پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

این روزهای پارسا کوچولو

1393/6/24 17:49
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

3 سال و 8 ماه و  10 روز...

 وسعت دوست داشتنت براي من ،همان بهشتی است كه گفتند زير پای مادران است.

  مثل نفسی برايم ....مثل هوا ...مثل آب پس بدان ...اگر نبودی...نبودم ،

 اگر نباشی.....نيستم 

بی تو من....هيچم ، فرشته ی نازنینم... 

ماه من

مرد کوچک من:

خیلی وقته نیومدم به دفتر خاطراتت سر بزنم نفسم. دلیلش رو خودم هم نمیدونم، شاید کمی بی حوصلگی و اسیر روزمرگی این دنیا شدنم باشه. اما هروقت که میام و شروع میکنم به نوشتن انگار جون تازه ای میگیرم.

ساده میگذره روزهای قد کشیدنت دردونۀ من، ساده اما پر از هیاهو...

هیاهوی شیرین زبونیهای جدیدت، کشفهای جدیدت، درخواستهای محیر العقولت که هرروز جنسش و آب و رنگش فرق میکنه.ابراز احساسات کردنت که همش خاص خودته و هرروز منو دیوونه تر میکنه. این روزهای شیرین رو برام جاودانه کن پسرم... 

این روزها انتظار یک اتفاق خوب رو داریم میکشیم و اون عروسی عمو جونت هستش. چیزی به عروسیشون نمونده و همه در تاب و تابیم. واست کت و شلوار خریدیم و شدی یه دوماد کوچولوی خوشگل. نمیدونم یعنی میرسه روزی که منم تو رو توی لباس دامادی ببینم یا نه؟

نازنین مادر:

آرزویم اینست که تکیه گاه مادر شود ، قامت بالا بلند مردانه ی تو

دغدغه هرروزمن بودن توست ...نفس کشیدنت... ایستادنت...خندیدنت...راه رفتنت... شکر که هستی

 پسرم تو تنها فرزند من هستی و با تار و پود عشق در جان من ریشه دواندی 
خاک می شوم برای گیاه وجودت
تو بالیدن آغاز کن ...

بقیه عکسها و خاطرات در ادامه مطلب:

عشق من در ششمین سالگرد ازدواج مامان و باباش

عکسهای سفرمون به تبریز که حسابی بهمون خوش گذشت مخصوصا به تو 

گل پسر بغل بابابزرگ مهربونش

 

 

 

 

 

 

 

یه کشف تازه کردیم در موردت و اون علاقت به گل بازیه

این ماشینو هم اولین بار خودت درست کردی

موهات خیلی بلند شده بود خودم باز دست به کار شدم و موهاتو کوتاه کردم.البته این پروژه یه روز طول کشید ولی نتیجه خوبی داشت و قیافت بامزه تر از همیشه شد 

اینم یه عکس از خوابهای معصومانت قبل از کوتاهی موهات

نفس من خوب بخوابی

 

پسندها (4)

نظرات (14)

مامان شراره(راحله عباسی)
25 شهریور 93 16:29
زیبا بود عزیزم مثل همیشه چه ناز شده داماد کوچولوی خوش تیپ
فرناز/مامان ریحانه
26 شهریور 93 6:20
هزار تا بوس برای این فرشته نازنازی مامان سمانه چطوری دلت اومد موهای به این خوشگلیش رو کوتاه کنی آخه
مامان آرمان
26 شهریور 93 8:06
سلام جقدر اتفاقات خوب ایشاءا.... روزی دامادی شما باشه و عکسش را مامان مهربون بگذاره ببینیم و کلی لذت ببریم. همیشه به سفر و شادی باشید.تبریز خیلی جای خوب و خوش آب و هوایی... کوتاهی موهات هم مبارک باشه
نانا
3 مهر 93 2:32
سلاااااااااام به به .. چشم ما روشن .. حسابی کم پیدایی ها ... انشالله همیشه به خوشی سرگرم باشید ... ماشالله چقد آقاتر شده پارسا جان ... با اون قیافه ی معصومش حسابی خوردنی شده ... خدا بابابزرگ رو حفظ کنه برای همتون ... عزییییزم ... موهاشو ببین ... بازم خوبه که خودت میتونی بزنی موهاش رو .. من با بهداد معرکه ای دارم سر اصلاح کردن موهاش !!!!!!!!! یه ماچ و بغل محکم از طرف من برای ناز پسر ... اسپندم دود کن بی زحمت
مامان ارمیا و ایلمان
6 مهر 93 14:20
واااااااااااااااااااااااای که من قربون این پسر خوش تیپ و جنتل من بشم. خیلی ژستهاش نازن. خوشگل خاله دوست دارم. مامانش اسفند دود کن.
مامان شراره(راحله عباسی)
10 مهر 93 9:27
آخ چه آرامشی داره این نگاش...... دلم بدجور بردین مادر و پسر مهربون سالگرد ازدواجتون مبارک سالهای پیش رویتان سرشار عشقی پابرجا و جسمتان سلامت و دلتان شادو..........
مامان عالمه
21 مهر 93 10:17
سلام دوست عزیز______$$_________$$$ _____________________$$$$_______$$$___$$$$$ ____________________$$$$$$_____$$$___$$$$$$$ ___________________$$$_$$$$___$$$__$$$$____$ ___________________$____$$$$_$$$$_$$$ _______________________$$$$$$$$$$$$$$ آپم و منتظر حضورت _______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ____هستم__________$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$ ..____________@ __$$____$$$$_$$$_$$$__$$$$$ _________€€€€€€€€$____$$$$___$$__$$$$___$$$ ______€€€€€€€€€€€€€€__$$$_____$$___$$$____$$ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$$___$$$____$ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$$_____$$____$$$ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_$_____$$$____$$ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€____ __$$$____$ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€______$$$ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$_____$$$ _°_____°______°_____°_____°_____ _$$$ _____________€__________________$$$ _____________€__________________$$$ زود بیااااااااااا ____€_________________$$$$ _____________€._______________$$$$$ _____________€..____________ $$$$$$$$ ____________€€€€€€€._..-♥*°*♥-.._ ~~~*°*~~~ ~~~ _..-♥*°*♥-..~~~~ _..-♥*°*♥-.._ _..-♥*°*♥-..__..-♥*°*♥-.._
معصومه
28 مهر 93 19:32
به به چه پسل خوشملی چه خوش تیپ ماشالله اسم دادش کوچولوی منم پارساست خوشحال میشم سر بزنی
مامان محمد پارسا
29 مهر 93 23:54
سلام مامانی امیدوارم حالتون خوب باشه ممنون که بهمون سر زدید
maman shayan
3 آبان 93 17:01
ishala hamishe shad va khosh bashid
هانی
9 آبان 93 12:14
سلام سمانه جونممم خویینننن؟؟وایییی پارسا کوچولو چه مردی شدههه داماد خوشکل و خوش تیپ مننن شما هم که خیلی وقته نیستیننن انشاالله هرجا هستی تنت سالم و لبت خندون باشه پیامم رو دیدی پارسارو ماچش کنننن
مامان شراره(راحله عباسی)
17 آبان 93 7:54
کجایی گلم ؟ منتظریم واسه قلم زیبات
مامان عالمه
20 آبان 93 16:41