پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

شور و حال محرم 91 با پسرم

1391/9/5 1:38
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

پسر حسینی من

السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین وعلى أصحاب الحسین

 

پارسای نازنینم:

خدا رو هزاران بار شکر میکنم که امسال هم  دومین روزهای محرم  زندگیت رو گذروندی.

سال گذشته تو یازده ماهه بودی و خیلی کوچولو

ولی امسال خیلی فرق میکرد.

تو عزیز دردونۀ من امسال ذکر حسین حسین رو یاد گرفتی و شد زمزمۀ لبهای خوشگلت.

تو ماه آسمون من امسال تونستی غذای نذری بخوری و از برکت غذای اهل بیت بهرمند بشی.

تو گل قشنگ من امسال زنجیر گرفتی به دستهای کوچولوت و با نگاه کردن به دسته های عزاداری تو هم زنجیر میزدی.

تو فرشته کوچولوی من امسال به برکت محرم یاد گرفتی با هر بار بلند شدن از زمین ذکر یا حسین رو روی لبهای کوچولوت جاری کنی.

 ابا عبدلله نگهدارت

خدا رو هزاران هزار بار شکر بابت اینهمه اتفاق خوب

به خودش و اهل بیت میسپارمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

زهرا
5 آذر 91 20:16
سلام اسم پسرمنم پارساست من همیشه ازوبلاگ پسرتون دیدن میکنم ومثل پارسای خودم میبینمش پارسای من 21ماهست


سلام عزیزم ممنون از محبتت.
خدا پارسا جون شما رو هم واستون نگه داره.
کاش آدرس وبت رو میزاشتی تا منم میومدم و بهتون سر میزدم.
منا مامان یسنا
5 آذر 91 20:45
عزیزم امام حسین(ع) واهل بیتش یاورت باشه.اپم
مادر کوثر
6 آذر 91 13:34
سلام دوستم .کوثر تو مسابقه نی نی و محرم ژورنال نفیس شرکت کرده...کدش 52 هست اگه دوست داشتی از روز سه شنبه تا 5 شنبه وقت داری به دخترم و یکی دیگه از نی نی های ناز اونجا رای بدی. اینم لینکش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php ممنونممممممممممم
سمیه
6 آذر 91 17:36
همیشه زیر سایه امام حسین باشی گل زیبا
الهام مامان رامیلا
6 آذر 91 21:10
سلام عزیزم ای جانم خیلیی ماه شدی انشالله که حسین نگهدارت باشه مرسی که به یاد رامیلا بودی عزیزم انشالله تولد گل پسری
مامان نیایش
6 آذر 91 22:31
قربون حسین حسین گفتنت نازنین الهی امام حسین خودش همیشه پشت و پناهت باشه همیشه سالم باشی عزیزم التماس دعا
مامان ابوالفضل
7 آذر 91 1:28
سلامممممممممممممم عزیزمی پارسا جون قربون صورت معصومت عزیزم
مامان نی نی
7 آذر 91 17:21
سلام دوست خوبم وبلاگ جالبی داری اگه دوست داشتی به من هم یه سر بزن تا بیشتر با هم آشنا بشیم وتبادل لینک کنیم
رعنا
7 آذر 91 20:34
سمانه گلم سلام میدونی چند باره به وبلاگت میام؟ نمیدونم چرا نی نی وبلاگو با فایر فاکس نمیشه بیام الان با اکسپلورر اومدم انشالله که پارسا جان زیر سایه امام حسین (ع) عاقبت به خیر بشه
زهره مامان آریان
7 آذر 91 22:44
ای جانم.امام حسین نگه دارت باشه گلم.
نارینه
8 آذر 91 14:00
ایشالله همیشه سینه زن امام حسین باشه و زیر سایشون بزرگ بشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آذر 91 14:23
خاله جون عزاداریهات قبول باشه. دلت پاکه خاله جون. ما رو هم دعا کن.
آزاده
9 آذر 91 15:59
سلام. از شما دعوت می‌کنم از وبلاگ "باغبانی سبز" دیدن کنید. با تشکر
کاکل زری یا ناز پری
9 آذر 91 22:31
او ه ه ه چه عکس نازییییییییییی خیلی مردون افتاده این پارسا کوچولوی ما قبول باشه گلمممم
ملی مامان میکاییل
9 آذر 91 22:37
عزیزم دلم همیشه زیر سایه اهل بیت باشی چقدر دلم واسه عکس های کوچولوییش تنگ شده بود
خاله زهرا
9 آذر 91 23:43
الهی خاله قربونش آنقدر ناز شده انشا الله امام حسین همیشه پشت و پناهت باشه گلم
مامان گیسوجون
11 آذر 91 16:12
سلام عزیزم خوبی ؟ ای جانم قربون اون نگاه معصومت ببوسش عزیزمو
سیدمهدی
12 آذر 91 14:37
سلام خواهر گلم بعد از یه مدت رسم ادب دونستم حالی ازتون بپرسم
مامان ساجده
12 آذر 91 15:20
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر کد عکس 0026 در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد http://ninimod.niniweblog.com/
مامان ابوالفضل
13 آذر 91 15:18
سلام عزیزم، ابوالفضلم در مسابقه ی نی نیه فشن شرکت کرده کد رای گیریش0045 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی گفتم خب یه بارش اشکال نداره هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده خوشحال میشم به پسریه من رای بدین با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامان پارسا کوچولو
14 آذر 91 11:29
سلام چه بزرگ شده این آقا پارسا خدا واستون نگهش داره
سیدمهدی
14 آذر 91 16:32
سلام . یه خبر داغ دارم اگه از نت خرید میکنید مثل خرید کارت شارژ پیشنهاد میکنم این پست ام رو بخونی
مامان محمد فرهام
14 آذر 91 23:48
سلام وب زیبایی دارید میشه به لینک زیر برید و به محمدفرهام جونم که توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده رای بدین کد 0012 می تونید دوتا رای بدین اگه هر دو رو به پسری من بدین ممنون میشم ninimod.niniweblog.com
یاس
19 آذر 91 1:35
قربون اون نگاه معصومت بشم عزیزم
خان گوگولی
19 آذر 91 2:52
امام حسین پشت و پناهت خوشگل پسر