پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

آتلیه رفتن پارسا جون

1390/5/20 13:52
555 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامان:

 پارسا جونم گل قشنگ مامان چند روز پیش همراه باباجون و خاله زهرا رفتیم آتلیه تا از شما عکس بگیریم. با خودم فکر میکردم که شاید تو آروم نشینی و بی قراری کنی ولی در کمال ناباوری از محیط آتلیه و آقای عکاس که مدام قربون صدقت میرفت خوشت اومده بود و هزار ماشاالله فقط میخندیدی.

 خودم هم شیطونی کردم و یه چندتا عکسی انداختم(مثلا تو رو برده بودیم آتلیه).

امروز رفتیم عکسها رو گرفتیم. وای پسرم وقتی دیدم دلم ضعف رفت. اینقدر عکسهات قشنگ شده که نمیدونم چه جوری توصیفش کنم.

شنبه هم میریم عکس بزرگ و cd عکسها رو میگیریم و حتما میزارم تو وبلاگت.

قربون پسر  خوشگلم برم که اینقدر خوش عکسه

دوستت دارم مامانی

     PostSmile!

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آریان جون
21 مرداد 90 0:23
آفرین به این گل پسر که تو آتلیه مثله یه مرد رفتار کرد. پارساجون خودش خوشکله که عکساش قشنگه
مامان پارسا
21 مرداد 90 2:34
سلام این پست و واسه آب کردن دل ما گذاشتیییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منم عکس میخوام تا شنبه باید صبر کنم سخته ولی باشه عکسارو گذاشتی حتماًخبرم کن لطفاً
مامان نی نی گولو
21 مرداد 90 11:06
سلام نازشو خاله جون ما منتظریم عکسا رو سریعترببینیم مامانی که خیلی تعریف می کنه با مامانی بیاین بهمون سر بزنید خوشحال می شیم مامانی و بابایی اشم منو پالشا گذاشتن
الهام مامان رامیلا
21 مرداد 90 16:21
__█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ زود باش ما عکس می خوایم ناز بشی پارساجون
ملی
22 مرداد 90 0:15
من واقعان بی صبرانه منتظره دیدنه عکسای خوشگلشم فقط لطفان زودتر این کارو بکن
مامان ماهان
22 مرداد 90 9:35
قربونش برم اینقدر قشنگ تعریف کردی که دلم میخواد زود زود عکساشو ببینم راستی عزیزم اگه عکسا باز نشد یه بار که وبو ببندی و دوباره باز کنی میبینی
نانی
22 مرداد 90 10:30
بی صبرانه منتظر عکسهاشم
مامان پریسا
22 مرداد 90 10:42
آفرین به پسر گلم. میام عکسها را هم میبینم.
مرضیه
22 مرداد 90 15:09
سلام منتظرمون نذاري
نازنین نرگس نفس مامان
24 مرداد 90 4:11
افرین به این پسر گل دختر من که توی اتلیه واقعا غیر قابل باور شده بود اخه جم نمیخورد
خواهر محمد علی
27 مرداد 90 13:34
voooooooooooooooooooooy che ghar naze in pesare kocholo ma!!!pish maham biaaeed
مريم مامان ماهان
30 مرداد 90 9:29
خدارو شكر كه توي عكس گرفتن همكاري كرده
مامان مژده
1 شهریور 90 13:06
سلام چه پسر نازی ماشالله .زنده باشه