیمگی یعنی شیرین زبانی کردن،قصه گفتن،شعر خواندن.حاضر جواب بودن!

 

پسرک نازنینم سه سال و نیمگیت مبارک!

 

پسر شیرینم پارسا جان:

مدت هاست که میخوام بنویسم اما واقعا نتونستم.حتی جملات تو ذهنم آماده بود اما این مدت واقعا وقت کم داشتم. بعد از گذشت حدودا یک ماه از اسباب کشیمون هنوز خستگیمون در نرفته و خستۀ کاریم.

ولی خوشحالیم از بابت تغییر جامون، چونکه شدیم همسایه آقاجون اینا، اینجوری حسابی از تنهایی در اومدیم و زندگیمون رنگ و بوی دیگه ای گرفته.

با شروع تابستون و آغاز ماه مبارک رمضان همه چیز رو به تغییره. روزهای بلند و گرم تابستون و روزه داری توی اینروزا تو رو با کلمه های جدیدی مثل افطار و سحری رو به رو کرده که جواب دادن بهشون خیلی راحت نیست.

مرتب سوال میپرسی و میخوای بدونی که از صبح تا شب چیزی نخوردن چه معنی رو میده. گاهی اوقات هم که میل به خوردن چیزی نداری تو هم در جواب ما بهمون میگی: آخه من روزه ام.

نمیدونم طبیعت سن ۳ و نیمی هست و یا شکل گیری شخصیت و یا گرمای هوا. پارسای من به شدت اکتیو شدی. از آب بازی و فوتبال و دوچرخه گرفته تا موشک و هلی کوپتر هوا کردن .بالا و پایین پریدن ٬ دو دو کردن ٬ نفس نفس زدن ٬ زانو شلوار پاره کردن ٬ گل کاری کردن از محسناتت هست .

حس خوب ارتباط برقرار کردن با دیگران ، با کوچکتر از خودت .حس همدردی ٬ شراکت و شخصی رو دوست خطاب کردن . دلم رو راضی میکنه .یا بچه های بزرگتر از خودت هم خوب ارتباط برقرار میکنی وموقع بازی کردن ( دوست من ) صداشون میزنی. البته هنوز هم  حالت خجالتی از غریبه ها و بزرگترها داری که در حقیقت به جنبه ی مثبت بهش نگاه میکنم و قلبا از این بابت راضیم.

شعر خوندن های زیبات ...با حالت تکون دادن دستت من رو میبره به دنیای واقعیت .اینقدر ازت عکس و فیلم گرفتم که وقتی بزرگ تر شدی ازدیدنشون سیر نشی و بدونی که چقدر ریزترین کارهات هم برام مهم و با ارزش بوده.

پسره مستقلی هستی . با این که یکی یکدونه هستی من و بابا طوری باهات رفتار میکنیم که بعدها بتونی روی پای خودت بایستی و یه پسر خودساخته به بار بیای

امیدوارم خدا مثل همیشه توی این راه کمکمون کنه و راه درست رو خودش نشونمون بده.

الهی سایه به سایه نفس حق همراهت باشه و از چشم بد دور باشی عزیزم

 

عکسها در ادامه :

 

 

پسندها (5)

نظرات (13)

مامانی
13 تیر 93 18:10
وای خدا عزیز دلم چه بزرگ شدی سه سال و نیمگیت مبارک گل پسری خیلی عکس ها نازی بود یکی ا زیکی ناز تر قربون اون شیرین زبونی هات مستقل شدن هات تخیلت دعوا کردنت شعر خوندنت و ..... سالم باشی و لبات خندون همیشه ی همیشه
فهیمه
14 تیر 93 0:56
وای حه پسر نازی اسفند یادت نره
مامان گیسو جون
14 تیر 93 11:02
سلام عزیزم خوبی؟ هزار ماشاا... چقدر بزرگ و نازشده سه سال و نیمگی پارسا جونم مبارک ای جونم شیرینم الهی همیشه سلامت باشه خصوصی
مامان شراره(راحله عباسی)
16 تیر 93 17:37
عزیــــــــــــــــــــــز دلم پارسای مهربون نمی دونی با دیدن عکسای نازت و خوندن احساسات مادرانه مامان گلت چه ذوقی می کنم سلامت باشی و شاد
مامان عالمه
26 تیر 93 17:38
طاعاتتون قبول التماس دعا.آپم
مامان هلنا
4 مرداد 93 9:24
سلام عزیز دلم. وقتی دیر به دیر به وبلاگ دوستان سر میزنیم یهو از اینکه کوچولوهاشون بزرگ شدن تعجب میکنیم. راستش منم خیلی تعجب کردم
مامان ارمیا و ایلمان
5 مرداد 93 13:50
سلام دوستم خوبی؟ پیشاپیش عید فطر رو به شما و پارسای گلم تبریک می گم. همیشه شاد و خوش باشین.
عالمه مامان امیرحسین
15 مرداد 93 11:13
انشاالله همیشه شاد باشی
نانا
1 شهریور 93 2:07
سلام دوستم مثل همیشه عکسهای خوشگلی گذاشتی برامون .. ینی من هلاک ژستای این پسرک هستم ایشالله همیشه خندون و سلامت باشه
الهام مامان رامیلا
9 شهریور 93 15:26
ای جان سمانه چقدر ناز شده ماشالله بزرگ شده مرد شده عزیزم 130 سالگیش انشالله دلم تنگ شده بود براتون
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:27
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
جاوید
1 بهمن 93 15:44
سلام به پارساجون خدا همیشه موظبت باشه ایشالله اخه ما یه نی نی پارسای کوچولو داریم شش ماهشه همیشه موفق موید باشید به وبلاگ لیاول ژر هم سر بزنید نظر بذارین خوشحال میشیم