پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

عاشقانه با تو...

1389/2/30 18:45
463 بازدید
اشتراک گذاری

 مثل گل صد برگ شکوفا شده ای

              چون ماه چهارده شکوفا شده ای

                              در آينه ی نگاه من چشم بدوز

                                          تا دريابی چقدر زيبا شده ای

نازنازی من

 لبخند معصومت.....دنیای آرومت.....خورشید تو چشمات.....

 قدرشو میدونم

  موهای خرمائیت....دستای مردادیت...شهریور لبهات.....

 قدرشو میدونم

  زیبایی محجوبی....مغرور و جذابی.....چشماتو میبندی...

 با لبخند می خوابی...

  تا وقتی اینجایی....این خونه پا بر جاس...من با تو خوشبختم ...

 دنیای ما زیباست

 رویامی ...دنیامی...دستاتو ..می بوسم

                        من با تو آرومم آرومم آرومم         من با تو پارساجونم آرومم...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
30 اردیبهشت 90 3:27
سلام عزیزم خییییییییییییلی شعر زیباییه چند بار خوندمش ولذت بردم .ممنون پارسا جون گل منو ببوس من هم شما رو لینک کردم
مامان فرشته
30 اردیبهشت 90 3:44
سلام گلم ممنونم از حضور گرمت متاسفانه من نتونستم وب شما رو کامل ببینم نمی دونم چرا ؟ اینترنتم هم ای دی اس ال 512 هستش سرعتش خیلی کم نیست اما نشد ممنونم که لینکم کردی منم با افتخار شما رو لینک می کنم بوسسسسسسسسس
سمیرا مامان سپهر
30 اردیبهشت 90 10:20
مامان ماهان
30 اردیبهشت 90 23:22
خاطرم نيست توازباراني...ياکه ازنسل نسيم ...هرچه هستي گذرانيست هوايت،بويت...تومنو يادکني ، يا نکني ،من به يادت هستم خیلی خیلی زیبا بود
خاله پپو
31 اردیبهشت 90 7:40
دلم خیلی واسه پارسا جون تنگیده بود. مرسی که عکسشو گذاشتی خاله. مث یه جوجه خوردنیه ماشاا...
نارینه
3 خرداد 90 1:01
عزیزم ... روزت مبارک