پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

روز تولد مامان

1389/12/24 17:01
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه آسمونم : تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com   

 گل قشنگم دیرو روز تولد مامان بود تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

  اما اینبار تولد من با تمام سالهای پیش فرق میکرد یه فرق خیلی مهم و اساسی. 

  امسال کسی توی تولد من حضور داشت که نیمی از وجود خودم بود و من یکی از زیبا ترین احساساتم رو تجربه کردم.

آره همه ی زندگی من حضور تو توی جشن تولد من به همه چیز یه رنگ و بوی خاص دیگه ای داده بود احساسی که هیچ جوری نمیتونم توصیفش کنم.

وقتی که باباجون هدیه ی قشنگی جداگانه از طرف تو برام گرفته بود و گفت اینم از طرف آقا پارسا واسه یه مامان گل، خیلی خوشحال شدم و حس خوبی بهم دست داد چرا که بابا جون همیشه فکر همه چیزو میکنه و کاراش همیشه خاصه.

 خلاصه اینکه ستاره ی من دیروز یکی از بهترین روزای عمر من بود حس میکنم نیروی بیشتری گرفتم واسه مراقبت و بزرگ کردن تو گل زیبا.

آرزو میکنم زودتر تولد یک سالگی خودت برسه تا حسابی واست سنگ تموم بزارم و خودتم حسابی شیطونی کنی.تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد   

                

کیک تولدم(زحمت بابا جون)

 

دسته گل (زحمت باباجون)

دسته گل (زحمت بابا بزرگ،بابای باباجون)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهرا(مامان علی و امید)
24 اسفند 89 22:03
مبااااااااااااااااااااااااااااااارکه مباااااااااااااااااارک.... تولدت مبارک گلم .....خوش به حال پارسا که همچین مامان گلی داره...
دايي حميد
26 اسفند 89 14:17
خواهر گلم تولدت مبارك،انشالله صدساله بشي،پارسا جونم هديشو داده بهت،اول وجود خودش،دوم اينكه ديگه شبا آروم ميخوابه،تولدت هزاربار مبارك،انشالله تولديك سالگي پارساجون.
آزاده
26 اسفند 89 20:26
عزيزم تولدت مبارك.خدا پسر نازت رو برات حفظ كنه.