پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

3 سالگی وبلاگ پارسا کوچولوی ما

1392/11/20 18:48
1,069 بازدید
اشتراک گذاری

 وبلاگ پسرم 3 ساله شد. 

خوشحالم که این مدت با کم و کاستی های که در نوشتنم داشتم تونستم به نوشتن ادامه بدم و خاطرات خودم و پسرم رو ثبت کنم.

توی این دنیای مجازی خیلی چیزها یاد گرفتم و دوستان خوبی پیدا کردم که از داشتنشون خوشحالم.

دلم میخواد ثبت کنم هر آنچه اتفاق میفته . هر چیزی که مربوط به پسرم میشه. اینجا خونۀ مجازی و پر از عشقم هست .

اینجا صاحب دلشوره ها و دل نگرانیها، دلتنگی ها و خنده و شادی ها و اولین های دلم هست . اینجا فقط دل مشغولی نیست .

اینجا مربوط به صاحب امتیاز دلم ٬ پسرم پارسا هستش.

توی این ٣ سال همه دوستای مهربونم چه در شادی و چه در غم باهامون شریک بودند و همه جوره بهمون لطف و محبت داشتند ،از اینکه همیشه همراهمون بودید بی نهایت سپاسگذارم. امیدوارم که خونه های مجازیمون همیشه پابرجا بمونه و دوستیهامون همیشه مستدام .

 

دوستتون دارم و امیدوارم تک تک لحظات زندگی همیشه براتون پر از شادی و سلامتی و خوشبختی باشه .


 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نارینه
24 بهمن 92 3:32
سه سالگیتون مبارک امیدوارم فقط وفقط خبرای خوب و خوش بنویسی خوشحالم که تابحال تونستم همراهیتون کنم
ماجون
11 اسفند 92 19:19
وای چه پسری قند عسله به ما هم سر بزن
شراره مامان پارسا
20 اسفند 92 3:10
عزیزم سفارش سی دی بلاگ یادت نره
رنا
25 اسفند 92 22:22
azizam sal haye khobi dar kenar mamani v babiiii dashte bashi