پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

11 ماهگی + عکسهای آش دندونی

1390/9/18 11:50
1,724 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم 

 سلام فرشتۀ پاکم:

  پارسای قشنگم، باورم نمیشه که کمتر از یه ماه دیگه به تولد یک سالگیت باقی مونده!!...تو کی 11 ماهه شدی گل من؟؟؟

  چرا اینقدر زود؟ من هنوز طعم نوزادیت رو اونطور که باید وشاید  نچشیدم...کم بود...خیلی کم.. ولی خدا رو شکر که به خوبی و خوشی گذشت.

 خوشگل مامان،  توی این ماهی که گذشت خیلی پیشرفت کردی،  باهوشتر و زبل تر شدی. یه وروجک شیطون که از دیوار راست هم بالا میره.

 الان دیگه ١ دونه دندون داری ، یه مروارید خوشگل. امیدوارم بقیه دندونهات هم راحت و به سلامتی در بیاد.

 واسه راه رفتن خیلی تمرین میکنی، و همین چند روز پیش هم تونستی 20  ثانیه روی پاهای قشنگت بایستی و سه قدم هم راه بری... اگه بتونی به ترس و مهمتر از اون خندیدنت غلبه کنی بیشتر هم راه میری.

عاشق اینی که بری بین دو تا مبل قایم شی و بعد سرت رو بدی بیرون و دالی بازی شروع شه. به  لغت نامه کلماتت : الله اکبر، دالی، عسل (اسم جدید مامانه)، تاتی ، و چیزهای نامفهوم دیگه(البته برای ما) ای هم اضافه شده.

وروجک من کشوها و کابینتها دیگه از دستت در امان نیستن، اینم نمونش: تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

           پارسا مشغول وارسی کشوها  مشغول خرابکاری  

م

 پارسای نازم..میخوام بدونی که تمام کارهات و هر چیزی که به تو مربوط میشه  برامون شیرین و قشنگه...هر چند به نظر بقیه عادی و معمولی بیاد...

پسرک قشنگم...اونقدر لبریزم ازت که گاهی خنده هات در باورم نمیگنجه. ساعتها بهت خیره میشم... کم میارم...

تو میدونی ، اینها رو میفهمی ... از چشمات پیداست... از خنده های یواشکی و قایم شدنهات و از لوس شدن هات... از ناز کردنات ... حتی وقتی خوابی... چه لبخند ماهی میزنی...  تمام وجودم پر از شادی میشه... خم میشم صورتم رو به صورتت میمالم... ونفسهات رو بو میکنم.... میبوسمت... اونقدر که فکر میکنم الانه که بیدار بشی ... جون میگیرم... سبز میشم... و خدای مهربون رو هزار بار شکر میکنم... 

 قلب من

 چشمان او چشمان من را دوست دارد      جان من است و جان من را دوست دارد

این خنده یعنی دستهای مهربانش              آغوش من دستان من را دوست دارد

این خنده یعنی درد و غم تعطیل تعطیل    چون صورت خندان من را دوست دارد

وقتی که می خندم به من می خندد انگار    حتی لب و دندان من را دوست دارد

در پاسخ این خنده های عاشقانه            صدها فرشته می شود مهمان خانه

جان من است و جان او را دوست دارم   شادابی چشمان او را دوست دارم

دنیای من در دستهای کوچک اوست   دنیای او دستان او را دوست دارم

 با گریه هایش قلب من را می فشارد    منهم لب خندان او را دوست دارم

 می نوشم از عشق تو مهر مادری را

  می پرورم این میوه یکدانه ام  را...

عمر من

ماهه شدنت مبارک همۀ  امیدم

 ١٤/٩/٩٠ 

 

 بعدا نوشت:  امروز یعنی ٢٠/ ٩ /٩٠ دومین مروارید خوشگل پارسا جونم هم در اومد. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 عکسهای  آش دندونیه پارسا جونم در ادامۀ مطلب:

   انار دونه دونه    پسری دارم دردونه    قشنگه مهربونه  انار دونه دونه    چند روزیه که بچم    گرفتار دندونه  

 انار دونه دونه    توی دهان بچم    یه گل زده جوونه

                                      گل نگو مرواریده   مثل طلای سفیده 

                                 هیچ کس از این قشنگ تر   جواهری ندیده

کارتهای یادگاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com اینم  آش دندونی گل پسرم:

آش دندونی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com گیفتهای یادگاری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

از خاله جون  هم بابت همۀ کمکهاو محبتهاش ممنونم ... 

 کادوی مامان بزرگ پارسا جون(مامانه  بابا):

 کادوی مامانی (مامانه  مامان)

  

 کادوی دایی و زندایی جون (وجه نقد)

کادوی خاله جون

دست همگی درد نکنه 

میخواستم از دندون پارسا جون هم عکس بگیرم که وروجک نزاشت .

محصل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (64)

سارا
18 آذر 90 19:01
سلام من چطوری میتونم سن دخترم رو بالای وبم بذارم؟

سلام عزیزم آدرس وبت رو نزاشتی تا راهنماییت کنم.
الهام مامان رامیلا
18 آذر 90 22:53
سلام عزیز خاله به به خیلی خوب بود خاله خیلی عزیزم یازده ماهگیت مبارک عزیزم انشالله 111 ساله بشی پیشاپیشم تولدت مبارک عزیزم سمانه جان بازم تبریک میگم

سلام عزیزم ممنون از لطفت.
الهام مامان رامیلا
18 آذر 90 22:56
راستی یادم رفت که بگم دست همه درد نکنه بابت کادوهاشون
سمانه جان اینقدر وروجک هستن که نمی زارن حالا حالا عکس بگیری

ممنون.
آره واقعا دیگه نمیتونم ازش عکس بگیرم.

شکلات مامانی وباباش
19 آذر 90 0:16
سلام یکی یه دونه هم تولد 11ماهگیت مبارک هم اون مروارید نازت آش دندونم نوش جونتون خیلی قشنگ تزئین شده بوددست مامانی درد نکنه


سلام عزیزم ممنون.
جای شما خالی بود فقط.
نارینه
19 آذر 90 0:50
یعنی اینقدر زود میگذره ؟؟

اینقدر آرومه این گل پسر که مامانش متوجه نشده کی بزرگ شده ...




نارینه جون از عکسهاش مشخصه که چقدر آرومه نه؟
ولی گذر زمان همیشه منو غافلگیر میکنه.
مامان زهرا نازنازی
19 آذر 90 1:10
سلام قشنگم

11 ماهه شدنت مبارک عزیزم الهی 110 ساله شی

نمابان شدن مرواریدهای نازت هم مبارک باشه

دست مامانی مهربون درد نکنه. کادوهات هم مبارک باشه



سلام مرسی از لطف و محبتت عزیزم.
مامان محمد پارسا
19 آذر 90 8:56
سلام عزیزم
مبارک باشه یازده ماهگیت و همچنین مرواریدت گلم مامانی یادت نره تولد ناناز ما رو دعوت کنی وای چه کادوهای نازی گرفتی خوش به حالت وروجک خاله و از همه مهمتر عاشق شیرین کاریهات شدم مخصوصا تو آشپزخونه


سلام عزیزم.ممنون
شما که حتما دعوتی.
ایشاا... محمد پارسای شما هم میاد و واست ازین شیرین کاریها میکنه.
مامان ارميا
19 آذر 90 9:37
سلام عزيزم. واقعا زود گذشت. تولد ني ني هامون نزديكه.



سلام عزیزم خودتو آماده کن کلی کار داریم
زينب عشق مامان و بابا
19 آذر 90 10:21
سلام بسلامتي انشاالله.
مثل برق گذشت ولي خيلي شيرين بود زينب هم چند روز ديگه 1 ساله ميشه .مواظب گل زيبا باش.ولي هر چي ميگذره هم شيرين تر ميشن و هم شيطون چون به لحظه اي زندگي رو زير و رو ميكنند


سلام ممنون. تولد زینب جون هم پیشاپیش مبارک.
آره واقعا شیرین کاریهاشون همۀ شیطنتهارو میپوشونه.
مامان ارميا
19 آذر 90 10:58
عزيزم خصوصي داري.
مامان یسنا
19 آذر 90 11:16

مبارک باشه انشاالله همیشه سالم وخندون وشاداب باشی.


مرسی عزیزم همچنین شما.
مامان رها
19 آذر 90 12:32
سلام عزیزم مبارک 11 ماهگیت خاله جون قربونت دندونت مبارک عسل طلا دست مامان بابت دندونک هم درد نکنه


سلام عزیزم مرسی.
مامان پسر خرداد
19 آذر 90 12:52
مرسی بابت تبریک که دادین . پیشاپیش تبریک می گم انشاء اله 120 سالگی بهت تبریک بگم گلم


خواهش میکنم. ممنون.
مامان نسترن
19 آذر 90 12:52
چه گل پسر نازی،امیدوارم همیشه در کنار شما مامان وبابای مهربون سالم و شاد باشه
ممنونم عزیزم از اینکه لطف کردین و به ما سر زدین


مرسی عزیزم.خواهش میکنم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 17:00
11 ماهگی و اون تک مرواریدت مبارک. عزیزم


ممنون.
مامان هامان
19 آذر 90 19:22
مبارک باشه عزیزم چه مامان با سلیقه و خوش ذوقیپیشاپیش تولدت مبارک عزیز دلم


مرسی از لطفت عزیزم.
نیلو
19 آذر 90 19:53
سلام پارسا جون عزیزم
خاله جون دندونی شدنت مبارک
تولدت هم نزدیکه اونم پیشاپیش مبارک
یادت نره منو تولدت دعوت کنی گلی


مرسی حتما عزیزم.

مامان آرینا
20 آذر 90 0:18
سلام.ممنون که به وبلاگ آرینا سرزدید.وبلاگ فوق العاده ای دارید البته با وجود نازنین پارسا جان.خوشحال می شم بازم به ما سربزنید.


سلام عزیزم.ممنون از محبتتون.
جشم حتما.
مهرانه مامان مهرسا
20 آذر 90 8:42
آخه اين وروجك كي راه افتاده كه خرابكاري كنه خدا حفظش كنه


خیلی وقته راه افتاده خاله. مرسی
زهرا
20 آذر 90 9:07
salam golam 11mahegit mobarak


سلام عزیزم مرسی.
مهرانه مامان مهرسا
20 آذر 90 13:24
با اجازه لينكتون كردم
نیک آهنگ
20 آذر 90 18:36
سلام.ممنون از شما.گل پسرتون خیلی ناز.خوشحالم که نیک آهنگم دوستهای خوبی مثل پارساجون داره.


سلام. ممنون ما هم همینطوره.
مامان رضا جونی
20 آذر 90 18:44
مبارک باشه خاله، ما رو هم تولد دعوت می کنی


مرسی چشم حتما.
مامان نیایش
20 آذر 90 18:48
بزرگ شدی گل پسر ما شا الله سالم باشی همیشه


مرسی ممنون.
مامان محمد پارسا
20 آذر 90 19:10
سلام
وای دوباره اومدم خوندم خیلی نازی عزیزم


سلام مرسی.
دوست مهربون
20 آذر 90 23:45
عشق زیبایی های دلخواه را در معشوق می افریند دوست داشتن زیبایی های دلخواه را در دوست میبیند و می یابد. دکتر شریعتی
مامان آریان جون
20 آذر 90 23:46
11 ماهگیت مبارک گلم.چه تزیین قشنگی.کادوها هم مبارکت باشه خوشکلم


مرسی عزیزم ممنون از لطفت.
فرناز/مامان ريحانه
21 آذر 90 2:37
سلام عزيزكم،
پارساگلى 11 ماهگيت مبارك، ديگه چيزى نمونده 1 ساله بشى،آقا شدى ماشاا...
مرواريد قشنگت هم مبارك كه همزمان شده با اولين مرواريد ريحانه من.
مامان سمانه جون دست شما هم درد نكنه همه چى عالى بود سنگ تموم گذاشتين.
ما هم احتمالا شب جمعه بعد از شام با قوم شوهر شب نشينى داشته باشيم شايد فرنى درست كردم راستش دست تنهام موندم چى كار كنم.
اگه منم خواهرم پيشم بود غمى نداشتم.



سلام خانومی. مرسی از محبتت عزیزم.
اگه خودم پیشت بودم نمیزاشتم دست تنها بمونی.
بازم اگه کاری داشتی ما در خدمتیم.
مامانه میکاییل
21 آذر 90 7:57
ای جانم
دسته مامان سمانه جون درد نکنه چه آش قشنگی به موقع میام ازت یاد می گیرم
ایشالله آش پشت پای دانشگاه شو درست کنی ، از نوشته هات خیلی خوشم میاد اوج احساسه یه مادره واقعان این فرشته ها کی بزرگ می شن ؟؟؟


سلام عزیزم ممنون.
چشم حتما در خدمتیم.
تو لطف داری ملی جون.
مريم مامان ماهان
21 آذر 90 11:15
پارسا جونم دندونهاي نو مبارك باشه خاله جون
تولدت هم پيشاپيش مبارك عزيزم


مرسی عزیزم.
تینا
21 آذر 90 12:31
ممنونم که به ما سر زدین
چه پسر نازی دارین خیلی خوشمله
خیلی بده که زود بزرگ میشن ما مامانا دلمون خیلی واسه کوچیکیشون تنگ میشه


خواهش میکنم.
آره واقعا ، مخصوصا نوزادیهاشون.
معصومه مامان سهند
21 آذر 90 13:20
هزار تا بوس نثار این گل پسری که داره تولد یکسالگیش نزدیک میشههههههه


مرسی عزیزم
اینا هم واسه سهند جون*
مامان محیا
21 آذر 90 14:41
عسیسم...نی نی ها با همین شیطونی هاشون شیرینن...همه چی مبارک عسلم


واقعا همینطوره.مرسی خاله.
مامان پریسا
21 آذر 90 15:30
سلام گلم. 11 ماهگیت مبارک قشنگم.
چرا زودتر خبرم نکردی؟
لابد تولد هم نمیخوای خبرم کنی؟؟؟؟؟
به هر حال خودم میام.


مرسی عزیزم.
نخواستیم تو زحمت بیافتید
ولی تولد دعوتید

مامان محمدجان
21 آذر 90 19:42
11 ماهه شدنت مبارکه جوجه طلایی
اولین مروارید خوشگلت هم مبارک عزیزم ایشالله همگی مرواریدات بدون دردسر دربیان


مرسی عزیزم.
نمنون ایشاا... .
مامانی شیما وحدیث
22 آذر 90 0:34
آخ جووووووووووون تولد

وای خدای من چه عکسای نازی ،چه حرکات باحالی
مامانی چرا دلت واسه نوزادی تنگه ؟
من که اصلا نوزادی رو دوست ندارم .یادم به گریه ها وناآرومی ها وشب بیداری واینکه نمیدونی بچه چشه وسینه ی پردردم می افته وباعث میشه تا ازنوزادی حسابی بدم
بیاد.
عکسش و که برای آش دندون گذاشتی خیلی قشنگه به خصوص حالت دهنش
خیلی آشش هم شیک وباکلاس بود .
ما که ازاین مراسما نداریم

ممنون که سرزدی


سلام عزیزم ممنون از تعریفها و لطفت.
به نظر بچه ها هر چی کوچیکترن معصومتر و بی آزارترن، با بزرگتر شدنشون مشکلات و شیطنتهاشونم بیشتر میشه.به هر حال من نوزادی رو با وجود همۀ مشکلاتش بیشتر از بقیه دورانها دوست دارم.
نازنین نرگس نفس مامان
22 آذر 90 0:57
سلام پارسای گل و بلا آخه خاله جون شما نوپاها از این آشپزخونه و کابینتاش چی میخواید گل های ناز زندگی
معلومه که مامانی گلی ذوق زده از دیدن دندونت آخه مثل من کلی منتظر بوده دیگه آره خاله گل ما هم آره


سلام خاله من عاشق قابلمه و مایتابه ام.مامانم هم تو تعجبه که آخه چرا؟؟؟

آره بعد از این همه مدت حسابی ذوق زده شدم.نمیدونم چرا! خوب اول آخر که خودش در میومد!
مامان امیر علی
22 آذر 90 1:21
ایشاله همیشه شاد و سلامت باشین .عزیزم خوشحال می شم به کد 120 برای امیر علی من هم رای بدین جهت شرکت در مسابقه جشنواره یک سالگی نی نی وبلاگ .مرسی


ممنون عزیزم چشم حتما.
مامان ماهان
22 آذر 90 8:19
به به چه آشی
چه تزیین خوشگلی دست مامانی درد نکنه
مروارید نازت هم مبارکه 11 ماهگی پارسا جونم هم مبارکه تولدت پیشاپیش مبارکههههههههههههههه


مرسی از محبتت عزیزم.
ممنون.
سارا(مامان سوگل)
22 آذر 90 21:56
11 ماهگیت مبارک عزیز خاله


مرسی
بابا محسن
23 آذر 90 10:49
سلام - مبارکه
یاد پارسال خودمون افتادم ... بچه نوپا واقعا مراقبتش مشکله ... اما شیرین


سلام مرسی.
درسته سخت ولی شیرین.
مامن سویل
23 آذر 90 13:23
سلام خانمی مبارک باشه خدا حفظش کنه


سلام عزیزم ممنون .
سارا
24 آذر 90 14:57
سلام عزیززززززکم خوبی؟دوست کوچولوم خوبه؟راستی ما تو جشنواره شرکت کردیم کدمون 127 خوشحال میسیم رای بدین
من مطلب جدید نوشتم
خوشحال می شم سر بزنی


سلام عزیزم مرسی . شما خوبی؟
چشم حتما میام و رای میدم.
مامان شایان
24 آذر 90 15:47
سلام مامان پارسا جوون ! بهت تبریک میگم پسره نازی داری! از لحظه لحظه بودنه با پارسا لذت ببر این دوران خیلی شیرینه اونقدر زود بزرگ میشه که خودتم باورت نمیشه!



سلام عزیزم.مرسی از لطفت.
حق با شماست این لحظات شیرین به سرعت برق و باد میگذرن.
مامان محمد پارسا
24 آذر 90 21:08





بابای مهرسا
24 آذر 90 23:46
سلام
ممنون خوبیم

تشکر که به وب مهرسا اومدید


خانومى
26 آذر 90 11:02
سلام
مبارك باشه
آخى چه آش دندونى خوشملى
كادوهاى خوشگلتم مبارك پارسا عسلى


سلام
مرسی خانومی
ممنون.

الهام مامان رامیلا
26 آذر 90 14:21
سلام سمانه جان اون بالا رو که نگاه می کردم دیدم دیگه خیلی کم مونده به تولد پارسا جون الهی دیگه یک ساله شده این خوشگل ما سمانه جون ماشالله یکساله که میشن یکهو همه کار می کنن خیلی پیشرفت می کنن حالا می بینی زنده باشه


سلام الهام جون
آره دیگه چیزی به تولدش نمونده
حق با شماست ماشاا... هرروز یه پیشرفت جدید میکنه
حالا میمونم منتظر 1 سالگی به بعد.
maryam
26 آذر 90 15:54
چه پسمل خوشگلی زنده باشی
maryam
26 آذر 90 15:57
مطالبت خیلی قشنگ بود آفرین


ممنون.
مامان آرمان
26 آذر 90 20:48
سلام دوست خوبم.
ممنون که به ما سر زدید.
رشد بچه ها در یک سال اول زندگیشون خیلی سریع و قابل مشاهده و بسییار لذت بخش هستش.پارسا جون هم داره پله های پیشرفت کودکیش را سریع طی میکنه.
تولد هم که نزدیکه....
امیدوارم همیشه شاد باشید و بهترین ها را برای فرزندتون فراهم کنید.
پیشاپیش نزدیک شدن تولد پارسا جونم را بهش تبریک میگم.


سلام عزیزم ممنون از محبتت.
واقعا داره سریع و به سرعت برق و باد میگذره.
امیدوارم شما هم همیشه شاد باشید عزیزم.
باز هم ممنونم.
مامان آتین
27 آذر 90 3:08
سلام عزیزممممممم
11 ماهگیت مبارک اولین و دومین مروارید خوشگلتم مبارک
کادوهاتم مبارک
آشتونم خوشمزه به نظر میاد دست مامان درد نکنه
راستی شعر دندون هم خیلی قشنگ بود حفظش کردم واسه آتین بخونم
بوووووووووس

سلام عزیزم ممنون.
آره جای شما خالی خیلی خوشمزه بود.
آتین جونو ببوس عزیزم.

مامان فهيمه
27 آذر 90 11:02
سلام سمانه جون:
ممنون از اينكه به وبم اومدي عزيزم.
ماشالله چه پسر نازي داري.خدا حفظش كنه...قالب وبت هم كه ديگه محشــــــــــره.بازم بيا پيش ما ....
بوووووووووووووس


سلام فهیمه جون
مرسی از از اینهمه تعریف و محبتت عزیزم.
مامان حسین
27 آذر 90 15:08
سلام سلام
11 ماهگی پارسا جون مبارک...
تولدت هم پیشاپیش مبارک گلم


سلام مرسی خانومی
مامان تربچه
27 آذر 90 16:55
ای شیطووووووووووون توی کابینت چه میکنی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!


دنبال قابلمه بزرگه میگردم خاله
مامان ابوالفضل
27 آذر 90 19:23
به به
چه مامان و خاله های خوش ذوق و سلیقه ای
مبارکه


خجالتمون نده خاله جون
خان گوگولي بابا
28 آذر 90 6:46
ماشاءا...الهي هميشه سلامت باشه


ممنون.
خان گوگولي بابا
28 آذر 90 15:43
گل پسر دو تا مبارك يكي 11 ماهگيت يكي هم مرواريد دندونت چشم مامان و بابا روشن باشه.


ممنوت عزیزم. دلتون روشن
آرمین
28 آذر 90 16:13
دایی جون بنی
28 آذر 90 17:24
سلام
خوبید؟ عکس ها رو من دریافت کردم و به زودی اماده میشه


سلام مرسی.
ممنون از لطفتون.
ماما آنیسا
1 دی 90 8:29
قربون صدفای خوشگلت برم
دايي حميد
2 دی 90 21:53
دايي جون سلام ببخشيد من يكم دير سر زدم آخه چند وقته سرم حسابي شلوغه و وقت نميكنم كه سر بزنم قربون اون دندنوناي خوشگلت برم كه عين صدف ميمونه فقط بايد قول بدي با اون دندونات مامانتو اذيت نكني منتظر جشن تولدت هستيم
مامان مبینا
4 دی 90 16:25
سلام به مامان پارسا جون به سلامتی دیگه چیزی نمونده به تولد گل پسری انشالله همیشه سلامت باشید بوس بوس