پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

برای مادرم...

1390/3/3 19:03
408 بازدید
اشتراک گذاری

مادر خوبم :

 به تو سلام می کنم، تا خانه عروجم با دعای تو بنا شود

 و دلم در آسمان آبی مهرت رها شود....

 در نگاه پر فروغت و در انتهای سکوتت  تنها محبت را میبینم مهر تو در ذره ذره ی وجودم رخنه کرده و حال به زیبا ترین و مقدس ترین واژه یعنی مادر قسم می خورم که دوستت دارم...                       

 وقتی محبتت را با همه وجودت به من تقدیم کردی و مرا شرمنده الطافت کردی و دل قشنگت را مالامال از عشق به من کردی بار دلدادگی را سخت بر دلم نهادی و امانت عشق را در وجودم نهادی و عهد کردم که تکیه گاهت در همه لحظاتت باشم...

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی ، تو شگفتی خلقتی

 تو لبریز عظمتی ، تو را دوست دارم و می ستایمت .

 دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

▓▒░♥♥♥به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی مادر. ♥♥♥ █▓▒░
روزت مبارك...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:41
سلام روز مادر مبارك
آریان خان!
3 خرداد 90 14:36
سلام خاله. اومدم روز مادرو بهت تفریک بگم. همه مامانای دنیا رو دوست دارم، نخ سوزن شما!
مامان فرشته
5 خرداد 90 2:49
سلام گلم خوبی ؟ روزت مبارککککککککک بوسسسسسسس
مامان ماهان
5 خرداد 90 15:50
خیلی زیبا بود دوست خوبم
دايي حميد
6 خرداد 90 16:22
خيلي قشنگ بود؛اي كاش همه ما قدر مادرمون رو بدونيم.
خاله زهرا
8 خرداد 90 20:21
آسودگی از من ندارد مادر ، آسایش جان و تن ندارد مادر ، دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ، ورنه غم خویشتن ندارد مادر . . . روز مادر به خواهر عزيزم كه الان چهار ماه طعم شيرين مادر بودن رو مي چشه تبريك مي گم