پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

4 ساله شدن نفسم

1393/12/25 22:55
1,078 بازدید
اشتراک گذاری

قلب من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيد

چهارسال از همسایه بودن دیوار به دیوار به قلبم گذشت... از موسیقی زیبای نبضت و طنین شورانگیز نفست که در من زنده میکنه طعم شیرین زندگی رو...

نگاهت میکنم و در زیبایی چشمات بزرگ شدنت رو مرور میکنم... مرور میکنم همۀ لحظاتی رو که در آغوش گرفتم و بوییدم و بوسیدمت رو...

باز هم نگاهت میکنم و زیر لب زمزمه میکنم چه زود بزرگ شدی جان من...

چه زود گذشت روزهای بزرگ شدنت نازنین من...

تو بزرگ شدی و من دلتنگ روزهای کودکیت... روزهایی که به جز آغوش من ماوایی نداشتی.روزها و شبهایی که با پدرت شادمانه لذت میبردیم از لحظه قد کشیدنت و چه شادمانه میخندیدی و هر ثانیه و هر لحظه خدا رو به خاطر این هدیه زیباش شکر میکردیم...

به یاد میارم اولین گریه کردنت و و در آغوش کشیدنت رو دل دردهای مکررت رو ... اولین خندیدنت ... اولین نشستنت... ایستادنت... راه افتادنت و ....

مرور میکنم چشم انتظاریم برای اینکه ما رو با شیرینی خاص خودت بابا و مامان خطاب کنی...

رویش دندهای صدف گونه و زیبات رو...جدای سختی های که کشیدی و مارو ناراحت میکردیو حالا دهان زیبات رو دندونهایی زیباتر پر کرده وتو رو شیرین تر... و چه زود گذشت...و تو نمیدونی چه زیباست وقتی لبهای شیرینت رو روی صورتم میذاری و محکم در آغوشم میگیری و با عشق میبوسی...

حالا بزرگ و بزرگتر شدی... و استقلالت رو زیرکانه به رخم میکشی...آرزویم اینست که تکیه گاه مادر شود قامت بلند مردانۀ تو...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدزندگیم

نازدانه پسرم بنگر به تکاملت، آنگاه که تو مردی شوی تا تکیه مادر به دستان تو باشد...

بنگر و این روزهای شیرین را برای مادر جاودانه کن...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری 
ششم www.pichak.net كليك كنيد

و هدیه چهار سالگی تو ، ماشینی که برای داشتنش لحظه شماری میکردی.

مبارکت باشه زیباترینم....

پسرم شیرین ترین لحظه های زندگی از آن تو باد و خدای مهربانی ها نگهبانت...

روز میلادت مبارک.

شکلک های شباهنگ Shabahang- Birthday: 2

پی نوشت:

(ابن پست رو فردای تولد پسرم آماده کرد بودم

ولی بعد از دوماه امروز تونستم ارسالش کنم.)

پسندها (1)

نظرات (2)

لیلا مامی پارسا
11 فروردین 94 23:44
تولدتولدتولد مثال گل مبارک.ماشالاچقدنازه خدا حفظش کنه
مامان شراره(راحله عباسی)
9 اردیبهشت 94 10:31
عزیزم به به مبارک باشه آقا پارسا زندگیت شاد ، پر از آرامش و سلامتی و در کنار عزیزترینهایت