پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

مادر و پسره متولد زمستان

1391/12/23 11:24
768 بازدید
اشتراک گذاری
امروز من متولد شدم برای بار *بيست و هفتم*
خیلی خوشحالم چون:
 

هنوز نفس میکشم ، هنوز امید دارم ، هنوز عشق می ورزم...

هنوز هم میتونم پسرم رو نوازش کنم .

هنوز می خندم ،هنوز شادم ،هنوز غم دارم، هنوز دلتنگ میشم.

هنوز انقدر خاطره دارم که فراموش نکنم عزیزانم رو...

پس من هنوز هم هستم و میتونم زیبا زندگی کنم .

میتونم باز هم و باز هم با تمام وجودم عشق بورزم و دوست بدارم...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خدایا:

نمیدونم چی جوری باید شکرگذاز نعمتهای بی حد و حساب تو باشم؟

همیشه از دیگران تشکر میکردم که به یادم بودند اما امروز میخوام از تو تشکر کنم

که همیشه و همه جا همراه و همدم من بودی و برای لحظه ای منو ترک نکردی...

خدایا شکرت از اینکه اجازه دادی بیست و هفتمین سالروز تولدم رو با سلامتی کامل کنار عزیزانم جشن بگیرم.

خدایا شکرت به خاطر تمام داده ها و نداده هات ...

بابت تمام چیزهایی که از من گرفتی و چیزهایی که به من هدیه دادی...

خدایا شکرت به خاطر تمام لحظات شاد و غمگینی که بهم هدیه دادی ...

خدایا شکرت به خاطر احساسات نابی که به من دادی ...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 
تولد یعنی اول صبح صدای عاشقونه ای رو میشنوی که با تمام وجود بهت میگه
 
"عزیزم تولدت مبارک".

قشنگی تولد یعنی صدای قشنگ پارسا رو شنیدن که میگه " سمانه جونم تبلدت مبالک "

تولد یعنی با عشق بودن... با پارسا بودن...

و شادی تولد وقتی میاد که عزیزان دوروبرت تولدت رو فراموش نمیکنن و

دوستای مهربونی رو میبینی که از ته دل برات آرزوی شادی و موفقیت میکنن

و دوست ندارن هیچ وقت رنگ غم حتی به وبلاگت بشینه...

خوشحالم که هنوز آدمایی کنارم هستن که داشتن هر کدومشون واسم
 
به تنهایی خودش یه دنیاست .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسرم:

شاید بودنم به خاطر بودن توست ...

نمیدانم

امااین را میدانم که زندگی میکنم فقط به خاطر تو...

 

بقیه در ادامه مطلب:

کیک و گل تولدم زحمت همسر مهربونم:

این دسته گل زیبا رو هم خانواده همسرم زحمتش رو کشیدن:

اینم دست خط فاطمه جون کلاس اولی ماست که همیشه واسه همه یه سورپرایز داره:

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

امسال اگه خدا بخواد روز یکم فروردین عازم سفر مشهد هستیم. و این اولین سفر پارسا جون به مشهده.

آخرین باری که به زیارت امام رضا رفتیم یک ماه قبل از ازدواجمون بود . و حالا بعد از 5 سال لحظه شماری میکنم برای روز موعود.

این عکس 5 سالگی منه توی مشهد که خیلی دوسش دارم. نمیدونم چرا !

چند روز پیش پارسا پاشو کرده بود توی یه کفش که این روسری منو سرش کنه. قیافش خیلی با نمک شد . اینجا هم داره خودشو توی آینه نگاه میکنه. بعد هم رو کرد به منو گفت مامان قشنگه؟بغل

قربونش برم من.

اینم عکس همسریه فکر کنم ٩ ماهش بوده.عاشق این عکسشم. با اون لپاش و اشکای روی گونه هاش.

اینم نفس من با این عینکش که شب و روز روی چشمشه:

اینجا هم مثلا داره واسه من آهنگ تولد میزنه بهش گفتم پارسا بخند ازت عکس بگیرم ، بچم ریسه رفت :

قربون خنده هات عمرم 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان نیایش
23 اسفند 91 9:40
عزیز دلم چه قدر با مزه بودی سمانه جون گل پسری هم شکل خودته ها ان شاا لله که سفر خوب یداشته باشید و خوش بگذره خیلی دلم میخواست میتونستم بیام مشهد و ببینمتون ولی نمیدونم اون روزای اول عید برنامه چی باشه چون مهمون هم از تهران داریم ....
عزززززززززززززیزم راستی یادم رفت بگم تولدت مبارک خانم گل دوستتون داریم منو نیایش
راستی خصوصی


مرسی زهره جون.
حیف شد خیلی دوست داشتم میدیدمتون.
قربونت عزیزم.
لیلامامان پارسا
23 اسفند 91 14:07
سلام سمانه جون تولدت مبارک خداییش زهره راست میگه پارساخیلی شبیه بچه گیهای خودتهراستی پیشاپیش سال نومبارک توی پابوس امام رضاماروهم دعاکن گلم شما23اسفندی پارسای من 20اسفندایشالاهمیشه دلتون خوش باشه گلتوببوس


سلام لیلا جون.
تولد پارسای گل شما هم مبارک باشه عزیزم.
چشم حتما دعاتون میکنیم.
مهدیس
23 اسفند 91 16:57
تق تق تق....اجازه هس؟؟؟
سلامَلِکُم 23 اسفندی)))))))
منم 23 اسفندیم وبتو تو تولدانه دیدم اومدم تبریک بگم
مبارکهههههههههههههه


چرا که نیست؟ خوش اومدی عزیزم.
تولد شما همم مبارک خانوم.



یاس
24 اسفند 91 1:21
سلام سمانه مهربون.مامان خوشگل و با احساس.تولدت خیلی خیلی مبارک.الهی که هزار ساله شی در کنار پارسای دوست داشتنی و آقای همسر.
میبوسمت گلم.


قربونت برم دوست گلم.
مرسی از محبتت عزیزم.
مام پارسا
24 اسفند 91 18:49
سلام سلام سلام
خوبی سمانه جونم....پارسا جونم خوبه
تولدت رو از صمیم قلب بهت تبریک میگم...ایشالله 120 ساله بشی و گل پسری رو دوماد کنی
خوش به حالت که داری میری مشهد...ایشالله صحیح و سالم برید و برگردید و بهتون کللللللللی خوش بگذره
فقط یه خواهش:توروخدا اسم من و پارسا رو هم توی حرم بیار و بخواه تا ما رو هم بطلبه
می دونم که خیلی سخته توی سفر حواست به همه باشه ولی سعی ات رو بکن
پیشاپیش عیدت مبارک...همچنین پیشاپیش زیارتتون هم قبول باشه ایشالله
ببوس پارسا جیگرمو


مرسی عزیز دلم ما هم خوبیم
حتما حتما حتما
خیالت راحت من یادم نمیره
مرسی بابت تبریکت عزیزم.
محمدحسين(قهرمان كوچك)
25 اسفند 91 1:17
سلام دوست خوبم...سال نو پيشاپيش مبارك...پارسا جون مشهد ميري براي ما هم دعا كن...
فاطمه و فائزه ❤♫ ♥ زويشا ♥ ♫❤
25 اسفند 91 1:20
واي سمانه جون چقدر پارسا شبيه كوچولويي هاي خودته..............اون عكس حرم و بعديش كپي هم ديگه است
راستي خانم خانما تولدت مبارك.ايشالله هميشه سايه ات بالاي سر گل پسرت باشه...خوش و خر باشيد....مشهد ميري همه دوستاي وبلاگي علي الخصوص كنكوري ها رو دعا كن....سفر بي خطر انشاءالله


سلام خیلی خوش اومدید به وبلاگ ما
ممنون بابت تبریکتون
حتما عزیزم چشم.
ایشاالله که قبولید
الهام مامان رامیلا
25 اسفند 91 20:02
سلام خانم تولدت مبارککککککککککککککککک
به به دست همسری درد نکنه
انشالله سالیان سال خوش باشی
راستی مشهد من وفراموش نکنی ها منم خیلی وقته که نرفتم دلم تنگ شده
عکسا هم خیلی قشنگ بود پارسا شبیه جفتتونه
اون عکسش که ریسه رفته از خنده رو خیلی دوست دارم بخورمش
انشالله سال خوبی داشته باشی

مرسی الهام عزیزم ممنون
مگه میشه فراموشتون کنم حتما عزیزم.

نارینه
25 اسفند 91 20:39
مبارک باشه خانوم اسفندی ... ایشالله بزرگ بشی زودتر !!!

چقدر پارسا شبیهته !!!!!!!!!! مثه سیب !!!




مرسی نارینه جون ازین بزرگتر؟
بچه خوشگله دیگه
مام پارسا
26 اسفند 91 9:57
پیشاپیش عیدتون مبارک
ایشاالله سال 92 براتونیه دنیا خیر و برکت و سلامتی به همراه داشته باشه


مرسی عزیزم همچنین برای شما
مامان پریسا
26 اسفند 91 12:25
سلام سمانه جان

تولدت هزار بار مبارک. ایشالله سایت همیشه بالای سر گل پسر باشه.


پیشاپیش عید نوروز هم مبارک. ایشالله سال خوبی داشته باشید


مرسی عزیزم
منم سال خوبی رو برای شما آرزو میکنم .
مامان رضا جونی
26 اسفند 91 13:03
دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز پیشاپیش بر شما مبارک


مامان رضا جونی
26 اسفند 91 13:04
سلام خانم تولدت مبارک


مرسی عزیزم
مام پارسا
26 اسفند 91 15:27
خانومی تلگرافتو چک کن


چشم.
مامان زینب
26 اسفند 91 23:00
سلام سمانه جون تولدت مبارک امیدوارم همیشه سرحال و سلامت باشی و سایت بر سر پارسا جون باشه


مرسی عزیز دلم قربونت
مامان آرمان
27 اسفند 91 11:31
بهار بهترین بهانه برای آغاز
و آغاز بهترین بهانه برای زیستن
آغاز بهار بر شما مبارک

_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__





مرسی عزیزم
مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:33
نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند.
نوروز پیشاپیش مبارک

http://www.niniweblog.com/upl/alijoon/13635061342.jpg?93


خیلی زیبا بود مرسی


مامان علی خوشتیپ
27 اسفند 91 11:33
تولد هردوتاتون مبارک
شما هم پس مثل ما هستین
خیلی خوششششششششششم اومد


مرسی عزیزم.
بله گفتم که
شکلات مامانی وباباش
27 اسفند 91 13:19
سلام عزیزم تولدت مبارک با کلی آرزوهای قشنگ التماس دعا


مرسی عزیزم محتاجیم به دعا
سمیه
28 اسفند 91 0:59
مبارکا خانوم گل.انشاله عمر با عزت داشته باشید.پیشاپیش نوروز مبارک.مشهد رفتی برا همه کوچولوها مخصوصا پارساها دعا کن.قربون پارسا جونت که داره ریسه میره.ببوسش


مرسی سمیه جان
حتما عزیزم
مام پارسا
28 اسفند 91 2:26
دیگه داریم روزهای آخر سال 91 رو پشت سر می گذاریم
ایشالله سال 92 سال خوب و خوش و پربرکتی براتون باشه و بهترینها نصیبتون بشه
با آخرین پست سال 91 بروزیم


همچنین برای شما عزیزم
چشم
مامان نسترن
28 اسفند 91 19:50
پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست . . . دوست خوبم برات بهترین هارو آرزو می کنم. سال نو پیشاپیش مبارک
زهره مامان آریان
1 فروردین 92 7:21
تولدت مبارک.اون عکسی که داره ریسه میره خیلی نازه
سجاد
21 فروردین 92 22:18
پیش سجاد کوچولو هم بیا ...