پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

زندگی به شیرینی پارسا(2 سال و نیمگی)

1392/4/15 12:58
948 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم، كوچولوی نازپروردۀ مادر!

دو سال و نیمه شدنت مبارک

چرا همیشه لبخندهایت

از نوشته های من زیباتر است؟؟؟

دو سال و نیم گذشت. دو سال و شش ماه از اولین لمس گرمای عشق تو ، از اولین تلاقی نگاه من و تو ، از اولین در آغوش گرفتنت ، از اولین طنین صدای گریه ات ، گریه ای که با شنیدنش من هم به گریه افتادم.

پسرکم ؛ عشقم ، آرامم ، دو سال و شش ماه است که با همیم کنار همیم ، من با تو نفس میکشم ، می بالم و هر روز عاشق تر میشوم.

مایۀ آرامشم ، عشق به تو آنقدر در ذره ذره وجودم ریشه دوانده که هر لحظه دوریت کلافه ام میکند ؛ دقیقه هایی که در کنارت نیستم ذهنم و قلبم مالامال از تو و بودن با تو است.

امــیــد دلــــــــم:

٨٦ روز مانده تا ١٠٠٠ روزگی تو...

میشمارم تا بدانی شکر گدار ثانیه به ثانیه زندگی کردن با توام.

بزرگترین لذت زندگیم بوییدن عطر تنت و بوسیدن روی ماهگون توست.

سربلند باشی پسرم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان پرهام
15 تیر 92 13:34
چه خنده های قشنگی
خاله زهرا
15 تیر 92 16:42
اگه میخوای بدونی چند تا دوست دارم، انگشتتو بذاررو نبضت.... دیدی؟ دوست داشتنم تمومی نداره خاله جون دوسال و نيمگيت مبارك
مامان ارمیا و ایلمان
16 تیر 92 11:51
ایشالله پارسای گلم همیشه سالم و تندرست باشه. جیگرشو. دوست خوبم ببوسش.
مامان نیایش
16 تیر 92 12:52
عزیز دلم ن وشته هات همیشه زیباست مثل خنده های دلنشین پارسای گلم دو سال و نیمه گیت مبارک عزیز دلم زنده باشی و سالم همیشه
زینب عشق مامان و بابا
17 تیر 92 12:15
سلام ماشاالله دیگه حسابی مرد شده پارسا جون
سمیه مامان پارسا
17 تیر 92 16:03
ای خدا قربونش برم که 2 سال و نیمه شده این پسر.خدا بهت ببخشه خانوم
مامان گیسوجون
17 تیر 92 17:01
عزیزم 30 ماهگیت مبارک الهی 120 ساله بشی فرشته خندون ما بوسسسسسسسسس
مامان نسترن
17 تیر 92 17:20
مبارکه عزیزم. از خدا واست بهترین هارو آرزومی کنم
الهام مامان رامیلا
18 تیر 92 1:37
سلام عزیزم ای جانم لبخندت رو بخورم خیلی دلم براتون تنگ شده بود پارسای عزیزم دوست دارم سمانه جان ماه رمضان هم مبارکت باشه انشالله ماهت عسل همراه خانواده عزیزت
نارینه
18 تیر 92 3:50
مبارک باشه عزیز دله خاله ... چقدرم بزرگ شدی ماشالله کشتی منو با اون ژستات !
مامان ارمیا و ایلمان
18 تیر 92 12:58
سلام خاله. زود بیا بهم رای بده ها. منتظرم.
مامان رضا جونی
18 تیر 92 17:41
سلام خوشگل خاله مبارک باشه هر روز داری آقا تر می شی
فرزانه مامی مرصاد
19 تیر 92 0:33
جاااااانم مبارک باشه 2 سالو نیمگیش خدا حفظش کنه پسر شما فقط 15 روز از پسر من بزرگتره
عالمه مامان امیرحسین
19 تیر 92 10:41
مبارک باشه گل پسر
زهرا(مامان علی و امید)
19 تیر 92 19:16
سلااام گلم .. مثل همیشه عالی بود .. دو سال و نیمگی جیگر بلا مبااارک .. سمانه تو نمیخوای بیای ما ببیتیمتون .. بابا دلمون تنگ شده به خداااااااااا راستی از طرف من به بابا و مامانت هم زیااارت قبول بگو عزیزمم
مامان ساجده
20 تیر 92 0:42
عزيز دلم دو نيم سالگيت مبارك چه خنده هاي قشنگي اميدوارم هميشه لبت خندون باشه
زهره مامان آریان
20 تیر 92 2:15
چه عکسای خوشکلی. 30 ماهگیت مبارک.
سیدمهدی
20 تیر 92 4:08
سلام . بخدا دو ساعته دارم برات کامنت مینویسم ولی باز ثبت نمیشه دوباره از اول مینویسم اصلا نفهمیدم برای چی اومدم کلا یادم رفتفقط پارساجان رو ببوس .ماه مبارک رمضان هم مبارک شما و خانواده عزیزت
مامان سهند
20 تیر 92 11:20
سلام عسل خاله تولدت مبارک مامان سمانه ماشالله پسر گلت چقدر بزرگ شده برای خودش مردی شدههههههههه
محيا كوچولو
21 تیر 92 14:14
سلام خاله جوني خوبين؟ 2.5 سالگي پارسا كوچولو مبارك باشه ايشالله هميشه شاد و سلامت باشين
مامان آرمان
22 تیر 92 13:51
مبارک به امید شادترین روزها برای کوچولوی عزیز
سیدمهدی
23 تیر 92 6:25
سلام مامان پارسا عزیز . از طریق وبلاگ ارمیا و ایلمان عزیز با وبلاگ پارسا جان اشنا شدم تو خاطره نویسی استادی هاااا مخصوصا پست چهارمین سالروز ازدواج
نوشين مامان آريا
23 تیر 92 12:49
گل پسري پيشاپيش تولدت مبارك ايشااله صدو بيست ساله بشي .با اجازه لينكتون مي كنم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
25 تیر 92 10:44
دو و نیم سالگیت مبارک عسل خاله
آیه
27 تیر 92 10:40
خدا نگرش داره براتون
راستی با تبادل لینک موافقید؟


ممنون
بله حتما
lمامان یه پارسای دیگه
2 مرداد 92 1:14
عزیزم وب تون خیلی به دلم می شینه عواطف پاک و زلالی داری پستای دیگه تون رو هم خوندم نازگلتون به مامانش رفته با احساس و مهربون و دوس داشتنی ان شاالله نیک بخت و نیکو فرجام باشه خیلی دوسش دارم و وبتون رو لینک می کنم راستش بخواین هر وبی رو لینک نمی کنم ولی این یکی خیلی به دلم نشسته امیدوارم واسه دوستی قابل بدونید
در پناه عشق الهی


سلام عزیزم ممنون از محبت و لطفت
کاش آدرس وبتون رو برام میزاشتی تا بیشتر با آشنا بشیم
ساراکوچولو
6 مرداد 92 18:13
ماشالله به پسرکم.....راستی دیدم که شما گفتخ بودین عکس پرینت باموفقیت عکس دریفت کردین میشه راهنمایی کتید آخه هرچی میکنم نمیشه...آیا عکس رایگان واقعا تعلق میگیره
ساراکوچولو
17 مرداد 92 7:24
خواهش میکنم گلم


ساراکوچولو
17 مرداد 92 7:24
وظیفه بود