پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

پارسای 2 سالۀ من و عکسهای تولدش

1391/11/1 21:01
1,975 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

در ستاره بارانِ میلادت، میان احساس من تا حضور تو

حُبابی است از جنس هیچ

از دستان من تا لمس نگاه تو ،آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم

دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها آسمانی که نه برای من ،

نه برای تو ... که تنها برای “ما” آبیست 

 پسر  گلم عزیزتر از جونم:

 2 سالگیت هم به سلامتی تموم شد و وارد سومین سال زندگیت شدی. اینقدر همه چیز به سرعت داره میگذره که وقت کم میارم واسه ثبت خاطراتت. ولی سعی میکنم واست کم نزارم تا جایی که بتونم همه چیز رو برات بنویسم.

 پسر دوسالۀ من اینروزا:

تمام کلمات رو به هم میچسبونی و جمله های بامزه ای رو میگی که فقط مخصوص خودته. خیلی فهمیده شدی و تقریبا کامل حرف می زنی و اینقدر خوشمزه و با نمک که دل همه رو بردی ...

وقتی با من یا باباجون کار داری صدامون می کنی وقتی میایم ، میگی "بیسین"(بشین) و بعد شروع می کنی به بلبل زبونی..

ابراز محبتتهات همچنان ادامه داره و خیلی هم بیشتر شده . در طول روز ده دفعه صدام میکنی و میگی: سمانه دوسیت دارمبغل وقتایی هم که چیزهایی رو که اجازه نداری بهشون دست بزنی رو میخوای میگی: سمانه عسلمماچ. اونوقت دیگه کیه که به حرف تو گوش نده؟

پسرم به شدت عاشق پارک رفتنی و مدام میگی "بیلیم سُلسله" ولی مشکل اینجاست که وقتی وارد پارک میشی بیرون آوردنت تقریبا غیر ممکنه و اگه ساعت ها هم بازی کنی خسته نمیشی...

اینروزا خودت لباسهاتو انتخاب میکنی . یاد گرفتی شلوار و کاپشنت رو خودت تنت میکنی.

لباسهاتو میپوشی و میری دم در میگی، مامان من رفتم. میگم کجا پسرم ؟ میگی خرید. میگم میخوای چی بخری؟ میگی: دوغ ، ماست ، نون ، دلستر ، پاستیل و بستنی.

الاهی من فدای تو ماچ بغلقلب

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

نازگلم برای دوساله شدنت دوست داشتم واست جشنی بگیریم که نشون دهنده عمق شادیمون باشه. ولی حسابی بدبیاری آوردیم . دو هفته قبل از تولدت هر سه تایی مون با هم به مدت ١٠ روز کامل مریض شدیم و سرما خوردگی شدیدی گرفتیم . تو سه شبانه روز تب شدیدی داشتی و من سخت ترین روزای زندگیم رو گذروندم. از یه طرف مریضی تو  و مریضی باباجون و مریضی خودم و غصه خوردنم که چرا نمیتونم اونجور که باید به شما ها برسم. و همین حالم رو بدتر میکرد.

 تا اینکه بهتر شدیم ولی من دیگه هیج وقتی نداشتم برای تدارک تولدت و نقشه هایی که توی سرم بود. دوست داشتم تمام کارهای تولدت رو خودم انجام بدم و حسابی واست سنگ تموم بزارم. ولی وقتی با بابا صحبت کردم برای عقب انداختن تولدت ولی قبول نکرد.

خونه رو واست تزیین کردیم و کلی بادبادک که تو عاشقشی واست به دیوار زدیم.شب قبلش از دیدن تزیینات خونه اینقدر ذوق زده بودی که نمیومدی بخوابی و تا نصف شب راه میرفتی و تولد تولد رو واسه خودت میخوندی.

صبح هم تا چشمت رو باز کردی بهت گفتم: پارسا جونم تولدت مبارک. خندیدی و گفتی: تللد منه؟ بغل 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

تولدت روز اربعین بود و ما فردای اونروز با حضور خانواده هامون واست یه تولد خودمونی گرفتیم و تو اینقدر ذوق میکردی و شاد بودی که ما با دیدن خوشحالی تو تمام غصه های روزای قبل رو از یاد بردیم.

 اونروز حسابی بهت خوش گذشت . شمع تولدت رو هزار با روشن میکردیم و تو هی فوت میکردی. تا حالا تو رو اینقدر خوشحال ندیده بودم.

به ما هم خیلی خوش گذشت با حضور خوانواده هامون که حسابی تو زحمت افتاده بودن.

درسته اونجور که دلم میخواست واست تولد نگرفتم ولی فقط و فقط شاد بودن تو و دور هم بودن در کنار عزیزامون مهم بود و این به همه چیز توی این دنیا می ارزید.

  سه روزیه که دوباره مریض شدم و الان دارم به سختی واست پست جدید میزارم. شاید با یادآوری خاطرات خوب تولدت کمی روحیه ام عوض بشه. امیدوارم ایندفعه دیگه هیچ کدومتون مریض نشید.

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قلبم

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 پی نوشت: از همه دوستای گلم که به ما خیلی خیلی لطف دارن و تولد پارسا جون رو تبریک گفتن ممنونم. تک تکتون رو دوست دارم .

 

 عکسها در ادامه مطلب:

لحظۀ دو ساله شدن گلم:

2 سال و 0 روز و 0 ساعت و 0 دقیقه 0 ثانیه

عکس پسرم توی متولدین 14 دیماه نی نی وبلاگ:

عکس عسلم توی ویترین نی نی وبلاگ ( هدیۀ مامان و بابا)

کیک اول تولد پارسا: 

 

و کیک دوم:

پارسا جونم در کنار بابایی مهربون (بابای بابا) که من خیلی دوسشون دارم :

 

ذوق کردنهای پسرم  از دیدن فشفشه ها :

سما جون ، پارسا گلم و فاطمه جون:

وقتی که ما در حال برگزاری مراسم باز کردن کادوها بودیم و غافل از آقا پارسا، متوجه شدیم که کیکش به این روز افتاده:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این تاپ هم هدیه ای بود از طرف من و بابا جون واسه آقا پارسا که عاشق تاپ بازیه به همراه مقداری پول که توی حساب پس اندازش گذاشتیم:

نقاشی خوشگل فاطمه جون که واسه پارسا هدیه آورده بود:

 

 

BalloonsBirthday PartyBirthday PartyBalloons

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (47)

مامان کیان کوچولو
3 بهمن 91 0:14
آخی عزیزم 2 سالگیت مبارک گل پسر ناز ... هووووووووووووووراااااااااااااااااااااا مامانش خیلی هم تولد خوشمل وخوبی واسه پارسا کوچولو گرفتین .. عالیه امان از این مریضی هاااااا امیدوارم که دیگه خوب شده باشین ...بووووس
یاس
3 بهمن 91 2:00
عزیز دلم.همیشه شاد باشی.قربون ذوق کردنش بشم من.روی ماهت رو میبوسم نفس
مــــــــــــــــلی
3 بهمن 91 9:04
هـــــــــــــــــــــــــــــزار ساله بشی عشقم عکسات خیلی خوشگل بود خیلی چقدر ناراحت شدم مریض شدین الان بهترین ؟؟؟
سمیه
3 بهمن 91 9:13
مبارکا اقا پارسا.انشاله عمر با عزت داشته باشه و شما خیلی زود خوب خوب بشین
zahra
3 بهمن 91 14:35
salam azize delam khobi ghorbonet beram che khabara mashalah cheghad bozorg shodi gole man mah shodi azizam
مامان ساجده
4 بهمن 91 10:38
مبارکت باشه عزیزم
هستی
4 بهمن 91 16:15
سلام ماشاالله تولدش مبارک پارسا جونی تقریبا همسن آقای کوچک است که علی ازش چند ماه بزرگتره بی زحمت توی ختم قرآنش شرکت کنین برای سلامتی علی اومدم برای یک ختم قرآن دعوت تون کنم برای سلامتی یک کوچولوی سه ساله به نام علی http://termination.blogfa.com/ و همینطور یک جمع دوستانه کوچیک در این وبلاگ کار خوب داریم که آدرسش را این زیر می دم خوشحال می شیم شما کنارمون باشین اگر تمایل هم ندارین که انشاالله همیشه موفق باشید http://kare-khoob.blogfa.com/
محمد حسین
6 بهمن 91 14:56
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا تولدت مبارک دوست جونم
مامانی طهورا
7 بهمن 91 13:56
سلام عزیزمهربون ممنونم که اومدین پیشمون خداوند پسر نازتون حفظ کنه
مامانی طهورا
7 بهمن 91 14:09
گل پسر قند عسل تولدت مبارک
الهام مامان راميلا
7 بهمن 91 15:25
اي جونم مباركه به به خيلي قشنگ بود ميبوسمت بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
منا مامان یسنا
7 بهمن 91 16:08
واااااااااااااااااای عزیزم توولدت مبارک انشاالله گل خنده همیشه روی لبات ولبتی مامان وبابا باشه.بهترین هارو برات ارزو دارم گلم
نارینه
7 بهمن 91 20:40
مبارکش باشه .. بازم دستت درد نکنه که با اون حال براش تولد گرفتی ... اون عکس کیک سوراخ سوراخ هم خیلی باحاله !! منم خیلی دوست دارم انگشت کنم توی کیک تولد !!!!!! حال میده مراقب خودت باش دوستم تا زود خوب بشی
مامان پریسا
8 بهمن 91 1:06
ایشالله بلا دور باشه عزیزم. وای وای میفهمم چی میگی سمانه جون. مبارک باشه چه تولد خوبی.مبارک باشه. ایشالله تولد 120 سالگی.
مامان رها
8 بهمن 91 15:48
پارسا جون مبارک باشه دست مامان و بابا جون درد نکنه سمانه جون عزیزم بلا به دور خانومی امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب خوب بشه
زهره مامان آریان
9 بهمن 91 1:06
دست شما درد نکنه.مهم اینه که به پارساجون خوش بگذره که گذشته.امیدوارم زودتر خوب بشی.
مامان نی نی
9 بهمن 91 10:37
سلام عزیز دلم مبارک باشه تولدت گل پسر ناز امان از مریضی ها ویا اتفاقات ناگوار که این جور آدم رو از کارهاش عقب میندازه آخه منم برای یک سالگی فاطمه خانم می خواستم با تم کفشدوزک تولد بگیرم همه کارهاشم کردم ولی یکی از بستگان چند روز قبل از تولدش تصادف بدی کرد ورفت تو کما این باعث شد که نشه تولد بگیرم ولی خیلی تولد قشنگی بود لذت بردم واسه پارسا جونم
مادر کوثر
9 بهمن 91 13:18
فرخنده میلاد فخر کائنات، حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلاله پاک و مطهرش، رئیس مکتب، حضرت امام جعفر صادق علیه ‏السلام، بر پیروان راستین حق تهنیت باد.
محيا كوچولو
10 بهمن 91 0:23
سلام خاله تولد پارسا كوچولو رو بهتون تبريك ميگيم ببيخشيد دير شد ما سفر بوديم. ايشالله هميشه سلامت و شاد شاد باشيد
مامان گیسوجون
10 بهمن 91 18:33
مبارک باشه الهی120 سالگیش رو جشن بگیری ممنونم از محبتت
زهره مامان آریان
10 بهمن 91 23:33
سلام سمانه جون.خوبی پارسا خوبه؟بهتر شدین؟؟
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:51
به به چه تولد باحالی. خوش بحالت پارسا جون. کادوهات هم مبارک باشه
مامان هامان
11 بهمن 91 18:12
سلام دوست عزیزم از لطف بی نهایتت سپاسگزارم خیلی خیلی دوستون دازم
مامان رادین
14 بهمن 91 13:19
www.funclubkids.niniweblog.com سلام تولد پارسای عزیز مبارک باشه همیشه شاد و سلامت باشید. ممنون که پیشمون اومدید.بوس
مامان امیررضا
14 بهمن 91 17:24
سلام سمانه جون خوبید باعرض شرمندگی ببخید دیر بهتون سر زدم تولد پارسا جون رو بهتون تبریک میگم ایشاا... همیشه سایه تون بالای سرش باشه
سپیده از وبلاگ "کودک من"
15 بهمن 91 0:31
عزیزم تولدت مبارک
محمد حسین( مخترع کوچک)
15 بهمن 91 3:48
عکسات خیلی قشنگن دوست کوچولوی نازم.... آپم....زودزود بیا.... www.pesaregolebaba.niniweblog.com
محمد حسین( مخترع کوچک)
15 بهمن 91 3:49
شکارلحظه های مامیت خیلی جالبه از روز شمار تولد بالای وبلاگت
مامان پریسا
15 بهمن 91 12:46
خان گوگولي
15 بهمن 91 19:16
تمام آدما فدات / خوش به حال مامان و بابات تو به دنيا اومدی و ما شدیم کیش و مات تولـــــــــدتـــــــــ مبـــــــارکــــــــ حالا برو بخواب که دیر نشه لالات !
مامان نی نی
15 بهمن 91 19:36
سلام عزیز دلم من آپم
مامان نیایش
17 بهمن 91 13:31
وای عزیز دلم بازم تولدت مبارک هزاران بار خیلی ماه شدی قربون اون ذوق زدنت چه قدر ناز شده ما شاا لله عزیزم مبارکت باشه هدیه هات کیک هات هم خیلی خوشگله دست مامان و بابا درد نکنه الهی همیشه سالم باشید و شاد
الهام مامان رامیلا
17 بهمن 91 16:18
فرناز/مامان ریحانه
17 بهمن 91 18:44
چقدر قشنگ بودن عکساتون! مخصوصا عکس فوت کردن شمع در کنار باباجون و ذوق کردنش از فشفشه ها
مامان نیره
19 بهمن 91 9:41
سلام عسلم تولدت مبارک الهی قربون محبتت بشم اخه مامانی بچه ها ههشون با محبتتند . تابتت مبارک حسابی مشغول می شی باهاش
مادر کوثر
21 بهمن 91 17:29
عزیزمممممممممممممممممم تولدت مباررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامان گیسوجون
22 بهمن 91 17:10
ای جون خاله قربونت برم من دوستم یک دنیاااااااااااا معذرت خصوصی
زهرا(مامان علی و امید)
22 بهمن 91 17:43
سلااااام گلم .. خوبید؟؟؟ تولد پسر گلت مباااااارکه ایشالا صد و بیست سالگیش و با هم جشن بگیرید .... ماشالله هزار ماشالا روز به روز خوشگل تر از دیروز میشه ... ببوسش از طرف من ...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
24 بهمن 91 8:04
چطوری سمانه جون؟ پارسا جون خوبه؟ ببوسش
محمد مسعود
24 بهمن 91 10:51
سلام تولد 100 سالگیش را جشن بگیرید و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه ان شاالله
لیلامام پارسا
24 بهمن 91 13:50
مبارک باشه
مامان پارسا و پوریا
24 بهمن 91 17:31
سلام.چه پسر نازی، تولدش مبارک.خوشحال میشم به ما هم سر بزنی سمانه جون
زهرا(مامان علی و امید)
24 بهمن 91 23:47
سلااااااام گلم ... مبااااااااارکه ایشالا صد سالگیش و جشن بگیرید ... ای جااانم ماشالا دیگه واسه خودش مردی شده این جیگر ما ... ببوسش عزیزم همگی رو هم سلام برسون
مامان گیسوجون
26 بهمن 91 13:52
خداییش منم موندم چرا این آهنگ اینهمه مورد توجه بچه هاست ههههه
مامان هامان
2 اسفند 91 9:09
سلام عزیزم آرزوی روزهایی پرازنشاط رابراتون دارم
مامان نی نی
2 اسفند 91 17:38
سلام مامان سمانه دلمون برای پسری یه ذره شده چرا آپ نمیکنی؟؟ دوستتون دارم
شادي مامان پارسا
28 اسفند 91 11:31
عكساي تولدت خيلي خوشگلن پارسا جون، يشالله تولد 120 سالگيت