پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

شش ماه و نیمه شدن گلم...

1390/5/31 13:45
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل مامان:

پسر ناز من چقدر زود داره میگذره. نیمه ی شش ماهگی رو هم طی کردی.ببین چقدر خوشگلتر و ماهتر شدی ستاره ی منniniweblog.com

همه ی وجودمی

 

نفسمی

خوشمزگیهات و دلبریهات هر روز دار بیشتر میشه آخه ما چه کار کنیم با تو دردونه؟

الهی دردات بیاد تو وجود من عسلمبغل

 فدات بشم

پسر گلم دیگه تلاشت واسه چهار دست و پا رفتن خیلی بیشتر شده فکر کنم دیگه همین روزا بالاخره موفق بشی. ایشاالله...niniweblog.com

خودتو بلند میکنی و میخوای بری جلو

ماشاالله گلمniniweblog.com

ولی با سر میخوری زمین و سرت تالاپی صدا میده...

الاهی بگردم...

بعد خسته میشی و یه کم استراحت میکنی و دوباره شروع میکنی

قربونت برمniniweblog.com

دیگه اینکه پسرم

عاشق غذا خوردنی . خیلی سوپ و سرلاک رو دوست داری وخیلی با اشتها غذا میخوری.niniweblog.com

خوابیدنت کم کم داره بهتر میشه و ساعتهای خوابت بیشتر شده.

عاشق حموم کردنی و بهترین لحظاتت وقتهایی که توی وان حمومت هستی و آب بازی میکنیniniweblog.com

دیگه وسایل و اسباب بازی هات رو میشناسی و همش مشغول بازی با اونهایی.niniweblog.com

مدتهای زیادی توی تختت هستی و با وسایلت کلی کیف میکنیniniweblog.com

جیگر منniniweblog.com

خلاصه هر روز داری پیشرفتهای بیشتری میکنی و ما هم با دیدن این کارهات کلی لذت میبریم.

خیلی خیلی دوستت داریم عمر من

عزیز دلم تو واسه من و باباجون با ارزشترینیبغل

                                              I Love You

قلب من

       شش ماه و نیمه شدنت مبارک پسرم تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

ملی
31 تیر 90 1:08
فدات شم پارسا جونی خیلی خوردنی شدی هااااااااااااااااااااااااااا
مامان آریان
31 تیر 90 3:57
ایشاله 120 ساله بشی خاله قربون پسرش که این قدر تلاش میکنه چاردست و پا بره
زیبا
31 تیر 90 14:48
سلام با ستاره های متحرک به روزم
خاله زهرا
31 تیر 90 16:02
الهي دورت بگردم عزيز خاله ، قربونت برم كه انقدر بزرگ شدي هر روز هم با نمك تر مي شي گلم دوست دارم خيلي زياد
فاطمه جون (دختر خاله)
31 تیر 90 16:05
پارسا جون قند عسل با اون چشاي خوشگلت ، با اين عكسهاي خوشگلت ، قربونت بگردم مثل قندو نباتي دوست دارم
مامان آریان
31 تیر 90 22:55
من با اجازه لینکتون کردم بوسسسسس برا پارسا جونم
کاکل زری یا ناز پری
1 مرداد 90 10:57
سلام پارسا جونم چه ماهی تو خاله. من لینکت کردم عزیزم ممنون که پیش من آمدی
مامان مبینا
1 مرداد 90 16:13
مبارکههههههههههههههههههههههههههههه
مامان ابوالفضل
1 مرداد 90 19:06
ماشاالله، حسابی تو این نیمه ی دوم شش ماهگی ماه شدی، حسابی هم داری خوردنی می شی خیلی خوشحالم که مامانی اینقدر ذوق داره از لحظه به لحظه ت برات خاطره می ذاره قدر مامانی و بدون گل پسر
مامان قندعسل
3 مرداد 90 17:10
خوش تیپ یه روز بالاخره میخورمتماشالله هزار ماشالله چه بلا شده
آقاجون
3 مرداد 90 19:32
جیگر بابا این عکسهای خوشگلو میزاری اینترنتو با ترافیک مواجه میکنی.دخترا رو تو خونه ها مشغول میکنی.فقط خواهش میکنم آدرس خونه رو به کسی نده که اگه زنگ بخوره و آیفونو برداری یه صفحه طولانی از دخترای خوشگل میبینی.
اگه کسی هم تو رو نخوره یه روز بالاخره خودم میخورمت

مامان بزرگ پارسا (مامانی)
3 مرداد 90 20:00
پسر خوشگلم خیلی خیلی دوستت داریم ستاره ی آسمون زنده باشی همه ی زندگی ما
سيدمهدي
3 مرداد 90 20:54
سلام. ممنون من هم شما رو با اسم وبلاگتون لينك كردم
سمیه:مامان مسیح
3 مرداد 90 23:47
سلام عزیزم...خوبی ؟ پارسا جون چوره ؟ ماشاالله...چه ناز نازیه... ممنون که به ما سر زدی و لطف داری...خودتم که ماشالله قلم بدی نداری ! عین همیم هااااا.....حتی اسم شوشو ها....اسم همسریه منم....مسعود هست راستی خانومی ...منم لینکتون کردم..
مامان ماهان
4 مرداد 90 0:01
پارسا جون چقدر ناز شدی عزیزم دوست دارم بگیرمت از اون لپای خوشگلت یه بوس محکم ازت بگیرم و فشارت بدم بووووووووووووووووووس
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 2:24
ماشالا ماشالا چه ناز و ملوس شده مبارکه شش ماهگیت ایشالا به زودی هم چهار دست و پا میری مامان رو ذلیل میکنی
دايي حميد
4 مرداد 90 10:20
ماشالله داري راه ميوفتي دايي جون ،ازين به بعد مي خواي با فاطمه و سما دنبال بازي كنين،فقط اميدوارم كه آقا جون و ماماني هممون رو باهم دعوت كنن.
مامان آنیسا
4 مرداد 90 19:57
سلام امیدوارم همیشه شادو سالم باشی عزیزم انشاا... 120ساله بشی گلم بوسسسسسسسسس از طرف آنیسا به این دوست کوچولوی ناز ودوست داشتنی
نگين
5 مرداد 90 9:06
سلام عزيزم مرسي كه بهم سرزدي
مامان رامیلا
5 مرداد 90 11:04
سلام پارسا جونم کار خوبی کردی اومدی پیش ما تا ما بیشتر باهم آشنا بشیم عزیزم منهم لینکت کردم به اسم پارسا کوچولوی ما قربونت عسلم
منا مامان فینگیلی
5 مرداد 90 12:37
سلام مامان جون خوبی ؟پارسا خوبه؟ انشالا همیشه لپهای این گل پسرمون خندون باشه راستی من اسم فینگیلیم را انتخاب کردم
مامان رها
5 مرداد 90 13:35
الهی جیگرتو پسر خیلی ناز شدی بلا میخورمتا مامان پارسا حتما براش اسفند دود کن
مامان زهرا نازنازی
5 مرداد 90 21:04
همیشه شاد و سلامت باشی مامان مهربون
مامان زهرا نازنازی
5 مرداد 90 21:04
نظر خصوصی دارید
مامان پارسا
8 مرداد 90 16:42
جووووونممممممممممممممممممممم