پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

گل پسره 15 ماهه...

1391/1/15 23:51
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

همۀ‌وجودم سلام عیدت مبارک نفسم:

پسر کوچولوی من! پانزده ماهه شدی عشق من! حالا دیگه خیلی فهمیده شدی... روز به روز بیشتر عاشقت می شم، عاشق خنده هات و شیرین کاریهات.

وقتی باهات صحبت میکنم و تو اون چشمهای قشنگت نگاه میکنم میبینم که کاملا حرفهام رو میفهمی... ناز کردن رو یاد گرفتی و با نازی نازی و ناز کردن ما، دل از ما میبری...

عزیز دردونۀ مامان از لحظه های قشنگ این ماهت بگم...

                           محصل

واسه خودت داری مردی میشی کارای آدم بزرگا رو انجام میدی تک تک کارای مارو تقلید میکنی، کفشای بزرگتر از پاهای کوچولوت و میپوشی لباسات و در میاری و سعی میکن خودت تنهایی اونا رو بپوشی. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

مماخ کوچولوت رو یه شکل خاصی جمع میکنی و خودت رو لوس میکنی... یه وقتهایی هم باهامون شوخی میکنی یا با جمع کردن بینیت سر به سرمون میذاری و ازین طریق گولمون میزنی...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ 

تا قابلمه رو روی گاز میذاریم یا ولع بامزه ای میگی:هااااااام هاااااامممم...

عزیزکم، مهربون من، تازگیها اصرار داری به ما غذا بدی... ما غذا رو دهن تو میذاریم و تو دهن ما... و نمیدونی این لقمه ها چقدر به من میچسبه...

                              محصل

عاشق جاروبرقی هستی و من باید یه فیلم درست درمون از کارات وقتی جاروبرقی روشنه بگیرم.

عاشق ریز ریز کردن دستمال کاغذی هستی و من چقدر از اینکارت خوشم میاد برخلاف خیلی مامانها. دستمالها رو چنان با جدیت و دقت ریز میکنی و تو اتاق پخش میکنی که نگو. بعدش هم با هم باهاشون بازی میکنیم. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥  

موقع بیرون رفتن با ماشین از خونه همیشه کلی بساط داریم. میخوای بشینی رو پای بابا و رانندگی کنی که خب نمیشه و همینکه بابا جون از ماشین بره پایین تو پریدی پشت فرمون. انصافا هم انقدر حرفه ای فرمون رو دستت میگیری و نور بالا نور پایین میزنی و برف پاککن رو روشن میکنی که من یکی دهنم باز میمونه. تصاوير زيباسازی|www.RoozGozar.com|تصاویر زیباسازی

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

قند عسل من حیوونا و پرنده ها رو هم کلی دوس داری و صداشون و در میاری اگه پیشی یا حیوونای دیگه رو ببینی کلی ذوق میکنی و دنبالشون میدویی که زبون بسته ها همین که میبیننت فرار میکنن.

شیرین من تا میتونی از این لحظه هات لذت ببر...

                          محصل

دیگه اینکه عاشق نماز خوندنی . الله اکبر میگی و سجده میری البته اگه حواسمون نباشه وقتی سجده میری یه گاز هم به مهر می زنی و زیر لب هم زمزمه میکنی،خیلی دوس دارم بدونم داری چی میگی کاشکی واسه خودت و ما دعا کنی مهربونم. من از همون موقع که توی دلم بودی میدونستم که چقدر هوامو داری و مهربونی.قلب

 ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 سرگرمی هرروزت بازی با این سه تا وسیلست: قابلمه ، در قابلمه و یک عدد ملاقه. ساعتها با این سه تا وسیله سرگرمی. فکر کنم آخرش آشپز بشی.

دیگه به سختی می شه ازت فیلم و عکس گرفت چون سریع میفهمی و فرار میکنی...

حالا دیگه ١ سال و ٣ ماهه شدی و هر روز بانمک تر و عزیزتر از روز قبل... 

محصل

04500000١٥ماهه شدی نفسم04500000

04500000١٥ ماهه که لمست میکنیم04500000

04500000١٥ ماهه که قلبمون به تو تعلق داره04500000

04500000١٥ ماهه که دستهای کوچولوت روی صورتمونه04500000

04500000١٥ ماهه که اون صدای قشنگت دائما" تو گوشمونه 04500000

04500000١٥ ماهه که با حضورتو زندگیمون خیلی پربرکت تراز قبل شده04500000

خدایا شکرت.....شکرت که سالم بودیم .....شادبودیم .......خوشبخت بودیم

دنیای زیباخوشتیپ مندنیای زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (54)

مامان حسین
15 فروردین 91 23:33
زهرا
16 فروردین 91 9:30
salam golam 15 mahegit mobarak dooset daram gole man


سلام زهرا جون
هرچی به موبایلت زنگ میزنم خاموشه
تونستی بهم زنگ بزن دلم برات تنگ شده.
خاله زهرا
16 فروردین 91 12:35
ُُُُُُُُسال نوت مبارك گل پسر الهي قربون پسر كوچولوي با نمكمون خاله قربونش كه ديگه بزرگ شده و براي خودش مستقل شده و ديگه مي تونه مثل قرقي دنبال بچه ها بدو بدو بازي كنه بامزه تر از همه كارهات مامان مامان صدا كردنته كه از ته حنجره فرياد مي زني و مامانت رو صدا مي كني و وقتي نگاهت مي كنه مي خندي و مي ري دنبال كار خودت (درست مثل خالت) دعا مي كنم برات كه سال خوبي داشته باشي و بتوني چيز هاي زيادي رو تجربه كني گلم
آرتین خان
16 فروردین 91 13:01
سلام پارسا جونم عیدت مبارک اون تیریپت منو کشته سالی پر از شادی و سلامتی برای شما و مامان و بابایی آرزومندم
مامان پسر خرداد
16 فروردین 91 13:11
خیلی قشنگ نوشته بودی عزیزم . باور کن از وقتی که اینترنت و نمی دونم وسایل دیگه اومده من دیگه ذوق نوشتن و تخیلی بودن رو ندارم نمی دونم چرا اوایل خوب بودم ولی نمی دونم .... خوش باشین یه عالمه بوس واسه پارسای عسلم
مامان پسر خرداد
16 فروردین 91 13:11
راستی یادم رفت 15 ماهیگت مبارگ نازکم.
ملی مامان میکاییل
16 فروردین 91 13:47
وااااااااااااااااااااای چه پست قشنگی
خیلی لذت بردم قلمت عالی بود اما حالا عالی تر شده
15 ماهگی پارسا جونی هم مبارک
ایشالله پست 15 سالگیش و 150 سالگیش
قوربونش برم من با اون کرواتش
سمانه جون شما برای پارسا کمک آموزشی و کارتهای آموزشی استفاده می کنی ؟؟؟


مرسی ملی عزیزم
خیلی محبت داری
نه عزیزم هنوز از هیچ وسیلۀ کمک آموزشی استفاده نکردم ولی هوش و ذکاوت پارسا ماشاا... خیلی زیاده و سریع هر چیزی رو میگیره.شاید از چند وقت دیگه که بزرگتر شد شروع کنم.
محمد
16 فروردین 91 14:07
15 ماهگیت مبارک پارساخان سال خوبی رو براتون آرزو میکنم شاد باشید وسلامت
مامان پارسا
16 فروردین 91 14:28
سلام خانومی....عیدتون مبارک..الهی سالی پر از شادی وسلامتی براتون باشه
مادر کوثر
16 فروردین 91 16:47
سلام عزیزم سال نو مبارک امیدوارم همیشه سرشار از شادی و دوستی باشید ممنون از حضور سبزت گلم
الهام مامان رامیلا
16 فروردین 91 21:30
سلام عزیزم خوبی سمانه جان بخدا همه این کارها رو رامیلا هم انجام میده مخصوصا دستمال پاره کردن رو عاشق اینکاره انشالله که 120 ساله بشی خاله جونم بازم تبریک میگم ای وای اصلا تبریک نگفته بودم مبارک باشه 15 ماهگیت
كاكل زري يا ناز پري
16 فروردین 91 21:58
سمانه جونم پارسا جونم چه با نمك شده من كه از خوندن كاراش خندم گرفت الهههههههههههههي از طرف من كه گاز ازش بگير
مامان نسترن
17 فروردین 91 8:49
سلام . سال جدید مبارک. امیدوارم روزای قشنگ بهاری , کنار مامان وبابا داشته باشی پارساکوچولوی نازم.
مامان ماهان
17 فروردین 91 10:21
به به سال جدید و پست خیلی قشنگ و زیبا با قلم عالی سمانه جون خیلی خیلی زیبا مینویسی واااااااااااااااااای عزیزمی چقدر ماه شدی پارسا جووووووووووووووووونم چقدر کارهاش بامزه اس مخصوصا ریز کردن دستمال که من هنوز با ماهان همین مشکل رو دارم فکر کنم باید با کارخونه دستمال قرار داد ببنیدیم
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 14:56
سلام پارسا جون.عیدت مبارک.عید مامانی صبور و مهربون و عاشق و نویسنده ت هم مبارک.15 ماهگی مبارک باشه.ایشالله 150 سالگی.
دايي حميد
17 فروردین 91 16:53
سلام دايي جون سال نوي شما مبارك باشه ماشالله براي خودت مردي شدي و حسابي بازيگوشي مي كني و با من هم كلي رفيق شدي و از اول عيد به من ميگي مامان،همش منو صدا مي كني و دوست داري به كارهات توجه كنم،فقط اينو بدون كه من مي تونم بهت شير خشك بدم يه وقت توقع اضافي نداشته باشي. سال خوبي رو برات آرزو مي كنم
نسترن
17 فروردین 91 18:11
مامانی خصوصی دارید
مامان سهند
17 فروردین 91 19:51
سلام گلم امیدوارم سال خوبی داشته باشید و رسیدن به آرزوهاتون برام آرزوست. از همدردیتون سپاسگزارم امیدوارم رنگ غم رو نبینید. سال نو بر شما و پسر بانمکتون که یواش یواش داره یه مرد کامل میشه هم مبارک
مامان علي خوشتيپ
17 فروردین 91 19:52
15 ماهگيت مبارك پسر خوش تيپ
نارینه
18 فروردین 91 0:22
به سلامتی عزیزم ... ماشالله برا خودش مردی شده پارسا خان ... خدا نگهدارش باشه
مامان پریسا
18 فروردین 91 1:07
سلام پارسا جون 15 ماهگیت مبارک گلم. ایشالله 150 سالگیتو جشن بگیری. مامانی کیف میکنی با کارای پارسا جون هاااااا. راستی ما هم جشن 17 ماهگی داریم.
زهره مامان آریان جون
18 فروردین 91 1:33
نازشو بخورم من ماهم موقع ماشین سوار شدن همین مشکلات رو داریم. گلم نماز و دعاهات هم قبول.واسه ما هم دعا کن یادت نره
مامان نیایش
18 فروردین 91 13:51
گل پسر ناز الهی همیشه لبات خندون باشه و سلامت باشی مامانی گل ممنون از حضور گرمت 15 ماهگیت مبارک ان شا الله 120 ساله شی
مامانی شیما وحدیث
18 فروردین 91 20:09
سلام سمانه جونم خوبی ؟سلامتی ؟ایشالا که تعطیلات بهتون خوش گذشته باشه حسابی دلم واستون تنگیده بود .جایی هم که بودیم اینترنت نداشتن ومن گه گداری که جایی میدیدم اینترنت دارن ،حمله میکردم به کامپیوترشون تا فقط نظرات رو تایید کنم . عجب وروجکی شده این پسمل مامانی .دلم میخواد ازنزدیک بیام وبخورمش .حسابی ازطرف من ببوسش به خصوص دهن نازنش و .. پست جدید گذاشتم خبرت میکنم
مادر کوثر
19 فروردین 91 7:13
سلام عزیزم. 15 ماهگیت مبارک کوشولووووووووو وای که چه شیرین و خوردنی هستی. بوس بوس
مريم مامان ماهان
19 فروردین 91 7:33
سال نو مبارك 15 ماهه شدنت هم مبارك باشه خاله جون
مامان رضا جونی
19 فروردین 91 10:55
سلام عزیزم چه پست باحالی بود همهء شیطنت های رضام رو اینجا مرور کردم جالب بود برام خدا پارسا جون رو برامون حفظ کنه و نگهدار مامان جون و بابا جونش باشه
مامان کیارش
19 فروردین 91 13:33
مام پارسا
19 فروردین 91 14:48
سلااااااااااااااام عزیزای من.عیدتون مبارک. همچنین 25 ماهگی پارسای گلم هم مبارک ایشالله 100 ساله بشه. چه کارای شیرینی هم انجام میده قربونش برم. بووووووووووووووووس
مامان یسنا گلی
19 فروردین 91 16:07
قربونت برم خاله جون با این شیطنت هات. ممنون خاله جون واسه تبریک تولد یسنا ومتن قشنگتون بوسسس
شکلات مامانی وباباش
19 فروردین 91 16:31
سلام خانومی سال نو مبارک آخه پسر وچه به قابلمه وروجک
مامان آتین
20 فروردین 91 12:50
جیگر این پسملی 15 ماهه رووووووووو بوووووس
مامان ابوالفضل
20 فروردین 91 16:01
سلام سلام سلام سال نو مبارک پانزده ماهه شدن پارسا جون مبارک چه این لباس بهش میاد ماشالله حسابی بزرگ شده این گل پسر
مامان آرياناز
20 فروردین 91 19:27
سلام سال نوی گل پسر و مامانی مبارک همینطور 15 ماهگی پارسا جون .خیلی دلم میخواست عکسشو ببینم ولی برام باز نشد
مامان ارمیا
21 فروردین 91 12:51
عزیزم. عکسشو ببین. چه ماهه با اون کراواتش.
شیدا مامان پارسا
21 فروردین 91 19:38
زهره مامان آریان جون
22 فروردین 91 0:51
مامان محمد گوگولي
23 فروردین 91 19:25
کاش میدانستی دنیا با همه وسعتش بدون عزیزان جایی برای ماندن ندارد. به رسم سپاس نوشتم که بدانی “عزیزی”
مامان گیسو
23 فروردین 91 23:54
سلامممممممم سمانه جونم خوبی عشقم؟ سال نو مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی ماشاا... به این پارسای گلم چه ناز شده شیطون بوسسسسسس
مامان سارینا
24 فروردین 91 9:51
انشالله زنده باشه این آقا پارسای عزیز همینطور شما مامانی مهربون . دوستتون داریم . پارسا کوچولوی ناز رو از طرف من ببوسید
مامان نیایش
24 فروردین 91 10:41
پارسای گل و بامزه من خوبی به مامانی بگو آپ کنه وبلاگت رو دیگه منتظریم هزار تا بوس برای تو و مامانی گلت
محیا کوچولو
24 فروردین 91 13:27
سلام خاله جونی دیگه باید بگم 15 و نیم ماهگی پارساکوچولو مبارک خیلی کارهاش بامزه بود ایشالله همیشه سالم و شاد باشید
رضا
24 فروردین 91 19:46
خاله جون وب پارسا جونم روآپ کن دیگه
مامان سارینا
26 فروردین 91 9:19
سلام خاله جوونم . ممنون که سر زدید . گل پسر شیطون و خوشمزتونو خیلی خیلی ببوسید سارینا هم عاشق قابلمه و وسایل آشپزخونست . فکر کنم بهتره واسشون یه رستوران راه بندازیم
مامان پریسا
26 فروردین 91 18:58
مامان علي خوشتيپ
26 فروردین 91 19:18
خصوصي
سیدمهدی
26 فروردین 91 20:27
داشتم کامنت های سال قبل رو نگاه میکردم که چشمم به کامنت شما افتاد یادش بخیر خوستم یادی ازتون بکنم
منامامان یسنا
27 فروردین 91 19:08
سلام ببخشید دیر اومدم...ماشاالله به توپسر خوشتیپ...15 ماهگیت مبارک گلم...ارزوی من برای تو بهترین بهترین بهترین هاست
زهره مامان آریان جون
28 فروردین 91 23:46
سلام سمانه جون.خوبی؟گل پسرت خوبه؟کجایی چرا آپ نکی کنی پس؟ما هی میایم پیشتون ولی می بینیم هیچ خبری نیست عکس جدید بزار که دلم واسه پارساجونم یه کوچولو شده
مامان آرمان
29 فروردین 91 1:08
سلام دوستان خوب.. امیدوارم سال خوب و شادی را داشته باشید.. خیلی خوش تیپ کرده گل پسر 15 ماهگی هم مبارک باشه....
مامان ماهان
29 فروردین 91 9:53
سلام مامانی خوبی پارسا جونم خوبه
مامان نسترن
30 فروردین 91 9:14
الهی به قول ململ پارسا جون حتی اگه بزرگ شدی دلت صاف وپاک و مخملی باشه
مريم مامان ماهان
30 فروردین 91 9:57
پارسا جونم خوبي خاله؟ مامان پارسا بيا از كارهاي جديد پارسا بنويس دلمون واسش تنگ شده
آرتین خان
30 فروردین 91 14:51
15 ماهگیت مبارک عسل خاله سلام عزیزم این آدرس جدید منه البته با همین آدرس تو نی نی وبلاگ هم هستم http://artinkhaan.blogsky.com www.artinkhaan.niniweblog.com