پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

20 ماهگی قشنگترین خلقت خدا

1391/6/16 17:55
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

ماه آسمونم

نگاهت را قاب میگیریم در پس آن لبخند

که به من شور و نشاط زندگی میبخشد

سلام آرومه جونم:

یه دونه پسرم ، خیلی زودتر از اونی که فکرشو میکردم بزرگ شدی. شدی یه پسر مهربون و تودل برو. اینقدر با محبتی که بعضی وقتها پیشت کم میارم. آخه یه کوچولوی 20 ماهه اینقدر احساساتی میشه؟

گل مامان مهمترین اتفاقی که توی این ماه برات پیش اومد جوونه زدن یه دندون جدید (پنجمین دندون) بود که بعد از 6 ماه انتظار بالاخره نیمۀ مرداد ماه در اومد و ما رو کلی از نگرانی در آوردی.  بلافاصله بعد از اون دو تا دندون دیگه هم توی فک بالا در آوردی و ما رو کلی خوشحال کردی.

حالا که ۲۰ ماهه شدی من بازم متوجه تغییرات زیادی تو رشدت میشم.که مهمترین و محسوس ترینش برای من حرف زدنته و تکرار کلماتی که شاید تا به حال بهت نگفتم ولی خودت با دقت تو حرفامون یاد گرفتی. الان تقریبا میتونم بگم که بیشتر چیزایی رو که ازت می پرسم درست جواب میدی و اسم بیشتر اشیا رو درست تکرار می کنی. تا شمارۀ 5 میشمری و ما رو متحیر میکنی. دامنه لغتایی که میدونی خیلی زیاده و گاهی اونا رو به هم میچسبونی و یه جمله بامزه درست میکنی و برای من واقعا هیجان انگیزه دیدن لحظه های زیبایی که پسر یکی یدونم داره حرف می زنه .

ما تمام روز مثه دوتا دوست با همیم. با هم از خواب بیدار میشیم میریم خرید، با هم غدا درست میکنیم، گرد گیری میکنیم، خونه رو جارو میکشیم ، با هم فیلم میبینیم و کلی میخندیم، با هم آب بازی و توپ بازی ومیکنیم. با هم آواز میخونیم و میرقصیم. خلاصه کلی باهمدیگه خوشیم.

عاشق باهم نفس کشیدنمونم ,خندیدنامون, بازیهامون, و حتی ناراحتی هامون...

زیباتزینم

زندگی یعنی بخند هر چند که غمگینی.
ببخش هر چند که مسکینی.
فراموش کن هر چن که دلگیری .
اینگونه بودن زیباست هر چند که آسان نیست...

قند عسل من اینروزا بیشتر مشغول کارتون دیدنی. عاشق مل مل ، گل گندم ، پنگول، خاله شادونه، عمو پورنگ و مخصوصا امیر محمدی. و صداش میزنی( اٌمی ممد) . همشون رو به ترتیب نگاه میکنی. باهاشون به زبون خودت شعر میخونی، دست میزنی و میرقصی.

پارسا جونم ثانیه ای بدون تو نمیتونم توی خونه بمونم. گاهی اوقات که با باباجون میرید بیرون از خونه هنوز چند دقیقه نشده به بابا زنگ میزنم که زود بیاید خونه.

بوسیدن رو یاد گرفتی و محبت بی دریغت رو نثار ما میکنیمن هم روزی هزار دفعه اون لپای خوشملتو بوسه بارون میکنممحصل دستای کوچولوتو حلقه میکنی‌ دور گردن مامانی و بابائی وای که چه حالیمیده.خیلی لذت داره تماشا کردنت ،دیدن قد کشیدنت....

هر وقت زمین بخوری یا دست و پات به جایی بخوره، بدو بدو میای پیشم تا بوسش کنم و انگار همون موقست که دردت آنی خوب میشه و از یادت میره.

مهربون پسرم ١٤ شهریور ماه یک سال و هشت ماهگیت هم تموم شد.

چشمای سرشار از زندگیت رو میبوسم و با تموم وجود خدا رو شکر میگم

پسرم دنیا بزرگه ولی تو 

یه دل بزرگتر از دنیا داری 

عزیزم با این چشای مهربون

تو دل هر کی که خوبه جا داری

نفسم

به عشق این لحظه های زیبا * دوستت دارم * .

به اندازۀ تمام لحظات زندگیم تا آخر عمر * دوستت دارم *

به عشق اینکه تو رو تا آخرین نفس دارم * دوستت دارم * .

به عشق بوسیدن هر دقیقه ات زنده ام و* دوستت دارم *.

و حالا که تو را دارم هیچ غمی در دل ندارم .

به اندازۀ تمام لحظات عاشقی این دنیا* دوستت دارم * .

عزیز دلم پارسای گلم ۲۰ ماهه شدی نفسم

هر لحظه با تو بودنمونو جشن می گیریم..

پارسای من ۲۰ ماهگیت مبااااارک Flower

 

عکسهای 20 ماهگی پارسا جونم در ادامۀ مطلب:

 

 

قند عسلم عادت داری حتما غدات رو روی میز بزاری و نوش جان کنی دیروز اومد دیدم رفتی توی اتاق خواب. ببین آخه دیگه جایی دیگه نبود مامانی؟

وروجک مامان

وروجک من

عشقم

جیگر مامان دیگه عادت کردی با ماشین که میخوایم بریم بیرون سریع میگی (مامان عبب) یعنی میخوای عقب بشینی. ولی همینکه مسیر طولانی میشه دلت واسه مامان تنگ میشه و دوباره میگی( مامان بعل) یعنی میخوای بیای توی بغلم

آقا پسر گل پسر٩

نفس مامان با این خونه سازیهات حسابی سرگرمی و بازی میکنی البته با همدیگه. واست ماشین و خونه درست میکنم و تو واسم دست میزنی و تشویقم میکنی

فدات

عمرم

اینم پارسایی که عصابانیه و حسابی اخم کرده

اخم نکن گلم

زندگی

خوشتیپ

فرشتۀ من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (58)

زينب عشق مامان و بابا
16 شهریور 91 12:26
سلام 20ماهگيت مبارك آقا پارسا
مامان رضا جونی
16 شهریور 91 12:27
مبارک باشه پارسا خان
زهره مامان آریان
17 شهریور 91 2:03
20 ماهگیت مبارک گلم. عجب میزی واسه غذاخوردن پیدا کردیهااا اریان هم تمام روز خونه سازیشو پخشو پلا می کنه. امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشید
سمیه
17 شهریور 91 11:51
مبارک باشه 20 ماهگیت ایشاله بیست سالگیت رو جشن بگیری
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 13:32
سلام عشقم خوبی ؟ ای جانم عزیزم خاله فدات بشه چقدر نازی ماشاا... خصوصی داری
خاله زهرا
17 شهریور 91 15:07
قربون گل پسرمون كه انقدر آقا شده و حسابي بزرگ شده و با گفتن كلمات شيرينش ما ها رو به وجد مياره و خودش رو هر روز بيشتر تو دل ما جا مي كنه دووووووووووووووست دارم گل خاله
مامان نیایش
17 شهریور 91 18:14
20 ماهگیت مبارک عزیزم ما شا الله مردی شدی عکس هات هم خیلی قشنگه چه قدر ناز شدی تو خواب البته همه عکس هات عالی و زیباست با عینک بی عینک خوابیده نشسته در حال غذا خوردن عصبانی زنده باشی الهی گل پسر شیرین زبون
مامان گیسوجون
17 شهریور 91 19:32
دوست گلم می شه زحمت بکشید به گیسو جون من رای بدید ممنون می شم لینک مسابقه http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php از فردا رای گیری شروع می شه
سمیه
18 شهریور 91 0:03
خیلی با نمکی پارسا جون.ماشاله
نانی
18 شهریور 91 0:16
20 ماهگیت مبارک قند عسل
الهام مامان رامیلا
18 شهریور 91 0:41
سلام سمانه مهربونم مبارک باشه انشالله سالیان سال برای هم خوش و خرم باشید خیلی ناز شده این خوشگل خاله می بوسمتون با کلی کار اومدم پیشت شرمنده که زیاد نمی تونم بیام جبران میکنم
مامان ارمیا
18 شهریور 91 9:38
سلام عزیز دلم. چه عکس های نازی. آشپزی هم می کنی؟ آفرین فقط خراب کاری نکن. مامان گلش سلام. خیلی لطف کردی که راهنمایی کردی. امتحان کردم ولی باز هم نشد. آخر آخر گذاشتم ولی جواب نداد. باز تمام قالب عوض میشه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
18 شهریور 91 10:04
گل من 20 ماهگیت مبارک. عکسها هم عالی بود.
مامان پریسا
18 شهریور 91 11:14
تبریک میگم عزیزم ایشالله 200 سالگی
مامان پریسا
18 شهریور 91 11:14
سلام پریسا در مسابقه ی نی نی باحجاب شرکت کرده اگر بهش رای بدید ممنون میشم. اگر دوستان هم همکاری کنن ازشون ممنون میشم مهلت تا دوشنبه. ادرستون فراموش نشه.لطفا http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php پریسا 30
زهره مامان آریان
18 شهریور 91 14:52
سمانه جون رمزتو عوض کردی؟ من رمز میخوام لطفا
زينب عشق مامان و بابا
18 شهریور 91 16:41
╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓███▓╪╪ ╪╪███████▓╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███████╪╪ ╪╪█████████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪ ╪╪██████▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓██████▓╪ ╪▓█████▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓█████▓╪ ╪▓████▓▓▓▓▓▓██╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██▓▓▓▓▓▓████▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓▓████╪ ╪▓███▓▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪╪▓████▓▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓███▓▓▓▓▓███████╪╪╪╪╪╪▓██████▓▓▓▓▓▓██▓╪ ╪▓██▓▓▓▓▓▓███████▓╪╪╪╪▓████████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓▓██████▓██▓╪╪▓▓█▓▓█████▓▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓▓██████▓▓▓█╪▓█╪▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█▓╪ ╪╪██▓▓▓██████▓▓▓▓█▓▓█▓█▓▓▓▓██████▓▓▓▓█╪╪ ╪╪▓█▓▓██████▓▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓▓██████▓▓▓█╪╪ ╪╪╪█████████▓▓▓▓▓▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓▓██████▓█▓╪╪ ╪╪╪████████▓▓███▓▓█▓╪█▓▓▓█▓▓▓▓███████╪╪╪ ╪╪╪╪████▓▓████▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓▓█▓█▓▓████╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓████▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓▓▓▓█████▓▓▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓█▓█▓▓█▓▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓▓▓██▓▓▓╪██▓▓▓▓▓▓████╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓▓██╪▓█╪██▓▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓▓▓▓███╪▓█╪███▓▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪████▓▓▓▓▓███▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓███▓▓▓▓▓████╪██╪▓████▓▓▓▓▓███╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪▓██▓▓▓▓▓████▓╪╪╪╪╪████▓▓▓▓▓██▓╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪███▓▓▓█████╪╪╪╪╪╪█████▓▓▓████╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪▓███▓██████╪╪╪╪╪╪▓█████▓▓███╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪╪█████████▓╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪██████▓██╪╪╪╪╪╪╪╪▓█▓▓▓████╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪▓██████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪██████▓╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪▓████╪╪╪╪╪╪╪╪╪ ╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪╪ سلام خوبيد ؟ گلتون در چه حاله ؟
ملی مامان میکاییل
18 شهریور 91 23:59
عزیزم 20 ماهگیت مبارک دندون هاتم مبارک چقدر خوبه که از کارای پارسا نوشتی خیلی وقت بود از کاراش ننوشته بودی
مامان یسنا گلی
19 شهریور 91 7:47
20 ماهگیت مبارک عزیزم. قربونت برم که با شیرین زبونی هات و قلب مهربونت دل مامان را حسابی میبری. دوستت دارم یه عالمه.بوسسسسسسسسس
مامان پارساکوچولو
19 شهریور 91 17:04
عزیزم مبارکه الهی صد و بیست سال زنده و باشی ازین لحظات خوب با هم بودن و شیرین ترین ثانیه های زندگیمون لذت ببریم و خدا را شاکر باشیم
طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 17:28
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
آناناس خانومی
19 شهریور 91 19:51
ای جااااااااااانم .. پارسا کوچولو چه مردی شده ماشاالله ماشاالله سمانه جون خیلیییییییییی خوشحالم کردی اومدی پیشمممممممم
مام پارسا
20 شهریور 91 1:13
20 ماهگیت مبارک پارسا جوجو.... الهی فدات بشم که انقدر باحساسی خوشملم... خوابیدنت هم که مثل پارسای منه مخصوصاً دست پشت و رو گذاشتنت دقیقاً عین پارساست. پس مثل اینکه این مدل خوابیدن مخصوص پارساهاست. دوستت دارم عسلمممممممممممممممم
مام پارسا
20 شهریور 91 1:13
سمانه جونم تو خوبی؟خوش می گذره؟ دوستت دارم حسابی
هستی و هم نفس
20 شهریور 91 10:17
20 مـاهـگـیـ قـشـنـگـتـریـنـ خـلـقـتـ خــدا مـــبــارکـــ
مامان نسترن
20 شهریور 91 10:52
مبارکه عزیزم. دندون قشنگت. حرف زدنای شیرینت. اینشالاه همیشه خوب وسلامت باشی
رعنا
20 شهریور 91 16:18
20 ماهگیت مبارک باشه بزرگ مرد گلمممممم مامان هنرمندمون حالش چطوره؟
مامان نیره
21 شهریور 91 8:33
سلام عسلی 20 ماهگیت مبارک .مرواید های خوشگلتم مبارک . تو هم مثل هانی من عاشق عمو پورنت هستی .
مامان نیره
21 شهریور 91 8:35
ای سمانه جون چی بگم آخه هانی هم همش می گه خودم خودم منم باید دنبالش بگردم تا مبادا غذا رو بریزه پایین.

مامان نیایش
21 شهریور 91 11:58
محيا كوچولو
21 شهریور 91 17:49
20 ماهگيت مبارك پارسا كوچولوي ناز اينجوري كه ماماني ميگه حتما خيلي بامزه و شيرين شدي
محمد
22 شهریور 91 0:14
سلام شما خيلي وقته لينك شديد من چرا لينك نيستم
مامان رها
22 شهریور 91 10:37
عزیزم 20 ماهگیت مبارک جیگر
یاس
22 شهریور 91 15:22
بیست ماهگیت مبارک خوشگل خاله .الهی که 2000 ساله بشی نفسم.بووووووووووووس
مامان فهیمه
23 شهریور 91 12:04
سلام خانمی ممنون که تولد محمد حسین رو تبریک گفتی خدا گل پسرت رو برات نگه داره 20 ماهگیش مبارک ایشالا 20 سالگیشو جشن بگیری وقتی که برای خودش یه جوون رعنا و دوست داشتنی شده
مامان گیسوجون
23 شهریور 91 17:15
سمانه مهربونم از لطفت گیسو اول شد ممنونم ههههههههه آهنگ رو داشتی ما اینیم دیگه بوسسسسسس
نارینه
24 شهریور 91 1:56
مبارک باشه .. 20 ماهه داری یه فرشته رو تو دامنت بزرگ میکنی ...خدا قوتت بده ... دلم آب میشه وقتی بهدادم رو تو این سن و سال تصور میکنم ... ایشالله همیشه دلشاد باشید
ملی مامان میکاییل
24 شهریور 91 13:21
خصوصی داری
شکلات مامانی وباباش
26 شهریور 91 15:56
سلام عزیزم 20 ماهگیت مبارک حسابی دلم برات تنگ شده بود
پرنیا
26 شهریور 91 22:15
عزیزم از اینکه به وبلاگ من سر زدی ممنونم منم 20 ماهه شدنت را تبریک می گویم الهی 100 ساله شوی
مامان نیایش
28 شهریور 91 13:11
ممنون پارسا جون که پیش نیایش اومدی منون بابت تبریکت الهی همیشه سالم باشی و لبات خندون
کاکل زری یا ناز پری
28 شهریور 91 15:12
عزیزمممممممممم مبارکه چیزی تا تولد گل پسری نمونده خدا حفظش کنه چقدر دلم براتون تنگ شده بوووووووود
مامان رضا جونی
28 شهریور 91 15:17
مامان زهرا نازنازی
28 شهریور 91 17:45
20 ماهه شدنت مبارک عزیزم الهی 120 ساله شی
محيا كوچولو
28 شهریور 91 22:08
سلام خاله ممنون از تبريك تون منم 20 ماهگي پارساي نازنازي و دندناي جديد رو تبريم ميگم ايشالله هميشه ساد و سلامت باشيد
مامان گیسوجون
29 شهریور 91 1:01
خیلی ممنونم گلم لطف کردی بوسسسسسسس
مادر کوثر
29 شهریور 91 16:19
سلام به پسر کوچولوی ناز و باهوش مااااااااااا 20 ماهگیت مبارررررررررررررک چه عکسای نازی مرسی مامانی از دلنوشته های خوشگل و عکسای ماه
مامان پریسا
29 شهریور 91 18:23
مبارک باشه عزیزم ماشالله چه بزرگ شده پارسا جونم.
مامان پریسا
29 شهریور 91 18:24
سمانه جون عید شما هم مبارک. ممنون برای تبریک زیباتون. راستی ما هم اپ کردیم.
مریم
29 شهریور 91 18:32
فرناز/مامان ریحانه
30 شهریور 91 5:28
خودت که ماشاا... 20 بودی، حالا 20 ماهه شدی گلم مبارکت باشه ایشاا... 120 ساله بشی خصوصی
مامان آتین
1 مهر 91 13:03
20 ماهگی و مرواریدای جدید (با تاخیر) خیــــــــلی مبارک عزیزمممممم
مهرانه مامان مهرسا
1 مهر 91 19:11
سلام عزيزم عاشق اون مژه هاي زيباي پارسا جونما
مادر کوثر
2 مهر 91 12:30
مامان آريا
3 مهر 91 12:53
عزيزم 20 ماهگيت مبارك گلم اميدوارم ساليان سال با خوبي و خوشي در كنار مادر و پدر مهربونت زندگي كني و تمام مراحل زندگي رو با موفقيت پشت سر بگذاري
مهرانه مامان مهرسا
3 مهر 91 18:02
عاشقشم
فرزانه و فرشته
16 مهر 91 14:18
ما آپیم
مادر کوثر
25 مهر 91 19:59
سلام مهربون مامانی ممنون از نظرات خوشگلت بازم بیا پیشمون بروزیم