پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

18 ماه مادرانه، عاشقانه، کودکانه

1391/4/15 12:01
1,357 بازدید
اشتراک گذاری

نــفس، شاید دلیلی باشد برای زندگی

اما.......

بی شک تــــو بهانه آنی.......

عمر من

شکلکهای جالب آروین

مهربون پسرم سلام:

گل قشنگم انگار همین دیروز بود که داشتم از ٦ ماهگیت و شیطنتها و واکسنتت مینوشتم حالا دقیقا ١ سال از اون رو میگذره. نمي تونم بگم روزهای با تو بودن تند گذشت يا كند . هر چی بود عالی گذشت . روزهایی پر از شادی و هيجان و شگفتی . روزهایی پر از بچه داری و خستگی . روزهای عشق و يكرنگی . روزهای تكرار نشدنی ...

چقدرخوشحالم که داریم به 2 سالگیت نزدیک تر میشیم،خوشحالم از اینکه روز به روز حرفای من رو بهتر میفهمی و واکنش نشون میدی . مثل طوطی همه چیز رو تکرار میکنی، نمیدونم که چقدر باید از خدا تشکر کنم به خاطر تمام توانایی هایی که به تو داده .هر روز صبح که بیدار میشیم معلوم نیست تا شب میخوای چه توانایی جدیدی رو نشونمون بدی!

هر روز یه پیشرفت تازه و یه کلمه جدید.کلمات چند بخشی رو خیلی خوب ادا میکنی.مثل : (آبه بده)،( سلام مامان)،  حرف زدنت خیلی کامل تر شده. با باباجون که تلفنی حرف میزنی بهش میگی:( الو بابا تلام ، به به).یعنی بابا جون داری میای خونه  به به واسه من یادت نره.

وقتی میگی (مامانه) انگار تموم دنیا رو به من میدن،بعضی وقتها هم با همه وجودت میگی (مامانم....) اونوقته که میخوام قورتت بدم... من عاشق تمام کلماتی هستم که میگی. و همه اون جمله هایی که میخوای بگی ولی هنوز زوده و همشون رو با کارات نشون میدی . وقتی کتابت رو برام میاری و بهم می فهمونی که برام بخون، وقتی سوئیچ ماشین رو میاری و میگی ددر، وقتی صدای در میاد میگی بابا، و خیلی از کارهایی که هر روز بیشتر عاشقت می شم .

دیروز هم رفتیم واکسن ١٨ ماهگیت رو زدی. موقع زدن واکسن و خوردن قطره خیلی بی تابی کردی. ولی خیلی زود یادت رفت و با اینکه روی گونه هات پر از اشک بود واسمون کلی خندیدی و شیرین زبونی کردی و با این کارت دل ما رو که آشوب بود، آروم کردی. خدار و شکر که به خیر گذشت و خیلی اذیت نشدی.

یه دونه پسرم، نفسم:

تو پر از احساسی اون هم از نوع پاک وخالصانه

تو درست همون چیزی هستی که همیشه از خدا می خواستم

نه بیشتر و نه کمتر درست همون چیزی که میخواستم. مثله یه دسته گل.

همه ی وجودم ،همون اندازه که تو به من نیاز داری منم به تو نیاز دارم. چه بسا من بیشتر.

١ سال و نیمه شدنت مبارک نـــــفـــس

زندگی

119.gif112.gif

خدایم را دوست دارم و باوفاتر از او سراغ ندارم

به رسم همین وفاداریست که

کسانی را که دوست دارم به او میسپارم

تا همیشه مراقبشان باشد

گل پسره من عاشق حموم و آبتنیه و اگه هر روز صبح هم بره حموم باز بعد از ظهر لباساشو در میاره و اینجوری یه جا میشینه و اینقدر پا میکوبه تا باز هم بره حموم

پارسا لختی 

لختی من

و اینجا هم بعد از حموم

زندگی

اینجا هم رفته بودیم دندون پزشکی و شما رو گذاشته بودیم توی اتاق انتظار اطفال و با این دفتر نقاشی و مداد رنگی ها حسابی هنرنمایی کردی

جیگره من

گل پسرم

 

 

 

 

 

 

 

عاشق این صندلی کوچولوت هستی. میشینی روش کارتون نگاه میکنی و غذا میخوری. جدیدا هم دیگه ازش واسه اینکه دستت به هر بلندی برسه استفاده میکنی،

عاشق این ماهیها هستی و بهشون میگی جوجو. هر وقت از جلوی آکواریوم رد میشی میگی: جوجو سلام

وروجک من

 

پارسا عسلنفس من

 

 

 

 

 

 

 

 

فرشته کوچولو

شبا وقتی که میخوابی بیدارم

                   نفسهاتو تا صبح من میشمارم

نگات که مال من بوده همیشه

                   چشاتو وقتی خوابن، دوست دارم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان گیلاس
15 تیر 91 10:20
خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . . تعجیل در فرج آقا صلوات میلاد نور بر شما مبارک
ملی مامان میکاییل
15 تیر 91 16:22
قوربونه پارسا لختی برم من که اینقدر ماهه
18 ماهگیت مبارک عزیزم
خدا رو شکر که این واکسن آخری رو هم زدی به خیر گذشت
از شیر نگرفتیش ؟؟؟


مرسی عزیزم
نه ملی جون هنوز زوده.
سمیه
16 تیر 91 23:18
خدا رو شکر که واکسنت رو هم زدی !
عزیزم بعدش که اذیت نشدی؟


نه خدارو شکر به خیر گذشت.
زهره مامان آریان
17 تیر 91 1:52
18 ماهگیت مبارک عسلم. عافیت باشی .آریان هم همینطوره حالا که گرمه روزی 2 تا 3 بار حمومش می کنم. راستی صندلی تو هنوز سالمه؟ماله ما که به ابدیت پیوست
مريم مامان ماهان
17 تیر 91 8:15
يك سال و نيمه شدنت مبارك باشه پارسا جون ايييييييي جان عكس بعد از حمومت خيلي بامزه س آدم ضعف مي كنه واست
آرتین خان خان ایران
17 تیر 91 18:19
پارسا جونم 18 ماهگیت مبارک ایشالا تولد 2 سالگیت رو جشن بگیریم ماهم آپیم مامانی
مامان ارمیا
18 تیر 91 10:07
سلام عسلم 18 ماهگیت مبارک. واکسنت رو زدی؟ آفرین پسر شجاع. ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی.خدا رو شکر که اذیت نشدی.
فرزانه و فرشته
18 تیر 91 19:02
میخوایید بدونید زمان مرگتون کی هستش؟به وب ما سری بزنین!
مامان سارینا
19 تیر 91 10:35
18 ماهگیت مبارک باشه عزیز خاله . انشالله زنده باشی گل پسر . دوستت داریم پارسایی . عکسات هم مثل همیشه خوگلن . مامانی پسری خوشگلمونو خیلی ببوس
زينب عشق مامان و بابا
19 تیر 91 12:44
سلام گل پسر هزار ماشالله ديگه حسابي مرد شدي انشاالله هميشه سلامت و شاد باشيد زير سايه پدر و مادر مهربونت
یاس
19 تیر 91 15:44
پارسایه ناز نازی من.هیجده ماهگیت مبارک.راحت شدی مامانی جون.هم خودت هم پارسا عسل.البته از بابت واکسن میگم.رفت تا شش سالگی الهی قربونش برم.چه عکسایه نازی گذاشتی.البته گل پسری نازه که عکسا ناز افتادن
نارینه
19 تیر 91 17:59
مبارک باشه گلم چقدر دلم آدم ضعف میره وفتی یه موجود دوست داشتنی صداش میکنه ...
مامان
19 تیر 91 18:18
خدا این گل پسر ناز رو براتون حفظ کنه
الهام مامان رامیلا
19 تیر 91 22:57
سلام سلام عزیزم وای 18 ماهگی گل پسری مبارک باشه انشالله که همیشه شاد باشی مرسی سمانه جان ممنون خیلی لطف کردی که اومدی واسه تبریک انشالله که جبران کنم روی ماهتون رو می بوسم
زهره مامان آریان
20 تیر 91 9:52
مامان نیایش
20 تیر 91 11:48
سلام عزیزم خوبی خوشی یک سال و نیمه شدنت مبارک الهی همیشه سالم باشی و لبات خند ون عکس هات هم خیلی خوشگل بود و لُلُختی ات
مامان یسنا گلی
20 تیر 91 12:09
واییییییییییی چه عکسای نازی.قربونت برم که روز به روز شیرین تر میشی عزیز دلمممم. دوست دارم یه دنیا.18 ماهگیت هم مبارککککککککک
مامان گیسو جون
20 تیر 91 14:31
18 ماهگیت مبارک عزیزم الهی 120 سالگیت رو جشن بگیری قربونش برم پسر نازم واکسن زده اوخ شده شکر خدا خیالت راحت شد
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 تیر 91 14:57
مبارکههههههههه سمانه جون نمیدونم چرا نمیتونم نوشته هات رو بخونم نه با کامپیوتر شرکت و نه با لب تاپ. فقط عنوان پستت رو میتونم بخونم و اون قسمتی که نوشتی: رفته بودید دندون پزشکی. ولی عکسها رو دنبال میکنم. عالییییییی
مامان بهراد
20 تیر 91 15:15
ممنون عزیزم از اینکه به ما سر زدید فرشته ی کوچولوی زیبائی داری خدا براتون نگهش داره امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم من لینکتون کردم
خاله زهرا
20 تیر 91 17:38
گل خاله يك سال ونيمگيت مبارك انشاالله تولد دوسالگيت دوست دارم گلم مخصوصا اون عكس هات كه مي خواي بري حمام ))
مامان نسترن
20 تیر 91 18:29
پسر گل اینشالاه 100سال زنده باشی و واقعا زندگی کنی
مامان محمد گوگولي
20 تیر 91 21:07
اي جونم چقدر لاغر شدي پارسا جيگر نكنه تو هم مثل محمد كوچولوي من چيزي نمي خوري؟
مامان پارساکوچولو (شاهزاده کوچولو)
20 تیر 91 21:32
ممنون از تعریفتون راستش بنا به دلایل امنیتی عکس از خودمون نگذاشتم
مامان پارسا
21 تیر 91 10:33
نانی
21 تیر 91 16:42
مامان نیره
22 تیر 91 8:32
الهی اول از ببخش دیر اومدم دارم تبریک می گم هیجده ماهیگیتو انشاء اله 180 ساله بشی یه وقت سرما نخوره گل پسری
مامان ماهان
22 تیر 91 9:08
ای جونم ا سال و نیم شدنت مبارکههههههههههههههه ای قربون لخت لختی شدنت برم من ای شیطون بلا رفتی رو صندلی چیکار پارسا . . . . . جونم . . . خیلی . . . . دوست . . . . .داریمممممممممممممممممم
مامان ابوالفضل
22 تیر 91 11:31
سلامممممممممممممم پارسا جونم یک سال و نیم شدنت مبارک عزیزم قربون شیرین کاریهات قشنگم
مامان پریسا
22 تیر 91 14:09
ماشالله به پارسا جونم پارسا جون داره 2 ساله میشه عکس ها عالی بود مامانی دست گلت درد نکنه.
مادر کوثر
25 تیر 91 14:39
به به به 18 ماهگیت مباررررررررررررررررررررک عزیزم ماشالله به خودت و مامانیییییییی.بوسسسسسسس
مادر کوثر
25 تیر 91 14:40
عزیزم مرسی که بهمون سر میزنی با پست های جدید مسافرت به روز هستیم. بوس بوس
مام پارسا
26 تیر 91 16:19
پارسا جونم با تاخیر 18 ماهگیت مبارک ایشالله 120 ساله بشی
مام پارسا
26 تیر 91 16:20
فدای شیرین زبونی هات
مام پارسا
26 تیر 91 16:20
فدای پای اوف شده ات خدا رو شکر که زیاد اذیت نشدی
مام پارسا
26 تیر 91 16:22
فدات بشم که مثل پارسا عشق آب و حموم هستی
مام پارسا
26 تیر 91 16:23
واییییییییییییییییییییییییی جوجوهاتو دیدممممممممممممممممممم
مام پارسا
26 تیر 91 16:23
همتون توی خواب هم مثل فرشته ها هستید
رعنا
31 تیر 91 9:58
ای جونم با اون لبخندش شیطون معلوم نیست خواب کدوم دخمل و میدیده