پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

14 مردادی که گلبارونه...

1391/5/14 16:13
1,300 بازدید
اشتراک گذاری

تـــو ملــودے کــدام تــرانــه ے عـــاشقــانــه اے

کــه تمـــامــ اشتیـــاقــمــ ، بـــر وزن نگـــاهتـــ


شعـــر مـے شــود

نفسم

امروز ١٤ مرداد ماه واسمون یه روز خیلی قشنگ و به یاد موندنیه

چون هم روز تولد بابا مسعوده، هم نوزدهمین ماهگرد پارسا جونه و این دوتا مناسبت مقارن شده با ولادت امام حسن(ع). پس قدرشو میدونیم واین روز رو باهم جشن میگیریم. 

همسرم:

32 سال پیش قدم های مهربونتو بر زمین گذاشتی ،

اون موقع من هنوز نبودم و تو رو ندیده بودم.

هنوز خبر نداشتم که خداوند چی کار کرده برام.

خدایا ممنونتم شکرت

تولد تو تولد همه خوبیهاست.

تولد تو آغازیست برای یه دنیا مهربونی ...

تولد گذشت... تولد مهربونی ...تولد همه ی پاکی ها ...

تولد احساس ... تولد دوست داشتن ... تولد خوشبختی ...

تولد امید... تولد آرامش ... تولد یک فرشته...

تولد یک زیبایی ...

تولد یک انسان به تمام معنا...

تو هیچے کم ندارے؛
براے همه چیز من بودن 
 

همیشه داشتن بهترینها به آدم غرور خاصی میده من مغرورترینم چون تو بهترینی

به اندازه تمام دوست داشتنيهای عالم دوستت دارم

 

 

ای سزاوار محبت ای تو خوب بينهايت
همه ذرات وجودم به وجودت کرده عادت


به خدا دوست داشتن تو هم يه عشقه هم عبادت
تو سزاواری که باشی همدم روزها و شبهام


تا که عشقتو ببينی توی جونم و تو رگهام
بشنوی دوستت دارم رو حتی از هرم نفسهام


تولد تابستونیت مبارک عزیزم 

 

zibaعمرم ziba

زندگی من پارسا جونم امروز نوزدهمین ماهگردت هم تموم شد و وارد بیستمین ماه زندگیت شدی.

همۀ وجودم هر چی بخوام از شیرین کاریهات و شیرین زبونیهات بگم کم گفتم

گفتم شیرین زبونی، دلم ضعف میره برات وقتیکه:

هر وقت از روی زمین میخوای بلند بشی میگی: یا علی

هر چیز سنگینی رو که میخوای جا به جا کنی میگی: یا اٌبو فٌ (یا ابوالفضل)

هر پرنده ، جوجه ، گربه ، سگ ،ماهی و هر حیوون دیگه ای رو میبینی میگی: جوجو سلام

سلام کردنت دیگه منو کشته هرکسی رو میبینی میگی: سلام مامان . قربون اون ادبت پسرم ولی به همشون نگو مامانخجالت

وقتهایی هم که پ.ی.پ.ی میکنی سریع میری یه دونه پوشک میاری و بهم میگی مامان (دیش). فکر کنم دیگه کم کم باید روی پروژۀ از پوشک گرفتنت کار کنم.

حرف زدنت روز به روز داره بهتر و قشنگتر میشه الاهی که همیشه سالم باشی و مثل همیشه اکتیو.

همۀ زندگی من 19 ماهگیت مبارک


عاشــقٍ آن لحــــــظه ام،

که کنارت هستــــــــم،

و کودک درونـــــــم از اشتیاق با تـــو بودن،

می خــــواهد زمین و زمان را بهـــم بریزد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (51)

مامان نسترن
14 مرداد 91 1:48
مبارکه. اینشالاه سالیان سال به خوبی و خوشی زندگی کنیین


ممنون نسترن جون قربونت عزیزم

علی
14 مرداد 91 2:22
چقدر آقا پسر نازی به من هم حتما حتما سربزن

ممنون . حتما

نارینه
14 مرداد 91 2:36
چه روز پرباری دارید امروووووووووووووز

مبارک باشه ... مبارک باشه ... مبارک باشه


ممنون نارینه جون
مامانی شیما وحدیث
14 مرداد 91 2:39
اول تولد بابا مسعود مبارک
ایشالاکه سالیان سال بدون کدورت و ناراحتی درکنار هم باشید .
وهمچنین شما پارسا جونم نوزدهمین ماه زندگیت مبارک باشه .کم کم دیگه داری واسه خودت یه پا مرد2ساله میشی ها
کم کم باید واست آستین بالا بزنیم خاله جون
بووووووووووووووووووووووس بووووووووووووووووس هزارتابوس پارسا جونم

قربونت عزیزم
ممنون همچنین شما
شما هم گل دخترا رو ببوس

یاس
14 مرداد 91 2:54
عزیزم تولد همسرت رو بهتون تبریک میگم.امیدوارم که همیشه همینطور عاشق و مهربون و شاد باشید.
نوزدهمین ماهگرد گل پسر هم مبارک


ممنون عزیز دلم
خیلی لطف کردی
مامان سارینا
14 مرداد 91 9:41
سلام خاله سمانه عزیز . تولد همسری خوب و مهربونتونو بهت تبریک میگم . انشالله که 120 سال عمر کنن و سایشون بالا سر شماها باشه . 19 ماهگلی پارسا گلی رو هم تبریک میگم . انشالله زنده باشه گل پسری ما . واسه تک تک لحظه هاتون شادی و خوشی رو آرزو میکنم . جمع خانوادگیتون پایدار خاله گلی . روی ماه پسری ما رو خیلی ببوس


سلام عزیزم خیلی خیلی ممنونم ازت خانومی
منم برای شما بهترینها رو آرزو میکنم
سارینا جونمو ببوس
مامان ارمیا
14 مرداد 91 10:19
سلام عزیزم. تولدت مبارک. تولد بابایی هم مبارک. ایشالله همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشین.
پارسا جونم دوست دارم.


سلام خانومی
قربونت عزیزم ممنون.
دایی حمید
14 مرداد 91 13:06
سلام
خواهر عزیزم تولد همسر مهربان و برادر عزیز خودم آقا مسعود رو بهت تبریک میگم و آرزو می کنم که سالیان سال در کنار هم با خوشبختی و شادی بگذرونید و سایتون همیشه روی سر پارسا جون یاشه، راستی اوون دیش گفتن پاسا منو کشته،نکنه می خواد نصاب ماهواره بشه هی میگه دیش،به علایق فرزندتون احترام بذارید.


سلام داداش جون خوبی؟
قربون محبتت ممنون. همچنین شما ایشاا... همیشه سلامت و پایدار باشید.
نه احتمالا هی به ما یاد آوری میکنه که بابا یکی بره این دیش داغون رو درست کنه که منم 4 تا کانالو ببینم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 14:14
نوزده ماهگیت مبارک. تولد باباییت هم مبارک باشه. همیشه جشن و شادی داشته باشید.


ممنون خانومی همچنین شما
عمه پارسا
14 مرداد 91 15:13
از خداوند چیزی را در سالروز تولد همسرتان برایتان می خواهم که جر خدا در باور هیچکس نگنجد****
من مطمئنم که خوشبخت بودن همیشه برازنده شماست پس برای همیشه خوشبخت باشید




سلام عزیزم خوش اومدی
قربون محبتت. منم واست خوشبختی و سعادت رو آرزو میکنم.
بازم ممنون از حضور گرمت
کسرا کوچولو
14 مرداد 91 18:44
عالی بود


ممنون
مسعود
14 مرداد 91 21:00
ممنونتم سمانه جان
خیلی محبت کردی
نوشته هات عالی بود
ایشاا... همیشه سالم و خندون باشی
و من بتونم محبتهات رو جبران کنم



خواهش میکنم عزیزم.قابل شما رو نداشت.
ایشاا... در کنار هم
بازم تولدت مبارک
سمیه
15 مرداد 91 11:33
مبارک ها باشه
چقدر مناسبت
امیدوارم سالهای سال این روزها رو در کنار هم جشن بگیرید


قربونت عزیزم ممنون
الهام مامان رامیلا
15 مرداد 91 23:59
سلام عزیزم مبارکها باشه انشالله که همیشه با هم خوش باشید
عزیزم نبودم شمال بودم همین الان اومدم دیدم کامنتتو گفتم بیام عرض ادبی کرده باشم بازم می یام ولی خیلی مبارک باشه


سلام الهام جون مرسی عزیزم.
رسیدن بخبر ممنون خانومی.
زهره مامان نیایش
16 مرداد 91 14:20
به به مبارک باشه عزیزم 19 ماهگیت و تولد بابایی مهربونت و تبریک به مامانی به خاطر اینکه شماها رو دارهقربون حرف زدنت الهی همیشه لبات خندون باشه واکتیو باشی شیرین زبون علی نگهدارت


مرسی زهره جون.قربونت عزیزم.
مامان گیسو جون
16 مرداد 91 16:26
سلام عزیزم خوبی ؟
تولد همسر مهربونت رو تبریک می گم
امیدوارم همیشه همه روزهای زندگیت پر از شادی باشه می بوسمت


سلام مونا جون مرسی گلم تو خوبی؟
ممنون عزیزم همچنین شما.
مامان سبحان جون
16 مرداد 91 16:38
سلام عزیزم وبتون خوشمله میشه بیای و به سبحان کوچولو تو مسابقه دو روی سکه رای بدی شماره 13 اینم ادرس جایی که باید رای بدی فقط امروز مهلت داری پس زود بیا http://koodakeman91.niniweblog.com/post170.php
مامان آتین
16 مرداد 91 17:31
ای جونممم 19 ماهگی گل پسری مبارکککک
همینطور تولد بابایی خوبش
ایشالا که همیشه در کنار هم خوش باشین


مرسی عزیز دلم.
همچنین شما
نانی
16 مرداد 91 18:46
سلام عزیزم مبارکه. اتفاقا سالگرد نامزدی من و همسری هم روز ولادت امام حسن هست. ایشااله همیشه شاد باشین


سلام ممنون. پس منم تبریک میگم.
مرسی عزیزم.
نسترن(یک عاشقانه آرام)
16 مرداد 91 19:06
سلام
نه سمانه جون خصوصی براتون میذارم
پارسارو ببوسین


سلام
مرسی عزیزم.چشم
مامان پارساجونی
16 مرداد 91 22:25
سلام مامان مهربون...
تولدت همسر عزیزتون خیلی مبارک باشه،ایشالا هزار سال در کنار هم خوش و خرم باشین.
ماهگرد پارسایی هم مبارکههههههههههه.بوسسسسسسسسس


سلام خانومی
ممنونتم عزیزم.
مام پارسا
17 مرداد 91 5:25
سلام عزیزم.
ببخش که دیر اومدم خیلی سرم شلوغه.
تولد همسری مبارک ایشالله 120 ساله بشه و سایه اش بالای سر شما و پارسا جونم باشه.
پارسا جونم 19 ماهگیت مبارک باشه خاله.


سلام خانومی خواهش میکنم.
ممنون از لطفت.
مام پارسا
17 مرداد 91 5:26
راستی بالاخره پست جدید گذاشتم.
مامان یسنا گلی
17 مرداد 91 12:02
19 ماهگیت مبارک باشه پارسا جونم.قربونت برم که اینهمه شیرین زبونی
تولد بابا مسعود هم مبارک باشه.انشالله سالهای سال در کنار هم شاد و سلامت زندگی کنین


ممنون خانومی
مرسی از محبتت.
زهره مامان آریان
17 مرداد 91 15:06
تولد بابایی مبارک.
19 ماهگیت مبارک.
اریان هم تو یه سنی که بود هر خانمی رو می خواست صدا کنه می گفت: مامان.ولی خدا روشکر زود ترک کرد.
امیدوارم حضرت ابولفضل همیشه نگهدارت باشه.


مرسی زهره جون
خدا کنه هرچه زودتر...
ممنون همچنین نگهدار آریان جون باشه.
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:58
سلام سمانه جون
تولد همسرتون رو تبریک میگم. ایشالله سایشون بالای سر خانواده مستدام باشه

سلام خانومی
ممنون گلم.

مامان پریسا
17 مرداد 91 16:59
19 ماهگی پارسا جون هم تبریک میگم ایشالله تولد 190 رو جشن بگیرید


قربونت عزیزم
مامان پریسا
17 مرداد 91 16:59
امروز هم ماهگرد پریسا هستش


به سلامتی.
ملی مامان میکاییل
17 مرداد 91 22:15
پس آقا مسعود هم مردادی اند ؟؟
بابا پارسا جون شیرهههههههههه
ایشالله که همیشه کنار هم سالم شاد و زنده باشین


بله ملی خانوم
پس دیگه کاملا همدیگه رو درک میکنیما.
مرسی عزیزم .
مادر کوثر
18 مرداد 91 15:13



یاس
19 مرداد 91 2:52
❤。★مامان رضا جون★。❤
19 مرداد 91 14:46
سلام عزیزم شرمــــــــــــــــــنده دیر رسیدم مبارک باشه انشالله سایه هر دوی شما روی سر پارسا جونمون سالهای سال با شادی و سلاکتی باشه
مامان ابوالفضل
20 مرداد 91 17:56
سلام سلام سلام با تاخیر و عرض شرمندگی تولد بابایی پارسا جونی و همسریه سمانه جونم مبارک همچنین ماهگرد پسملی مبارک
مینا
21 مرداد 91 16:12
سلام.ببخشید در مورد ژله تصویری یه سوال داشتم نمیشه برای قلم گیری از شکلات اب شده استفاده کرد؟منظورتون از رنگ ژله هایی هس که روی کیک استفاده میشن؟اخه من از رنگ خوراکی که استفاده کردم وقت رنگ کردن پخش شد؟


سلام عزیزم خواهش میکنم
فکر نمیکنم شکلات آب شده رنگ خوبی بهت بده.
نه ، همون رنگ خوراکی هستش اگر با قلم موی شماره صفر یا اگر نداشتید با خلال دندان دور گیری کنید اصلا پخش نمیشه . و بعد از اینکه کاملا خشک شد باید روی ژلتون برگردونید .اینجوری اصلا پخش نمیشه.
هستی
22 مرداد 91 10:15
چطوری تو پارسا جون خاله؟؟؟؟
محمد
22 مرداد 91 13:59
سلام وبلاگتون خوبه اگه خواستید منو با نام قوددار دره سی لینک کنید منم شما رو بلینکم مرسی ممنون.
الهام مامان رامیلا
24 مرداد 91 14:06
سلام خانمی خوبید همینطوری اومدم بگم دوستون دارم و فرار کنم
آرتین خان خان ایران
24 مرداد 91 20:46
مبارک باشه هم 19 ماهگی گل پسر و هم تولد بابایی ایشالا همیشه خوش باشین و شاد
مامان هامان
25 مرداد 91 11:51
ببخشید دیر اومدم بهترینهارو برای شما و همسر گرامی و پارسا خوشگله آرزومندم
زينب عشق مامان و بابا
26 مرداد 91 13:25
سلام سلام خوبيد
مامان رها
26 مرداد 91 16:58
سلام عزیزم شرمنده دیر شده ولی تبریک ما را هم قبول کنید امیدوارم همیشه خوش باشید
ملی مامان میکاییل
26 مرداد 91 22:55
سمن جون من زیر اون پست نظرات رو نذاشتم اما اینجا جوابت رو می دم هر وقت که می خوام برم رو ترازو اول یاده تو می کنم آخرین باری که وزن کردم 59 بودم فکر کنم تا تولدش به همون 57 برسم چقدر خوبه همون وزن و هیکل باشی این پسرا رو هم داشته باشی دیگه از این به بعد بیشتر حرف در گوشی میذارم
مامان آریا
28 مرداد 91 0:36
سلام مبارک باشه عزززززیزم ایشالله همیشه به جشن و شادی... پیشاشیش عیدتون هم مبارک
مامان نیره
28 مرداد 91 9:59
پیشاپیش عید فطر مبارک و نماز و روزه هاتون قبول باشه .
مادر کوثر
28 مرداد 91 11:01
سلام دوستم طاعات قبول عیدتون پیشاپیش مبارک پیش ما هم بیاید
زهره مامان آریان
28 مرداد 91 22:47
مامان گیسو جون
30 مرداد 91 13:00
خصوصی داری
زهره مامان آریان
31 مرداد 91 1:31
سلام سمانه جون.خوبی؟کجایی؟ پارساجونم خوبه. ار طرف من محکم ببوسش. زودتر بیا با عکسای جدید.دلم براش یه ذره شد.
زينب عشق مامان و بابا
1 شهریور 91 11:41
´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´|´|´|´´´ ´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´|´|´|´ ´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´¶´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´¶´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ******************************
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 شهریور 91 14:16
سلام.مبارک باشه عزیزم 19 ماهگیت و تولد بابایی و عید فطرتون.نماز و روزه هاتون هم انشاءالله قبول درگاه حق.آمین.
رعنا
1 شهریور 91 17:11
ای جونممممممم عجب جشن تو جشنی بوده مبارک باشن همشون فدای اون یا ابوالفضل گفتنش چقدر خندیدم با سلام مامان گفتنش وای سمانه حسابی بچلونش از طرف من با یه بوس گندههههههههه