پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

پسره بابایی...

1390/6/22 14:13
727 بازدید
اشتراک گذاری

                    عشق من

نایت اسکین

سلام نفس من:

پسر گل من چند روزی هستش که به باباجونت خیلی وابسته شدی و مرتب دنبالش گریه میکنی.

وقتهایی که باباجون میخواد بره سره کار توی خونمون بساطی به پا میشه . تو شروع میکنی بغض و گریه و جیغ ...

البته چند وقته یواشکی و بدون خداحافظی از من میره تا شما نبینی  و بهونه نگیری. بعد توی راه زنگ میزنه و میگه خدا حافظ من رفتم.

بابا جون به سختی ازت دل میکنه و راهی میشه.ولی  به قول خودش  کلی ذوق میکنه و همش میگه پسرم باباییه... 

من مطمعنم این حس واسه باباجون حس خیلی قشنگیه که اینقدر خوشحالش میکنه.

خلاصه اینکه شدی پسر باباییه باباجون...

                    نایت اسکیننایت اسکین

 خیلی خیلی دوستت دارم گل من.

تو واسه من بهترین و عزیزترینی

این رو هم بدون که:

زندگی قانون باورها و لیاقت هاست ، همیشه باور داشته باش لایق بهترین هایی

                          نایت اسکین

نایت اسکین

گل مامان من عاشق این شعرم.میخوام تقدیمش کنم به شما:

 تو واسه من نفسی نیست مثه تو کسییه ستاره روی زمینی

تو پاک و مهربونی تو قدرمو میدونیهمینکه هستی بهترینی

  بهترینی      بهترینی       بهترینی

دوستت دارم چون تو شبا ستارمی توهمه میگن نیمه ی گمشدمی تو

دوستت دارم چون دلمو نمیشکنی تودوستت دارم چون همیشه کنارمی تو

تو واسه من نفسی نیست مثه تو کسی

توی دنیا  بهترینی    بهترینی    بهترینی

                                   

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

بابای مهرسا
22 شهریور 90 21:34
ممنون دوست عزیز ....
بابای مهرسا
22 شهریور 90 22:23
سلام تو وب منتظرم زود باش بیا خودت ببین....
مسافر كوچولو
22 شهریور 90 23:34
چه پسر نازي داري مامان سمانه.
مامان آریان جون
23 شهریور 90 1:09
وای چقدر ناز شدی پسر بابایی.خیلی عکسای قشنگی داره این عروسکم.آخه آریان چند وقتیه نمیذاره ازش عکس بگیرم. خداحفظش کنه
خان گوگولي بابا
23 شهریور 90 2:43
چشم و دل مامان روشن با اين پسر بابايي ما كه لنگه اش را داريم و روزگار نداريم !
مامان نائیریکا
23 شهریور 90 2:49
پارسا جون بابای خوبی داره که بابایی شده

لیلا
23 شهریور 90 3:30
آرسام هم همینطور ...پدرم در میاد تا باباش بره بیرون ...همش می خواد با هاش بره....مرسی گلم که به ما سر زدی
نارینه
23 شهریور 90 12:07
چه بامزه ... چقدر بابایی ذوق میکنه ازین حرکت !!!
ناهید
23 شهریور 90 13:12
سلام ممنون از حضورتون توی سایتم منم بیشتر پست هایی رو که برای پارسا جون گذاشتید رو خوندم خیلی وب قشنگی دارین ممنون.
مامان فهیمه
23 شهریور 90 13:26
سلام: شنیده بودیم پسرا مامانی اند...اما انگار این در مورد آقا پارسا صدق نمی کنه خدا حفظش کنه...براش اسپند دود کنید.ماشالله خیلی خوشمل و بانمکه
بهار(مامانی شهراد)
23 شهریور 90 19:17
بدو بدو که پست جدید دارم
مامانه میکاییل
23 شهریور 90 21:42
خوش به حاله بابا جونی پارسا جوون که همچین گلی بهش وابسته اس ، مطمئنم که بابا جونش قند تو دلش آب می شه .
خاله زهرا
23 شهریور 90 23:38
الهي دورت بگردم من جيگر چقدر ناز شدي قربون اون لپهاي نازت سفيد برفي من ، ديگه بابايي شدي و نمي زاري بابا بره سركار خوشبحالش دوست دارم خيلي زياد
نگين
24 شهریور 90 10:14
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:52
سلام عزیزم خوبی . پریسا هم همین طور شده. بهش میگم تمام زحمتا برای مامان نازو عشوه ها برای بابا..... کلی عکس دارم بیا خوشحال میشم.
مامان سيد پارسا
24 شهریور 90 12:51
سلام. پسر بابايي بوس ني ني منم همينجوريه ولي من شك دارم عاشق باباشه يا عاشق بيرون رفتن
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 3:54
ای جووونم....قربون این پسر باباییی
پسرا بیشتر مامانین .....اما انگار بابایه پارسا خیلی خوش شانسه
بووووس واسه پارسا کوچولویه ناز
ما هم اپیم هاااا...بیایین

الهام مامان رامیلا
25 شهریور 90 22:32
....♥#########♥ .....♥#############♥ ...♥###############♥ ..♥#################♥..................♥###♥ ..♥##################♥..........♥#########♥ ....♥#################♥......♥#############♥ .......♥################♥..♥###############♥ .........♥################♥################♥ ...........♥###############################♥ ..............♥############################♥ ................♥#########################♥ ..................♥######################♥ ....................♥###################♥ ......................♥#################♥ ........................♥##############♥ ...........................♥###########♥ .............................♥#########♥ ...............................♥#######♥ .................................♥#####♥ ...................................♥###♥ .....................................♥#♥ .......................................♥ .......................................♥ .....................................♥ ...................................♥ .................................♥ ..............................♥ ............................♥ .........................♥ ......................♥ ..................♥ .............♥ .........♥ ......♥ ....♥ ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ ..........♥ .........♥ .........♥ ..........♥ ..............♥ ...................♥ ..........................♥ ...............................♥ .................................♥ .................................♥ ..............................♥ .........................♥ ..................♥ .............♥ .....♥ ...♥ واسه پارسای نازنین و مامان گلش
مامان ارميا
26 شهریور 90 8:54
چه جالب. ارميا هم خيلي بابايي شده. هرجا مي ره مي خواد باهاش بره.
رز
26 شهریور 90 9:09
خیلی ناناز شدی گل پسر نمی دونم چرا پسری من هم اساسی بابایی و وقتی باباش هست با من خیلی کار نداره خدا حفظشون کنه و خدا همه پدر مادرها رو برای نی نی ها نگهداره عزیزم گل پسرمون رو ببوس
مامان نیایش
26 شهریور 90 10:16
خیلی قشنگ نوشتی چه احساس زیبایی الهی قربون این پسر نا ز بشم
مامان سيد کوچولو
26 شهریور 90 10:59
دستتون درد نکنه بوس برا ماماني پارسا
مامان رها
27 شهریور 90 10:44
سلام عزیزم پارسا جون هم مثل رهای من شده چون همه همسایه ها از رفتن بابای رها مطلع میشن چون اونقدر گریه میکنه که متاسفانه به هیچ طریقی هم نمیشه گولش زد
بابای مهرسا
27 شهریور 90 13:30
ممنون
مامان پارسا
27 شهریور 90 15:28
سلام ماهم تازگیها با پارسا همین ماجرا رو داریم ولی من وقتی بابای پارسا خونست حسابی از فرصت استفاده میکنم و از بابایی شدن پارسا نهایت استفادرو میبرم ببوس پسر نااااااااااااااااااااازتو
مامان ماهان
27 شهریور 90 15:34
یکی یدونه پسر بابا عزیز دردونه پسر بابا
كاكل زري يا نازپري
27 شهریور 90 21:29
سلام مامان سمانه چه عاشقانه قشنگي براي گل پسرت نوشتي انشاالله هم خودشو هم باباشو يه عمر برات نگه داره ببخشيد دير بهتون سر زدم كمي سرم شلوغ بود ولي براتون خبر خوب آوردم
آرام جان
28 شهریور 90 23:18
سلام ممنون از لطفتون هزار ماشالله پسر گلي دارين خدا براتون نگهش داره!
مامان آدرین
29 شهریور 90 1:38
آخی پسر منم همسن و ساله پارسا جونه اونم تازه گی ها خیلی بیشتر از قبل بابایی شده وقتی باباش از سر کار میاد دیگه منو یادش میره و همش با باباشه
مامان پارساجونی
30 شهریور 90 0:29
خوش به حال این بابای مهربون