پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

شب آرزوها

1391/3/4 1:36
750 بازدید
اشتراک گذاری

 شب آرزوها  شبی که خدا بی حساب می بخشد

باز پنجره های ملکوت به بهانه ی دیگر گشوده شد

و چه عاشقانه می سراید : این الرجبیون ؟

پسرم:

امشب شب آرزوهاست،

نمی دونم خوشبختی برای تو در چی معنا میشه

فقط می دونم

خوشبختی وسیعتر از اونیه که در ذهنت بگنجه

و زیباترین لحظه ایه که می تونی در زندگی درک کنی

و من برای تو

خوشبختی ات را آرزومندم . . . 

دوستای خوبم:  

امشب در مناجات و خلوت عاشقانه تان با معبود

 ما رو هم از یاد نبرید...

نایت اسکین

خدایا آنکس که امشب صادقانه یادم میکند

هر لحظه عاشقانه یادش کن . . .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

علی
4 خرداد 91 13:50
سلام.خدا واست نگهش داره
مامان ابوالفضل
4 خرداد 91 14:14
در لحظه های زیبایتان ما را فراموش نکنید
مامان پریسا
4 خرداد 91 18:21
در دعاهای امشبتون ما رو هم فراموش نکنید. فرا رسیدن ماه مبارک رجب مبارک باشه
نارینه
4 خرداد 91 18:47
روزهای پر برکت رجب برشما مبارک ... امشب دعامون کن دوستم ...
مامان آرمان
4 خرداد 91 20:20
سحرگاهان که شبنم آیتی از پاکی دل را، به گل های بهاری هدیه می بخشید به آن محراب پاک درگه حق آرزو کردم برایت خوب بودن، خوب دیدن، خوب ماندن را . . . التماس دعا
مامان گیسو جون
4 خرداد 91 22:56
سمانه عزیزم دوست گلم از خدا برات بهترینها رو آرزو دارم
سمیه : مامان مسیح مقدس
5 خرداد 91 15:32
عزیزم رمز رو برات خصوصی فرستادم
مامانی شیما وحدیث
5 خرداد 91 20:15
سلام سمانه جونم شرمنده دیر بهت سرزدم . عزیزم بااینکه محتاج دعایم ولی یادت بودم . پارساجونم ببووووووووووووووووووس
مامان نیایش
5 خرداد 91 22:44
برایتان همیشه آرزوی بهترین ها را دارم شادی مهمان همیشگی خانه تان دوست
مامان حسین
6 خرداد 91 10:04
سلام
كاكل زري يا ناز پري
6 خرداد 91 18:20
اوخخخخخخخخخخخخخي قوربون دل پاك و مهربونتتتتتتتتت ابجي سمانه اميد وارم هيچ كدوم از ارزو هات ارزو نمونه عزيزمممممممم
مامان پسر خرداد
7 خرداد 91 8:46
ما خودمون محتاج به این لحظه هایی هستیم که از ما یاد کنند. پارسا ببوس
مامان سارینا
8 خرداد 91 8:25
انشالله سالم و سلامت باشه آقا پارسای عزیز ما و به همه چیزای خوب دنیا دست پیدا کنه . از طرف من پارسا گلی رو ببوسید
مامان رها
8 خرداد 91 16:32
سلام گلم ممنون که تو این شب عزیز ما رو هم فراموش نکردی
محمد
9 خرداد 91 10:54
زينب عشق مامان و بابا
9 خرداد 91 12:26
سلام سلام كجاييد زينب گل ما 17 ماهه شد
مام پارسا
9 خرداد 91 15:26
سلام عزیز دلم.دلم واسه پارسا جونی تنگ شده بود گفتم یه سری بهتون بزنم.بووووووووووووووووووووس واسه پارسا خوشگله و سمانه جون مهربونم
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
9 خرداد 91 22:50
سلام عزیزم من شب آرزوها قم بودم در حرم حضرت معصومه جای شما خالی بود خدا کوچولوی نازتون رو حفظ کنه
آکام
11 خرداد 91 11:56
سلام با مسابقه دعا آپم