پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

10 ماهه شدن گل نازم...

1390/8/14 20:14
823 بازدید
اشتراک گذاری

 از اینکه تو را دارم زندگی را زیبا میبینم ، سپاس میگویم او را که تو را به من داد.

 نفس من

 سلام گل قشنگم:

باز هم یک ماه دیگه گذشت . ماه من رفتی تو ۱١ ماهگی ... دیگه تعداد ماههای زندگیت شده دو رقمی.

 خدا رو شکر میکنم که این ماه هم  به خوبی و خوشی گذشت. با اینکه توی ماه دهم زندگیت اولین سرماخوردگی رو تجربه کردی، ولی این باعث شد که قدر تو و سلامتیت رو هزاران برابر بیشتر از قبل بدونیم.

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و اما توی این ماه فهم تو از حرفهای ما خیلی کامل تر شده،درست و به موقع واکنش نشون میدی.واکنشهای جالب و بامزه. کلماتی که درست ادا میکنی و دل ما رو میبری انگشت شماره: ماما،بابا،اده(بده)، دد ،نه نه ، دادا، دیزه(جیزه) .وای که من عاشق این حرف زدنتم پارسا جون.

عزیز مامان یه جور با مزه ای موش میشی که عاشقت میشم . سرسری و دست زدنات هم که دیگه منو کشته. دلم نمیاد این روزهای شیرین به این زودی بگذره.نمیدونم شایدم شیرینتر از اینها در انتظارمونه...

هر لحظه منتظرم که راه بری ،به معنای واقعی "راه رفتن".خیلی وقته که بدون کمک گرفتن میایستی و البته با گرفتن میز و مبل و... به سرعت و خیلی خوب راه میری. بعد از چند روزی که تعادل رو تمرین کردی،الان در حین ایستادن دست هم میزنی.هر بار که قدم جدیدی در راه استقلال بر میداری تمام وجودم رو غرق شادی میکنی!

حالا دیگه واسه خودت مستقلی و هرجا و هرطرفی که خودت دلت بخواد میری و میای.

یه انسان کامل اما کوچولو...

میدونی چیه بهترین حسی که خدا بهم هدیه داده اینه که تو هم بهم محبت میکنی  وقتی بهت عشق میدم انگار تک تک ذرات وجودم نیرو میگیرن.

الاهی که همیشه زنده و پاینده باشی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قلب من 

اشکهایم را فدای نگاه زیبایت کردم تا به اوج آرامش برسم
از آرامشم گذشتم ، تا تو را آرام کنم
تو را آرام کردم و خودم را پریشان
از پریشانی خود گذشتم تا تو را آزار ندهم...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینم آقا پارسا بعد از یه حموم دلچسب

 

                            عافیت باشه نفسی

اینک که خواب نیستم ، و به عشق تو نفس میکشم ، تو بخواب ،
تا من برایت لالایی بگویم ، حالا تو به رویاها برو ، ببین آنجا تو زیباترین رویای منی...

                          خوب بخوابی نازنینم

 

                                 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 اینم یه عکس عشقولی از دختر دایی و پسر عمه که جفتشون روی پای مامانی خوابیدن.

جای فاطمه جون دختر خاله فقط خالیه

 جیگرای من

divider animations

 اینم عکس پارسا و بابابزرگ گل ومهربونش(بابای بابا) که خیلی خیلی دوسشون داریم.

پارسا و بابابزرگ   تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

10  ماهگیت مبارک نفسم

همین که تو را دارم ، بهترین هدیه ی دنیا را دارم ،
دیگر در بین ستاره ها به دنبال درخشانترین ستاره نیستم ،
در میان گلها به دنبال زیباترین گل نیستم.
  تو کهشکانی هستی از پرنورترین ستاره ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان ماهان
14 آبان 90 9:13
اولا 10 ماهگیت مبارکه عزیز دلم دوما وبت خیلی خوشگل شده دستت درد نکنه کلی ذوق کردم عکس پارسا رو دیدم سوما خیلی قشنگ نوشتی شعرها عالی بود عزیزم چهارما عکسا مثل همیشه ناززززززز و زیبا شده پنجما یه بوس از طرف من برای پارسا جون و مامان گلش
مامان ارميا
14 آبان 90 10:15
سلام عزيزم ده ماهگيت مبارك. ارميا هم امروز 10 ماهه شد. شما دو تا گل پسر به فاصله 25 دقيقه از هم 10 ماهه شدين.چه جالب.ايشالله سلامت و شاد باشي. چه خوب كه مي ايستي.ارميا تنبلي مي كنه.دستش رو ول مي كنه ولي سريع مي شه.
مامان پریسا
14 آبان 90 10:44
مبارک باشه گلم.
مامان نیایش
14 آبان 90 10:47
ما شا الله به این پسر باهوش کلی پیشرفت کردی مبارک باشه عزیزم چیزی دیگه تا تولدت نمونده ان شا الله سالم باشی همیشه
مامان گیسو
14 آبان 90 12:29
سلام گلم خوبی؟ مبارکههههههههه الهی 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم ماشاا... دختر داییت هم خیلی نانازه خدا شما کوچولوهارو حفظ کنه بوسسسسسس
خاله زهرا
14 آبان 90 16:27
قربونت برم عزيزم تو انقدر ناز حرف مي زني كه آدم دلش مي خواد ساعت ها ساكت بشينه و گوش كنه ولي مگه ميشه لحظه اي كه مي گي ديزه تو رو بغل نكردو يك بوس درستو حسابي ازون لپهاي نازت نكرد ، ده ماهگيت هم مبارك يواش يواش داريم به تولدت هم نزديك مي شيم گل من

قسم به فصل هستى به بلندی و پستى
به خدایی که می پرستى به زمینى که نشستى
عزیز من تو هستى
مامان مبینا
14 آبان 90 18:34
سلام پارسا گلی مبارکه 10ماهه شدنت عزیزم
ناهید
14 آبان 90 20:06
ممنون از این که سر زدین بازم بیاین.
الهام مامان رامیلا
14 آبان 90 20:21
++▄██▄+++▄██████▄+++▄██▄++ +██████+██████████+█████+ +███████████████████████+ +██████ تقديم به تو ██████+ ++██████مامان رامیلا █████++ +++████████████████████+++ +++++████████████████+++++ +++++++████████████+++++++ ++++++++++++██++++++++++++ ++▄███▄+++++██+++++▄███▄++ +███████++++██++++███████+ ++███████+++██+++███████++ ++++██████++██++██████++++ ++++++█████+██+█████++++++ ++++++++██████████+++
الهام مامان رامیلا
14 آبان 90 20:22
هورا هورا 10 ماهگیت مبارک عزیزم سمانه جونم انشالله تولد گلت خاله جون انشالله 110 ساله شی
محيا كوچولو
14 آبان 90 21:19
10 ماهگيت مبارك پارساي نازنين ايشالله هميشه سالم و سلامت باشي
شکلات مامانی وباباش
15 آبان 90 0:14
سلام عزیزم 10 ماهگیت مبارک اشاا... لبات همیشه خندون باشه میبوسمت
آرتین خان
15 آبان 90 0:50
مبارک باشه گل پسر خوب دیگه کم کم داری لحظات پایانی سال اول زندگیت رو پشت سر میذاری دوستت دارم پارسا جونم عکس هات هم یکی از یکی نازترن ببوسش مامانی
مامان رها
15 آبان 90 9:16
سلام عزیزم قالب جدید مبارک ده ماهگی پسمل گلت هم مبارک باشه خیلی جیگر شده
مامان پارسا
15 آبان 90 19:13
مبارکت باشه وروجک قققققققققشنگ عید قربان، عید فداکارى، ایثار، قربانى، اخلاص و عشق و بندگى، مبارک باد . . .
مامان ابوالفضل
15 آبان 90 20:43
سلام سلام سلام 10 ماهگیت مبارک پارسا جونم ایشاالله 10 سالگیت ایشاالله 100 سالگیت عکسهات هم مثل همیشه خیلی قشنگن
شیرین
16 آبان 90 1:46
ماشالله به این پسر ناز. 10 ماهگیت مبارک گل پسر. بوووووووووووووووس
مامان نی نی
20 آبان 90 14:48
سلام.وبلاگ زیبایی دارید با اجازه شما را به جمع دوستانمون اضافه کردیم.
دایی حمید
21 آبان 90 0:28
دایی جون قربونت بره که هر روز خوشگل تر از دیروزت می شی،دلم برای اون لپات تنگ میشه،یه بوس از لپات
راستی عکست با بابا بزرگتم قشنگ بود ،قدر این پدر بزرگ رو بدون که خیلی گله.