پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

❁تقدیم به شما که بهترینید ❁

1392/3/3 1:16
587 بازدید
اشتراک گذاری

پدرم به استواری کوه

همسرم به صمیمیت باران

و پسرم به طراوت شبنم است

روزتون مبارک عزایزن من

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پدرم:

بر دستان پرمهرت بوسه میزنم که هیچگاه دستهایم را رها نکرد...

پــــــــــدرم روزتــــــــــــــــــــــــــــــــ مبارکـــــــ

خدایا به خواب پدرم آسایش،به بیداریش عافیت

و به عمرش برکت جاودان عطا کن

 شکرانه اش با من

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

پدر شوهر عزیزم:

برکت دعای شما تکیه گاه زندگی ماست

دوستتون داریم

روزتــــــــــون مبارکـــــــ  

از خدا واستون عمر با عزت؛ سلامت و سعادت خواستارم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

همسرم:

مــــــــــــــرد که تــــــو باشی

زن بودن خــــــــوب است

از میان تمام مذکرهای دنیــــــــــــــــــا

فقط کافیــــــــست

پای تــــــــــــــــــــو در میان بــــــاشد...

روزت مبارک همنفسم

دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت,رحمت و عزت می طلبم.

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  

پسرم:

زندگی سه لحظه اش زیباست...

دیدن تو ...

خندیدن تو ...

بوسیدن تو...

روزت مبارک مرد کوچولوی من

 آرزویم این است

 بهاری بشود روز و شبت

 که ببارد به تمام وجود تو شادی و شعف

 و من ببینم که پر از لبخند است

چشم و دنیا و دلت 

عمرم،عشقم، نفسم

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان نی نی
2 خرداد 92 15:22
سلام مامان سمانه مهربون
میلاد خوش سر سعادت مولای متقیان امیرالمومنین رو خدمت شما، همسر وگل پسر قند عسلتون تبریک میگم
ممنونم که به یادمون بودید
وامیدوارم ما رو به خاطر این دیر کرد ها ببخشید
خیلی دوستتون دارم
پارسا کوچولو رو حتما ببوس


سلام عزیز دلم
مرسی خانومی خواهش میکنم ما همیشه یاد شما هستیم.
زهرا(مامان علی و امید)
3 خرداد 92 12:35
پارسا جونم روزت مبااارک عزیز دلم




مرسی خاله جون
عید شما هم مبارک

زهرا(مامان علی و امید)
3 خرداد 92 12:37
خصوصی لطفا


ممنون عزیزم عالی بود
محیا کوچولو
4 خرداد 92 20:15
سلام خاله جونی خوبین؟
منم روز پدر رو به این 4 بزرگ مرد زندگیتون تبریک میگم


سلام عزیزم
ممنون عید شما هم مبارک
لیلامامان پارسا
6 خرداد 92 11:25
سلام پارسای گلم روزت مبارک عزیزم


مامانی فری
9 خرداد 92 8:33


خصوصیداری عزیزم


ممنونم
مامان نیایش
9 خرداد 92 9:01
چه قدر پست قشنگیه مثل همه پست هات سمانه جون
چه عکس نازی شده ما شاالله
عزیزم ان شاالله سایه ی پدر و مادر گلت رو سرت باشه همیشه


مرسی عزیز دلم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 خرداد 92 11:51
مرد کوچولو روز شما با یکهفته تاخیر مبارک


ممنون خاله
مامان گیسوجون
10 خرداد 92 13:19
عزیزم باتاخیر روز پدر رو به همسر گرامیت و مرد کوچولوی خونتون تبریک می گم


مرسی مونای گلم
مامان رها
11 خرداد 92 17:32
سلام گلم شرمنده من امسال نتونستم به این آقا کوچولو تبریک بگم ببخشید دیگه


سلام عزیزم
خواهش میکنم خانوم ممنون
kasrakocholo
19 خرداد 92 16:21
گل پسرررررررررررررررررر
محمدحسين(قهرمان كوچك)
22 خرداد 92 2:19
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|......*آپیم....بدو* بیا ....|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)
مامان کیان کوچولو
24 خرداد 92 1:23
عزیزم سلام کوچولو ... چقدر بزرگ شدی نازی نازی