پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

عاشقانه با تو...

1390/6/11 18:37
625 بازدید
اشتراک گذاری

 من همه نیلوفران را فرش راهت میکنم

 من جهانی را فدای یک نگاهت میکنم 

          عزیزترینم

همین بسمه ...

همین که تو اینجا کنار منی‚ همین که کنارت نفس میکشم

همین که تو میخندی و من‚ فقط کنار تو از غصه دست میکشم

همین که تو چشمای من زل زدی نگاهت پناه دل خستمه

نمیخوام که دنیا بهم رو کنه‚ همین که کنار منی بسمه

من حتی به این حدشم راضیم‚ که باشی کنارم بمونی فقط

واسه من فقط بودنت کافیه‚ دیگه هیچی جز این نمیخوام ازت

واسه من فقط بودنت کافیه ‚که هستی کنارمو لبخند میزنی

بهم حس دلداگی میدی و داری لحظه هامو رقم میزنی

 نمیخوام که دنیا بهم رو کنه همین که کنار منی بسمه

قلب من                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

شیپلپلون
10 شهریور 90 19:34
خدا پارسای عزیز رو برای مامان سمانه نگه داره
مامان زهرا نازنازی
10 شهریور 90 23:18
سلام خانومی هنوزم دیر نشده جای عکس پارسا جون میون عکس ها خالیه
مامان آریان جون
11 شهریور 90 0:10
عشق خاله. بوسسسس واسه این جیگر ناز
مامان پارسا
11 شهریور 90 3:42
کارت پستال قشنگی شده قاب اولی چه شعر زیباییه،زبان حال تمومه ماماناست خدا این عشق نازوکوچولوت رو همیشه برات تندرست و شاد نگه داره و در تموم لحظه های زندگیت شاهد پیشرفت و بر آورده شدن آرزوهاش باشی برای پارسا جونم
مامان زهرا نازنازی
11 شهریور 90 19:28
سلام عکس پارسا در کنار سفره های آسمونی ثبت شد متشکرم
مامان پرهام
12 شهریور 90 8:23
سلام-چه پسر نازي داري خداحفظش كنه
خاله زهرا
12 شهریور 90 16:13
الهي دورت بگردم بايدم مامانت انقدر دوست داشته باشه من كه هر لحظه دلم بيشتر برات تنگ ميشه مخصوصا وقتي صداي خنده هات رو مي شنوم گلم
مامان ارميا
13 شهریور 90 11:15
چه عكس هاي قشنگي.
نازنین نرگس نفس مامان
21 شهریور 90 0:23
چه احساس پاک و زیبایی زنده باشه پارساجون