پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

9 ماهه شدن آقا پارسا (275 روزگی)

1390/7/14 11:43
887 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولهرگز فراموش نخواهم کرد که برای داشتن تو ، دلی را به دریا زدم که از آب واهمه داشت.تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

        عشق من

               فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 :گل نازم سلام

  بغل  امروز 9 ماهه شدی زندگی من

 ٩ماه توی وجودم شکل گرفتی و با هم دم به دم نفس کشیدیم.

و حالا ٩ ماهه که توی بغلم داری بزرگ میشی و زندگیم با دیدن چشمای قشنگ تو ئه که داره به آرومی میگذره.

توی  اون  ٩ ماهی که دو روح بودیم و دو بدن ولی در قالب یک جسم ظاهری .

و حالا ٩ ماهه که شدیم یک روح در دو بدن.

  توی اون ٩ ماه همش به این فکر میکردم که ، پسرم  الان چه شکلیه چه قد و قواره ای داره چی بخورم ماهتر بشه چی بخورم باهوشتر بشه چی بخونم عاقلتر بشه.لحظه به لحظه از اینطرف و اونطرف اطلاعت میگرفتم .

و حالا توی این ٩ ماهه میبینم که همه ی تلاشهام واسه داشتن یه بچه ی باهوش و زرنگ به ثمر نشسته.

  *********نفس منی  ***********

 الان دیگه کلی بزرگ شدی اون پسر کوچولویی که حتی برای شیر خوردن و بالا آوردن اعضای بدنش ناتوان بود الان تبدیل شده به پسر شیطون و بازیگوشی که پدر و مادرش رو به خوبی میشناسه با دیدن باباش آنچنان براش میخنده که باباش غرق خوشی میشه.

  نازنین من همیشه با دستای کوچولوت  موقع شیر خوردن من رو لمس میکنی و من معنی تمام این کارها و محبتهات رو به خوبی درک میکنم.

آره پسرم عشق و احساس امنیتی که من از تو میگیرم چندین برابر محبتی هستش که تو از من میگیری.در اصل من محتاج توام نه تو...

♥وقتی احساس کنم نیمه ای از جان منی بی تو هرجا بروم باز وجودم تنهاست♥

  *********نفس منی  ***********

 پارسای فسقلی من نه ماهشه. نه ماه ولی هنوز بی دندونه ...

چقدر اون مرواریدات ناز دارن تا بیان بیرون پسری

گل مامان توی نه ماهگی تونستی بایستی و الان مستقلا در و دیوارها و مبلها و هرجایی رو که دلت بخواد میگیری و راه میری و از دیروز هم دیده شده در پاره ای از نقاط برای چند ثانیه ای خودت  ایستادی.

 پسره مو طلایی من دوست داری هم بازی داشته باشی ولی هیچ نینی ای  نیست که باهات بازی کنه و وقتی یه نینی میبینی دست و پاهات رو مثل برق و باد توی هوا تکون میدی و میخوای بری به سمتش.مجبوری بشینی با عروسکها و اسباب بازیهات بازی کنی

        نفس طلا

   *********نفس منی  ***********

امشب هم یه جشن کوچولوی  سه نفره به مناسبت نه ماهگیت گرفتیم و شما واسه اولین بار همراه ما  انار رو نوبر کردی

جشن 9  ماهگی 

امیدمی  *********نفس منی  ***********

 اینم چند تا عکس از ایستادنت و شیطنتهای نه ماهگی:

                                                                                  

                  

 

     

         عاشقتم

  *********نفس منی  ***********

زیباترینی  

  قشنگترین عشق ، نگاه خداوند بر بندگان است ، تو را به همان نگاه می سپارم

      

پسر قشنگم 9 ماهه شدنت مبارک. 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

کاکل زری یا ناز پری
14 مهر 90 9:38
به به مبارکه چه گل پسری که دل مامانشو برده چه عکس های خوشکلی چه شیرینی های خوشمزه ای انشاالله دندوناش هم زودی در میاد برامون جشن دندونی میگیری ولی یه نی نی دیگه بیار بچمون تنها نباشه باهاش بازی کنه زوده؟ نه.. فکر کن

مامان آیهان جون
14 مهر 90 11:47
عزیزم، چه شیرین خوابیدی خاله جون، خدا حفظت کنه. با اجازه من اسمتو به لیست دوستای پسرم اضافه کردم.
مامان ماهان
14 مهر 90 14:24
هورررررررررررررررررررررا آفرین به پارسا جون که تلاش کرده تا بایسته چه جشن با شکوهی گرفتین مبارکه باشه الهی همیشه خوش باشین 9 ماهگی جیگر طلااااااااااااااااااااااا مبارکههههههههههههههه
شکلات مامانی وباباش
14 مهر 90 14:40
سلام قند عسل 9ماهگیت مبارک اینم واسه پارسا جون
زينب عشق مامان و بابا
14 مهر 90 15:55
سلام به به مبارك آقا پارسا شما هم مثل زينب ما نه ماهه شدي اميدوارم هميشه سالم و سلامت باشي
نانی
14 مهر 90 17:44
نه ماهگیت مبارک عسل
مامان آنیسا
15 مهر 90 2:25
سلام نه ماهگیت مبارک پارسا جووووووووووووونم انشاا... پاینده باشی مامان سمانه جون چه قدر زیبا برای گل پسرت نوشتی .کلی از خوندنش لذت بردم .مرحبا
مامان سید کوچولو
15 مهر 90 11:45
تبریک میگم ...الان دیگه سنت 2 برابر شد. چه عکسای نازی از گل پسر گذاشتی. روز به روز خوردنی تر میشه.
مامان هامان
15 مهر 90 17:13
سلام عزیزم تیریک می گم وااااااااااای چه خوردنی شدی گل پسر
مامان نی نی گولو
15 مهر 90 21:08
سلام گل خاله 9 ماهگیت مبارک روز کودک هم مبارک قند عسلانشاالله همیشه شاد و سلامت باشیمرسی بهمون سر زدید
مامان آریان جون
15 مهر 90 22:08
نه ماهگیت مبارک خوشکلم
هر وقت عکساتو می بینم کلی قربون صدقت میرم جیگرم که روز به روز ماهتر میشی.الهی خاله قربونت.
ایستادنتم مبارکه.انشالله که زود زود راه بری.دندونای خوشکلتم زود بیرون بیاد و زیاد اذیتت نکنه
مامانی براش اسپند دود کن
بوسسسسس واسه پارساجون خوشکلم

مرسی عزیزم شما لطف داری.

مامان نی نی گولو
16 مهر 90 15:01
هدیه به گل خاله
شکلات مامانی وباباش
16 مهر 90 16:08
سلام پارسا جون روزت مبارک
مامان راتا
16 مهر 90 21:44
خیلی نازی بیا پیش پسرم
مامان ارميا
17 مهر 90 12:33
9 ماهگي مبارك گل پسري. قند عسلي.
مامان محمدجان
17 مهر 90 17:34
عزیزدلم نه ماهه شدنت مبارک ماشالله شدی هاااااااااااااا
خاله زهرا
17 مهر 90 19:42
الاهی فدات بشم گل قشنگم چقدر دلم برات تنگ شده چه عکسهای خوشگلی وروجک من.9 ماهگیت مبارک خاله جون
دایی حمید
17 مهر 90 21:12
دایی جون نه ماهگیت مبارک،ماشالله به این مامانت که برات جشن نه ماهگی گرفته،ببین دیگه برای تولد یک سالگیت می خواد بترکونه،روز کودک مبارکت باشه.
مامانه میکاییل
19 مهر 90 10:01
الهی قوربونه این پسره نازه نه ماهه برم که مامان جونش اینقدر خوشگل واسش نوشته انشالله جشنه نود سالگیش رو بگیرید @};
الهام مامان رامیلا
19 مهر 90 14:27
سلام تمام جملات زیبا و دلنشین بود چون همه از دل سرچشمه گرفته بود گلم نه ماهگیت مبارک
مامان پارسا
21 مهر 90 5:29
9 ماهه شدنت مبارک عزیز دلم (با تأخیر و شرمندگی بسیاااااااااااااااااااااار)