پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

عاشقانه با تو...

1390/5/30 17:21
630 بازدید
اشتراک گذاری

                             نميخوام بگم که قدر يه دنيا دوستت دارم...

چون دنيا يه روز تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل گلی...
چون گل هم يه روز پژمرده ميشه...
نميخوام بگم که سياهی چشمات مثل شبهای پر ستاره اس...
چون شب هم بالاخره تموم ميشه...
نميخوام بگم که مثل آب پاک و زلالی...
چون آب که هميشه پاک نميمونه...
نميخوام بگم که دوستت دارم.
چون منکه اصلا دوستت ندارم...
بلکه من عاشقتم...
دنیای زیبانفسمدنیای زیبا
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ملی
30 مرداد 90 21:20
عشقت همیشه سالم و دور از هر نامهربونیه دنیا باشه .
نانی
30 مرداد 90 21:59
خیلی زیبا بود
مامان قندعسل
30 مرداد 90 23:20
قربون کلوچه ی شیرین و دوست داشتنی خودم برمچه عکس نازی ادم دلش میخواد بخوردش
دايي حميد
31 مرداد 90 0:16
تو جيگري ،تو عشقي،تو خوشگلي، تو ماهي،فدات بشم الهي.... خيلي ماه شدي
فرناز
31 مرداد 90 6:27
سلام مامان پارسا! من مامان ریحانه ام. ای جاااااااااااانم چه گل پسری داری ماشاا... عکسای آتلیه اش هم که بی نظیره ممنون که زود زود به ما سر می زنی و لینکم کردی خانومی.
مامان پارسا
31 مرداد 90 14:44
نوشته هات همیشه زیبا و دلنشینه مثل عشق کوچولوت که خیلی ناااااااااااااااازه
مامان ماهان
31 مرداد 90 17:00
خیلی خیلی زیبا بود عزیزم
خاله زهرا
1 شهریور 90 13:34
خيلي زيبا بود ، چقدر تو اين عكس شبيه خودت شده باور كن راست مي گم انگار داري خودت نگاه مي كني
ناهید
5 شهریور 90 13:18
سلام مب زیبایی داری. پسرتم خیلی خیلی قشنگه. ممنون که لینکم کردی.
مامان ابوالفضل
6 شهریور 90 17:34
ماشاالله خیلی ناز شدی عزیز دل
بهارک
6 شهریور 90 18:21
سلام.. طراحی عکس وقالب وبلاگ.. خوشحال میشم سر بزنید..ممنون میشک مارا لینک کنید..
نازنین نرگس نفس مامان
21 شهریور 90 0:19
خداوند نگه دار عشق قشنگت باشه الهییییییییییییراستی ممنون از تذکرتون همون موقع متوجه شدم و واسه مامان پارسا کامنت گذاشتم که اشتباه کردم