پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

13 ماهگی پارسا + 1 سالگی وبلاگ

1390/11/14 18:26
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسرم پارسا جان تا این لحظه 1 سال و 1 ماه و 1 روز و 1 ساعت و 1 دقیقه و 1 ثانیه سن دارد...

عمر و جونو نفسم  

           من این دنیای زیبا را به لبخند تو میبخشم 

                  من این آسایش شب را به رویای تو میبخشم 

                              من این جان عزیزم را به دیدار تو میبخشم    

                                red hearts

پارسا عسلی من، اولین ماه از دومین سال زندگیت هم گذشت و به عبارتی الان شما سیزده ماهه هستی.

خوشگل مامان: توی این ماه بزرگتر ،خوشگلتر ، شیرینتر، پرجنب و جوش تر و خیلی هم باهوش تر  شدی، چون موقعی که باهات صحبت می کنم حس می کنم که کاملا متوجه می شی چی میگم، با زبون بی زبونی به ما ميگی كه كاملا متوجه هستی . و خیلی از چیزهایی رو که میخوایی میتونی به زبون بیاری. خیلی خوب و راحت با اطرافیان ارتباط برقرار می‌کنی و اهل غریبی کردن نیستی. حتی با غریبه‌ها...

 *********نفس منی  ***********

 هر چیزی رو بلدی سر جای خودش قرار بدی ، روزی ۱۰ بار اسباب بازیهاتو از تو سبد در میاری و جمع میکنی. تو توی ١٣ ماهگی دکمه  eject  رو میزنی و داخل دستگاه CD  میذاری و در انتها  PLAY رو میزنی . آخه نفس، بچه یک ساله رو چه به این کارااااا.niniweblog.com

 *********نفس منی  ***********

 تلفن رو بر میداری و میزاری رو گوشت و میگی الو و بعد تند تند مثلا حرف میزنی . به تلفن بدون بوق نگاه هم نمی کنی چه برسه به بازی. عاشقه توپ بازی و توپ شوت کردنی تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی. روزی ده دفعه با هم فوتبال بازی میکنیم. با هر چیزی صدا تولید میکنی و ازش لذت میبری مثلا قاشق زدن به بشقاب و کوبیدن برس و کنترل روی زمین. فوق العاده شیطون وبازیگوش شدی .زبانکده محصل 

 *********نفس منی  ***********

دیگه اینکه راه رفتنت خیلی خوبتر شده و تقریبا همش داری راه میریزبانکده محصل و کم میبینیم که بشینی یه جا و متعاقب اون روزی چند بار هم زمین میخوری. راستی خودم واسه دومین بار دست به کار شدم و موهاتو توی حموم در حالی که تو وانت مشغول آب بازی بودی کوتاه کردمniniweblog.com

برامون تاب تاب عباسی میخونی و دست ميزني و ميرقصی. ازرقصیدنت بگم که خیلی با مزه شده من موندم این حرکاتو از کجا یاد میگیری ، تازه وقتی هم که آهنگ تموم میشه کلی خودتو تشویق هم میکنی... عاشقه نی نی هستی وهر جایی نی نی ببینی کلی ذوق زده میشی .بغل

 *********نفس منی  ***********

قند عسلم کارات اینقدر شیرین و بامزست که اگه بخوام بگم اندازۀ سه روز حرف دارم. به هر حال این ماه هم گذشت و همه لحظات به خاطره تبديل شدن . 

 ١٣ماهگیت مبارک باشه عزیز دل مامان

 مامان هیچ عجله ای برا بزرگ شدنت نداره گل قشنگم

  توام عجله نکن و تا می تونی بچه گی کن واز کودکی هات لذت ببر عزیزدلم 

          

 

 ...   دوست دارم * ماد ر* باشم، تا هرکس ديگری بر روی زمين  ...   

 

    شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<  یک ساله شدن وبلاگ پارسا کوچولوی ما  شكلك هاي كلفاز >>www.kalfaz.blogfa.com<<


 یک سال پیش همچین روزایی بود که از طریق نی نی سایت با نی نی وبلاگ آشنا شدم. اون موقع پارسا جون تازه یک ماهه بود و من هر پرسشی  که در مورد بچه داری به ذهنم میرسید میرفتنم توی سایت و در موردش تحقیق میکردم. دیگه سوالی تو ذهنم نبود که بی جواب مونده باشه. 

                          

یه روز یکی از دوستای دوران بچه گیم که الان حدود بیستو اندی ساله که با هم دوست هستیم (مامان علی و امید کوچولوهای ٨٨) بهم اس ام اس زد که حاوی یه آدرس اینترنتی بود و نوشته بود این وب کوچولوهامه خوشحال میشم ببینی و در ضمن نظر هم بدی.

وقتی رفتم توی اینترنت و آدرس رو وارد کردم و وبشون رو دیدم  اینقدر خوشحال شدم که باورم نمیشد. همۀ خاطرات و عکسهاشون ازنوزادی اون تو بود. و من که خیلی وقت بود ندیده بودمشون و دلم واسشون تنگ شده بود کلی ذوق کردم. و با خودم گفتتم چه کار خوبی کردن خوش به حال این کوچولوها.  

                        

شب وقتی وبشون رو به شوهرم نشون دادم گفتم کاشکی میشد ما هم واسه پارسا همچین کاری میکردیم ، یه عمر واسش میمونه. تا اینکه چند روز بعد توی نی نی سایت بودم که تبلیغ نی نی وبلاگ رو دیدم. خیلی خوشحال شدم و تازه فهمیدم که زهرا جون چه جوری این کارو کرده بود. روز 17 بهمن ماه بود که اولین پست رو نوشتم...

اینم اولین پست اون روزم: (اولین پست وبلاگ)

بعد از وب پارسا یه روز خونۀ مامان اینا بودیم که واسه فاطمه جون دختر خواهرم و سما جون دختر برادرم هم وبلاگ درست کردیم. 

                                                  

یک سال از شروع کار وبلاگ  می گذره توی این یکسال 97 پست و با احتساب این پست میشه98 پست توی وب پارسا جون ثبت کردم. سعی کردم بیشتر از خاطرات خوب باهم بودنمون و روزای خوشمون بنویسم، گرچه یه وقتهایی هم مطلبهایی نوشتم که شاید ناراحت کننده باشه ، اما این باعث میشه با مرور دوبارشون و خوندنشون بعد از چند وقت، یادمون نره که زندگی فقط روزهای خوش نداره و گاهی هم این روزهای تلخه که واسمون یه خاطره رو میسازه. 

توی این98 تا پست همه پستها رو دوست دارم ... ولی پست نه ماهه شدن پارسا رو هر چی میخونم از خوندنش سیر نمیشم... تصمیم دارم توی این 365 روز تا سال دوم موضوع هام بهتر بشه و با فکر بیشتر بنویسم.

                                      

خوبی وبلاگم پیدا کردن دوستهایی بود که الان باهم خیلی صمیمی تر شدیم و از تجربیات همدیگه خیلی استفاده میکنیم. اگر دیر به دیر بیام نت دلم واسه بچه ها و ماماناشون خیلی تنگ میشه، با شنیدن خاطره های خوبشون خوشحال میشم و از اتفاقات بدشون هم ناراحت...

و خیلی از دوستان و اقوام هم که ما رو دیر به دیر میبینن و دلشون واسه پارسا تنگ میشه، از این طریق در جریان بزرگ شدن پارسا جون و خاطراتش قرار میگیرن. 

                                    

  از همگی که توی این یک سال بهم سر زدن و نظر دادن  تشکر میکنم

1 سالگی وبلاگ پسرم مبارک

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩آدم هایی هستند که بودنشون حتی مجازی به آدم آرامش می ده !
دوستیشون برات حقیقی می شه و یهو میشن یه قسمتی از زندگیت!
 آدمایی هستن که با تمام مجازی بودنشون ،
سهم بزرگی تو حقیقت دوستی ها دارن
پس قدرشونو میدونم

 زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربان بودن را به فردا موکول کرد


 عکسهای 13 ماهگی پارسا جونم در ادامۀ مطلب:


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بودنت هدیه ای است برای قلبم و آرزوی من شادی دل دریایی توست

 پل زدنهای شیطونکم

          عشق مامانش مشغول گذاشتن پست جدید وبلاگش

                   

 یه دست به موس و یه دست هم به کیبورد( فدات بشم من) 

 

 نفس من توی حمام مشغول آب بازی    

  

 عمر مامانش بعد از حمام ، که به شدت کوفته شده و خوابش میاد

       

                زندگی من مشغول پاک کردن شیشۀ آکواریوم

    شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے    

عسل مامان با عینک دودی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  پارسا عسل  متفکر

EmoticonEmoticon

                                         پارسای جیگر لختی

                         

   پارسای قند عسل جدی

                    

  گل قشنگم مشغول خرابکاری تازه

                      

                    نفس طلا خسته از عکس گرفتنهای مامان ،در حال مو کندن 

 آقا جون و نوه ها ، تولد ٥٥ سالگی

 


          

    نذری ٢٨ ماه صفر

                       

 نازنین من در یک خواب معصومانه

 

 با چشمان تو مرا به الماس ستارگان آسمان نیازی نیست ، این را به آسمان بگو

Baby01c.gif    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (55)

خاله زهرا
15 بهمن 90 13:21
الهي خاله فدات كه عكس هات يكي از يكي خوشگل تر و نازتره


مرسی خاله
خاله زهرا
15 بهمن 90 13:45
هر روز برایت رویایی باشد در دست نه دوردست
عشقی باشد در دل نه در سر و دلیلی باشد برای زندگی نه روز مره گی تولدت يك سالگي وبلاگت مبارک عزيزم
خيلي خوبه كه ما هر روز عكسهاي زيبا و جديدت رو مي بينيم و به صورت مجازي لمست مي كنيم گلم


خیلی خیلی قشنگ بود مرسی
ممنون خاله جون
مامان محمدجان
15 بهمن 90 16:34
سلام گل خاله
13 ماهه شدنت مبارک
یه سالگی وبلاگت هم مبارکههههه جیگر

سلام خاله جون
مرسیییییییی
مامان محمد پارسا
15 بهمن 90 16:35
سلام عزیزم
ممنون از لطفت شرمنده دیر به دیر سر می زنم . تولد یک سالگی وبلاگ و با تاخیر تولد یک سالگی ناناز مبارک باشه عکسهات خیلی نازن ملوس خاله انشاالله سلامت باشی و تولد 120 سالگیت


سلام خانومی خوبی؟
خواهش میکنم عزیزم،میدونم که اینروزا سرت حسابی گرمه و مشغولی ولی پیش ما هم بیا دلمون واستون تنگ میشه. گل پسرت رو ببوس
نانازیا
15 بهمن 90 16:37
سلام و لحظه هاتون خوش

ازتون دعوت می کنیم پارسا کوچولو رو در قرعه کشی سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها ، شرکت بدید و به جمع ما بپیوندید

شاد و سلامت باشید

سلام ممنون.
چشم حتما میایم.
مامان آیهان جون
15 بهمن 90 18:16
تولد این همه 1 مبارک گل پسر نامبر وان خاله. عکساتم یک یکه
راست میگی مامانی، این دنیای مجازی کلی دوست حقیقی بهمون بخشیده


مرسی خاله جون
آره خاله جون مامانم تا حالا این همه دوست یک جا با هم نداشته
الهام مامان رامیلا
15 بهمن 90 18:37
مبارکه سمانه جان انشالله صد و بیست سالگی پارسا جان و وبلاگش
سمانه جان پام اوف شده بیا خودت می فهمی تو رو خدا برام دعا کن


مرسی الهام جون
چرا عزیزم؟خدا بدنده میام ملاقاتت
زهره مامان نیایش
15 بهمن 90 20:31
مبارک باشه عزیزم هم 13 ماهگیت هم تولد یک سالگی وبلاگت دست مامانی درد نکنه واقعا زحمت کشیده تو این یک سال و البته توی این 13 ماه و البته به اضافه ی 9 ماه قبل ترش
عزیزم قدرشو بدون


مرسی خاله جون.
همۀ مامانا واسه نی نی هاشون زحمت میکشن،مامان منم مثل همه.منم خوب قدرشو میدونم
بازم ممنون خاله

مامان پریسا
15 بهمن 90 21:20
سلام گلم. مبارک باشه هم 13 ماهگی پارسای عزیزو هم 1 سالگی وبلاگتون. انشالله که سالیان زیادی سلامت در کنار خانواده خوشیها رو ثبت کنید.


سلام عزیزم ممنون از لطف و محبتت
مامان پریسا
15 بهمن 90 21:26
چه جالب که همزمان در وب هم بودیم.
خصوصی


آره دیدم شما هم آنی.
چشم.
نیلو
15 بهمن 90 21:39
سلام سمانه جون
هم 13 ماهگی گل پسرمون و هم یکسالگی وبلاگش مبارک باشه
نازتر شدی پارسا جون


سلام نیلو جون
مرسی خانومی ممنون
دایی حمید
15 بهمن 90 21:53
دایی جون فدات بشم که عکسات اینقدر قشنگ و بامزه است،دوست دارم از روی مانیتور بوست کنم ولی اینجوری مزه نمیده باید حتما حضوری به خدمتت برسم،یک سالگی ویلاگت هم مبارک باشه دایی جون،راستی هزار ماشالله به آقاجون نمیاد که 55 ساله شده باشه خدا برای هممون حفظش کنه


سلام دایی جون خوبی؟
خدا نکنه دایی.ماچت دورادور هم رسید اینم جوابش
آره دایی ماشاا... هزار ماشاا... آقاجون خیلی سرزندست.
خدا سایشو 1000 سال بالای سرمون نگه داره.

مامانی شیما وحدیث
16 بهمن 90 0:08
سیزده ماهگیت مبارک عسل خاله
چه عکسای نازی داشتی ...ازهمه باحال تر عکس تو حمومت بود بااون دهن خوشکت

سمانه جون یک سالگی وبت و تبریک عرض میکنم و واقعا دست نی نی وبلاگ درد نکنه که کاری کرد که ما دوستای خوبی مثل شما پیدا کنم .
مامانی

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____


تولد داریم بدو بیا


سلام خاله جون مرسی چشماتون خوشگل میبینه.
آره واقعا دست نی نی وبلاگ درد نکنه.کجا ما اینهمه دوست و رفیق خوب داشتیم؟
آخ جون تولد اومدم
parsa
16 بهمن 90 0:16
سلام چه وبلاگ قشنگی خیلی قشنگه مخصوصا پارسا عکساش خیلی با حاله حتما از طرف من یه ماچ کن پارسا جونو.


سلام خوش اومدید
ممنون چشم حتما.
زهرا
16 بهمن 90 9:58
SALAM AZIZAM KHILI DELAM BARAT TANG SHODE BOD DASTE MAMAN SAMANEH DARD NAKONE MAHOTO IN GHADAR ZIBA KOTAH KARDE 13 MAHEGITAM MOBARAK GOLE MAN DOOSET DARAM HAVARTA


سلام زهرا جون خوبی عزیزم؟
مرسی که میای پیشمون.
ما هم دلمون واست تنگ شده خانومی
محمد
16 بهمن 90 11:43
13 ماهگیت مبارک پارسا خان ، تولد یکسالگی وبلاگت هم مبارک .
نذری تون قبول . تولد بابا بزرگ هم مبارک


سلام ممنون.
مرسی از لطفت.
مامان پسر خرداد
16 بهمن 90 12:06
تبریک می گم عزیز دلم خاله جون


مرسی خاله جون.
مامان ارمیا
16 بهمن 90 13:18
سلام. ایشالله 120 سال با عزت زندگی کنی خاله.
من هم امروز برای وب ارمیا اینو نوشتم که 1 سال و ... به دنیا اومده. اومدم دیدن وب پارسا جان دیدم شما هم نوشتین. ولی چه جملات زیبایی.
شاعر و نویسنده هستی ؟ راستش رو بگو.
من که خوب بلد نیستم بنویسم. شروع وبلاگ نویسی برام خیلی سخت بود. یادش به خیر.


سلام خاله مرسی.
این تاریخ ها هرسال فقط یک بار اتفاق میفته. به نظرم خیلی جالبه.
مرسی از لطفت.نه نیستم ولی به نویسندگی خیلی علاقه دارم،وبلاگ نویسی واسه پارسا هم خیلی کمکم کرد.
ولی من هم اولش واقعا سختم بود و نمیدونستم باید چی بنویسم.
به هر حال بازم ممنون.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
16 بهمن 90 15:55
سلام.تولد وبلاگتون مبارک.ایشالله پارسا جون بزرگ بشه و خودش خاطراتش رو برای نوه هاش بخونه.آمین.


سلام مرسی عزیزم
ایشاا... یعنی میشه؟؟؟؟؟
زهره مامان آریان جون
16 بهمن 90 16:50
سلام خوشکل خودم مخصوصا اون عکس لختی
13 ماهگیت مبارک.تولد وبلاگتون هم مبارک.
چرا موهاتو کوتاه می کنی عززززیزم؟
من تازه فهمیدم که تمام پستها رو پارسا جیگر مینویسه نه مامانش


سلام زهره جون خوبی؟
مرسی از محبتت عزیزم
آخه ماشاا... رشد موهای پارسا خیلی خوبه تند تند بلند میشه و خیلی نامرتب میشه به خاطر همین کوتاه میکنم.

آره عزیزم من میگم پارسا هم تایپ میکنه
مامان یسنا
17 بهمن 90 0:54
اخ که چقدر جیکری توووو.خیلی دوست دارم وبرات ارزوی سامتی وشادابی میکنم....


مرسی خاله جون منم دوستون دارم
معصومه مامان سهند
17 بهمن 90 7:56
سلام سمانه جون
عکس پارسا جون رو توی وبلاگ ثمین جون دیدم دلم رفت برای این گل پسرییییی وبلاگت روز به روز قشنگ تر میشه
کارهای پارسا جون هم که فوق العاده هوشمندانه اس از طرف من ببوسش این آقا پسر خوشگل و ناز و خوشتیپ رو


سلام معصومه جون خوبی؟
مرسی عزیز دلم
ممنون از تعریفهات، تو خیلی محبت داری گلم.
سهند گلمو ببوس

مامان زهره
17 بهمن 90 12:48
عکس ها همه قشنگن . پارسا جون را خدا حفظش کنه


مرسی خانومی
سمیه
17 بهمن 90 13:04
سلام عزیزم.خدا پسرت رو حفظ کنه.اندیشه هات سبز


سلام عزیزم ممنون
نارینه
17 بهمن 90 15:21
مبارکه مبارک ... دمب شما سه چارک !!

بزرگتر شدن پارسا کوچولو مبارک ...


ممنون نارینه جون
شکلات مامانی وباباش
17 بهمن 90 15:37
سلام عزیزم هم 13ماهگیت وهم 1سالگی وبت رو بهت تبریک میگم قربونت بشم بااون عکس هاناز وکارهای شیرینت


سلام خاله جون مرسییییییی
مامان ماهان
17 بهمن 90 17:11
سلام سلامممممممممممممم
چقدر خبر خوب ....
اولا 13 ماهگی جیگگگگگگگگگگگگگگگگر طلا مبارکه
دوما یکسالگی وبلاگت هم مبارکه
باز هم مثل همیشه نوشته های زیبات رو خوندم و لذت بردم
مبارک باشه سالگرد شروع دوستی های خوب تو این دنیای مجازی اون هم به واسطه فرشته های آسمونی
الهی این دوستیها همیشه پابرجا بمونه و روز به روز محکمتر بشه بوووووووووووووووووووووس


مرسی عزیز دلم ممنون از محبتت
امیدوارم همیشه دوستیهامون پایدار و برقرار بمونه مثل همیشه
الاهی الاهی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 بهمن 90 18:52
سلام عزیزم.در مورد امضایی که گفتین توی اولین فرصت میام و جای دقیقش رو میگم.الان داشتم دنبالش میگشتم کاری برام پیش اومد.نظرتون رو تایید نکردم تا یادم باشه و توی اولین فرصت میام و جوابتون رو میدم.


مرسی خانومی منتظرت میمونم
ملی مامانه میکاییل
17 بهمن 90 18:56

هی وای من نظر من درج نشده کلی نوشتیده بودم
الان اصاب ندارم بعدان میام مجددان می نویسم


الاهییییییییییی
ملی جون نیازی به تکرار نیست خانومی از تو همیشه به ما رسیده و لطفت همیشه شامل حالمونه
میکاییل گلمو ببوس
مهدیس
17 بهمن 90 19:33
سلام سلام مبارکه


سلام ممنون.
نگین مامان رادین
18 بهمن 90 0:32
#####__#_____#____###_________ #_____
_____#__#_____#___#____#________#_____
_____#__#_____#__#______#_______#_____
#####__#_____#__#______#_______#_____
_____#___#___#___#______#_______#_____
_____#____#_#_____#____#________#_____
#####_____#_______###_____#####____


آکام
18 بهمن 90 7:45
سلام ممنون وسپاسگزاریم بابت عکس آکام خدا را شکر که دوستان خوبی مثل شما داریم 13 ماهگی پارسا جون هم مبارک عکس هاش خیلی قشنگند


سلام خواهش میکنم قابل آکام جونو نداره.
ممنون
مريم مامان ماهان
18 بهمن 90 12:49
سيزده ماهگي پسر گلت و يكسالگي وبلاگت مبارك باشه سمانه جون
عزيزم عكساش هم خيلي نازه


مرسی مریم جون ممنون
مامان کیارش
19 بهمن 90 12:42
ممنون که به وبلاگ کیارش سرزدیدوخدا نگهدار پارسای عزیزباشه وموفق باشید
زهره مامان آریان جون
19 بهمن 90 23:01
ببخشید من میخواستم بنویسم چرا موهاتو می کنی اشتباهی نوشتم چرا کوتاه می کنی
مامانی فری
20 بهمن 90 8:31
سلام عزیزم 13 ماهگی گل پسر و همچنین تولد وبلاگت مبارک ممنون که به من سر میزنی و خوشحالم میکنی


سلام ممنون از لطفتون.
خواهش میکنم شما هم با اومدنتون ما رو خوشحال میکنید.
مامان زهرا نازنازی
20 بهمن 90 10:15
13 ماهه شدنت مبارک قشنگم

الهی 130 ساله شی

ماشاالله 1000 ماشاالله به عکس های خوشگلت

امیدوارم پدر بزرگ عزیزت هم سال های سال برقرار باشن


ممنون خاله جون.
ایشاا...
محمد
20 بهمن 90 12:43
میلاد حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر شما وخانواده محترمتان مبارک باد


ممنون.
مامان نسترن
20 بهمن 90 14:11
هزارو چندمین سالگرد تولد بزرگ مرد آسمونی مبارک
درضمن خانومی میشه بگی این قالب خوشگل رو چه جوری ساختی؟


ممنون.
چشم عزیزم.
مریم
20 بهمن 90 14:37
قربون این گل پسر نازت


مرسی عزیزم.
محمد مسعود
20 بهمن 90 14:45
سلام
ممنون که به وبلاگ ما سر میزنید
کمی با محمد مسعود مشغول کارهای ÷یش هستم
کمتر به وبلاگش میرسم
ان شاالله تولد 100 سالگیش را جشن بگیرین


ممنون خانومی.
عباسی
21 بهمن 90 14:37
سلام مادر
یکسالگی وبلاگ گل پسرتون مبارک ..انشاله 120 سالگی وبلاگتون و خودتون وهمسرتون وپسرتون


سلام ممنون از محبتتون
فرزان و فرشته
21 بهمن 90 20:29
وای چه نازه........به ما یه سری بزنین ما آپیم


ممنون.چشم.
كاكل زري يا نازپري
21 بهمن 90 20:36
سمانه جون چقدر قشنگ همه احساساتت رو بيان كردي ميبيني زمان چقدر زود ميگذره من كه وبتون خيلي دوست دارم مخصوصا" از اون روزي كه قالبش و عوض كردي خيلي جذاب تر شده خلاصه اميد وارم دوستي هامون هميشه پا برجا بمونه


مرسی از لطفت آدینه جون.
خیلی به ما و وبمون محبت داری گلم.
آره واقعا زمان داره به سرعت باد میگذره و من خیلی خوشحالم از اینکه دوستهای خوبی مثه شما دارم....

مامان یسنا گلی
23 بهمن 90 17:17
سلام خاله جون.پارسا جون هم خیلی نازه قربونش برم.
بوس واسه جیگمل خاله پارساااااااا


مرسی عزیز دلم
زهره مامان هلیا
23 بهمن 90 18:22
13 ماهگیت مبارک چه شیطون شدی خاله


مرسی خاله
خاله زهرا
23 بهمن 90 18:50
......#....................................# •*¨) ¸ .•*¨)
.......###..............................### •*¨) ¸ .•*¨)
.....######....**......**....###### •*¨) ¸ .•*¨)
....########....*...*....######## •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....**...######### •*¨) ¸ .•*¨)
.....#########...@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
..........########@######## •*¨) ¸ .•*¨)
........#########@######### •*¨) ¸ .•*¨)
......#########..@..######### •*¨) ¸ .•*¨)
....#########....@...######### •*¨) ¸ .•*¨)
....########...............######## •*¨) ¸ .•*¨)
....######.............…........###### •*¨) ¸ .•*¨)
.....####...............................#### •*¨) ¸ .•*¨)
.......#......................................# •*¨) ¸ .•*¨)


سلام عزيزم
پارسا جونم خودت گلي اين پروانه رو هم فرستادم تا دورت بگرده


مرسی خاله جونم
دوست دارم
مامان پریسا
23 بهمن 90 21:04
سلام مامانی خوبی؟ پارسا جونم خوبه؟


سلام مرسی عزیزم.شما خوبی؟گل دخترت خوبه؟
مامان کسرا
24 بهمن 90 9:43
تولدت مبارک گل پسر خوشگلو نازم
انشالله که جشن 120 سالگیتو بگری و زیر سایه پدرو مادر بزرگ شی خیلی وب قشنگی داری مثل خودت ماشالله


ممنون خاله.
فهیمه|مامان هدی سادات
24 بهمن 90 11:57
سلام عزیزم:
یک سالگی وبلاگ پارسا جون مبارک
عکساشو نیگا...چه جیگملیه....


مرسی عزیز دلم.
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
24 بهمن 90 14:41
سلام عزیزم.باید همون کد htmlعکس رو توی قالب استفاده کنی.ببخشید که دیر جواب دادم.


ممنون.
مامان ابوالفضل
24 بهمن 90 17:03
سلام گلم
سیزده ماهگیت مبارککککککککککک


مرسی عزیزم
مامان نازی نرگس
24 بهمن 90 23:59
الهی قربون این خنده ها دل من که غش رفت دل مامانی رو بگو چه جور بردی الهی الهی الهییییییییییییییییییییییییییییییعجب شکار لحظه هایی مامان خوش ذوق
بابای مهرسا
26 بهمن 90 22:30
13 ماهه شدنت مبارک
یه سالگی وبلاگت هم مبارک

لبتون خندون
البته با تاخیر


ممنون.
خواهش میکنم.
مهرانه مامان مهرسا
27 بهمن 90 9:08
سلام چطوريد ماماني پارسا تپلي ما چطوره ببوسينش


سلام مرسی ما خوبیم.شما چطورید؟