پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

اولین مریضی گلم...

1390/11/7 17:15
830 بازدید
اشتراک گذاری

 مراقب شادی توام همچنان که تو پاسبان شادی منی.

در آرامش نخواهم بود اگر در آرامش نباشی . . .

تو نفس منی

 عزیز دل من چند روزیه که مریض شده و از این ویروسهای جدید گرفته .این  اولین مریضی جدی که سراغ گل من اومده و هم برای عسلم خیلی سخت و سنگینه و هم برای من و باباجون...

 چند روز بود توی طول روز  کمی بیقرار بود و مدام بغل میخواست که فکر میکردم مال دندونهای نازش باشه که نبود.

 دو شب پیش ساعت دو نصف شب از صدای گلم بیدار شدم دیدم تب شدیدی داره . خدارو شکر توی خونه استامینوفن داشتیم و دو بار بهش دادیدم تا تبش قطع شد.

 با خودم  فکر میکردم فردا دیگه گلم خوب میشه. حالش خیلی بد نبود ولی با این حال بردیمش دکتر و دکتر گفت چیزی نیست و فقط یه شربت دیفن هیدرامین داد.

 

 تا اینکه دوباره دیشب تا صبح از شدت سرفه نخوابید و اینقدر سرفه میکرد که دیگه نفسش بالا نمیومد.

 خلاصه هزار بار مردم و زنده شدم تا گلم رو دوباره صبح بردیم دکتر و بهش شربت آنتی بیوتیک داد.

 خیلی خیلی ناراحتشم و اصلا طاقت دیدن مریضیشو ندارم. باباجون میگه تو خیلی سخت میگیری.

 اما من نمیتونستم بی خیال باشم  و سخت نگیرم. ولی دیگه کاری نمیشه کرد و باید صبور باشم و منتظر تا این دوره طی بشه آخه قند نبات مامان خیلی داره اذیت میشه.

  شاید بشه این رو گذاشت به حساب بی تجربگی. شاید بشه گذاشت به حساب نگرانیهای مادرانه و یا دلسوزیهای یک مامان برای نی نی کوچولوش و یا هر چیز دیگه ....

 خدایا لباس عافیت به تن همه نی نی کوچولوهای مریض بپوشون و به مامانای مهربونشون صبر بده

 پسرم زود خوب شو وگرنه از غصه دق میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

خاله زهرا
27 مهر 90 17:01
الهي قربونت برم گلم و مريضيت رو نبينم وقتي صدات رو مي شنوم كه انقدر مظلوم شده دلم ضعف مي ره الهي زود زود خوب بشي


مرسی خاله ی مهربون.
مامان آیهان جون
27 مهر 90 17:02
الهی فدات بشم خاله جون، نبینم مریض شدی و مامان جون غصه میخوره. من و آیهان جون دعا می کنیم که زود زود خوب شی و دوباره از ته دل بخندی.


مرسی خاله جون.ممنون.
مامان میکاییل
27 مهر 90 17:03
مگه هر دلی دل مادر می شه ؟؟؟
ایشالله که اولین و آخرین مریضی گل پسری باشه


مرسی عزیزدلم ایشاا...
مامان آریان جون
27 مهر 90 17:04
الهی خاله قربونش بره.چرا مریض شدی عروسکم؟؟؟؟
انشالله زود زود خوب بشی و مامانی و بابایی رو از نگرانی در بیاری



سلام خاله جون مرسی ایشاا...
مامان آریان جون
27 مهر 90 23:31
کوچولوی نانازم بهتر شده یا نه؟؟؟
مامانی خبرشو بده به ما.ما نگرانشیم


مرسی خاله جون بد نیست بهتره.
شکلات مامانی وباباش
28 مهر 90 1:31
سلام خاله جونی اشاا... زودی خوب بشی و دیگه مریضیت رونبینیم


سلام خاله جون مرسی.
مامان آرياناز
28 مهر 90 9:58
سلام .ایشالله زود خوب بشه گل پسملت.
دخمل من هم متولد 7 دی 89 .من شما رو لینک میکنم.اگه دوست داشتید شما هم ما رو لینک کنید.


سلام ممنون حتما.
نگين
28 مهر 90 13:40
سلام دوست خوبم
ميخواستم فقط سلام و عرض ادبي كرده باشم . اميدوارم كه هميشه خوشحال شاداب سرحال و سلامت باشين


سلام ممنون.
مامان حسین
28 مهر 90 18:37
سلام
خانومی نگران نباش ...انشالله زود خوب میشه.


سلام مرسی.
بابک
29 مهر 90 9:00
خوب میشه انشالله!


ممنون.
الهام مامان رامیلا
29 مهر 90 16:30
سلام عزیزم وای نگو از مریضی که یک هفته داشتم دیونه می شدم به خدا د اشتم دق می کردم. انشالله پارسا هم زود خوب بشه تازه پیامت رو گرفتم تا بیام پیشت دیدم که قالبت هم عوض کردی بکراند خوشگل هم گذاشتی بازم کاری داشتی بگو عزیزم


سلام عزیزم.ایشاا... رامیلا جونم خوبه خوب بشه.
مرسی از محبتت.
مامان آیهان جون
29 مهر 90 17:07
سلام پارسا جون گلم، بهتر شدی خاله جون؟


سلام خاله مرسی بهتره.
مامان سید کوچولو
29 مهر 90 18:10
وای. فکر مریضی این بچه ها هم ادمو دیوونه میکنه


ایشاا... هیچ بچه ایی مریض نشه.
مامان سید کوچولو
29 مهر 90 18:11
ایشالله زودتر خوب شه


مرسی.
مامان امیرعلی
29 مهر 90 20:19
آخی الهی بمیرم.واقعاویروس بدی روکاره.من که پسرم به فاصله 5روزدوبارمریض شداینقدرتب داشت که نتونستم ببرمش واکسن یکسالگیشوبزنه
انشالله پارساجونم زودی خوب میشه



آخی عزیزم ایشاا... زودتر خوب بشه.
ممنون.
نانی
29 مهر 90 23:05
سلام عزیزم . الهی فداش بشه خاله. مواظب پارسا جون باش. بووووووس


سلام عزیزم.چشم ممنون.
مامان پارسا
30 مهر 90 0:28
خدا کنه الان که دارم براتون این کامنت و میذارم پارسا خوب خوب خوب شده باشه و دیگه مریضی نتونه تو تن پارسا جون لونه کنه
قالب جدید هم مبارک
خیلی خیلی نازه


سلام عزیزم مرسی پارسا خوب شد خدا رو شکر.
ممنون چشمات ناز میبینه.
مامان ارميا
30 مهر 90 8:38
الهي بگردم خاله. مامان جون نگران نباش ارميا هم اين مريضي رو گرفت ،‌طول كشيد ولي خوب شد. البته ما مامانها احساساتي هستيم . من خودم وقتي ارميا بي قراري مي كرد خودم بي قرارتر مي شدم.


آره عزیزم من هم مینطوری بودم.خودم هم داشتم از نگرانی مریض میشدم.
ظروف نگه داری فرش بگ
30 مهر 90 9:29
یوه ها و غذاهای خود را کاملا سالم به صورت طولانی مدت نگه داری کنید. ـیا شما وقتی میوه داخل یخچال می گذارید بهد از 2 روز خراب میشه ولی با فرش بگ دیگه بعد از چند هفته هم خراب نمی شوند.
مامان پریسا
30 مهر 90 10:35
سلام گلم . ناراحت نباش ایشا... هر چه زودتر پارسا جون خوب میشه.


سلام عزیزم.ممنونم
زينب عشق مامان و بابا
30 مهر 90 12:21
سلام آي گفتي
زينب هم چند روزه سرفه هاي بدي ميكنه الهي بميرم كلي هم دارو ميخوره ولي هنوز سرفه ميكنه
اميدوارم همه ني ني ها سالم و سلامت باشند


سلام عزیزم
ایشاا... زینب جونم زود حالش خوب بشه
چرا همه ی نی نی ها مریض شدن؟
نارینه
30 مهر 90 13:51
سلام عزیزم ... دیدن مریضی بچه ها خیلی سخته ... و سخت تر اینکه نمیتونیم کمکشون کنیم

انشالله اقا پارسا زود خوب بشه و بیشتر ازین اذیت نشه
بووووووووووس


سلام عزیزم.آره واقعا خیلی سخته.
مرسی از محبتت.
مامان ابوالفضل
30 مهر 90 17:44
سلام عزیزم
ایشاالله هرچی زودتر خوب میشه
منتظر خبرهای خوب سلامتی پارسایی هستم


سلام عزیزم
مرسی از لطفت.
مامان ابوالفضل
30 مهر 90 17:44
مامانم میگه اگه بچه گریه نکنه و مریض نشه که فرقی با عروسک نداره ، ببوسش


مامانت راست میگه عزیزم
ما کم طاقتیم.
خان گوگولي بابا
30 مهر 90 20:40
سلام دوست من
يه بوس هم براي پارساي گل



ممنون.
مامان ارميا
1 آبان 90 9:45
باز هم سلام. پارساس گلم بهتر شده ؟ راستي از چه كدي استفاده كردي كه پيوندهاي وبلاگت متحرك شده ؟ من نتونستم. اگه راهنماييم كني ممنون مي شم.


سلام آره عزیزم.
چشم.
مامان هامان
1 آبان 90 11:41
امیدوارم همیشه سالم باشی گل پسر ا


ممنون عزیزم.
محيا كوچولو
1 آبان 90 12:18
ايشالله زود خوب بشي پارسا كوچولولوگوي جديدتم خيلي خوشگله


مرسی.
چشمات قشنگ میبینه.
سمیه : مامان مسیح مقدس
1 آبان 90 15:28
الهی....خاله قربونت بشه...مریض شدی ؟
انشالله زود زود خوب بشی خاله...

راستی طرح جدید قالبوبلاگتهم خیلی ناااز شده...مبارکه


مرسی خاله جون.
مرسی عزیزم چشمات ناز میبینه.
نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 23:53
الهی من فدات شم عزیزم که مریض شدی ایشالا هیچ بچه ای مریض نشه که حال خودش و مامانش خراب بشه
مامان رها
8 آبان 90 12:46
سلام عزیز دلم بلا به دور خاله جون خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بهتر شدی مامانی عزیز دلم اولین مریضی بچه خیلی واسه آدم سخت میگذره ولی خدا نکنه ،بعد ها کمی بهتر میشه