پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

روزانه های پسر هشت ماه و نیمه

1390/6/30 17:08
789 بازدید
اشتراک گذاری

  خدایا شکرت... 

 عزیزتر از جانم ، من در چشم تو کتاب زندگیم را میخوانم و هر بار که مژه های تو بهم میخورد یک صفحه از زندگی را برای من ورق میزند . 

                                       ماه منی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 سلام زیباترین هدیه ی خدا :

هشت ماه و پانزده روزه که از بودنت  کنارمون می گذره عمر من .

نمی دونی که داشتنت چقدر لذت بخشه .شیرینی و دلچسب . پر شر و شور و با انرژی.

 همونی هستی که آرزوشو داشتم و میخواستم.یه بچه ی شیطون که از دیوار راست هم بالا بره.وای که دیدن این لحظه ها چه کیفی میده.

 هر چیزی رو که توی دستم ببینی میخوای و باید ازم بگیری. از کفگیر و ملاقه گرفته تا سشوار و لوازم برقی و حتی چیزهای خطرناک مثله چاقو و کبریت.

هرچی که ما میخوریم شما دوست داری امتحانش کنی.حتی وقتهایی که غذای خودت رو هم تموم کردی و مطمعنم که دیگه سیر هستی ولی بازم هرچیز ما بخوریم رو باید تست کنی . پس کی میتونی نظرت رو هم بهم بگی عزیزم؟

به هیچ عنوان نمیزاری بشینم پای لب تاپ. حتما باید توی بغلم باشی و خودت هم تایپ کنی.

الان هم که دارم واست مینویسم ساعت حدود 2 نصفه شبه و تو توی بغلم خوابیدی.

وقتی برات دست دسی میخونیم دستاتو تکون میدی و ذوق میکنی. یواش یواش داری بای بای کردن رو هم یاد میگیری.

راستی یه سری اشعار از خودم واست سرودم . وای که چقدر دوسشون داری .وقتی برات میخونم اینقدر ذوق میکنی و میخندی که دلم برات ضعف میره.فکر کنم دیگه همه رو از بهری اینقدر  که واست میخونم .حیف که نمیتونی واسم بخونی تا ببینم خوب یاد گرفتی یا نه؟

البته بهتر. چون اگه پیش کسی بخونی آبروم میره .همه میخندن و میگن این چیزا چیه واسه بچه میخونی.

همون بهتر که بین خودمونه.

 

توی خونه هم دوست داری فقط توی بغلم باشی . منم هی قربون صدقت برم و ببوسمت. تو هم خودتو واسم لوس کنی.البته تو پسر خیلی با محبتی هستی و  همیشه عدالت رو برقرار میکنی و وقتی که باباجون میاد خونه فقط توی بغل اون هستی.

موقعی که بغل باباجون هستی و گشنته یا خوابت میاد گوشای بابا رو میکشی و یا میخوری و وقتی من صدات میکنم میخندی و میای بغلم .

عاشق این هستی که صدات بزنم :عسلم پسرم...

وقتی شیر میخوری سر و صورت من از دستت در امان نیست باید حتما دستت رو به جایی گیر بدی حالا مهم نیست که اون جا چشم منه یا بینی من یا موهای من.

بعضی وقتا ، همینجوری یهو دهنت رو باز میکنی تو لپمون! و من احتمال میدم که این کارت یعنی ابراز محبت یا همون بوسه.

وقتهایی که گرسنت باشه شروع میکنی به گریه و ما بین گریه هات ده بار تکرار میکنی:ماما ماما...

و من مثل همیشه از خود بی خود میشم و به جای اینکه به داد تو برسم فقط لپاتو بوس میکنم و قربون صدقت میرم.

وقتی سیر میشی یه نگاه محبت آمیزی به من میکنی و  بعد لبخند شیرینی میزنی که عاشقترم میکنی عزیزم .

  کاش تونسته باشم تا الان مادر خوبی واست باشم  عزیزم...

     قلب منی

 به هیچ روزی پس ات نمی دهم ، به هیچ ساعتی ،

به هیچ دقیقه ای ، به هیچ ، هیچی ! سخت چسبیده ام تمامت را ...

  

          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ماهان عشق ماشین
30 شهریور 90 4:33
چه عاشقانه و زیبا
مامان ارميا
30 شهریور 90 8:41
فكر كنم پارسا جون يك ساعت زودتر ازارميا به دنيا اومده.فكر كردن بهش جالبه.گاهيفكر مي كنم الان اون مامانهايي كهبا من منتظر بودن كه برناتناق عمل و بعد ني ني شون به دنيا اومد الان چه كار ميكنن. ني ني شون بزرگ شده.دوستدارم ببينمشون. راستي8ماه و نيم پارساي گلمون مبارك.
مامان ماهان
30 شهریور 90 9:07
8 و نیم ماهگی مبارکههههههههههه عزیزم چقدر ساده و زیبا همه رو مینویسی خیلی خوشم اومد پارسا جونم چه کارای خوشگلی میکنی عزیزم قربون ماما گفتنت عزیزم میدونم واقعا حس زیباییه
zahra
30 شهریور 90 10:48
salam parsa joon khale hashto nim mahegit mobarak zahra doos mamanet
مامان سانلی
30 شهریور 90 10:51
الاهی پسرتون خیلی نازه 5 /8 مبارک
مامان سيد کوچولو
30 شهریور 90 11:18
سلام .اول بووووووس برا پارساي گل. بعدش اينکه اين جمله اول از خودت بود؟ اگه اره...ايول و اگه نه بازم ايول..

مامان آریان جون
30 شهریور 90 16:26
هشت ماه و نیمه شدنت مبارک . روز به روز خوشکلتر میشی خاله. مامانی براش اسپند دود کن که چشمون نگیرتش این عسلی رو بوسسسسسس واسه پارسا جونم
نگين
30 شهریور 90 16:45
سلام .قشنگترین آرزوی من زیباترین لبخند برای شماست . اميدوارم هميشه سالم و سر حال باشيد
نانی
30 شهریور 90 18:33
چه عکسها ناااااااااااااازی . قرتی شدین هااا
مامان رها
31 شهریور 90 9:28
عزیزم مبارکه مبارک پارسا خاله خیلی جیگر شدی
نارینه
31 شهریور 90 14:30
تک تک این لحظه ها شیرین هستند و مبارک ... انشالله که تداوم داشته باشه و همیشه سلامت باشه این گل پسرمون
مامان ابوالفضل
31 شهریور 90 15:45
سلامممممممممممممم به پارسای گلم هشت ماه و نیمگیت مبارک آقا پارسا جیگری مثل همیشه شیطون پسری نازی
مامان نی نی گولو
31 شهریور 90 23:48
عزیز خاله 5/8 ماهگیت مبارک
فرناز/ مامان ریحانه ناز ناناش
1 مهر 90 0:29
پارساجونم مبارکه مبارک 8 و نیم ماهگیت مبارک بزنید دست قشنگه رو که عزیز دلم آقا شده ماشاا... قربون لپای نازت قربون چشای بازت
آوين
1 مهر 90 0:50
سلام عزيزم ممنونم كه به ما سر زديد پسر خيلي نازي داريد گل پسري 5/8 ماهگيت مبارك
مامان شیدا
1 مهر 90 1:26
سلام سمانه جون خوبی عزیز؟پارسا کوچولو چطوره؟مطلبت عالی بود خیلی تودل برو
سمیه :مامان مسیح مقدس
1 مهر 90 2:55
سلااااام گل پسر جوووون...خوبی ؟ خاله جون 8/5 ماهگی مبارک انشاالله سالیان سال خوش و خرم کنار مامان بابای مهربونت زندگی کنی راستی خاله...ما هم آپیم
الهام مامان رامیلا
1 مهر 90 12:53
مباکه عزیزم ان شالله 100 ساله شی نه 120 ساله شی 120 سال کمه همیشه زنده باشی بوسسسسسسسسسسسس برای مامان پارسا
مامان گیسو
1 مهر 90 19:28
سلام عزیزم مبارکههههههههههه ان شاا... 120 سالگیتو جشن بگیری گلممممم بوسسسسسسسس
محيا كوچولو
2 مهر 90 9:47
مباركت باشه پارساي دوست داشتني
مامان حسین
2 مهر 90 12:18
عزیزم مبارک باشه ....هوراااااا
مامان هامان
2 مهر 90 21:58
مبارک باشهچه زیبا و دلنشین بود عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
3 مهر 90 19:53
چه خوشکل نوشتی خانمی ایشالا که مامان خوبی بودی و هستی