پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

مامانم روزت مبارک...

1392/2/10 19:20
617 بازدید
اشتراک گذاری

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com   

فرشته مهربان من اگر بخواهم يک روز عشقم را برايت در قالب يک جمله بياورم، تمام جملات عاشقانه جلوی ديدگان مهربانت زانو خواهند زد. 

به من بگو...ارزش مهربانی هايت قدر چند هزار اقيانوس ست؟ 

چندين هزار باران بوسه بايستی بر دستانت ببارانم؟

مادرم بخند... بخند که شيرينی لبخندت تمام غصه های هستی را ذوب می کند.

 

همه هستی‌ام پیشکش تو که سالهای زیبای جوانی‌ات را

به من هدیه کردی...

 

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

مامان مهراد
10 اردیبهشت 92 21:07
سلام عزیزم
روی پسر ماهت رو ببوس
روز مادر هم مبارک
عکسهای مهراد رو آپلود میکنم اما نمیدونم چرا سایت مشکل داره و نشون نمیده
به هر حال ممنون که به ما سر زدید



سلام عزیزم
ممنون منم به شما تبریک میگم
حتما به زودی حل میشه
محیا کوچولو
10 اردیبهشت 92 21:46
سلام خاله جونی.خوبین؟
روز مادر و معلم رو به شما مادر مهربون و معلم دلسوز تبریم میگم


سلام عزیزم
ممنون
مامان طنین
11 اردیبهشت 92 0:47
سلام دوست عزیز. من تو جشنواره اتلیه پاپا شرکت کردم اگر میتونی به ادرس زیر برو و به طنین طباطبایی رای بده . ممنون
http://pix.papastudio.ir/Festival.aspx?fid=2


چشم حتما
سميه
11 اردیبهشت 92 1:16
روزتان مبارك
چقدر عكس نماز خوندن پارسا خوردني با اون دستهاي كوچولوش


مرسی عزیزم
فرناز/ مامان ریحانه
11 اردیبهشت 92 4:13
بهشت برای تو آفریده شد و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر آورند....
ای غزل زیبای محبت و ایثار روزت مبارک


مرسی عزیز دلم
مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:31
در کنار نام پاک فاطمه
جانماز عشق را وامیکنم
دست حاجت را به عشق فاطمه
رو به سوی نور بالا میکنم
با قسم بر آبروی حضرتش
آرزویت را تمنا میکنم
روزت مبارک عزیزم



مامان علی خوشتیپ
11 اردیبهشت 92 8:33
خصوصی


مرسی
منا مامان یسنا
11 اردیبهشت 92 9:43
تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش

که مهریش تا ابد در دلم جای دارد

تو بهترین گل ، میان شهر گلهایی

تو رنک آفتابی ، شب که می رسد

مسل ستاره گوییا مهتابی ، مادر خوبم

روزت مبارک



الهام مامان رامیلا
11 اردیبهشت 92 12:48
ی زن، ای الطاف دستِ حضرتِ پروردگار

ای تو بهتر از همه هستی، به صد ره آشکار

خنده ات چون روشنایِ صبحِ هستی، پر ضیا

خنده ات چون دامنِ عرش خدا، مهدِ صفا


الهام مامان رامیلا
11 اردیبهشت 92 12:48
دلم براتون تنگیده بود عزیزمممممممممممممممممم


منم خیلی زیاددددددددددد
مامان آرمان
11 اردیبهشت 92 12:51
آسمانی پر از ستاره، دشتی پر از گل،

تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد

روزت مبارک دوست خوب و مامان مهربون
شاد باشین همیشه


مرسی دوست گلم
همچنین شما
آکام
11 اردیبهشت 92 12:58
سلام
روز مادر مبارک
من برگشتم


سلام ممنون
چه خوب
میام پیشتون
عالمه مامان امیرحسین
11 اردیبهشت 92 17:58
روزت مبارک دوستم


مرسی عزیزم
مامان نیایش
12 اردیبهشت 92 11:06
سلام سمانه جون خیلی قشنگ نوشتی مثل همیشه خالی از لطف نیست که همین الانم بهت تبریک بگم روز مادر رو مامان نمونه شاد و موفق و سالم باشی همیشه


سلام زهره جون
قربون محبتت عزیزم
مامان هلنا
12 اردیبهشت 92 12:21
سلام روزت مبارک مامان جون


سلام
مرسی گلم
شکلات مامانی وباباش
13 اردیبهشت 92 0:12
سلام خانومی روزت مبارک ممنون از تبریکت


سلام عزیزم
ممنون
خواهش میکنم
نارینه
13 اردیبهشت 92 1:52
روزت مبارک بهترین مامان دنیا ....


روز شما هم مبارک نارینه عزیزم
مامان پریسا
13 اردیبهشت 92 16:58
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

زیباترین خطاب "مادر جان" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید

روزت مبارک مادر . . .


مرسی عزیزم
رعنا
13 اردیبهشت 92 18:08
سمانه عزیزم
روزت مبارک
امیدوارم همیشه سلامت باشی


مرسی رعنا جونم
همچنین شما
خان گوگولي
15 اردیبهشت 92 1:44
بهشت ها برای تو آفریده شده اند و درختان برای اینکه سایبان تو باشند سر از خاک بر می آورند . . . مامان عزیز روزت مبارک ...




مرسی عزیزم

سید محسن
16 اردیبهشت 92 12:54
باسلام وبلاگ خوبی دارین به وبلاگ من هم سری بزنید ممنون میشم


سلام لطف دارید
چشم
فرناز/ مامان ریحانه
16 اردیبهشت 92 20:49
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


به روی چشم
مامان هلنا
17 اردیبهشت 92 10:13
عزیزم عیدت و روزت مبارک. چراعکس قند عسلو نمیزاری


مرسی گلم
به خاطر کمبود وقت
سید محسن
17 اردیبهشت 92 10:39
سلام خواهش میکنم وظیفه بود منتظرتون هستم


چشم
مامان ماهان
18 اردیبهشت 92 0:18
سلام خانمی.ممنون بابت تبریکتون.منم روز مادر رو با تاخیر فراوون تبریک میگم.ببخشید اینقدر دیر.آخه خیلی کم میام نت.پارسای گلم رو ببوسید.


سلام عزیزم ممنون.
ختهش میکنم وظیفمون بود
مامان گیسوجون
20 اردیبهشت 92 16:02
تو بی نظیری سمانه جونم روزت با تاخیر مبارک


فدات بشم مونا جون
خیلی گلی
لیلامامان پارسا
20 اردیبهشت 92 21:42
سلام گلم روزت مبارک راستی پارسای نازت روزمادرچی واست خرید؟پارسای من که کلی خونه روریخت وپاش میکنه واسباب بازی هاشوروزی10بارمیریزه بجای روز مادرولی بوسش توی روزمادربرای من یعنی کلی کادوهای رنگارنگ وزیبابورتروخداپسرتوبجام ببوس چون خیلی حرکتاش وخودشودوس دارم




سلام لیلا جان خوبی عزیزم؟
سلامتی پسر منم واسم همیشه بزرگترین هدیه بوده.
ما هم دوستون داریم عزیزم.
فرناز/ مامان ریحانه
22 اردیبهشت 92 22:07
سمانه جون وروجکت شیطون شده آیا که آپ نمی کنی؟


صد البته عزیزم...
مامان ارمیا و ایلمان
25 اردیبهشت 92 9:30
سلام خاله جون. ماشالله مه شدی، آقا شدی. دلم برات تنگ شده بود. مامان خوبش چه خبر. خوشی؟ ایشالله همیشه سالم باشین.
یاس
26 اردیبهشت 92 3:21
سمانه مهربونم.من خیلی دیر به دیر میام.ولی هر وقت که بیام،بهت سر میزنم.با کلی تاخیر روزت مبارک فرشته زمینی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 اردیبهشت 92 8:39
چطوری سمانه جونم. پارسا جونم پطوره؟ غیبت داری خواهرم
زهره مامان آریان
27 اردیبهشت 92 3:42
سلام سمانه جون خوبی؟پارساجونم خوبه؟ خیلی کم پیدا شدی. عزیزم رو ببوس