پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

دُر واژه هــای تــــــــو...

1392/3/30 19:52
1,170 بازدید
اشتراک گذاری

معجزه ی كوچك من در 2 سال و 5 ماه و 15 روزگی:

این روزها که میگذره برام شیرینی دلپذیری داره.لذت شنیدن زیباترین حرفها و گفته ها از زبان پارۀ تنم.

برات از شیرین بودن اینروزها مینویسم ، چون نميخوام كه فردا از شيرينی دنيای كودكی ات بی خبر باشی،

چون دوستت دارم ...

زبان ابراز محبتت:

این روزها ورد زبانت شده : مامان دوسِت دارم. بابا دوسِت دارم.

تا متوجه میشی از دستت ناراحت شدم میگی: مامان ، پارسا دوستت داره.

میگم چندتا دوسم داره؟ میگی: یه دنیا ، یه عالمه ، خیلی زیاد.

دیروز بی هوا بهم میگی: مامان من عاشگتم ( عاشقتم). میگم تو نفسمی پسرم. میگی نه تو نفس پارسایی.

شبها صورت مامان رو نوازش میکنی و میگی : مامانم، عسلم ، خوشدلم.

زبان شکر گذاریت:

بعد از تموم شدن غدات و هر خوراکی دیگه ای میگی : خدایا شکرت.

ماشینت گم شده بود ،بعد از کلی گشتن پیداش کردی، دستهات رو بالا گرفتی و میگی : خدایا شکرت.

هر چیزی رو که برات میخریم قبل از اینکه باز کنی و یا ببینی که اصلا چی هست، بارها و بارها و بارها میگی ، دست شما درد نکنه ، باباجونم ممنون، مامان جونم ممنون.

چند روز پیش بهم میگی : مامانم تو خوبی؟ میگم خوبم پسرم، میگی : خدایا شکرت.

زبان شعر خوندت:

شعر توپولیم رو این شکلی میخونی:

توپولویم تپلو صورتم مثل مامان ، ابروی مامان ، دماغ مامان دهن مامان.

یه شعر دیگه هم واسه مامان میخونی: سلام مامان دوسِت دارم میخوام برات گل بیارم...

شبا قصه اینجوری واسم میگی: یکی بود یکی نبود ، غیر از خدا هیچکی نبود یه مامانه بود اسمش مامان سمانه بود ، یه پسره بود اسمش پارسا بود، پارسا مامانشو خیلی دوست داشت...

شعر آهویی دارم خوشگله رو هم تا آخر خیلی با ناز میخونی.

شعرهای عمو پورنگ رو هم همه رو حفظی و پا به پاشون میخونی.

زبان شیرین ببانی هات:

وقتی خواستت رو برآورده میکنم بهم میگی: مامان سمانه تو خیلی مهربونی.

وقتی بابا میخواد بره سر کار بهش میگی: باباجون تو بمون پیش مامان من به جای تو میرم سر کار.

به من میگی مامان تو ماشین نداری؟ میگم نه پسرم، میگی خودم برات میخرم.

به بابا میگم خیلی دوست دارم برم مکه. تو میگی، مامان خودم میبرمت مکه.

بهت میگم پارسا تو چقدر خوشگلی پسرم. بهم میگی مامان جون تو بیشتر خوشگلتری.

بزرگ شدی آقا کوچولو من

به خدا تو فرشته ای

دوستت دارم هم برای تو کمه

بمون تا بمونم . باش تا باشم . ببین تا ببینم . بخند تا بخندم .

بر نگاه خدا بوسه میزنم و شکر میکنم لحظه لحظه آفرینش تو را.

تصویری از عشق و عاطفه روانۀ نگاهت دلبرکم...

عکسها در ادامه مطلب:

 

وروجک من رفتی سراغ وسایل مامانو خودتو خوشگل کردی،

اولش قایم شده بودی زیر پتو تا من نبینم

ولی طاقت نیاوردی و صدام زدی: مامانم بیا ببین من چه خوشگل شدمخجالت

بهت گفتم شما پسری نباید ازینا بزنی، گفتی مامان تو رو خدا فقط یه دقه

بعد بهت گفتم خوب پسرم حالا پاکش کن، گفتی اول یه عکس بگیر بعدچشم

 

همچنان عاشق سی دی های عمو پورنگی

از وقتی برچسبهای تو سی دی روبرات زدم روی تختت کلی ذوق کردی و میگی:

مامان عمو پورنگ اینا کی اومدن پیش من بخوابن؟؟؟

باهاشون کلی حرف میزنی و واسشون درد و دل میکنی.

عسلم

خوش به حال باد

که گونه هایت را لمس می کند

کاش مرا باد می آفریدند

تو را برگ درختی خلق می کردند؛

عشق بازی برگ و باد را دیده ای؟!

در هم می پیچند و عاشق تر می شوند..."

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

mamane m@ni
30 خرداد 92 19:39



مدیر وبلاگ مریم ثمین
30 خرداد 92 20:13
وبلاگ رسمی مریم ثمین هنرمند بازیگر سینما و تلوزیون اقتتاح گردید
منتظر حضورتان هستیم.


مامان اشکان
31 خرداد 92 15:19
وای خدا شعر توپولویم رو خیلی بامزه میخونه... کلی خدیدم از دستش.. خدا برات حفظش کنه..


قربونت عزیزم
به وب پسرم خوش اومدی
سمیه
1 تیر 92 1:38
سلام عزیزم.براش اسپند دود کن.ماشاله بهش.خیلی بچلونش


سلام خانومی. ممنون حتما.
مامان ارمیا و ایلمان
1 تیر 92 9:08
الهی جیگرتو بخورم با اون دل مهربونت. شیرین زبون. عسل.

سلام دوستم. خوبی؟ دیر دیر میای. دلم تنگ میشه. نازی. پارسا جونم ماشالله چه ناز حرف میزنه. ارمیا تازه داره جمله بندیهاش کامل میشه.


سلام عزیز دلم ممنون . به خدا وقت نمیکنم. تمام وقت در اختیار پارسا جونم.منم دلم خیلی واستون تنگ میشه.
گل پسرای ماهتو ببوس عزیزم.

مامان هلنا
1 تیر 92 13:00
خیلی قشنگ و با احساس می نویسی


مرسی گلم
مريم مامان ماهان
1 تیر 92 14:41
چه شيرين زبوني هايي مي كنه واست عزيزم خدا حفظش كنه


قربونت عزیزم
لیلا مامان پارسا
1 تیر 92 21:20
وای ماشالاچقدعزیزه قبلاهم گفتم هزارماشالایه پله ازهمسنهاش جلوتره خدااین جیگروواست نگه داره خیلی ماهه دوس دارم بخورمش بخداایناهمه تقدیم گل پسرت


مرسی لیلای عزیزم
شما لطف داری
نانی
2 تیر 92 7:45
ماشااله خدا حفظش کنه


مرسی نارینه جون
مامان پریسا
2 تیر 92 11:13
وای خدا از دست این شیرین زبونی هاااااا


الهام مامان رامیلا
2 تیر 92 15:02
سلام ای جانم عزیزم پسر مهربونم
منم دلم براتون تنگ شده بود سمانه جان عیدتونم مبارک باشه


سلام الهام جون
عید شما هم مبارک
مامان نیایش
2 تیر 92 18:32
عزززززززززززززززززززیززززززززززززززززززززززززم
قربون این زبان هایی خوشمزه و خوشگلت گل پسری چه عکسهای نازی قربونت برم یا اون تل زدنت راستی نیایش هم عمو پورنگ خیلی دوس داره با برچسب هایی هم که به کمدش زده حرف میزنه ولی برچسب های دختروونه به قول خودش فقط میزنه نمیدونم عکس مزرعه ی برچسب هاش رو دیده بودی یا نه ؟

دوستت دارم عیدتون هم مبارک


قربونت زهره جون ممنون
هیچ بچه ای نیست که عمو پورنگو دوست نداشته باشه.
نه ندیده بودم زهره جون ، شایدم دیدمو یادم نیست
مامان ساجده
2 تیر 92 22:31
اي جانم ماشاالله چقدر شيرين زبون شده خدا برات حفظش كنه
راضیه مامان محیا
2 تیر 92 23:20
عیدتون مبارک ماشالا به پسملی واسه خودش اقایی شده (اسپند یادت نره)


مرسی عزیز دلم
چشم خانومی

یاس
4 تیر 92 1:28
سلام سمانه جونم.خوبی عزیزم؟
میدونی منم عاشق این گل پسرم.
واقا شیرین زبون و عاقله.
عین مامان گلش،مهربون و نازه.دوستتون دارم.


سلام یاس عزیزم
مرسی تو خوبی خانومی؟
قربونت عزیز دلم]
مامان نی نی
4 تیر 92 17:03
سلام عزیز شیرین زبونم
انشاالله خدا شما رو برای مامان سمانه هزار ساله کنه دردونه قشنگم
خیلی دوستت دارم


مرسی گلم
زهرا(مامان علی و امید)
5 تیر 92 19:43
سلااام عزیز دل خودم .. خوبی سمانه جون ؟؟
الهی فدای این شیرین زبون
دلم میخواد یه فص بچلونمش به خدا فعلا دستم بهش نمیرسه سمانه خودت زحمتش و بکش
آخه تو عسلی خوشدلی جیگری به خدا
ای جانم میخواد جای باباش بره سرکار ... مهربون من
سمانه ولی از من میشنوی صداش و ضبط کن وقتی میگه خودم برات ماشین میخرم که وقتی بزرگ شد چشمش به دوتا دختر خورد یادش نره
عکسهاشم مثل همیشه محشر بود .. مخصوصا اون که خوشگل کرده
الهی کلی دلم ضعف رفت اونجوری داره عمو پورنگ و نگاه میکنه .. الهی درد و دلات و قربووون
سمانه یادت نره ها حساااابی بچلونش و بوس بارونش کن


سلام زهرا جون مرسی عزیزم خوبیم.
شما و گل پسرای ماهت چطورید؟
مرسی از اینهمه ابراز احساساتت
من تمام صداهای ضبط شده پارسا رو دارم. ولی از بچم هیچ توقعی ندارم . خدا نگه داره باباشو.
چشم عزیزم حتما حسابی ماچش میکنم.
علی و امید گلمو ببوس
مامان ابولافضل
6 تیر 92 23:44
فدات شم
شیرین پسمل
نانازیه من


مامان آرمان
7 تیر 92 13:16
سلام عزیزان

چقدر شگفت زده شدم از این همه محبت و عشق تو دل این کوچولوی نازنین.مرحبا به این پسر و آفرین به مادر و پدر مهربونی که فرزند چنین مهربون و خوش زبانی دارند.واقعا شما را تحسین میکنم بخاطر روح لطیفی که از جملات شیرین گل پسری معلومه.

امیدوارم همیشه شاد باشید


سلام دوست عزیزم
ممنون از مهر و محبتت.
آرمان جانو ببوس.


مامان یاسمن و محمد پارسا
8 تیر 92 0:16
فدای دل مهربونت بشم پارسا جونم قربون این شیرین زبونیت عزیزم عزیزم امیدوارم همواره سالم و سلامت باشی زیر سایه پدر و مادر مهربونت
زهره مامانی مرسانا
8 تیر 92 0:27
چه گل پسر ناز و شیرین زبونی خدا حفظش کنه
رعنا
8 تیر 92 16:49
سمانه جان سلام عزیزم این پسر گل که میخد واسه مامنیش ماشین بخره خیلی نوشتنت رو دوست دارم توش پر ز انرژی مثبته
madarkhanomi
9 تیر 92 11:18
ماشاله چه پسر بامزه ای داری خدا حفظش کنه کاش منم زودتر نی نیم به دنیا بیاد و برام شیرین زبونی کنه
خاله پارمیدا
9 تیر 92 22:58
پیش ما هم بیاین
محمدحسين(قهرمان كوچك)
11 تیر 92 3:21
سلام دوست جونم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. منتظر راي شما هستم.
مامان گیسوجون
12 تیر 92 0:05
ای جانممممممممم عزیزم خدا برات حفظش کنه دوستم حس قشنگت رو واقعاً درک می کنم منم عاشق لحظه ای هستم که گیسو می گه دوستم داره خصوصی
یک عاشقانه آرام
12 تیر 92 10:07
سلام.پست خیلی قشنگی بود الهی همیشه خدا برای هم نگهتون داره... رمز رو خصوصی میذارم براتون
شکلات مامانی وباباش
12 تیر 92 14:39
عزیزم چقدر شیرین زبون شدی ماشاا...
مامان نسترن
12 تیر 92 18:45
ای جانم پارسای هنرمند شیرین زبون
مامان آروین(الهه)
12 تیر 92 20:17
خان گوگولي
13 تیر 92 1:04
الهي هميشه عاشق باشي عالي بود
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 13:44
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
مامان نی نی
14 تیر 92 15:34
سلام دوست خوبم فاطمه خانم ودوستش تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کردن خوشحال مشم که کد های 464 و465 رو به صورت464 465 (با یک فاصله) به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید وبهشون رای بدید ممنون
یاس
15 تیر 92 0:56
سلام سمانه گلم.خوبی؟پارسا خوبه؟ دوستتون دارم
مامان کوثری
15 تیر 92 5:49
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
مامان شیدا و روشا
17 تیر 92 1:42
سلام ماشاالله چه پسر شیرین زبونی خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنین
سميه (زن دايي)
30 تیر 92 0:23
عزيزم ماشالا خيلي شيرين زبون شده وقتي باهام حرف ميزنه دوست دارم همش بگيرمش از اون لپاش ماچ آب دار كنم.خدا حفظش كنه.
مبی قهرمان
14 مرداد 92 12:35
وبت عالیه به ما هم سر بزن عکس های کشتی کجwww.mdehghanzadeh.blogfa.com عکس هی فانتزی و متحرک باربی www.mobighahreman.blogfa.com نظر یادت نره ها