پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

21 ماهگی نفسم

1391/7/17 10:24
1,302 بازدید
اشتراک گذاری

تو هوایی که برای یک نفس، خودمو از تو جدا نمیکنم

تو برای من خوده غرورمی... من غرورمو رها نمیکنم

پسر عسلی من

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیز دردونۀ مامان سلام:

 چهاردهم این ماه ١ سال و ٩ ماهگیت  هم تموم شد. حالا فقط ٣ ماه دیگه مونده تا تولد ٢ سالگیت.

این روزها احساس میکنم باید خیلی مراقب رفتارم باشم چون تمام حرفها رو زود میگیری، تمام رفتار منو زیر نظر داری و تمام کارایی رو که میکنم به خودم بر میگردونی.

توی این شبای بلند پاییز که خیلی دلگیر و خسته کنندست، تو همدم ومونس خیلی خوبی واسم هستی که بهم انرژی و روحیه خیلی زیادی میدی. اگه باهام همکاری کنی میخوایم از شروع ٢٢ ماهگیت دورۀ شیرخوارگیت رو به پایان برسونیم.خدا کنه خیلی سخت نباشه و موفق بشیم...

توی این ماه دو تا دندون آسیاب بالات هم در اومد و الان 9 تا مروارید خوشگل توی صدفت داری.

 تو پسر مهربون و فهمیده ای هستی ومن عاشق درک و فهمتم ...

عزیزم اینو بدون که عاشقانه دوست دارم وبا عشق شاهد بزرگ شدنت هستم...

عزیز دل مامان ٢١ ماهگیت مبارک زندگی من

امروز روز جهانی کودک هم هست

پارسای قشنگم روزت مبارک نفسم.

به مناسبت این روز واست یه کفش خوشگل خریدیم که به زودی عکسشو میزارم.

تو اینجایی !

کنار دستم ..

شانه به شانۀ زندگی‌ام

تو اینجایی !

لابه لای زبان گنگ این حروف ..

در فاصله‌ی بین سطرهایم ..

در ابتدای هر بند، لبخند به دست نشسته‌ای

                                   

 عکسهای گل پسرم در ادامه مطلب:

 

وروجکم باز رفتی سراغ وسایل مامان و منم به موقع دستگیرت کردم:

نفسمی

 

 تازگیها میشینی کنار دست باباجون وهمراهش آهنگ میزنی، علاقه خاصی به آهنگ زدن پیدا کردی. حتما هنرمند قابلی میشی عزیزم       

                             عمرم 

الهی من فدات بشم، الان 2 هفتست که هرشب قبل از خواب میای کنار دست من مسواک میزنی و شعر میخونی: بالا بالا، پایی پایی

همه کسم

زندگی

 

 

خوشگل مامان، میری اینور و اونور قایم میشی و اینقدر صدام میزنی تا بیام پیدات کنم. مثلا توی کمدت

شیطونکم

یا توی کابینت آشپز خونه. فدات بشم وروجک من

وروجکم 

 اینم یکی از اون کارای خطرناکی که میکنی . یاد گرفتی گاز رو روشن میکنی و میخوای واسمون آشپزی کنی

وروجکم

ای شیطون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوشتیپ من 

 اینم سجده رفتنهای گل پسرم:

فدات عسل

 
 
عاشق وقتهایی هستم که توی خواب نازی:
 
فرشتۀ قشنگم
 
 
 
 
بای بای عروسکم 
 
                        
 
در نگاهت چیزیست که نمی دانم چیست،

مثل آرامش بعد از یک غم،

مثل پیدا شدن یک لبخند،

مثل بوی نم بعد از باران،

در نگاهت چیزیست که نمی دانم چیست،

من به آن محتاجم...
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (52)

مامان سویل
17 مهر 91 17:12
پارسا کوچولو روزکودک مبارک
مامان گیسوجون
17 مهر 91 19:14
21 ماهگیت مبارک قشنگم الهی 120 ساله بشی روزت هم مبارک همیشه بخندی خوشگلم
مامان هامان
17 مهر 91 20:54
روزت مبارک پارسا گلی
مامان مهراد
17 مهر 91 21:04
سلام پسر گلتون خیلی بامزه ست خدا براتون نگهش داره. با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
الهام مامان رامیلا
18 مهر 91 11:15
سلام عزیزم مبارک باشه 21 ماهگیت انشالله 120 سالگیت خاله روزت هم مبارک باشه عزیزم هرچند هر روز روز شماهاست
نانی
18 مهر 91 12:16
روزت مبارررررررررررررک خوشگلم
خاله زهرا
18 مهر 91 16:47
قالب جديدت مبارك خاله جون ماشاالله به اين مامان هنر مندت عكسهات هم فوق العاده بود كلي كيف كردم مي بوسمت گل خاله
مامان زهرا نازنازی
22 مهر 91 8:03
ماشاالله 1000 ماشاالله
مامان زهرا نازنازی
22 مهر 91 8:05
مسواک زدنش رو ببین ، عــــــــــزیزم این صندلی گذاشتن و دستیابی به وسایل بین همشون مشترکه سلامت و شاد باشید
سمیه
22 مهر 91 8:59
قربونت پارسا جون
مادر کوثر
22 مهر 91 10:36
21 ماهگی و روز کودک مبارررررررررررررک چه عکسای خوشگلی چه شیرین کاریهایی داره این قند عسل
مادر کوثر
22 مهر 91 10:37
مرسی از حضورت مامانی با پست جدیدی از سفرمون بروزیم راستی فردا هم دخترم سه ساله میشه و شما برای تولدش دعوت هستید البته از نوع مجازی
مامان گیسوجون
22 مهر 91 11:28
مامان پریسا
22 مهر 91 12:20
پارسا کوچولوی ما چطوره
خان گوگولي بابا
22 مهر 91 18:56
پارسا جان، امیدوارم مثل گل باطراوت مثل آئینه روشن مثل عطرخوشبوی وبرای همیشه زیباوخندان ،مثل دریاشفاف وزلال باشی ..
ملی مامان میکاییل
22 مهر 91 21:56
آخه من فدای خودتو واون سجده رفتنت بشم فدای اون قایم شدنت دلمو بردی با عکسای خوشگلت که وای اسم از شیر گرفتن که میاد من می ترسم هر چند همه می گن به اون سختی نیست که فکرشو می کنیم
عمه زهرا
23 مهر 91 8:14
سلام مامان پارسا من دوست داشتم باشما تبادل لینک کنم اگه دوست داشتی به وب ما سر یزن و اگه خواستی تبادل لینک کنی خبرم کن تا منم شما رو لینک کنم و با اسم علی لولو اومدی نظر یادتون نره
مامان رضا جونی
23 مهر 91 12:30
شیرین مامی آیلین
23 مهر 91 15:17
21 ماهگیت مبارک گل پسر... هزار ماشالله....
زهره مامان نیایش
23 مهر 91 16:11
سلام سمانه جونم فکر میکنم برا ی این پستت نظر گذاشته بودم نه؟! ممنونم ازحضورت دوست خوبم
زهره مامان نیایش
23 مهر 91 16:27
متوجه نشدم منظورت کدوم تذکر بوده ؟ اون عکس پارسا رو میگی که چاقو دستش بود؟دقیقا یادم نیست ولی نظرم رو هم یافت نمیکنم هه!!!!
زهره مامان نیایش
23 مهر 91 17:01
عجـــــــــــــــــب آخی قربونت بشم راست میگی من هر کاری کردم نشد نظر بذارم ممنونم ازت دوست خوبم نمیدونم حالا واقعا اون عکس پارسا جون بود که توی ذهنمه یا نه ؟ فداااااااااااااات
زهره مامان آریان جون
23 مهر 91 23:03
چه نمازی می خونه.قبول باشه عزیزم. وای سمانه جون آریان هم همیشه دور و بر اجاق گاز می پلکه.واقعا کنترلشون سخته.
مامان نیایش
23 مهر 91 23:13
فدات شم پارسا یگلم این عکس سجده ات رو خیلی دوست دارم التماس دعا عزیزم
بابای مهرسا
23 مهر 91 23:15
مبارکمبارک شاد باشی کوچولو ممنون از حضورتون
یاس
24 مهر 91 1:27
عزیز دلمی.قربونش برم.چقدر معصومه. مامانی گاز خیلی خطرناکه ها.باید بترسونیش از گاز. اقربون اون چشماش بشم که از کابینت زل زده و بیرون رو نگاه میکنه ببوسش سمانه جونم
مامان نازنین زهرا
24 مهر 91 10:57
سلام عزیزم 21ماهگیت مبارک.ان شا الله همیشه سالم و سلامت در کنار هم باشید.
مامان نیره
24 مهر 91 12:02
عزیزکم ببخشید دیر شد ولی هم روز کودک و هم 21 ماهگیتو تبریک می گم . وای سمانه جان مواظبش باش گاز خطرناکه سعی کن دورش کنی .
مامان مهراد
24 مهر 91 21:55
سلام لینکتون کردم
مامان آرشام
25 مهر 91 0:49
سلام. مرسی که تولد آرشام رو تبریک گفتید. تولد 21 ماهگی پارسا جون و روز کودک مبارک باشه.
مام پارسا
25 مهر 91 11:09
ای جوووووووووووووووووووووونم ..... عکسها خیییییییییییییییییییلی ناز بودن.....فدای سجده رفتنو و مسواک زدنو و قایم شدن و خوابیدنت. مامانی محکم بچلونش و ماچش کن
مام پارسا
25 مهر 91 11:09
مامانی نگران از شیر گرفتنش نباش... پارسای من هم شدید وابسته بود ولی خیلی خیلی با اراده در عرض 2 روز دیگه ترک کرد....من هم پارسا رو چند روز قبل از 22 ماهگی از شیر گرفتم احساس می کنم پارسا کوچولوی شما هم با اراده ست......پس نگران نباش.... اگه مشکلی داشتی خوشحال میشم کمکت کنم
مام پارسا
25 مهر 91 11:10
جوجو 21 ماهگی و روز کودک مبارکت باشه. ایشالهه 120 ساله بشی
مامان آیهان جون
25 مهر 91 13:08
21 ماهگیت مبارک عزیزدل خاله. حسابی شیطون بلا شدیا!
رعنا
26 مهر 91 0:32
21 ماهگیت مبارک بزرگ مرد کوچک
مامان ساجده
26 مهر 91 13:13
ماشاالله به این پسر خوشگل و بلا با این کارهاش اگر مایل باشید میخواستم لینکتون کنم اجازه هست ؟ ؟ منتطر جوابتون هستم
محيا كوچولو
26 مهر 91 22:15
پارسا كوچواوي نازنازي چقده شيرينكاري ميكنيكارهاي خطرناك نكني
مامان امیرعلی
27 مهر 91 22:13
21ماهگیت مبارک گل پسر ممنون که به من سرزدید
maryam
27 مهر 91 23:40
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدی پسر نازی دارید
مریم
28 مهر 91 11:14
خیلی نانازی پارسا جیگری
مامان پریسا
28 مهر 91 13:37
مبارک باشه پارسا جون. تولدت هم پیشا پیش مبارک
مادر کوثر
29 مهر 91 9:57
سلام دوست من با پست جشن تولد بروزیم تشریف بیارید
محمد مسعود
29 مهر 91 15:41
ممنون خاله سمانه که به وبلاگ ما سر میزنی ان شاالله گل پسرت صد ساله بشه و زیر سایه پدر و مادر مهربانش بزرگ شود
مامان گیسوجون
29 مهر 91 23:46
سلام عزیدلم خوبی ؟ سمانه جونم من برات رمزو فرستادم احتمالاً ندیدی خصوصیت رو چک کن
مامان هستی
30 مهر 91 12:49
سلام مامان پارسا جون ممنون از اینکه بیاد دختر کوچولوی من هستی بودید وتولدشو تبریک گفتین.لطفتون همیشه ازخاطر منو و هستی کوچولو فراموش نمیشه.ان شاا...تولد120 سالگی پارسای ناناز
مامان ارمیا و ایلمان
30 مهر 91 13:04
سلام عزیزم. خوبی؟ راستی آخرش هم نشد بک گراندمو عوض کنم و از سفید به رنگی رنگی تبدیلش کنم. گفته بودی که کد رو بگذارم آخرین کد ولی نمیشه . همش کل قالبم عوض میشه نه زیر قالب. قلق خاصی داره؟ تغییری نمی خواد؟ این کده از همون سایت: table, tr, td { background-color:transparent; border:none; border-width:0;} body {
background-image:url('http://www.wonderbackgrounds.com/background/valentines_day_7.gif');
background-attachment:fixed;
background-repeat:repeat; } Myspace Backgrounds
محمد
1 آبان 91 15:13
همیشه سالم وشاد باشید
مادر کوثر
2 آبان 91 16:57
سلام عزیزم با پست های جدید بروزیم
مریم
2 آبان 91 17:21
نارینه
5 آبان 91 0:55
بزرگتر تر شدن آقا پارسا مبارک وااااااااااااای خدا ... سجدشو نگااااااااااااه !!!! واقعا خوردنیه این پسر با این کاراش
مامان نسترن
11 آبان 91 20:29
دوست گلم. نینی نازگلی ,عیدت مبارک. الهی لبت همیشه خندون,دلت همیشه مهربون.