پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

بعد از دو سالگی پارسا

1391/12/5 15:50
1,099 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم به هزار و یک دلیل ،

اما مهم ترینش این است که یادم می اندازی

روزی هزار بار شاکر خدا باشم به خاطر بودنت...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام نفس مامان:

چند وقتی برات چیزی ننوشته بودم و دلم خیلی برای اینجا تنگ شده بود. اولین دلیلش خراب شدن لپ تاپ بود. و پاک شدن عکسهای دو ماه اخیرت که منو خیلی دپرس کرد. ازین به بعد  از عکس گرفتن ازت بلا فاصله همه رو روی سی دی برات نگه میدارم.

دومین دلیلش هم این بود که این روزا تمام وقت در اختیارتم . هر روز صبح با هم میریم پارک و پیاده روی . بعد از ظهرها هم که مشغول خونه تکونی هستیم. خونه تکونی امسالمون حسابی دیدنی و بامزست. و این حرف منو فقط کسایی که یه وروجک همسن تو دارن درک میکنن.

روزها به سرعت برق و باد داره می گذره  ولی چه میشه کرد این روزها هم می گذره و خاطرات شیرینش می مونه که تو دنیای مجازی واست ثبتش می کنم.

و حالا پسر کوچولوی ٢ سالۀ ما مثل یه بلبل سخنگو برامون سخنرانی می کنه.

 اونقدر شیرین زبونی که از مصاحبت باهات واقعا لذت می برم . اصلا باورم نمی شه که نی نی کوچولومون حالا شده یه مرد کوچولو که همه چیز رو درک می کنه و شده همدم تنهایی های مامان که حتی می تونم گاهی باهاش درد دل کنم و اگه یه اخم تو چهره ام ببینه سریع می پرسه که مامان چی شد؟ وبا یه خنده می پرسی که برای چی می خندی ؟ الهی مامان فدای اون درک و فهمت بشه... تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

با اون زبون شیرینت یه ریز داری حرف میزنی.با عروسکت ... با دفتر و کتابت.... با ماشینت... و البته با من.همش سوال میکنی بعد خودت جواب میدی و بعد به من میگی مامان دیدی؟؟ آره؟ عاشق این دیدی گفتنتم.

عزیز دل مامان، نمیدونم از کدوم یکی از شیرین زبونی هات بگم عمرم. مامانو اینجوری صدا میزنی:

عسلم...... عسیسم....سمانه جونم...... بغل

بهت میگم مامانو چند تا دوست داری؟ میگی، خیلی دوسش دارم. میگم نه چند تا؟ میگی : صد تابغل

به بابا هم میگی : مسعودم.... ،دیروز بهت میگم بابا کو؟ میگی : بابا نه ، بابا جونبغل

همۀ کلمه کلمه حرف زدنات به جمله تبدیل شده. مثل: سمانه، صبحونه خوردیم میریم پارک؟تموم دنیات توی پارک رفتن و بازی با بچه ها خلاصه میشه، خوش به حالت که دنیات اینقدر پاک و معصومانست.

 

خوشگل مامان توی این ماه 4 تا دندوت نیش بالا و پایین همزمان با هم در آوردی. قربون صبوریت برم من . با دیدن تاول زدن لثه هات خیلی داغون شدم و همش خدا خدا میکردم زودتر دندونات بیرون بیان تا راحت بشی ، دیدن سختی کشیدنت واسم عذاب بود..

ایشاا... دیگه هیچ وقت ناراحتیتو نبینم گلم.

عشق مامان میمیرم برات

  

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند

حاضرم تمام هستيم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پی نوشت : 17 بهمن ماه وبلاگ پسرم 2 ساله شد.و من ازین بابت خیلی خوشحالم. اول به خاطر ثبت تصویری خاطرات پسرم و دوم به خاطر پیدا کردن دوستهای مجازیم که شاید مثلشون رو توی دنیای واقعی کمتر بتونم پیدا کنم. دوستهایی که با اینکه ندیدمشون ولی نگران حال هم میشیم و ابراز دلتنگی میکنیم.

پس وجود همتون افتخار میکنم از ته قلبم دوستتون دارم. 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

عکسهای پسرم در ادامه مطلب:

اینجا امامزاده صالح بود و پارسای قشنگ من بین اینهمه کبوترای خوشگل و معصوم که آدم از دیدن دون خوردنشون واقعا لذت میبرد ، حسابی کیف میکرد.

چقدر از پارسا فیلم گرفتم که واسه کبوترا دونه میریخت و میگفت: جوجو ها به به میخواین؟ بیاین به به

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینجا هم توی پارک با یه پسری هم اسم خودت دوست شدی که 8 سال از خودت بزرگتر بود .

کلی با هم فوتبال بازی کردید و آخر سر بهش گل هم زدی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

اینجا هم اولین بار بود که رفتیم دنیای بازی و بطور رسمی تونستی از همه وسایل بازی لستفاده کنی هر کدوم رو دو سه بار سوار بشی.

اینقدر هیجان و ذوف داشتی که نمیدنستی سمت کدوم یکی از وسایل بری

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

همیشه ماشینهاتو اینجوری قطار میکنی و توی کل خونه دور میچرخونی

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

چهره ی معصومانۀ تو زمان خوابیدن

از عکسهای دو ماه گذشته فقط همین چند تا توی گوشیم مونده بود. ناراحتم به خاطر عکسهای قشنگی که همه رو از دست دادم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

محمدحسين(مخترع كوچك)
5 اسفند 91 11:57
___________$$$$$$
______$$$$$$__$$$$$$$$__$$
____$$____$$$$__$$$$__$$$$
__$$______$$$$$$__$$$$$$$$
__$$____$$$$$$$$__$$$$$$
__$$$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$
$$__$$$$$$$$$$__$$__$$$$$$
$$$$__$$$$$$__$$__$$$$
__$$$$______$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_$$$$$$$$__$$$$$$$$$__$$$
__$$$$$$___$$$$$$$_ $$$$
___$$$$_____________`$$$
___________________ $$
__________________`$$`
________________$$`
_____$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$
_$$$$____$$_$`
$$$$$__$$___$$___$$$$
$$$$$$$______`$$_$$$$$$
$$$$__________$$$_____$
$$___________` $$____$$
_____$$$_____$$`___$$$$
___$$$$$$___$$__$$$$$$
__$$$$$$$$_$$_$$___$$$
_$$$____$$$$_$$__$$$$
__$$_____$$_$$$$$$$
___$______`$$
___________$$
____________$$`
___________`$$
__________$$
_________$$
________$$


مرسی گل پسر.
مامان پریسا
5 اسفند 91 14:10
ماشالله ب این گل پسر.
ایشالله همیشه لبتون خندون باشه عزیزم.


مرسی عزیز دلم.
زهرا(مامان علی و امید)
5 اسفند 91 15:31
ماشالله به این پسر آقا ..
عکساش فوق العاده بود .. هزار ماشالله دیگه واسه خودش مردی شده ..
دوساله شدن وبلاگه این جیگر طلا هم مباااارک


مرسی زهرا جون
گلای خوشگلتو ببوس

مامان نیایش
6 اسفند 91 16:32
ما شا لله هزار ما شالله عزیزم چه قدر تو عسلی قربونت برم من
چه قدر اون عکسش بین کبوترا قشنگه خیلی قشنگه همه عکسهاش نازن خوابیدنش رو قربون
دو سالگی وبلاگت مبارک پا بر جا باشه این خونه ی عشق


قربونت زهره عزیزم
مامان کیان کوچولو
7 اسفند 91 0:38
عزیز دلم چه گل پسری


مامان نی نی
7 اسفند 91 9:35
سلام گل پسرم قربونت برم خوبی خاله ؟
نکنه لپ تاپ مامان رو شما خراب کردی؟
آخه فاطمه خانم گوشی مامانش رو انداخت تو ظرف سوپ و نابودش کرد
راستی ما هم رمز میخاییم




مرسی خاله جون
ای بابا توی سوپ؟؟؟
روی چشمم.
بابای مهرسا
7 اسفند 91 19:41
سلام
هزار ماشالله
خیلی خیلی خیلی نازه


سلام
ممنون از لطفتون.
نارینه
7 اسفند 91 20:15
ما یه ماهه داریم خونه تکونی میکنیم ... هنوزم تموم نشده !!!!!!!!!!!!!!!!!!

ای جون دلم با اون سوال پرسیدنش ...
از دندون نگو که دلم خونـــــــــــــــــــه ... بهداد هم داره نیش در میاره ... وووووووووووی

مبارک باشه 2 ساله شدن وبلاگت .. ایشالله همیشه خبرای خوب و شاد بنویسی برامون
ببوس عزیز دلمو

مرسی نارینه عزیزم.
این دندون نیش خیلی عذاب آوره.خدا خودش کمکشون کنه.
ممنون از لطفت.

لیلامامان پارسا
7 اسفند 91 23:14
وای ماشالاپارساچقدرجیگره خدانگهش داره واسه شماگلم راستی خیلی دوس دارم رمزوبدونم ممنون


مرسی عزیز دلم
آدرس ایمیل
سمیه
9 اسفند 91 15:02
ماشاله به تو پسر با مرام.ببوسش


مرسی سمیه جان.
مامان ابوالفضل
10 اسفند 91 0:49
سلام ای جانم که چه جیگر تر شده
با این نوشته ها به دو سالگیه ابوالفضلم امیدوارتر میشم که اینقدر قراره شیرین تر بشه
خدا حفظشون کنه که واقعا فرشتن


سللام ندا جون
آره واقعا سن دلچسبیه
قربونت عزیزم.
مـــــــــــــــــــلی
11 اسفند 91 16:59
چقدر دلم واسه پارسا جونم تنگ شده بود قوربونت برم من عاشقه خوابیدناتم من
منم رمز


چشم.
کاکل زری یا ناز پری
11 اسفند 91 22:34
سمانه جون چه حیف شد عکس های پارسا جونم پاک شدددددد . چه روز هایی دارن باهم این مادرو پسررررر الهییییییییی خدا حفظش کنه انشاالله . از خونه تکونی هم خسته نباشی عزیز دلم


قربونت برم آدینه جون
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
12 اسفند 91 20:43
چه پسر ناااازیییی ماشالله خدا حفظش کنه مرسی که به وب دخملیم اومدی
مامان پرهام
15 اسفند 91 15:59
سلام دو سالگی وبلاگتون مبارک
ایشالله عکس دامادیشو اینجا بذاری
در مورد تربیت نی نی اگه اطلاعاتی دارین بمن هم بگین
بهم سر بزنید


سلام عزیزم
ممنون که بهمون سر زدید
چشم حتما میام پیشتون.
مامان آرمان
16 اسفند 91 0:07
سلام
خیلی خوشحالم که روزها با خوبی و خوشی همراه با خبرهای خوب از شیرین زبونی و مهیا شدن برای سال جدید همراه هستش.امیدوارم برقرار و شاد و سلامت باشید.


سلام.
مرسی عزیزم
امیدوارم شما هم همیشه تندرست و شاد باشبد
مرضیه مامان آرامیس
16 اسفند 91 17:45
اونی قرمز نوشتی اون بالا زیر عکس پارسا جونو خیلی دوست دارم. واقعاً درسته نی نی هامون یادمون میاندازند که به خاطر وجودشون روزی هزار بار خدار و شاکر باشیم. در واقع بچه هامون ما رو به خدا نزدیکتر میکنند


دقیقا همینطوره عزیزم.
ممنون که اومدی.
مامان نازنين زهرا
18 اسفند 91 14:49
ماشا الله چقدر بزرگ شده اين آقا پارساي گل ان شا الله كه هميشه شاد باشيد.ممنون كه به من سر زديد.


مرسی عزیزم
خواهش میکنم.
یاس
21 اسفند 91 1:46
ای الهی فدای این چهره معصومت بشم.شیرین.چه ناز حرف میزنی فسقلی. سمانه جونم.پارسا واسه خودش مردی شده ها.براش اسفند دود کن و از طرف من ببوسش.