پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

عاشقانه با تو...

1390/8/11 18:34
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

    عشق مامانش

 

از مهر مادری شنیده بودم و از محبت بیدریغش
ولی اکنون که آن را به چشم دیدم
شاید به جنون نزدیکتر بدانمش
تنها میدانم که تو فرزند من هستی
و با تار و پود عشق
  درجان من ریشه دواندی.
زیباترینم: تا پایان عمر همراهت هستم

dividers

 

blog 

 کنارم هستی و اما دلم تنگ میشه هر لحظه
 خودت می دونی عادت نیست فقط دوست داشتن محضه

  کنارم هستی و بازم بهونه هامو میگیرم  میگم وای ....چقدر سرده میام دستاتو میگیرم
 یه وقت تنها نری جایی که از تنهایی میمیرم  از این جا تا دم در هم بری دلشوره میگیرم

 فقط تو فکر این عشقم تو فکر بودن با هم
  محاله پیش من باشی برم سرگرم کاری شم  

 می دونم که یه وقتایی دلت میگیره از کارم  روزاییکه حواسم نیست بگم خیلی دوستت دارم 

  تو هم مثل منی انگار از این دلتنگی ها داری
    تو هم از بس منو می خوای یه جورایی خود آزاری 

 کنارم هستی و انگار همین نزدیکیاس دریا  مگه موهاتو وا کردی که موجش اومده اینجا

  قشنگه رد پای عشق بیا بی چتر زیر برف  
 اگه حال منو داری می فهمی یعنی چی این حرف

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آیهان جون
11 آبان 90 14:38
خاله زهرا
11 آبان 90 18:48
این دل اگر کم است بگو سر بیاورم یا امر کن که یک دل دیگر بیاورم خیلی خلاصه عرض کنم " دوست دارمت " دیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
مامان محمدجان
11 آبان 90 19:35
سلام سمانه جون خوبی عزیزم؟پارساجان چطوره؟بوسسسسسسسس
فاطمه جون (دختر خاله)
11 آبان 90 19:54
پارسا جونم ، قربون خندهات عكس هات خيلي قشنگ هست من تو رو خيلي دوست دارم چون هميشه بوي خوب مي دي و من كيف ميكنم دوست دارم


قربونت برم عزیز خاله.
پارسا هم تو رو خیلی خیلی دوستت داره.میبوسمت.
مامان آرياناز
11 آبان 90 20:52
خیلی جیگر شده پارسا خان قربونش
مامان آریان جون
11 آبان 90 23:17
مامان محمد پارسا
12 آبان 90 13:35
سلام نازشو برم من هر روز بهتر از دیروز خیلی ملوسی خاله جونی مواطب خودت باش گلم
نانی
12 آبان 90 15:52
ایشااله همیشه کنار هم شاد و خندون و سلامت باشین پارسا جیگرو محکم ببوس سمانه جون
نیلو
12 آبان 90 18:12
سلام مامان پارسای گل ممنونم از حضورتون خوشحال میشم دوست پارسای عزیز باشم الهی گل پسر همیشه زیر سایه ی شما سلامت باشه
مامان ابوالفضل
12 آبان 90 19:01
سلام خیلی زیبا بود و مثل همیشه پارسا از همه زیباتر
كاكل زري يا نازپري
12 آبان 90 20:02
آخي چه عاشقانه و قشنگ نوشتي عزيز دلممممممممم
مامان پارسا
13 آبان 90 2:24
سلام پست خیلی زیبا و با احساس و نازیه مثل همیشه آدم دلش میخواد متنهاتو هزار بار بخونه و عکسها رو هزاران بار ببینه انشاالله که همیشه سرحال و سلامت و شاد باشی عزیزم برای پارسا خان دردونه
مامان ساوینا
13 آبان 90 11:12
سلام مامان پارسای عزیز.ممنونم از حضورتون تو وبلاگ دخترم الهی این عسل همیشه زیر سایه ی شما سلامت باشه
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 12:45
سلام سمانه جون...خوبی عزیزم ؟ خوشی ؟ پارسا جونمون خوبه ؟ عاشقانه ی خیلی قشنگی بود مخصصا با نوشتن این ترانه ی زیبای معین که من خیلی دوست دارم...خیلی قشنگ بود ما هم آپیم عزیزم
مامانه میکاییل
13 آبان 90 20:32
پارسا چونم ده ماهگیت مبارک
ایشالله ده سالگی ، صد سالگی و هزار سالگیت عزیزم
مامانه پارسا جوون خیلی هنرمندی ها !!!
عجب قالبه قشنگی

مامان علی و امید
13 آبان 90 22:53
سلاااام عزیزم ... خوبی گلم ؟ پارسا جونم چه طوره ؟ قربونش برم که دیگه مرد شده و خراب کاریش شروع شده ... جااااانم ... ببوسش گلم
شکلات مامانی وباباش
14 آبان 90 0:16
جیگر طلا
مامان ماهان
14 آبان 90 9:14
وااااااااااااااای شعر خیلی زیبایی بود دستت درد نکنه
الهام مامان رامیلا
14 آبان 90 20:23
وای آهنگ وب رامیلا خیلی نازه دوستش دارم