پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

کارها و شیطنتها ی گلم...

1390/4/21 13:43
599 بازدید
اشتراک گذاری

همه ی زندگیم

                          

سلام پسر قشنگم:

عزیز دل مامان با شروع هفت ماهگیت ماشاالله خیلی شیطونتر از قبل شدی. با اینکه هنوز نمیتونی چهار دست و پا به سمت جلو بری ولی ماشاالله عقب عقبی سر از کجاها که در نمیاری. اینم نمونش: 

  شیطون بلا

هر دقیقه باید از یه جا پیدات کنم

 نفس من

 باید بگردم دنبالت تا ببینم زیر کدوم یکی از مبلهایی

 عزیزمی

وقتهایی هم که پاهات گیر میکنه بین شیارهای تختت اینقدر بلند بلند جیغ میکشی تا بیام و به دادت برسم. البته تو خودت از این کار لذت میبری و دوباره پاهات رو میبری بین شیارها و باز جیغ میزنی 

وروجک

 دیروز وقتی میخواستم ببرمت حموم لباست که دیگه تقریبا کوچیکت شده از تنت در نمیومد و تو کلی از این بابت خوشحال بودی و نمیذاشتی از سرت در بیارم و همش سرسری میکردی.ببین چه ناز شدی جیگرم

                                    نمکی من

 اینجا هم دیگه از حموم اومده بودی بیرون و میخواستی گوشی موبایل رو از من بگیری

موش موشی مامان

امروز هم یه 2 ساعتی توی اتاقت بودیم و تو دیگه  واسه اولین بار میرفتی سراغ اسباب بازی ها و کتابهات

                              عمر من

اینم کتاب خوندن های آقا پارسا

قلب من

                                                       

                       خیلی دوست دارم گل مامان عاشق همین شیطونیها و با مزگی هاتم و با همین کارات زندگی میکنم...

          فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

سمانه عمه مهدیار
21 تیر 90 16:01
ماشالا چه شیطون بلاییه ای آقا پارسا . خدا واستون حفظش کنه
مژی جووووووووون
21 تیر 90 17:32
سلام مامان پارسا ....شما تاج سر منی عزیزم....لطف کردی ... ای جوووونم چه ناز شده...مخصوصا اون که رفته زیر مبل.... از طرف من محکم بوسش کن مامانم.....
مامان سویل
21 تیر 90 17:54
خانمی سلام با اجازه لینکتون کردم اگه شما هم مایل باشیدوبلاگ ما رو لینک کنید ممنون می شم : * پسر ناز و شیطونی داری خدا حفظش کنه
نگين
21 تیر 90 19:00
سلام عزيزم . خوبين . فقط خواستم عرض ادب كرده باشم.
مامان پارسا
21 تیر 90 21:15
ماشالله به این پسر ناز و شیطون اسم پسر منم پارساست به ماهم سر بزنید خوشحال میشیم ببنیمتون
رز
22 تیر 90 11:22
وایییییییییییییی هزار ماشاءالله چه شیطون بلا شدی گل پسر چه عکسای باحالی
مامان ابوالفضل
22 تیر 90 12:07
الهییییییییییییییییییییییییییییی خیلی نازه چه صحنه هایی و شکار کردی خیلی نابه پارسا جون قدر این مامان با ذوق و بدون همیشه سلامت باشین من که می خوام بخورمش
مامان فرشته
22 تیر 90 13:38
سلام گلم خوبی؟ ای جونمممممممم اون زیر چیکار می کنی عزیزم وای کاش اونجا بودم پاش که از تختش اومده بیرون رو یه بوس می کردم
مامان قندعسل
22 تیر 90 19:00
واااااااااای چه شیطنتای شیرینیعزیز دلم چه وروجکی شده
باباي پارسا
23 تیر 90 1:05
ايول ايول پارسا جونا ايول
آرتین خان
23 تیر 90 6:33
اون عکس های زیر مبلش منو کشته ماچش کن مامانی زیاد خیلی زیاد
مامان ماهان
23 تیر 90 8:48
مامانی دستت درد نکنه چه عکسای توپی از پارسا جون گرفتی چقدر ناز شدی عزیزم میخوام بیام بخورمت عاشق عکس زیر مبلش شدم یه ماچ گنده برای گوگول جونم
زیبا
23 تیر 90 10:19
سلام با جداکنندها به روزم
زينب عشق مامان و بابا
23 تیر 90 16:31
سلام اي جان ! چقدر ناز و خواستني اين گل پسر شيطونتون با خبراي داغ و شنيدني بروزم
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 17:13
سلام پارسا جون بلا شدی خاله مامان کجاها که بگرده شما رو پیدا کنه الهی به شما وای به حالت راه بریرفتی زیر مبل خاله چه کارقربون کارای با نمکت زنده باشی پسملی ناز
نانی
23 تیر 90 22:46
وااااااااااااااااای چه جیگریه. بووووووس
مامان پارساجونی
23 تیر 90 23:20
عزیزم خیلی شیطونی مثل پارسای من.الهی هر دوتون زنده باشین
مامان هانیه سادات
26 تیر 90 21:21
عجب شیطونه این پارسا جون. ماشاالله خیلی ناز و خواستنیه. خدا حفظش کنه. بووووووووس واسه عزیز دلم.