پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

روزانه های ما

1391/6/4 18:14
1,466 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم ، نفسم ، همۀ وجودم سلام:

روزها هفته ها ماهها دارن چقدر زود میگذرن. این روزها زیاد حال خوشی ندارم خیلی سردرگمم. گاهی اوقات احساس خوشبختی می کنم. گاهی اوقات دلم میگیره و گاهی اوقات هم از گذر عمر افسوس می خورم. گاهی احساس می کنم چقدر عمرم داره بیهوده می گذره. گاهی هم میگم بزرگترین رسالت من تربیت پسرمه و گاهی... .

این روزها خیلی وروجک و بازیگوش شدی. کارای خطر ناک هم زیاد انجام میدی به خاطر همینم هست که چهار چشمی مراقبتم و هیچ وقتی واسه نوشتن خاطراتت و کارهای دیگه ندارم. تربیتت خیلی مشکل شده . احساس میکنم کم کم داره رفتارهات شکل میگیره و من باید همۀ تمرکزم رو روی این قضیه بزارم.

ولی در مجموع عاشقتم مامان. با تمام وجودم عاشقتمماچ

zibaوجودمziba

یه حالی دارم این روزا نه آرومم نه آشوبم
به حالم اعتباری نیست تو که خوبی منم خوبم

ziobaziobazioba

عکسهای پارسا جون در ادامۀ مطلب:

گل پسرم مشغول تلفن صحبت کردن

اینقدر با نمک صحبت میکنه که دیوونش میشمبغل

zibaزندگیziba

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هر روز بعد از ظهر که میخوایم بریم پارک قمقمۀ آب رو پر میکنم میدم دستت ،توی تمام راه رفت و برگشت توی دستته

zibaفداتziba

zibaziba

جدیدا هم این شکلی سرسره بازی میکنی:

zibaziba 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

هروقت هم که میریم بیرون و خرید میکنیم باید کیسه خرید رو خودت بگیری دستت

zibaنفسمziba

قربون اون دستای کوچولوت برم من با اینکه خسته میشی ولی میخوای بهم ثابت کنی که مرد شدی 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

این صندلی معروفت رو دیگه توی تختت هم میبری ، پنجره رو باز میکنی و بیرون رو تماشا میکنی:

zibaعمرم ziba

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

کم کم دارم عادت میدم که توی تختت بخوابی ، فعلا بعد از ظهرها میخوابی تا ببینیم موفق میشم یا نه؟

فرشته کوچولو

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

zibaعسلمziba

بای بای قند عسلمبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

خاله ی کوثر
1 شهریور 91 22:02
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)


ممنون.
یاس
2 شهریور 91 2:52
الهی.این فسقلی ها هرچی بزرگتر میشن خوردنی تر میشن.مگه نه سمانه جونم؟
تا حالا ما اینا رو نخوردیم خیلیه.

ببوس گل پسر شیطون و خوشگل خاله رو


آره عزیزم همینطوره
مممنون .
نسترن(یک عاشقانه آرام)
2 شهریور 91 14:03
قربونت برم سمانه جونم همه گاهی از این احساسات دارن همشو بریز دور و چهار چشمی مراقب گل پسر نازنینت باش که به قول خودت این بزرگترین رسالتته...ببوس پارسا جانو از طرف من


مرسی نسترن جون قربونت عزیزم.
نانی
2 شهریور 91 23:27
چه پسمل نازی
مامان علي خوشتيپ
3 شهریور 91 10:49
سلام دوست عزيزم طاعات شما هم قبول الهي چقدر بزرگ شده پارسا جونم.ماشاالله. آفرين كه داري روي تختت ميخوابي واي كاش منم صداشو از پشت گوشي ميشنيدم قربونت بشه خاله واقعا داري مرد ميشي
مامان علي خوشتيپ
3 شهریور 91 10:55
دوست خوبم چرا سردرگم
اول اينكه يه خورده بيشتر به خودت برس.برو كلاس ورزش.لباس نو بخر .موهاتو يه رنگ جديد بزن.مدل آرايشتو عوض كن...
شايد به حرفام بخندي ولي بيشتر دپرس بودن زنا ماله همين چيزاس.شايد خيليا بگن ما به اين چيزا اهميت نميديم ولي به نظر من اشتباه ميكنن و اين موضوع خيلي مهمه....امتحان كن...
دوم اينكه خودتو مشغول يه كار هنري كن كه وقتي مجرد بودي خيلي بهش علاقه داشتي.مثلا بافتني يا خياطي يا شيريني پزي يا نويسندگي(فكر كنم نويسنده خوبي باشي)يا حتي طراحي با كامپيوتر و ...خيلي چيزاي ديگه.ناخودآگاه انرژي ميگيري...
سفر و ديدار با دوستاي وبلاگي هم بد نيستا
و خيلي كاراي ديگه كه برات جديد باشه
اميدوارم از اين روزمرگي خارج بشي

خصوصيتو چك كن...

مرسی از راهنماییهات عزیزم ممنون.
چشم حتما.

مامان پریسا
3 شهریور 91 11:15
سلام قند عسل
خوبی خاله
ماشالله چه بزرگ شدی.
عزیزمی میبوسمت یه عالمه


مرسی خاله جون
مامان پریسا
3 شهریور 91 11:16
پس شما هم هر روز میری پارک
خوش بگذره
ای ناقلا با صندلی میری بالا پنجره؟
حالا چی رو میخوای تماشا کنی؟
خوب بخوابی عزیزم




ملی مامان میکاییل
3 شهریور 91 16:01
وای سمن جون منم همینجوریم
عینه همین احساسها
به قوله تو یه روز خوشبخت ترین آدمه دنیام
فرداش برعکسش می خوام زمین و زمان بهم بربزیم ، یه روز خوشحالم که فقط تنها کارم بزرگ کردنه پسرم یه روز احساس میکنم شدم یه وسیله خونه
عکساش خیلی خیلی نازن


پس این یه حس مشترک بین همه مادراست
مرسی ملی جون.
زهره مامان نیایش
3 شهریور 91 16:03
سلام سمانه جون خوبی عزیزم قربونت همه مامانا این دغدغه ها رو دارن کم و بیش منم خیی این حالت ها و این فکر ها سرغم میاد ان شا الله که خدا به هممون کمک کنه تا بتونم خیلی خوب از پس تربیت این بچه های امروزی بر بیام خیلی سخته ولی باید به خود خدا توکل کنیم که همیهش بهترین راه رو پیش پامون بذاره الهی که موفق باشی پارسا گل رو ببوس که خیلی شیرین شده مثل عسل عکس هاش هم خیلی قشنگ بود نیایش هم خیلی دوست داره سرسره رو بر عکس بره بالا


سلام عزیزم ممنون.
ان شا الله
حق با شماست .
زهره مامان آریان
4 شهریور 91 1:11
چه عکسای خوشکلی.ای قربون پسری زحمتکشمون برم خریدارو میاره خونه.
راستی سمانه جون پارسا لاغر شده؟؟؟به نظرم اینطور میاد


آره زهره جون یه مقدار وزن کم کرده.
مامان ارمیا
5 شهریور 91 9:10
سلام عزیزم خوبی؟ پارسای گلم چطوره؟ راست میگی من هم حس کردم کم کم ارمیا داره رفتارهایی می کنه که باید حواسم باشه درست و غلطش رو یاد بگیره. حس میکنم وقتی می بینه نسبت به یه چیزی حساس شدم بدتر می کنه. مثلا میگم به فلان چیز دست نزن بیشتر دست می زنه و دیگه خودم رو بی خیال نشون می دم تا ادامه نده. تربیت خیلی سخته. منو بگو که توراهی هم دارمو رفتار با ارمیا سخت تر هم میشه. برامون دعا کن.

سلام عزیزم مرسی شما خوبی؟
دقبقا همینه که شما میگی
نگران نباش عزیزم خدا خودش کمکت میکنه.

سجاد
6 شهریور 91 0:28
سلام " به وبلاگ منم سر بزنین ... مر30
نارینه
6 شهریور 91 2:18
نازی با اون صندلیش !!!!!!!!!!!!!!!!
مام پارسا
6 شهریور 91 3:01
سلام سمانه جونم.الهی قربونت برم تمام حرفات حرفای دل من هم بود. دقیــــــــــــــــــــــــــقاً منم همین طوری شدم. با حرفای مامان علی جون موافقم ولی اصلاً فرصت هیچ کدوم از اون کارها رو ندارم. تازه پارسا هم پیش کسی نمی مونه تا من یه کم به خودم برسم. خدا به هممون کمک کنه تا بچه های خوبی تربیت کنیم.
مام پارسا
6 شهریور 91 3:02
الهی فدااااااااااااااااااااااااااااااات بشم من عزیز دلم. وای که چقدر شیرینی. قربونت برم که از الان مسئولیت لوازمت رو خودت قبول می کنی. بای بای گلم
مامان ارمیا
6 شهریور 91 9:04
سلام خانمی . یه سوال داشتم. چطوری صفحه زیر قالب رو عوض کردی؟ ممنون میشم راهنماییم کنی. پارسا جونم رو ببوس.
رعنا
7 شهریور 91 15:42
سلام سمانه جان ماشالله به گل پسر با کارهای جدیدش نگران نباش عادت میکنه توی تختش بخوابه...خوبه که شروع کردی..منم از ظهر شروع کردم و توی تختش گذاشتم ...بعد کم کم شبها گذاشتم و خودم پایین تختش خوابیدم و الان گل پسرم خودش به تنهایی توی تخت میخوابه.......بوی واسه پارسای گلممممم
زهره مامان آریان
8 شهریور 91 15:16
مام پارسا
8 شهریور 91 18:33
دوستتون داریم
مامان محمدجان
10 شهریور 91 2:16
وای سمانه جون حرف دلمو زدی انگار سطر به سطر این پست رو من نوشتم آخه حال و هوای این روزای منم دقیقا همینجوریه خودم که سردر گم از طرفی رفتار و تربیت محمد هم عین پارسا الهی که همیشه دلت آروم باشه مامان مهربون
سمیه(مامان مسیح )
10 شهریور 91 22:00
سلام خاله جون..خوبی ؟ خوشی ؟ خاله جون بیا پیشمون...پیش پسرم مسیح...آخه تولدشه...ما تو مهمونیمون هیچی نی نی ناز مثل شما نداشتیم...حتی یه نفر ......حالا من اومدم دوستای اینترنتی پسملم رو دعوت کنم...تا لااقل اگه تو مهمونیمون حضور نداشتن ..یادگاریهاشون پای تولدش ثبت بشه... منتظرتیم
مامان ارمیا
12 شهریور 91 9:44
سلام عزیزم. خوبی؟ خیلی ممنونم که آدرس رو برام گذاشتی. ولی وقتی کد رو می گذارم کل قالبم عوض میشه و مثل برای شما نمیره زیر قالب. نمی دونم مشکل چیه. پارسای گلم رو ببوس. برامون هم دعا کن.
مامان هامان
12 شهریور 91 11:44
هزار ماشالله چه گل پسری شده خیلی خیلی عکساش زیبا بود ببوسینش
خاله زهرا
12 شهریور 91 15:38
سلام وروجك خاله حسابي داري شيطوني ميكني و از لحظه لحظه زندگيت لذت مي بري خوش به حالت كاش ما بزرگتر ها هم گذر زمان برامون همين جوري بود شاد و بي خيال از حاشيه هاي اطرافمون پس تا مي توني از لحظه هات لذت ببر و بازي كن ولي اين مامانه تفلك رو خسته نكن
مامان آتین
12 شهریور 91 21:19
ای جونممممم هزار ماشالله بهش که دیگه واسه خودش مـــردی شده روی ماهشو ببوس عزیزم
شیرین
29 شهریور 91 18:39
سمانه جون وبلاگت حرف نداره پارسا جونو ببوووووووس
مامان نسترن
30 شهریور 91 9:59
شیطون کوچولو مراقب خودت باش .البته همیشه نه فقط الان که کوچیکی عزیزم