پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

این روزهای قلب من ♥ پارسا ♥

1391/3/30 18:11
982 بازدید
اشتراک گذاری
به قدر کندوی عسل طعم روزهایم شیرین شده،
بس که عسل می بارد از نگاهـــــــــــت ، از لبـــــــــــت؛
وقتی چشم در چشمم شیرین بیانی می کنی...!!!
 
 
ziba 
ماه آسمون من سلام:ziba
 
گل قشنگ من پارسا جونم این روزا بی حد و اندازه شیطون و وروجک شدی زندگی من. با خودم فکر میکنم میگم  یه بچه کوچولو دیگه ازینم شیطونتر میشه که تو هستی؟؟؟
 
میخواستم از شیطنتهات بنویسم، ولی بی خیال...
  
بی خیال وقتی،  عاشقانه همه کارهاتو دوست دارم. آخه اینقدر عشقی که بهت دارم زیاده که بقیه کارات جلوی چشمام نمیاد...  اصلا عاشق تمام شیطونی ها و خرابکاری هاتم و با تمومشون کیف میکنم.  با اینکه هر روز احساس میکنم دیگه دارم کم میارم ولی با یه بار بوسیدن تو و در آغوش گرفتنت دوباره شارژ میشم و همه چیز از یادم میره.
 
هر روز میبینم که كلمه يا حركت جديدی رو ياد گرفتی و من لبريز ميشم از شادی و تو از شادی من شادتر و خندان تر.
 
خدایا شکرت به خاطر این احساس...  به خاطر اینهمه انگیزه و دلبستگی..

که همش نشات گرفته از حس قشنگ مادریه ... 

                            تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 
عاشق اون لحظه هایی هستم که خوابی و به چهره آروم و زیبا و فرشته ایت خیره میشم و آرامش رو توی اعماق وجودم حس می کنم.
 
فرشتۀ پاکم
 
بعضی وقتها که خوابی حس میکنم که چقدر بزرگ شدی یاد روزهایی میفتم که کوچولو بودی و راه نمی رفتی و الان که نگات میکنم کلی توی دلم ذوق زده میشم از این که جلوی چشمم داری قد میکشی ... هر روز صبح که میبینمت احساس میکنم بیشتر از روز قبل  دوستت دارم ...

بعضی وقتها هم دل نگران میشم واسه آیندت میگم خدایا کمک کن پسر خوب و با ایمانی بشه . که میدونم میشی... 

                          تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

اینم عکس اولین بار که با عشق نشستی ، خودکار گرفتی دستت و شروع کردی به نقاشی کردن. این عکس اولین نقاشیه که خودت خلقش کردی:

نقاشی پارسا جیگرziba

عاشقتم پسرم. شیرین بمون ، شیطون و بازیگوش بمون، ولی همیشه سالم و تندرست بمون... 

اگر تو نبـــودی
مــن بی دلـــیل ترین اتفـــاق زمیـــن بــودم
تو هـــستی
و مـــن محکـــمترین بهـــانه ی خلقت شـــدم...

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

محمد
30 خرداد 91 10:21
شاد باشید وسلامت
دايي حميد
30 خرداد 91 12:31
شيطنت هاي بچه ها يه روزي بهترين خاطرات ما ميشه،انشالله تنش هميشه سالم باشه و همينطوري بازيگوشي كنه. راستي پارسا جون دستخطت خيلي قشنگه ازين به بعد چك هاي بابا مسعود رو تو بنويس.
خاله زهرا
30 خرداد 91 17:45
عزيز خاله هزار ماشاالله به اين پسر پر انرژي و بامزه كه تمام كارهات آدم رو به خنده مي ندازه و آفرين به اين هنرت ، معلومه كه تو هم يك هنرمند ميشي مثل خالت دوست دارم خيلي زياد هرچقدر كه دلت بخواد
مادر کوثر
30 خرداد 91 18:25
سلام عزیزم ممنون از حضور گرم و دوس داشتنیت در وبلاگ وای ماشالله به این گل پسر قند عسلیییییییییییی چه نقاشیه خوشملیییییییییییی مبارکه گل پسر
مامان سارینا
31 خرداد 91 9:02
ماشالله به آقا پارسایی عزیزم . وای مامانی منم در مورد سانی همینو میگم یعنی واقعا یه بچه نیم وجبی اینقدر شیطنتتتتت ؟ ولی بچه ها همشون عزیزن . شیطنتاشون شیرینه . دوستشون داریم . گل پسری عکست خیلی خوشگل شده ناز خوابیدی عزیز خاله اولین نقاشیت هم خیلی خوشگله ها آخه با دستای کوچولوی تو خلق شده . جیگر تو پسر عزیزززززز
سميه
31 خرداد 91 11:28
افرين به اين نقاش كوچولو
مامان نیایش
31 خرداد 91 12:12
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمت خانمی واقعا این عشقی که مادر به بچه اش داره باعث میشه هر چه قدر هم انرژی اش تحلیل رفت بازم از اون عشق انرژی بگیره و شاد باشه و خدا رو شکر کنه به خاطر این فرشته کوچولو ها ولی نگرانی واقعا طبیعیه منم خیلی وقتا نگران آینده هستم ولی توکل بر خدا براتون آرزوی موفقیت دارم و بهترین ها رو براتون میخوام
مامان پارساجونی
31 خرداد 91 13:30
سلام دوست گلم.ممنون که به یادمون بودی.....هزاران بوسه تقدیمتون ......
مامان آرمان
31 خرداد 91 15:44
حالا صبر کن شیطنتهای اصلی مونده با همه اینها همونطور که نوشتی سالم باشید
یاس
31 خرداد 91 16:10
عزیز دلم.نقاش کوچولو. خدا همه بچه هایه این کره خاکی رو سالم و سلامت نگه داره . ای جانم فرشته کوچولو.ببوسش هزارتا
مام پارسا
1 تیر 91 2:29
الللللللللللللللللللللهی مامانی چقدر قشنگ عاشقانه هاتو برای گل پسرت نوشتی. واقعاً که این حس مادری یه حسیه که هیچ وقت نمیذاره در مقابل شیطنت ها و اذیت های بچه هامون کم بیاریم و از پا بیفتیم.
مام پارسا
1 تیر 91 2:29
قربون خوابیدنت قربون نقاشی کشیدنت. خییییییییییییییییییییلی جیگری پارسا
مامان پریسا
1 تیر 91 10:43
کارای این فرشته ها در قلم ما گنجونده نمیشه. اگر هم چیزی مینویسیم برای اینه که به یادگار بمونه.
آکام
1 تیر 91 10:59
سلام همیشه شاد وسلامت باشید شیطونی های بچه ها خیلی قشنگه تا میتونی لذت ببر
نارینه
2 تیر 91 14:42
همه ی بچه ها وقتی که خوابن آدم دلش براشون کباب میشه از بس مظلومن !!! منم همین حس رو به بهداد دارم !!! خدا حفظشون کنه ... انشالله سلامت باشن شیطونی هم بکنن
مامان ماهان
2 تیر 91 15:34
ای جوووووووووووووووونم قربون شیطنهات عزیزم واقعا وقتی که میخوابن خیلی ناززززززززززززززززززن خدا حفظش کنه آفرین به پارسا جون که نقاشی کشیده فکر کنم در آینده میخواد پیکاسو بشه اونوقت بیاد عکس منو بکشه فدااااااااااااااااات بشم من
ني ني شكلك
2 تیر 91 18:36
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك يك مسابقه ي جالب و جذاب برگزار كرده است . مطمئنا" شركت شما در مسابقه خالي از لطف نخواهد بود . شايد شما جزو نفرات برگزيده باشيد و از جوايز ارزنده اين مسابقه بهره مند شويد!!! با تشكر
خاله زهرا
3 تیر 91 17:54
*عطری که کسی ندیده و نشنیده/امشب به حریم احمدی پیچیده/ذرات اگر به شوق و شور آمده اند/خورشید شفاعت ز افق تابیده
مامانی شیما وحدیث
3 تیر 91 18:20
سلام سمانه جونم خوبی خانم ؟ میخوام چشت بزنم واسه اینکه خیلی بهترازمن آپ میکنی ومن تنبل ... معلوم که نبود حسودی کردم چه عکس نازی ازپارسا جون تو خواب گذاشتی این اعیاد زیبا و فرخنده رو بهتون تبریک وتهنیت عرض میکنم . درضمن بالاخره آپیدم زودی بیا
سمیه
4 تیر 91 15:55
الهی چه نازه خوابیدنش.عین فرشته ها.ببوسش
فاطمه
5 تیر 91 11:30
الهی.. خدا حفظش کنه براتون...
زهره مامان آریان جون
5 تیر 91 16:00
واقعا تو خواب مثله فرشته ها می مونن.
رعنا (سما)
5 تیر 91 16:54
سمانه جان با افتخار لینکتون کردم و از آشناییتون بسیار خوشحالم
مامان پریسا
5 تیر 91 17:26
سلام سمانه جون. میشه به پریسا رای بدید مرسی http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان نیایش
5 تیر 91 18:17
مامان نسترن
6 تیر 91 9:35
احساست رو کاملا درک می کنم. به امید آینده قشنگ واسه همه نینی ها
مامان پرهام
6 تیر 91 17:01
آفرین چه گل پسری عکسهای سفر خیلی قشنگ بودند
مامان گیسو جون
7 تیر 91 2:57
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جانم قربون اون معصومیتت برم من با اون خوابیدنت نقاشیش رو ببین جانمممم عزیزم بووووسسسسسسس
مام پارسا
7 تیر 91 3:07
سمانه جونم یه سوال: این قالب رو خودت طراحی کردی ؟ میشه راهنماییم کنی
مام پارسا
7 تیر 91 3:07
راستی آپ کن دیگه
مادر کوثر
7 تیر 91 8:50
سلام عزیزدل مرسی از حضورت در وبلاگ مامانی عزیزم من نویسنده نیستم. اون جملات رو از یه وبلاگ برداشتم. فقط چون خیلی برام دوس داشتنی و تاثیر گذار بود با عکسای دخملم تلفیقش کردم و شد اون پست
مامان سارینا
7 تیر 91 11:32
مامانی خیلی وقته از پارسا گلی بی خبریم . انشالله هر جا هستید خوش باشید . منتظرتونیم
نیلو
7 تیر 91 13:00
سمانه جون براش اسفند دود کنید ببوسیدش بجای من راستی من یه مدت نت نبودم مرسی بهم سر زدید
زينب عشق مامان و بابا
7 تیر 91 13:44
سلام سلام خوبيد ؟گل ماهتون خوبه اعياد بر شما بسيار مبارك خبر خبر كه زينب گل ما يكسال و نيمه شد
ملی مامان میکاییل
7 تیر 91 21:25
فدای خودش و نقاشی کشیدنش وای میکاییل هم خیلی شیطون شده من موندم سالی دیگه چی کار کنم ؟؟؟
فرزانه و فرشته
7 تیر 91 22:32
با یه خبر شنیدنی آپیم
زهره مامان هلیا
8 تیر 91 9:04
فدای گل پسری که مثل فرشته ها لالا کرده
موجي
9 تیر 91 1:03
سلام من برگشتم بعد ازدست و پنجه نرم كردن با كنكور و نفله شدن... منتظرتون هستم چون من فرق دارم...
خانومی
9 تیر 91 13:35
آخییییییییییییییییییی قربون اون نقاشی کردنش برم منننننننننننننننننننننننننننننن
الهام مامان رامیلا
9 تیر 91 16:27
سمانه جان سلام این پسمل شیرینت رو بوس بوسیش کن عزیزمیییییییییییییییییییییییییی
شکلات مامانی وباباش
9 تیر 91 16:46
خاله قربون اون نقاشی کشیدنت جیگر
مامان محمد گوگولي
9 تیر 91 21:34
آره بابا بي خيال وروجك تر از اين هم كه ميبيني ميشم كجاشو ديدي ماماني!!!!
...
10 تیر 91 9:23
بچه ها ب این ادرس برین اول واسه 10 نفر اینو بفرستین بعد برین تصویر اونی ک دوسش دارید تا 90 % شبیهش هست میاد http//amour-en-portrait.ca.cx
مريم مامان ماهان
10 تیر 91 11:18
سلام گل پسر ، هرچي ميتوني شيطوني كن خاله جون چه ناز خوابيدي عزيززززززززززم
مامان نیاز
10 تیر 91 13:49
گل پسرم تا میتونی وروجک باش حقته باید زندگی کنی بریزی بپاشی بشکنی خنده هاتو دوست دارم
محيا كوچولو
10 تیر 91 16:44
سلام خاله جوني! ممنون از اينكه به ياد من بوديد و تولد منو تبريك گفتين! ايشالله هميشه سلامت و شاد باشيد دوستتون دارم. محيا كوچولو عكسهاي مسافرت و يه فيلم جديد هم براتون آماده كردم!
محيا كوچولو
10 تیر 91 16:46
واي چقده شيطون! منم دارم اينجوري ميشم
مامان گیلاس
11 تیر 91 17:07
سلام خاله میبینی جقدر زود میگذره . من که دلم برای دوران نوزادیش تنگ میشه.
مام پارسا
12 تیر 91 0:29
ای باباااااااااااااااااااااا مامانی چرا آپ نمی کنی؟ از پسملی عکس جدید بذار دیگه
مريم مامان ماهان
12 تیر 91 8:09
سلام سمانه جونم خوبي عزيزم؟ ما اهواز زندگي ميكنيم ، شهر گرما و خاك
زهره مامان آریان
14 تیر 91 3:10
مامان نیایش
14 تیر 91 14:53
سلام عزیزم خوبید عیدتون مبارک شاد باشید همیشه
مامان پارسا(شاهزاده کوچولو)
19 تیر 91 23:29
سلام عزیزم ممنون به ما سر میزنی
سبک نوشتنتون خیلی زیبا و شاعرانه و البته مادرانه است تبریک میگم ادبیاتی هستید؟




مامان نسترن
6 مهر 91 9:57
سلام دوست خوبم. یه راهنمایی لازم دارم. به نظرت من با وجود پسر دوسالم که خیلی به من وابسته شده ,سر کار رفتن نیمه وقت درسته یا از اینی که هستم خسته تر میشم؟