پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

خاطرات خوب فروردین 92

1392/1/25 19:42
996 بازدید
اشتراک گذاری

بهشت فاصله ی پلک بالا و پایین من است وقتی که به “تو” نگاه میکنم !

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

قشنگترین خاطره ساز زندگیم سلام :

الان که دارم واست مینویسم حال خیلی خوبی دارم، آخه از ظهر تا حالا یه بند داره بارون میاد و هوا حسابی بهاریه . توی این روزای قشنگ دوست دارم بیشتر باهم بیرون از خونه باشیم و از هوای خوب و دیدن گلهای زیبای بهاری لذت ببریم.

آخه تو عاشق گل بو کردنی. توی پارک همش میدویی اینور و اونور و میگی ، مامان گل بو کنم؟

 

توی این فصل همونطور که درختها جون تازه ای میگیرن، تو هم با خنده های دلنشینت روح تازه ای به زندگی ما میبخشی. با کلمات زیبا و شیوای خودت ، با ابراز احساسات بی نظیرت،با دلبریهای خاص خودت. با محبت کردنهایی که در باور کسی نمیگنجه که از یک فرشته ٢ ساله سربزنه. 

همونطور که گلهای رنگارنگ و پروانه های زیبا رقص بهار و شکفتن رو جشن میگیرن ، ما هم روزهای زیبای با تو بودن و گوش دادن به شیرین بیانی های تو رو جشن میگیریم. 

زندگی من: سال جدید به خوبی و خوشی آغاز شد و امیدوارم با زیباترین پایان تموم بشه.

سفر خوب و قشنگی به مشهد مقدس داشتیم که به تو هم خیلی خوش گذشت. از روزی که برگشتیم همش بهم میگی مامان کی میریم مشهد؟

به امید سفرهای زیارتی بعدی... 

 

دوستت دارم ، همین ؛

این نه قابل محاسبه است نه قابل شمارش ،

حتی نمی توانی میزانش را تخمین بزنی !

بی انتهاست تا وقتی هستم تا وقتی هستی ،

هست به امتداد زندگی …

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عکسها در ادامه مطلب:  

چند روز قبل از عید بابا جون تصمیم گرفت موهاتو با ماشین اصلاح برات کوتاه کنه.

اینم عکست قبل از اصلاح:

و توی حموم منتظر بودی و کنجکاو که چه اتفاقی میخواد بیفته

و در عین ناباوری بدون هیچ حرکتی نشستی

و قند عسل من بعد از اصلاح:

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

روز عید لحظه تحویل سال خونه خودمون بودیم و سه تایی باهم کنار سفره هفت سین نشستیم.لحظۀ خیلی روحانی وقشنگی بود. برای تمام عزیزان و دوستانمون دعا کردیم و از خدا خواستیم هر آنچه رو که خیر هست برامون پیش بیاره. بعد راهی خونه آقاجون شدیم، که همسفرای امسالمون بودن.

 خونه آقاجون کنار سماجون و فاطمه عزیزم :

بعد هم رفتیم خونه عزیزجون ( مادر بزرگم) و شب هم رفتیم خونه بابایی‌( بابای باباجون) برای عید دیدنی و خداحافظی.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

روز ١ فروردین برای ساعت ٩ صبح بلیط داشتیم.

عزیز دل مامان، به محض اینکه سوار هواپیما شدیم شروع کردی به گریه کردن. اینقدر که با هیچ کلک و ترفندی آروم نمیشدی. گویا از جو هواپیما اصلا خوشت نیومده بود. ولی به محض حرکت توی بغلم آروم گرفتی وخوابت برد تا وقتی که رسیدیم.

به محض رسیدنمون به مشهد با دیدن فاطمه جون که اونها زودتر از ما رسیده بودن حسابی ذوق زده شدی. بعد از کمی استراحت راهی حرم مطهر شدیم . وای که چه لذتی داشت بعد از مدتها دیدن ضریح مطهر حضرت رضا. شما هم توی صحن با همدیگه میدویدید و بازی میکردید.

رو به روی حرم مطهر حضرت رضا (ع) نشستیم و یک دل سیر دعا کردیم و زیارت نامه خوندیم. 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و عکسهای زیبای تو توی حرم:

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

با دیدن نماز خوندن فاطمه جونم تو هم مثل اون نشستی و شروع کردی به نماز خوندن. با خودت زیرلب میخوندی و سلام میدادی.

گل خاله که با این چادر قشنگش مثه ماه شده بود:

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

شبها قبل از خواب با فاطمه جون سی دی های عمو پورنگ رو نگاه میکردید.

و این عمو پورنگ توی مسافرت هم همچنان دست ازسر ما برنمیداشت.

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و اما توی راه برگشتمون بر خلاف تصورمون خیلی خوشحال و شارژ بودی و با نگاه کردن به ابرها میگفتی:

مامان اومدیم آسمون؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

ور وز 13 فرودین که با خانواده بابا جون بودیم و حسابی بهمون خوش گذشت

توی فضای باز حسابی بازی میکردی و تا تونستی انرژیت رو تخلیه میکردی

و این بود یک شروع خوب برای یک سال بی نظیر.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و عیدی امسال ما برای گل پسرمون که عاشق اسکوتره :

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خدایا ازت ممنونم که حواست به ما هم هست.دوست داریم.شکر گذارتیم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پی نوشت:

تمام دوستای گلم و کوچولوهاشون رو دعا کردم و هیچ کدوم از دوستایی رو که التماس دعا گفته بودند رو از یاد نبردم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

مامان کیارش
25 فروردین 92 21:24
سلام.چقدر معصومانه نماز میخونه پارسا جون.من عاشق اون عکس نماز خوندنش شدم...ماشالا




سلام عزیزم

ممنون قربونت
لیلامامان پارسا
26 فروردین 92 0:25
سلام سمانه جون زیارتتون قبول باشه خداشاهده من چندباربه وبلاگ پارسای گلت سرزدم چون مطمئن بودم که عکسای مشهدشومیزاری خیلی دوس دارم پارساجونو ازجلوببینم وحسابی اون لپاشوبوس کنم امیدوارم همیشه خوش باشیدگلم


سلام لیلا جان خوبی؟ پارسا کوچولو خوبه؟
ممنون که مرتب پیش ما میای
مرسی از لطفت شما هم همیشه شاد و تندرست باشید
عالمه مامان امیرحسین
26 فروردین 92 13:57
سلام انشاالله همیشه در کنار هم خوش باشید زیارتتون هم قبول دعا کنید ما هم با نی نیمون بریم مشهد


سلام عزیزم
ایشاالله بزودی زود قسمتتون بشه
منا مامان یسنا
26 فروردین 92 18:03
عکسها بسیار زیبا بود زیارتتون هم قبول..به ماهم سری بزنید


مرسی عزیزم
چشم حتما
زهره مامان آریان
26 فروردین 92 23:14
زیارتتون قبوا.ماشالله عکسها هم مثله همیشه نازه.



مرسی گلم
شکلات مامانی وباباش
28 فروردین 92 16:40
سلام عزیزم زیارت قبول ایشاا... که سال خوب و پرباری رو داشته باشین


مرسی عزیزم
خاله زهرا
28 فروردین 92 18:46
سلام عزيز دلم ، همسفر مهربون انقدر تو اين سفر به ما خوش گذشت كه دوست داريم دوباره تكرار بشه آخه خيلي به هم وابسته شديم و اين سفر هم يكي از شيرين ترين سفرها بود دوست دارم گل خاله


ایشاالله خاله جون
به ما هم با وجود شما خیلی خوش گذشت
شیرین مامی آیلین
30 فروردین 92 18:51
سلام
امیدوارم سالی پر از موفقیت و سلامتی وشادی پیش رو داشته باشید.
هزار ماشالله پارسا جون چقدر با نمکه
زیارتتون قبول.
ایشالله بازم قسمتتون بشه.



سلام عزیزم
مرسی همچنین شما
قربونت
مامان هلنا
31 فروردین 92 0:40
زیارت قبول. چه خواستنی شده ماشالا موقع نماز خوندن. خداحفظش کنم. دوست داشتی لینکم کن تا منم بلینکمت. اینجوری راحت تر میتونم بهتون سر بزنم


مرسی اومدی پیشمون عزیزم
باشه حتما

رضیه
31 فروردین 92 13:12
سلام سمانه جون

پسر شیرینی داری ، انشاالله همیشه همیشه سالم و شاد باشی و البته پر کار در وبلاگ نویسی !!!
من که فرصت نمیکنم نمیدونم تو چه جوری وقت داری !!
درهر حال وبلاگ خوشگلی درست کردی . موفق باشی
پسر گلتو ببوس


نظر لطفته عزیزم
باور کن من هم وقت سر خاروندن ندارم ولی دوست دارم واسه پارسا توی هر کاری مخصوصا نوشتن خاطراتش کم نزارم و هرطور شده همه رو واسش ثبت کنم.
زهرا جونو ببوس.


مامان رضا جونی
31 فروردین 92 13:47
الهی بگردم انقده قشنگ نماز می خونه این شازده پسر
زیارتتون هم قبول


مرسی عزیزم
منا مامان یسنا
1 اردیبهشت 92 12:52
پیشم بیاااااااااااااا


اومدم که
فرناز/ مامان ریحانه
1 اردیبهشت 92 18:08
زیارتتون قبول باشه عزیزم،
خوشا به حالتون که رفتید تو آغوش امام هشتم آروم گرفتید، انقدر دلم هواشونو کرده که نگو
منم دلم خواست
دعا کن برامون گلم



مرسی فرناز گلم
ایشاالله بزودی زود میری خانوم
فرناز/ مامان ریحانه
1 اردیبهشت 92 18:09
ماشاا... گل پسر خوشگل و خواستنی تون بزرگ شده
برو خصوصی


فدات عزیزم چشم
مامان گیسوجون
2 اردیبهشت 92 11:52
سلام عزیزم خوبی ؟
سمانه جونم ان شاا... همیشه سلامتی و سفر و شادی باشه براتون
ای جانم عاشق عکسی شدم که تو حرم چهار زانو نشسته ببوسش حسابی
خصوصی داری


سلام مونا جون فدات.
مرسی عزیزم
چشم.
لیلامامان پارسا
3 اردیبهشت 92 0:02
سلام عزیزم توکامنت قبلیم یادم رفت بگم پارساجون موقع نمازخوندن چقدرجیگرشده ماشالا منم دوس دارم پارساجونم مثل اقاپارسای گل شمابشه خواهرم میگه هزارماشالاپسرتون مثل ادم بزرگارفتارمیکنه ایشالاخداحفظش کنه ایناهمه تقدیم به مشهدی کوچولوتون


سلام مرسی لیلای عزیزم محبت داری
قسمت نشد گل پسر شما رو هم ببینیم ولی حتما واسه خودش آقاییه ببوسش.
آره خواهرت درست میگه پارسا همه کاراش مثل آدم بزرگاست و ماشاالله از همسنای خودش همیشه یه پله بالاتره.
بازم ممنون.
نارینه
3 اردیبهشت 92 21:25
ممنونم که دعامون کردی و به یادمون بودی ...


وظیفم بود عزیزم
ندا
4 اردیبهشت 92 17:08
سلام دوست عزیزم
زیارتتون قبول باشه
به صورت اتفاقی با وبتون آشنا شدم
وااای که چقدر پسر ناز و بانمکی دارید ، خدا حفظش کنه براتون ، امیدوارم سالیان سال سایه پربرکتتون بالای سرش باشه
منم در انتظار آمدن یه فرشته کوچولو هستم ، التماس دعا



سلام عزیزم به وب پسرم خوش اومدید.
مرسی از محبتت.
ایشاالله فرشته کوچولوتون به سلامتی دنبا میاد.
حتما عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
5 اردیبهشت 92 0:59
خصوصی


چشم
عالمه مامان امیرحسین
5 اردیبهشت 92 11:48
سلام خانومی خوبی؟پسر گلت خوبه؟ یک سوال داشتم.چطوری تونستی وبلاگ پسرتو توی گوگل ثبت کنی؟؟ من چندبار توی تنظیمات وبلاگم درست کردم اما توی گوگل پیداش نمیکنه
زهره مامان آریان
7 اردیبهشت 92 1:16
برا عشق خودم.
پرنیان
7 اردیبهشت 92 1:28
قبول باش پارسا خان!
مامان نیایش
7 اردیبهشت 92 9:01
وای خدای من قربون تو شیرینم بشم من سمانه جون مثل همیشه خیلی خیلی قشنگ نوشتی اون جمله ی اول هم عالی بود زیارت ها قبول گل پسری ایاشلا قسمت بشه با هم بریم زیارت نیایشهم عاشق حرمه چه قد رعکس های قشنگی گرفته بودید خدا خیلی خوب شده بود همگیش اسکوترت مبارک عزیزم فاطمه جونم چه ماه شده بود واقعا خدا حفظش کنه اون عکسآخری رو صدبار خوردمش
مادر کوثر
7 اردیبهشت 92 12:12
به به به چه عیدانه خوشگلیییییییییییییی زیارت قبول پارسا جونم چه خوشحال و خوشگل و ماهههههههههههه همه ی عکسا عالی بودن و پر از حس خوووووووووووب
مهدیه
7 اردیبهشت 92 12:44
سلام خوشحال میشم از وبلاگمون بازدید کنین در صورت تمایل خاطره ی زایمان شما هم با نام و آدرس خودتون به آرشیومون اضافه میشه! هدف ما جمع آوری یک آرشیو از خاطرات زیبا ترین روز زندگی همه ی مادرانه! در صورت تمایل برامون کامنت بذارین!
کاکل زری یا نازپری
7 اردیبهشت 92 22:46
ای جونم خاله قوربونت بره منو دعا کردی سمانه جون زیارتت قبول باشه خانوم این قدر هوای مشهد کردم ولی شوشو خیلی سرش شلوغه
یاس
8 اردیبهشت 92 2:08
سلام سمانه مهربون و با احساس. سال نو مبارک با کلی تاخیر زیارت قبول باشه.امیدوارم که پارسا کوچولوی ناز و مهربون قدر مامان مهربون و با احساسش رو همیشه بدونه. عزیزم امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشین
مامان گیسوجون
8 اردیبهشت 92 17:39
مامان پریسا
8 اردیبهشت 92 20:27
همیشه لحظه هاتون پر از شادی. قربون نماز خوندن این گل پسر
مامان رضا جونی
9 اردیبهشت 92 11:27
مادر اي شيرينترين آهنگ عشق با تو آري مي توان پرواز کرد ميتوان با واژه هاي سنگدل ، فصل سرخ زندگي را آغاز کرد پیشاپیش روزتون مبارک
مامان نسترن
9 اردیبهشت 92 14:25
مامان مهربون وگل , فرشته ای که عشقت مثال نزدنیه.روزت پیشاپیش مبارک. الهی همیشه سالم و پرانرژی باشی
مامان نیره
10 اردیبهشت 92 9:00
الهی قربون این ژست گرفتنا برم واسه خودش مردی شده
مامان نیره
10 اردیبهشت 92 9:06
زیارتون قبول .انشاء اله سفر مکه و کربلا .
مامان ساجده
10 اردیبهشت 92 13:28
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
رعنا
13 اردیبهشت 92 18:10
عزیزم با این ژست نماز خوندنششششششششش ببوس این گل پسرو سمانه جانم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 اردیبهشت 92 9:17
سمانه جون روزت مبارک.
عاشق عکس نمازخوندنش شدم.


مرسی گلم
زهرا(مامان علی و امید)
17 اردیبهشت 92 21:46
سلاااام سمانه جون ... خوبی گلم ؟؟؟ چه خبرا عزیزم ؟؟؟
زیارتتون قبول خانمی ..
خوش به حالتون امام رضا طلبیدتون و رفتین هم زیارت کردین و هم سیاحت ... ما که دلمون لک زده واسه یه مشهد و پابوس آقا رفتن ..
عکسای این شیطون و بلای گلم خیلی خوشگل و قشنگ بود .. ان شاالله خدا نگه دارش باشه و در پناه خود آقا امام رضا باشه


سلام زهرا جون مرسی ما خوبیم تو خوبی عزیزم؟
علی و امید گلم خوبن؟
ایشاالله به زودی قسمتون میشه عزیزم
منکه واسه همه دعا کردم
مخصوصا شما
عاشق منتظر
22 اردیبهشت 92 11:19
سلام پارسا جون خوبی عزیزم چقدر تو این لباس ناز شدی خیلی دوست دارم