پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

این روزهای من و همدمم پارسا

1391/5/6 18:12
1,062 بازدید
اشتراک گذاری

تمــــام اکسیـــژنـهـای دنـــیا را هم بیاورنــد

بــه کــــارم نمی آیــد

مــــن پــر از هــــــوای تـــو أم

برگ گلم سلام:
 
این روزها تمام زندگیم حول محور تو می چرخه. نمی دونم این روزها رو چه جوری واست ثبت کنم که برات بمونه. که بدونی هر لحظمون چه جوری می گذره . در چه فضایی. خوشبختی هر روزم رو لمس کنی.

خیلی وقته حسهای قشنگی از تو میگیرم...

وقتی با هر یک قاشقی که غذا میخوری یک قاشق غذا هم دهن من میزاری...

وقتی با اون دستهای کوچولوت بعد از تموم شدن غذا دونه دونه ظرفها رو جمع میکنی و میاری میدی دست من...

وقتیکه با هر بار آب خوردنت ازم میپرسی که( آبه ایخوای؟) بعد بقیه آبت رو نمیخوری و با دستهای خودت به من هم آب میدی ...

وقتیکه تا میبینی دارم وضو میگیریم بدو بدو میری از توی کشو سجاده و چادرم رو میاری واسم پهن میکنی و بعد کنار من وایمیسی تو هم نماز میخونی...

من میرمو میرمو میرموووووووو میرسم به بالاترین نقطه ی این دنیا

این دنیا!

نه پسرکم میرم میرسم به بهشت

من واقعا تو اون لحظات بهشت رو تجربه میکنم

خلاصه کنم برات روزهای قشنگین

صبح ها تا چشمت رو باز میکنی اولین کلمه ای که میگی اینه: مامان ســــلام

روزی هزار با بیشتر میگی مامان ، میگم جانه مامان ، میگی ســــلام و با هر بار سلام کردنت من هم فدات میشم و دورت میگردمبغل

..............................

گل نازم جدیدا به من و بابا جون میگی: مامانی ، بابایی

به همۀ اطرافیان و غریبه و آشنا و مرد و زن هم میگی : مامان ، واسه تو همه مامانتن

کلمه هایی که خیلی خوب ادا میکنی : علی ، عمه ، عمو ،دایی عمید (دایی حمید) ، سما ، آله (خاله) و آتِته(فاطمه) .چند وقتیه خاله جون رو فقط (زهرا) صدا میکنی .

هر موقع صدای اذان رو بشنوی تو هم میگی "الله ابَر" ،

هر کسی هر چیزی بده دستت میگی : منون (ممنون)

کلمه هایی که ورد زبونتن:

مٌمانه، مامانم، داخ (داغ )، دیزه (جیزه) جوجو ، پیشی، ماهی، اٌلو، سیب ، هلو ، نانای، نایی نایی (یعنی آهنگ ناری ناری رو میخوای).

هر چیزی رو که بخوای انگشتت رو به سمتش میگیری و میگی اَ اینا ( از اینا)

و خیلی کلمه ها و جمله های قشنگ دیگه...

عزیزترینم: اینو بدون همیشه همه وقت همه جا یه کوه محکمی به اسم مسعود پشتتت و دو تا دست به اسم سمانه توی دستاته.

 دروغ نیست اگه بگم از لحظه لحظه با تو بودن لذت می برم. از حرکات مداومت که نویدبخش سلامت و البته شیطنت توست.
 
شوق بی حدم از حرف زدنت و آرامشم از دیدن تک تک اعضای بدنت که سالمه و فعالتر از همیشه. 
 
این روزا دیگه میدونم که قدر لجظه ها رو باید بیشتر بدونم .این روزها میرن و برای من فقط خاطره ها و حسرتش میمونه .پس باید با تمام وجودم این لحظه ها رو لمس کنم.
 
 
گل خندانم
 
"برايم بخند"

برايم كه ميخندی چشمهايت كه هيچ،

آسمان هم زيبا ميشود...
 
هوا خوب یا بد فرقی نمیکند به هوای "تو" من نفس میکشم هر روز
 
من تمام هستی ام را دامنی می کنم تا تو سرت را بر آن نهی

تمام روحم را آغوشی می سازم تا تو در آن از هراس بیاسایی
 
تمام نیرویی را که در دوست داشتن دارم ،
 
دستی می کنم تا چهره و موهایت را نوازش کند
 
تمام بودن خود را زانویی می کنم تا بر آن به خواب روی
 
دوستت دارم گل من
 
زیباترینم
 
 
چه واژه ي خوشبختي است

اين "دوستت دارم "

هر چه تكرارمی شود

تكراری نمی شود !!!!
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

خان گوگولي بابا
6 مرداد 91 10:00
─────▄▌▐▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌ ───▄▄██▌█ ♥این کامیون خوشگلارو سوار میکنه ببره وبلاگم بپر بالا♥ ▄▄▄▌▐██▌█ ███████▌█▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▌ ▀(@)▀▀▀▀▀▀▀(@)(@)▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀(@)▀
مامان نازنین زهرا
6 مرداد 91 11:20
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید esghemamanivababaei.Niniweblog.com
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
6 مرداد 91 15:41
وای الهی چقد ناز و جیگرشده ماشااللهایشالله همیشه همینجور هوای مامانی با احساس و مهربونتو داشته باشی پارسا کوچولو
مامان پریسا
6 مرداد 91 17:55
میبینی سمانه جون چه لحظه هایی رو برامون درست میکنن. خدایا هزار بار شکر
ملی مامان میکاییل
7 مرداد 91 0:03
من می فهممت درکت می کنم ان/گار تو اون قاشقه زندگی داره که می ذارن دهنه آدم الهی خداااااااااااااااا همیشه تن شون سالم بدار شادی خوشبختی عمر طولانی و باعزت نصیبشون کن
سمیه
7 مرداد 91 0:39
وای الهی چه پست قشنگی گذاشتی.خیلی بوس.بچلونش
مامان سارینا
7 مرداد 91 9:20
سلام خاله سمانه عزیز . دلمون واسه پارسا کوچولو تنگ شده بود . فدای این گل پسری خوشمزه و خوشگل . واقعا باید قدر تک تک این لحظه ها رو دونست . هر روز شیرین تر و خوشمزه تر میشن . افرین به این اقا پسر خوب با این همه کارهای تازه . روی ماه پارسای عزیز رو ببوس
رعنا
7 مرداد 91 10:26
سمانه عزیزممممممممممم چقدر با احساس نوشتی خیلی لذت بردم چقدر کارهای بچه ها شبیه به همه ..بعضی چیزهایی که نوشتی دقیقا کارهای امیررضا هم هست ببوس این گل پسر شیرین زبون رو آبه ایخوای؟)
مامان نسترن
7 مرداد 91 11:17
هیچی بهتر وقشنگتر از مهربونی و لبخند بچه ها نیست. الهی زنده باشن و سالم
مامان پارساجونی
7 مرداد 91 12:48
سلام.چطورین.خوندم و لذتش را بردم... راستی چقدر قشنگ مینویسین ادبیات نوشتنتون قوی هستش..
مامان کیارش
7 مرداد 91 12:56
همیشه سالم و خوشبخت باشید
خاله زهرا
7 مرداد 91 13:43
عزيز خاله قربون اون حرف زدنهات من كه عاشق سلام گفتن هاتم و وقتي مي گي ازاينا كلي كيف مي كنيم براي زهرا گفتن هات كه ديگه نگو البته وقتي مي گم بگو خاله زهرا نمي گي ولي وقتي چيزي مي خواي و صدا مي كني كيف مي كنم دوست دارم طوطي كوچولو
الهام مامان رامیلا
8 مرداد 91 0:09
عزیزم خوشحالم که با این فرشته بهشت رو تجربه میکنی جیگرتو با این کلمه هایی که میگی عزیزم عکست خیلی ناناس بود خاله جونم می بوسمت و به فرشته ها میگم مواظب پارسا کوچولوی ما باشید سمانه جان خیلی قشنگ نوشته بودی عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 مرداد 91 8:27
ای جونم به این پسر شیرین زبون. مامانی حسابی داری با این پسر ناز حال میکنی ها
مامان ارمیا
8 مرداد 91 9:27
سلام پسرک ناز. وای خدا ماشالله خوب صحبت میکنی . هزار الله اکبر. مامانش اسفند. ارمیا که خیلی توی حرف زدن تنبله.نمی دونم چه کار کنم. راستی دل ما هم براتون تنگ شده بود.
زهره مامان نیایش
8 مرداد 91 11:33
سلام به پارسای شیرین زبونم که سلام کردن بلده و به مامانی گل و مهربونش خیلی قشنگ نوشتی سمانه ی عزیزم از حس مادری به نظر من هم این حس یه حس ناب و مقدسه که حتی با وجود سختی هایی که داره همیشه به مادر ،هویت می بخشه و بهشت نه فقط زیر پای مادر که توی آغوش مادره خدا رو شکر که ماها رو لایق مادر بودن دونسته خدا کنه بتونیم خیلی خوب از پسش بر بیایم توی این روزها برای همه اونایی هم که آرزوی مادر شدن دارن دعا کنیم و برا ی خودمون که بتونیم مادرهای خوبی باشیم خدا سایه ی شما رو رو سر گل پسرت نگه داره
نسترن(یک عاشقانه آرام)
8 مرداد 91 12:19
مرسی خانمی
یاس
8 مرداد 91 15:42
عزیزم.چه خالصانه و عاشقانه و مادرانه.چقدر زیبا و دوست داشتنی حرف دل همه مامانا رو زدی. خدا حافظ و پشت و پناه تمام نی نی هایه دنیا باشه.پارسایه نازمو ببوس عزیز دلم.
یاس
8 مرداد 91 15:44
چه عاشقانه و خالصانه و مادرانه نوشتی حرف دل همه مامانا رو.خدا حافظ و پشت و پناه هر سه تاتون.پارسایه ناز خاله رو ببوس.
سمیه
8 مرداد 91 17:51
چقدر زبان بچه ها شبیه هم هست معلوم نیست کجا کلاس زبان میرن که انقدر هم خوب یاد میگیرند
مامان علي خوشتيپ
8 مرداد 91 20:00
خيلي زيبا مينويسي عزيزم.واقعا لذت بردم
نانی
8 مرداد 91 20:53
ایشااله همیشه کنار هم شاد باشین عزیزم
نارینه
9 مرداد 91 2:49
ای جونم با این همه کارای شیرین ... خدا نگهدارش باشه همیشه
محمد
9 مرداد 91 12:04
نمازوروزه هاتون قبول حق التماس دعا
مامان آرشیدا
9 مرداد 91 18:12
سلام کلی لذت بردم وبلاگ خیلی زیبایی دارید . ماشاالله پسر نازی هم دارید خدا حفظش کنه
مامان محمدجان
10 مرداد 91 23:17
سلام سمانه جان خوبی؟پارساجون خوبه؟ ماشالله آقا شده ببوس این جیگرو
سرآشپز نیلو
10 مرداد 91 23:54
خیلی دوستون دارم سمانه جون مواظب گل پسرمون باشید ماشالا بزرگ شده
خان گوگولی
11 مرداد 91 5:12
باز آى و دل تنـگ مرا مونس جان بـاش / وین سوخته را محـرم اســرار نهان بـاش زان باده که در میکده عشـق فروشــند / ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش . . .بوس براي پارسا جونم
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
11 مرداد 91 11:46
سلام ممنون به ما سر زدید خوشحال میشم بازم بیای پیشم
زينب عشق مامان و بابا
11 مرداد 91 14:15
سلام خوبيد قبول باشه با عكس زينب گلم روي مجله بروزم
محيا كوچولو
11 مرداد 91 14:34
سلام خاله هميشه از شيرينكاريها و شيرين زبونيهاي نازدار ماماني كلي كيف ميكنيم ايشالله هميشه شاد شاد باشيد
آرتین خان خان ایران
11 مرداد 91 18:19
خیلی زیبا نوشته بودی عزیزم
زهره مامان آریان
12 مرداد 91 2:04
قربون پسر شیرینمون بشم با اون حرف زدنش.
زهره مامان آریان
13 مرداد 91 11:35
مامان نسترن
15 مرداد 91 14:31
امیدوارم پارسا کوچولو همیشه قدرشناس زحمتای مامان به این مهربونی وبا احساسی باشه


فدات نسترن جون
مامان نسترن
23 مرداد 91 3:02
گل پسری ماشالاه تاج سری ماشالاه
هستی
24 مرداد 91 9:43
اپیم بدوبدو بیا که مهمه
مامان نسترن
25 مرداد 91 0:06
تسلای دل دردمند هموطن غرق خاک , همت و دستای پرمهرماست که می تونه غمی از روی غمهاشون برداره فاجعه دردناک آذربایجان تسلیت