پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

23ماهگی( اوج شیرین زبونی دلبرکم)

1391/9/14 12:07
1,507 بازدید
اشتراک گذاری

نفسم

تكرارِ اسمـِ تو ايـن روزهـا

حادثــه ی تكــرارﮮ زندگــی مـن است ...

هيچ ديوانه اﮮ از ايـن همه تكرار ...

به اندازه ی مـن ،

لذّتــ نخواهد بــرد !!

برگ گلم سلام:

امروز 14 آذرماه 23 ماهه شدی. یعنی الا درست یک ماه مونده به تولد 2سالگیت و اصلا باورم نمیشه منی که از یک ماهگیه تو شروع کرده بودم برات به نوشتن، حالا دارم حرف از 2 سالگیت میزنم... 

و هیچ حرف دیگه ای نمیتونم بگم جز ، خدایا هزاران بار شکر،شکر، شکر...

امسال روز تولدت دقیقا مصادف شده با روز اربعین حسینی .

              

این روزا توی خونه ما تو شدی مثه یه طوطی کوچولو که هر حرف و کلمه ای رو کافیه فقط یک بار بشنوه . اونوقت با شیرین زیونی خاص خودت اینقدر کلمات رو زیبا ادا میکنی که قند توی دل منو بابا جونت آب میکنی.

دایره لغاتی که بلدی اینقدر زیاده که نمیتونم تک تک برات بنویسم. فقط چند تاییش رو برات گلچین میکنم تا هیچ وقت از ذهن من و خودت پاک نشه.

تو توی این سن کمت هر چیزی رو که خواستی و از دست من گرفتی با اون صدای قشنگت بهم گفتی: مــمــنون مامان ...

بعد از هر بار غدا خوردن یا میوه و شربت خوردنت میگی: دسیت دد نکنه ...

شبها قبل از خواب شب بخیر گفتن رو هیچ وقت یادت نمیره، صبحها هم تا چشمای قشنگت رو باز میکنی میگی: سلام مامانم، صبح بیخیر...

رنگهای اصلی رو خیلی خوب میشناسی و خیلی قشنگ ادا میکنی. آبی ، سبز، زرد،قرمز و نارنجی.

چند روز پیش یکدفعه بهم گفتی: مامان سمانه، گفتم جانم خودتو لوس کردی و بغلم کردی گفتی: دوسیت دایم (دوستت دارم) و من که هنوز توی شوک بودم و باورم نمیشد چی از دهن تو شنیدم بارها بهت گفتم پسرم چی گفتی یه بار دیگه بگو، و تو وروجک فرار کردی و از دستم در رفتی.

تا اینکه دوباره بعد از اینکه ماشین مورد علاقتو دادم دستت سرت رو کج کردی و گفتی: ســمانه دوسیــت دایــم... ومن تا جاییکه میشد بوسه بارونت کردم...

اون روز بهترین روز زندگیم توی این دو سالی بود که از داشتنت کنارم میگذره. روزی که تو با زبون شیرین خودت محبتت رو به من ابراز کردی همۀ دنیای من...

  

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی….

 ٢٣ ماهه شدنت مبارک همۀامیدم

 

یک نفر در هـمین نزدیکــی هاچــیزی
به وسعت یک زنــدگی برایت جا گذاشته است
خیالـــت راحت باشد
آرام چشمهایت را ببــند
یکنفر برای همه نگرانـــــی هایت بیــدار است
یکنفر که از همه زیبایی های دنیــا
تـنهـا تـــو را بـــــاور دارد...

 
عکسهای این ماه پسرم در ادامه مطلب:

فسقلی مامان روی تمام ماشینها و موتور کوچولوهات میشینی قربونت برم

شیطونکم

اینم عکسهای پارک که هر وقت میریم دیگه دل نمیکنی و  با گریه به خونه برمیگردی:

 

 

ببین خودتو چه جوری بین این دوتا دختر جا دادی

اینقدر قشنگ باهاشون بازی میکردی که انگار همسن اونا بودی

و محرم امسال:

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عاشقتم همۀ زندگیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 آذر 91 8:04
وای سمانه جون یه لحظه خودم رو گذاشتم جای تو اون زمانیکه پارساجون گفت: دوست دایم. چشمام پر از اشک شوق شد. یعنی میشه آرتین من هم روزی این حرف رو به من بزنه. ماشالله گل پسرمون هر روز خوشگلتر و تو دل برو تر میشه.
مامان پریسا
15 آذر 91 17:02
مبارک باشه عزیزم. منتظر تولدت هستیم. مثل سال قبل مامان سنگ تموم میذاره. پیشا پیش تولدت مبارک عزیزم.
مامان ساجده
15 آذر 91 17:28
مبارکت باشه عزیزم ای جانم چقدر ناز حرف میزنه خدا برات حفظش کنه
مامان نسترن
16 آذر 91 8:27
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک. همیشه سالم وسلامت باشی
زینب عشق مامان و بابا
16 آذر 91 10:55
________@@@@@@___________@@@@@ _______@@@________@@_____@@_______@ ________@@___________@@__@@_______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___________________@@@@@@@ __@@@@@@@@@_________________@@@@@@@ __@@______________________________________@@ _@@_________________@@@@@________________@@ _@@________________@@@@@@_______________@@ _@@@______________@@@@@@______________@@@ __@@@@_____________@@@@____________@@@@ ____@@@@@@______________________@@@@@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@_____________@@ ________@@@________@@@____________@@ ________@@@______@@@__@__________@@ _________@@@_____@@@___@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________________@ ____________________@______________ _____________________@ ______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ ____________@@@@___@@__@__@ _____________@____@@_@__@__@ ______________@@@____@_@@@ _______________________@ سلام خوبید؟ گلتون خوبه ؟
آرتین خان
17 آذر 91 12:56
مبارک باشه عزیزم منتظر عکس های تولدت هستیم هاااا عکس های پارسا خان یکی از یکی ماه تر و ناز تره خدا حفظش کنه
ليلي
18 آذر 91 8:27
سلام سمانه جون خدا براتون نگهش داره اين عزيزو هم اسم نوه ام واين عكسش شبيه نوه ام است به وب نوه منم سر بزنيد منتظرتم
لیلامامان پارسا
18 آذر 91 13:12
سلام سمانه جون من همیشه ازوبلاگ گل پسرت دیدن میکنم وعکساشو به اضافه عکسای فاطمه جون خیلی دوس دارم پارسای من 2ماه ازگل پسرت کوچنتره 20 اسفندتولدشه.خوش بحلت جگرگوشت بهت گفته دوست دارم ماکرمانشاهی هستیم ایشالاخداپارسای گلتوواست سالم وسلامت نگه داره.دردونتو بجای من ببوس بای گلم


مرسی از محبتت عزیزم
خدا گل پسر ناز شما رو هم براتون حفظ کنه
آدرس وبتون رو میزاشتی ما هم میومدیم بهتون سر میزدیم.
مامانی فری
18 آذر 91 17:14
منم عاشقتم با اون چشمهای گیرا و شیطونت عزیزم تولدت مبارک
مامان پریسا
18 آذر 91 17:22
مادر کوثر
18 آذر 91 17:41
عزیزممممممممممم مبارک باشه منتظر جشن تولد دو سالگیت هم هستیم
فرناز/مامان ریحانه
18 آذر 91 18:39
23 ماهگیت مبارک پارسا خان شیرین زبون
مامان نیایش
18 آذر 91 19:07
قربون این کوچولوی 23 ماهه تولدت پیشاپیش مبارک خیلی شیرین زبون شدی ما اشالله همیشه سالم باشی گلم طوطی کوچولوی خوردنی دوستت دارم
مامان نیایش
18 آذر 91 19:08
همه عکس هات هم خوردنی بود ولی اولی و آخری از همه خوردنی تر بود ممنون مامانی کلی کیف کردم
نارینه
18 آذر 91 19:31
من که با شنیدن یه ماماماماما ی ساده دلم ضعف میره اگه یه روز دوست دارم بشنوم غش میکنم ... خدا حفظش کنه ایشالله ... شیرین زبونیهاش منو کشته ....
بابای مهرسا
18 آذر 91 23:20
جلو جلو تولدت مبارک کوچولوی ناز امیدوارم همیشه شاد شاد باشید
مامان علي خوشتيپ
18 آذر 91 23:33
23 ماهگيت مبارك عزيز دلم ماشاالله زبونش كه شيرين تر شده...قيافشم نازتر و نمكي تر شده
ملی مامان میکاییل
19 آذر 91 0:38
خوش به حاله مامان سمانه که این شازده بهش می گه دوستت دارم نمی دونم تو آغوش کوچولوشون چجوری همه دنیا جا گرفته ؟؟؟ قوربرونت برم فسقلی کوچولوی شیرین زبون
یاس
19 آذر 91 1:37
سلام سمانه جونم.عزیزم بچه وقتی به حرف میان خیلی خیلی بیشتر از قبل شیرین میشن.البته الان که فکر میکنم میبینم،هر ثانیه از ثانیه قبل شیرین ترن.دوستتون دارم.عاشق عکسش شدم.خیلی قشنگه هنرمند
سمیه
19 آذر 91 11:21
ماشاله پارسا خان.منتظر تولدت هستیم
نانی
21 آذر 91 13:05
پیشاپیش تولدت مبارک گل پسر ناز
کاکل زری یا ناز پری
21 آذر 91 21:42
سمانه جون چه روز های قشنگی رو با پارسا جونم تجربه می کنی فقط حیف که زود میگذره انگار همین دیروز بود تولد 1 سالگیش تو عکساش هم قیافش خیلی مردونه می افته یه ماچ گنده ازش بکننننننن
الهام مامان رامیلا
22 آذر 91 1:06
سلام عزیز دل خاله ای جانم دیگه داری مردی میشی برای خودت خاله جانم تولدت پیش پیش مبارک باشه می بینی سمانه جان چقدر زود داره میگذره این لحظهای شیرین وای دلم برای همه این روزها تنگ میشه دیگه بزرگ میشن درست اون موقع هم شیرینی خودش رو داره ولی هیچی به این روزها نمی رسه انشالله که امام حسین نگهدارش باشه پس حالا می یایی و می خونی که پارسا ماه بعد چی می خواد بگه الهی مثل رامیلا شیرین زبونی میکنه دوست دارم بخورمش چه خبرهای خوبی چه عکسای قشنگی خیلی خیلی خوب بود به قول رامیلا بهش میگم چه خبر میگه چه بخر خیلی خوشحال شدم می دونی خیلی دیر به دیر می یام نت دیگه نمیتونم همش پشت کامپیوتر باشم وقتی می یام عکسای عسلی رو می بینم روحم شاد میشه ببوسش
محمد
22 آذر 91 7:54
23 ماهگیت مبارک باد
مریم
22 آذر 91 19:24
سلام عزیزم ممنون از اینکه بهمون سر زدی: تولد پارسا کوچولوی گل هم پیشاپیش مبارکX
رعنا
26 آذر 91 16:59
چه عکس دلنشینی سمانههههههههه خدا حفظش کنه انشالله 23 ماهگیت مبارک قشنگممممم قربون اون نگاهت
زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:26
ماشاله عکسات خیلی نازه.تولدتم نزدیک شده خوشکلم.مامانی پسر خوشکلت رو از طرف من محکم ببوس.
زهره مامان آریان
26 آذر 91 23:27
مثله اینکه همه بچه ها از پارک برگشتنشون به خونه با کرام الکاتبینه. راستی آریان هم این لباس خواب رو داشت.
مام پارسا
28 آذر 91 2:04
عززززززززززززززززززززیزم چه شیرین زبون و خردنی شدی جیگر سمانه جون بابت شنیدن اون جمله قشنگ بهت تبریک میگم ماشالله بزرگ و ناز شده پارسایی پارسای من هم وقتی میره پارک با گریه بر میگرده خونه ببوس جیگرمو
زینب عشق مامان و بابا
28 آذر 91 16:58
سلام خوب هستید ایام شهادت دردانه امام حسین حضرت رقیه رو بهتون تسلیت میگم
مامان نیره
29 آذر 91 9:52
23 ماهگیت گل پسری مبارک عشق کن با این عشقی که خدا بهت داده عاشقانه بپرستش این بتی که خدا بهت داده . خدابرات نگهداره
مادر کوثر
2 دی 91 8:50
یه شاخه گل یه دنیا مهربونی به تو که هم گلی هم مهربونی سلام صبح زیبای زمستانیت بخیر با پست جشن و مهمانی تولد بروزیم
کاکل زری یا ناز پری
3 دی 91 10:30
چیزی تا تبلد نموندهههههههههههه
مامان پریسا
3 دی 91 13:45
یلدای شما هم مبارک سمانه جون. ممنون عزیزم.
مامان نیایش
3 دی 91 13:52
عزیز دلم یلدای شما هم با تاخیر مبارک همیشه شاد باشی گل پسرم تولدت هم پیشاپیش مبارک الهی که زمستون قشنگی رو شروع کرده باشید
مامان زهرا نازنازی
4 دی 91 1:21
سلام عزیزم ماشاالله 1000 ماشالله خیلی آقا شده
مامان ماهان
4 دی 91 15:00
واااااااااااااااااااااای مامانی با گذاشتن عکسهای خوشگل همیشه دل ما رو میبری پارسا جونم خیلی نازززززززززززززززززززززززی خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووووووووس الهی امام حسین نگهدارت باشه گل من تولدت هم پیشاپیش مبارکککککککککککککککککککککک
رعنا
5 دی 91 14:45
منا مامان یسنا
6 دی 91 16:10
سلام با پست هایی جدید منتظرتونم23ماهگیت مبارک عزیزدلم انشاالله همیشه لبخند روی لبات باشه .ارزومند ارزوهای کوچک وشیرینت
مامان نی نی
9 دی 91 11:01
سلام دوست خوبم ممنون که به من سر زدی من هم شما رو لینک کردم دوست عزیزم
مامان پریسا
10 دی 91 15:59
خب شد سمانه جون. پس برو خصوصی
مامان ریحان عسلی
11 دی 91 17:38
سلام پیشاپیش تولدت مبارک آقا پارسا ... مامانش خدا گل پسری رو براتون نگه داره ... مرسی که به ما سر زدید
مامان رضا جونی
12 دی 91 11:15
سلامممممممم وای دو روز دیگه بیشتر نمونده پسر خوشگلمون دو ساله بشه
مادر کوثر
12 دی 91 15:27
سلام عزیزم شما کدوم شهرین؟ میخواستم با اجازه بذارم جلو اسمتون در لینک دوستان
مامان ابوالفضل
13 دی 91 13:07
سلاممممممممممممممممممممممممممممممم وای اصلا باورم نمیشه مبارکه مبارک بیست و سه ماهه شدنت مبارک گل من
مادر کوثر
13 دی 91 14:05
سلام مامانی ما هم تهرانیم عزیزم
تولدانه
13 دی 91 21:21
تولدت پسر گلتون مبارک با بهترین آرزوها
پرهام
13 دی 91 23:13
مریم
15 دی 91 8:23
پارسا جون عکسهات خیلی ناز بودن جیگر
مامان امیر علی
15 دی 91 8:25



مامان هامان
24 دی 91 13:47
سلام عزیزم میدونم خیلی دیر اومدممنو ببخش
ولی به هر حال تولد پارسا جون رو تبریک میگم بهترینها را براتون آرزومندمبازم عذر میخوام خیلی خیلی درگیرم


سلام عزیزم
خواهش میکنم عزیزم
ممنون هامان گلمو ببوس
مامان شایان
24 دی 91 14:56
عزیزم من کیلیپ برای تولد و جشن ها و نامزدی و عقد و ... درست می کنم. که هم می تونید تو جشن بگذارید همه ببینند و هم به عنوان سورپرایز برا دوست یا همسر و یا تو جشن تولد بکوچولوتون ه عنوان گیفت بدبد و یا تو جشن پخش کنید که با استقبال زیادی روبرو می شه.و یا از عکس های تولدش و یا عکس هایی که دوست دارید کیلیپ درست کنید که همیشه به عنوان یادگاری بمونه براتون



مرسی عزیزم
مزاحمتون میشم.
زینب عشق مامان و بابا
26 دی 91 14:10
سلام سلام خوب هستید حلول ربیع الاول رو تبریک میگم همیشه به شادی خوشی انشالله تولد پارساجونم مبارکه
مامان مهدیس
27 دی 91 18:46
واااااااااااای چه پسر نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم واسش اسپند دود کن!!!!!