پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

هشت ماهه شدن گلم...

1390/6/13 11:39
813 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت...

عشق من

همۀ  امیدم 8 ماهه که قدم روی چشم ما گذاشتی و گل سرسبد و چراغ خونمون شدی.

از دیدن بزرگ شدنت لذت میبرم  عزیزم. ولی گاهی وقتها هم دلم واسه نوزادیهات تنگ میشه و میرم سراغ عکسها  و فیلمهات.اون وقتهایی که اینقدر کوچولو بودی که روزهای اول واسه بغل کردنت استرس داشتم و به سختی میتونستم کارهای روزمره ی تو و خودم رو انجام بدم.تا کم کم به کمک بقیه راه افتادم و بیشتر کارها رو یاد گرفتم.

حالا  خیلی چیزها تغییر کرده .  بهتر و  بیشتر از اونی که فکرش رو میکردم از پس همه ی کارها بر میام.

همه ی اینها رو مدیون لطف خدا جون هستم .خدایی که همسر مهربونی بهم داده که از هیچ کمکی به من دریغ نمیکنه

 پسری  سالم و آروم نصیبم کرده  

و قدرت و توانی بهم داده که من هم  بتونم به هر دوشون برسم واز هیچ کاری واسشون دریغ نکنم و  از بودن کنارشون لذت ببرم .

 خدایا باز هم شکرت...

stars

 پارسا کوچولوی ما: تو  توی هشت ماهگیت دیگه به  راحتی و بدون کمک  تونستی بشینی

عزیزترینم

چند روز پیش که مثل همیشه توی تختت مشغول بازی بودی وقتی اومدم بهت سر بزنم

این صحنه رو دیدم که داشتم از تعجب سنگ کپ میکردم

دنیای زیبا 

عمرم

عزیزم تو تونسته بودی بدون کمک بایستی و من هم ذوق کرده بودم و هم ترس داشتم از افتادنت دلم نیومد این لحظه ی ناب رو ثبت نکنم و این حرکت بارها تکرار شد

 نفسمی

 

حالا دیگه دستت رو به هر بلندی میگیری و می ایستی

پارساجونم شما دقیقا از شروع هشت ماهگی پستونک خوردن رو ترک کردی به حدی که حتی دیگه ازش بدت هم میاد.                                            

ولی نمیدونم چرا گیر میدی به پستونک این عروسک بیچاره و میخوای اونو بخوری؟

              animated gifs of weaponry - pacifieranimated gifs of weaponry - pacifier

stars

پسر گلم عاشق غذا خوردنی و حسابی دست پخت مامانو دوست داری

ببین پسرم همیشه غذاتو تا آخرش میخوری و دیگه  ته قابلمه چیزی باقی نمیمونه  

قندعسلم

و اینجا هم ناراحتی از تموم شدن غذات

فدای دلت

stars

البته شما به غیر از غذا به خوردن چیزهای دیگه ای هم علاقه مندی مثل:

                       

                     

                  

                                  

stars

خلاصه اینکه عاشقانه دوستت دارم گل من و حاضرم به خاطر تو هر کاری انجام بدم

و اینو بدون که من بدون تو هیچم...

 تموم زندگیمی

   ♥ هشت ماهه شدنت مبارک پسرم♥

 مراقب شادی توام 

همچنان که تو پاسبان شادی منی

 در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی . . .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان زهرا نازنازی
13 شهریور 90 20:32
خدا حفظش کنه
مامان پارسا
13 شهریور 90 20:35
واااااااااااااااای که من هر موقع میام اینجا و این لبخند نازو رو صورت پسر دسته گلت میبینم کلی انرژی مثبت میگیرم عکسها مثل همیشه عااااااااااااالین مخصوصاً عکسش با عروسکش در حال خوردن پستونک عروسکشه خدا برات حفظ کنه مهمون هشت ماهه ی زندگیتو مامانی میشه ازتون بپرسم این قابهای خوشگلو از کجا میابید؟
مامان آریان جون
13 شهریور 90 23:26
هشت ماهگیت مبارک گلم. آفرین .ایستادنت مبارک.ایشالله به زودی راه رفتنتو ببینیم
مامان آریان جون
13 شهریور 90 23:28
چقدر خوبه که پارسا جون تنهایی بازی میکنه.امان از دست آریان که اگه یک ثانیه تنهاش بذارم جیغ و گریه ش تمام خونه رو بر میداره آفرین به این گل پسر که مامانیش رو اذیت نمی کنه.
مامان گیسو
14 شهریور 90 3:03
سلام گلم خوبی ؟ هشت ماهگیت مبارک قند و عسل خاله الهی 120 ساله بشی بوسسسسسسسسسس قربونت برم با اون عکس های خوشگلت
مامان پریسا
14 شهریور 90 9:20
سلام عزیزم. 8 ماهگیت مبارک. عکسهای خیلی نازی داری گلم.
مامان ارميا
14 شهریور 90 11:00
سلام گل پسر. 8 ماهگيت مبارك. 120 ساله بشي. شاد و سلامت. در پناه خدا.
منامامان فینگیلی
14 شهریور 90 12:38
سلام عسسسسسسیسسسسم قربون اون صورت ماهت و لبهای همیشه خندونت 8 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان گیسو
14 شهریور 90 13:02
عاشقتمممممممممم روحم تازه می شه عکس هاشو می بینم
محمد مسعود
14 شهریور 90 15:55
ان شاالله تولد 100 سالگيش را جشن بگيرين خداوند پشت و پناه شما و فرزندتان باشد
مامان قندعسل
14 شهریور 90 16:08
سلام عزیزمممممم پارسا توپولو خوبهههههه؟ماشالله خیلی زرنگه مامانی اسپند واسش دودکنمن عاشق صورت نی نیا وقت غذا خوردنم تو اون عکس خیلی خوردنی شده نفس خاله
آرتین خان
14 شهریور 90 16:44
هشت ماهگیت مبارک عزیزم
خاله زهرا
14 شهریور 90 17:17
عزيز دلم پسر شيطون هزار ماشاالله به اين همه فعاليتت خاله جون قربون اون خنده هات برم هشت ماهگيت مبارك.ایشاا... تولد صد سالگيت رو جشن بگيريم گل خاله اين رو بدون همه ما از صميم قلب دوستت داريم مي بوسمت سفيد برفي من

مامان ابوالفضل
14 شهریور 90 19:46
هشت ماهگیت مبارک گل پسر قند عسل مامانی خیلی دوستت داره که اینقدر قشنگ لحظاتت و ثبت می کنه ما هم خیلی دوستت داریم جیجل
مامانی(مامان بزرگ پارسا گله)
14 شهریور 90 19:46
عسل من پسر گلم با دیدن تو زندگیم از نو میشه
وقتهایی که نمیبینمت کم حوصله میشم
روزهایی که تو گل قشنگ رو میبینم تمام خستگیهام در میره
قربون شکل ماهت برم نفسم

آقاجون(بابا بزرگ پارسا گله)
14 شهریور 90 19:49
خوشگل بابا تو برای من قوت قلبی
وقتی میبینمت امید به زندگیم زیاد میشه.آخه تو خیلی شیرینی آقاجون

بعد از خدا و اهل بیت تو و فاطمه جون و سما جون عشق من هستید.
دوستت دارم پسر خوشگلم.



مامان مبینا
14 شهریور 90 20:03
سلام ماشالله به پارسا جون که دیگه عزمشو جزم کرده برای راه افتادن تازه مامانی اول فضولی های پارسا جون هستش خدا حفظش کنه بوس بوس
مامان نائیریکا
14 شهریور 90 20:16
پارسا جونم هشت ماهگیت مبارکککککککککککککک
خان گوگولي بابا
14 شهریور 90 20:49
8 ماهه شدنت مبارك پارسا جون . راستي مي خواستم شما رو لينك تصويري كنم ولي راست كليكتون كار نمي كنه ! اگه دوست داشتيد آدرس آپلود شده ي عكس (براي گلم) را ارسال كنيد .
مامانه میکاییل(ملی)
14 شهریور 90 22:13
مبارکههههههههههههههه قوربونش بشم داره ماشالله مردی می شه ، خدا رو شکر که هر روز بزرگ شدنشو به شادی می بینی ، نوشته ات به من اعتماد به نفس داد که منم میتونم .
دایی حمید
14 شهریور 90 23:37
دایی جون قربونت برم الهی،ماشالله زود تونستی بایستی و مامانت رو خوشحال کنی،تو اترژیت خیلی زیاده و میدونم که بزودی راه میوفتی،راستی 8 ماهگیت مبارک
مامان پارساجونی
15 شهریور 90 12:18
وایسادنت مباررررررک عزیز کوچولو.بوسسسسسسسسس
کاکل زری یا ناز پری
15 شهریور 90 12:33
عزیز دلم من هم به خاطر داشتن چنین فرزند و همسری بهت تبریک می گم امید وارم همیشه شاهد موفقیت و خوشبختی زندگیش باشی
زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:41
سلام سلام هزار ماشاالله به اين گل پسر زبل تو رو خدا صدقه فراموشتون نشه با عكساي زينب بروزم
الهام مامان رامیلا
16 شهریور 90 1:58
اتل متل یه گلدون فرستادم براتون گل نداره ببخشید شمابشیدگل اون پارسای گلم 8 ماهگیت مبارک راستی کلی به نظرت خندیدم خیلی باحال نوشته بودی بوسسسسسسسسس برای دوتا تون
مامان امیرمسعود
16 شهریور 90 12:31
ماشاءا... چه نی نی نازی دارین. خدا براتون حفظش کنه
مامان ماهان
16 شهریور 90 16:46
8 ماهگیت مبارکه ناناز من سمانه جونم سلام خوبی ممنونم که جویای حالم شدی راستی نمیگی با این عکسا دلمون غش میکنه ماشاالله ماشاالله خیلی ناززززززززززززززززززززززززه گل پسرت خدا حفظش کنه نوشته ات هم مثل همیشه عالی بود لذت بردم
مونا
17 شهریور 90 10:40
سلام سمانه جون مرسي كه به وبلاگ من و پسرم سر زدي
مامان آريا
19 شهریور 90 14:17
قربونش برم من كه اينقدر ناز و ملوسي عكسات خيلي جيگرن دل منو آب كردن اگه پيشم بودي چنان مي چلوندمت كه نگو
نازنین نرگس نفس مامان
21 شهریور 90 0:13
هشت ماهگیت مبارکه پارسای زرنگ که میخوای زود زود راه بری و حسابی هم دست پخت مامان رو دوست داری که زود زود بزرگ بشی مرد بشیزن بگیری اقا بشیموشی موشی میخوای راه بری
مامان نائیریکا
22 شهریور 90 0:40
تولد دایی جان مبارک. نتوستم تو پست بالا کامنت بزارم. وای روز تولد پارسا جون حتما خیلی بهت خوش می گذره به نت که تو تولد دخترم خیلی خوش گذشت
شکلات مامانی وباباش
22 شهریور 90 1:55
سلام گل پسر تولدت هشت ماهگیتم مبارک باشه خوشبحالت با این دستپخت مامانیت نوش جان
مامان آریا
22 شهریور 90 10:59
چه پسر شوکولوی نازی
ناهید
23 شهریور 90 13:13
هشت ماهگیت مبارک پارسا جون
مامان امیرعلی
28 شهریور 90 1:18
وای چه پسمل توپولی نازی.ماشالا خدا حفظش کنه براتون
ملی مامان میکاییل
1 خرداد 91 1:08
آخی وقتی این نوشته رو خونده بودم هنوز میکاییل به دنیا نیومده بود الان بهتر متوجه می شم چی می گی دقیقا پارسا همسن الانه میکاییله