پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

دنیای این روزای تو ...(16 ماهگی)

1391/2/14 11:58
1,151 بازدید
اشتراک گذاری

 چشمـــــاے مهربون تـــــــــو منو به آتیش میــکشـــــــه

 نوازش دستاے تـــــــــو عادته ترکم نمیــشـــــــه

وجودم

 تـــــــو دل انگیزترین حادثه در عمر منے که وجودت همه از عشق پر است

شکلکهای جالب و متنوع آروین

سلام شاهزادۀ کوچولوی من:

نفسم ،امروز ١٦ ماهه شدی. هر وز که میگذره داری شیرینتر از روز قبلت میشی. بهم خیلی وابسته تر شدی حال دیگه نمی خوای حتی یه لحظه هم از کنارت دور شم. وقتی میرم تو آشپزخونه بدو بدو دنبالم میای و هی منو صدا می کنی و قتی ندونی تو کدوم اتاقم فوری هل میشی و وسط خونه با اون دست و پاهای کوچیک و نازت هی این ور و اون ور میری و دنبالم می گردی. وقتی کنارت نشستم چند وقت به چند وقت سرتو بالا می کنی و نگام می کنی و بهم می خندی و من می فهمم که چه قدر در کنار من آرامش داری.

وقتی هم که خوابی و بیدار میشی یه نگاه به کنارت میندازی و وقتی می بینی کنارت خوابیدم دوباره با آرامش به خواب ناز میری . فرشته کوچولوی من با اون نگاههای معصومت چه قدر شیرینی.

وای که چه حالی داره یاد گرفتی بغل میکنی و بوس میکنی .گاهی اوقات که سرم مشغول کاری گرمه یکدفعه بدون مقدمه میای بغلم و بوسم میکنی و خستگی تمام روز از تنم میره و اون موقع است که من حسابی ذوق زده میشم

آخ که چه کیفی داره وقتی می دونم تو مال منی. مال خود منی . گاهی اوقات خیلی می ترسم ،می ترسم از اینکه انقدر دوستت دارم می ترسم خدا از دستم ناراحت بشه و یه روزی این احساسمو ازم بگیره واسه همین هر روز خدا رو هزار بار شکر می کنم که تو و این حس قشنگ رو بهم داده. عزیزکم عشق مامان به تو تمام نشدنیه.دوستت دارم زندگی منماچ

کاش می تونستم بنویسم اون چیزی رو که از تو میبینم و اون احساساتی رو که عاشقانه از تو دریافت میکنم و یا توصیف کنم اون قلب مهربونتو که نه تنها من بلکه همه کسایی که تورو می شناسن و یا نمی شناسن هم همینو میگن...

خدایا:

تو آگاهی به همۀ اون حسی که تو دلم هست .شکر . شکر . شکر

           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

نازنین من :توی این یک ماهه اخیر حسابی شیرین زبون شدی. با هر کلمه ای که از دهنت بیرون میاد انگار دنیا رو بهم میدن حال باباجون هم همینطوره.

دیگه خیلی چیزا می گی و خیلی حرفا برا گفتن داری...

>>قلباول از هم از چیزی میگم که خیلی خیلی خوشحالم کرده و واسم سورپرایز بزرگی بوده. اینکه چند روز پیش یک دفعه اسم مامان رو صدا زدی و منو صدا کردی: نِمانه(سمانه) ... و من یک دفعه داد زدم و گفتم پارسا جون چی گفتی مامان؟؟؟؟ و تو فرار کردی و از خجالتت بدو بدو رفتی توی اتاقت و منم دنبالت . وقتی گرفتمت اینقدر بوست کردم و چلوندمت که نگو. تو هم خودتو واسم لوس میکردی و قهقه میزدی>>قلب

>>قلبدل مامانی و می بری وقتی چیزی رو تو میخوای و بهت نمیدم، میشینی و توی چشمام نگاه می کنی و سرت رو کج میکنی و میگی:( نِمانه) اونوقت دیگه کیه که به حرف تو گوش نده همه ی زندگیم>>قلب

                           >>قلباسم خودت رو هم به زیبایی هر چه تمام تر میگی ،>>قلب

 >>قلب وقتی صدات بزنیم پارسا، تو هم جواب میدی: تا تا >>قلب

 >>قلبوقتی من صدات بزنم( تا تا) بهت بر میخوره و جوابمو نمیدی>>قلب

>>قلب چشمت و از خواب باز نکرده سلام میکنی و میگی ( تلام)،

همچنین هر کسی که از راه برسه

که من عاشق این ادبتم .>>قلب

تا شماره ٣ هم میشمری و میگی: إ، اٌ ،سه>>قلب

دستای خوشگلتو میذاری روی گوشت و میگی الا ابر ( الله اکبر).>>قلب

اسم بیشتر حیوونارو بلدی و عروسکهاتو صدا میزنی: پیشی، جوجو، هاپو، ....>>قلب

امروز صبح هم یکدفعه بهم گفتی: ( آبّه بده) . و بعدشم گفتی( به به بده )و این واسه من خیلی جای تعجب داشت که تو دوتا کلمه رو کنار هم گذاشتی و ادا کردی.>>قلب

وقتی چیزی کلافت کنه داد میزنی:( اٌه). و جدیدا هم وقتی از پس کاری بر نیای پیش خودت میگی: اٌ بابا ( ای بابا)>>قلب

گوشی رو میگیری دستت اول شماره میگیری بعد میزاری روی گوشتو میگی : الو ..تلام.. اوبم...>>قلب

خلاصه حسابی زبونت باز شده و روز به روزم داری پیشرفت می کنی.

توی ١٦ ماه زندگی با هم خیلی چیزها از هم یاد گرفتیم .

شاید اگه من نبودم ٬ تو همۀ اون چیزی که باید ٬یاد میگرفتی ولی

آموخته های من فقط و فقط با وجود تو میسر شد .

خدایا ممنونتم...

           تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری ششم www.pichak.net کلیک کنید

برای این دوست داشتنت فکرے بکن...
جا نمیشود در من!!!

قلبم

ASR AP

  16 ماهه شدنت مبارک عروسک قشنگم

 

 

بقیه عکسهای پارسا جونم توی ادامه مطلبه

عزیزم تو توی این ماه لذت بازی در پارک و با بچه های دیگه رو بیش از پیش تجربه کردی

و چقدر من از بودن با تو توی پارک و دیدن این همه خوشحالیت لذت می برم

مخصوصا وقتی که تاب تاب عباسی رو با زبون خودت برام می خونی

البته ریتمش کاملا درسته.

اینم از سرسره بازی های تو که تمام لذت دنیاست واست:

همه کسم

فدات بشم من که واسه مامان دست هم تکون میدی که ببینمت

 

اینجا هم قیافت در حالیکه داری شیطونی میکنی :

وروجک من

فدای اون قیافت

اینجا هم طبق معمول تل منو زدی به سرت وشدی پریسا خانوم :

دخمل من

                                   جیگر طلا

نفس مامان    

                                   

و اینجا هم توی پارک کفشهای طفلی باباجون رو برداشته بودی وپا به فرار گذاشته بودی

وروجک

  و چهرۀ معصومانۀ تو وقتهایی که توی خواب نازی 

فرشتۀ نازمشکلک های محدثه

فرشته کوچولو

EmoPackv11_026.gif  چقدر خوبه که روزها با تو شب میشه و شبها در آغوش تو به پایان میرسه  EmoPackv11_026.gif

*زیباترین تصویری كه در زندگیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو ست *
* زیباترین سخنی كه شنیدم سكوت دوست داشتنی توست *
* زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو ست *
* زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار توبود *
*زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودنه*
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

دايي حميد
12 اردیبهشت 91 23:09
سلام جيگر دايي،ماشالله خوب زبون باز كردي و داري دل همه مارو ميبري،امروز هم توي پارك به من گفتي دلام(سلام)آفرين به اين هوشت،به مامانتم بگو قصه نخوره،اين حس خوب حس مادرانست كه توي وجود همه مادرا هست و خدا هيچوقت اين حس رو ازشون نمي گيره مگر اين كه ناشكري كنن. باي باي
مامان پریسا
12 اردیبهشت 91 23:48
16 ماهگیت مبارک باشه عزیزم. افرین گلم چقد کار یاد گرفتی. دست مامان درد نکنه چه عکسای خوشکلی گرفته راستی اگر تونستید یه رای هم به پریسا بدید. مرسی. http://raeenblog.persianblog.ir/post/85/
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
13 اردیبهشت 91 6:06
سلام دوست عزیزم.ممنونم بابت تبریکتون.جا داره منم این روز رو به شما استاد عزیز که به من درس زندگی دادین تبریک بگم. پس امروز و همه روزهای شادتون مبارک. فدای شیرین زبونیات پارسا جون.اومدم که بخورمت ا،أ،سه
مامان نسترن
13 اردیبهشت 91 9:20
امیدوارم عزیزم همیشه روزهای خوبی رو بگذرونی . پر از اتفاقای قشنگ و جدید
زهرا
13 اردیبهشت 91 9:53
salam azize delam 16 mahegit mobarak elahi fadatsham khale ke to in ghadar shirin zaboni golam man har roz be eshghe didane to be veblaget sar mizanam dooset daaaaaaaram
مامان زهرا نازنازی
13 اردیبهشت 91 10:49
سلام عزیزم 16 ماهه شدنت مبارک باشه الهی همیشه در کتار هم شاد و سلامت باشید و از زندگی لذت ببرید ماشاالله عکس هاش هم عالی بود
مامان یسنا گلی
13 اردیبهشت 91 12:33
ای جانم چه شیرین زبون شدی عزیز دلم. دوست دارم خیلی زیاد
آرتین خان خان ایران
13 اردیبهشت 91 14:10
آخ که ماشالا چقدر پیشرفت کردی پارسا جونم همیشه سلامت باشی عزیزم
نارینه
13 اردیبهشت 91 14:31
لذت میبرم وقتی از تمام کارایی که پارسا انجام میده تعریف میکنی ... خدا نگهدارش باشه انشالله
مامان گیسو جون
13 اردیبهشت 91 18:57
ای جانم خدا حافظش باشه ماشاا... خیلی باهوشه اسپند براش دود کن
مامان آتین
13 اردیبهشت 91 19:40
جیگرشو برم که 16 ماهه شدههههههههه فدای شیرین زبونیاش
مامان علي خوشتيپ
13 اردیبهشت 91 20:24
16ماهگيت مبارك عزيز خاله... ماشاالله به اين پسر ناز و شيرين زبون عكسا خيلي زيبا بود
مامان ماهان
13 اردیبهشت 91 22:30
ای جووووووووووونم قربون یمانه گفتنت
خدایی خیلی حال میده وقتی اسم ما رو میگن
پارسا جونم خیلی شیرین زبونی عزیز دلم
سمانه جون پریسا خانمت هم خیلی نازززززززززززززززززززه دوست دارم بگیرمش و بچلونمش ولی حیف که .........
عکسها خیلی خوشگل بود مخصوصا اونی که کفشهای بابایی رو برداشته


مرسی عزیزم قربون محبتت
سمیه
13 اردیبهشت 91 22:49
وای از طرف من بچلونش.خیلی قشنگ حرف میزنه
زهره مامان آریان جون
14 اردیبهشت 91 0:08
ماشالله کلی پیشرفت کردیا.
نمانه جون پریسا اسم خواهر پارساست؟؟؟
چقدر تل بهت میاد عزیزززم



آره زهره جون اگه خدا قسمت کنه
محمد
14 اردیبهشت 91 7:49
16ماهگیت مبارک شاد باشید وسلامت
مامان سارینا
14 اردیبهشت 91 8:30
سلام گل پسر شیرین زبون خوشمزه . 16 ماهگیت مبارک باشه عزیزم انشالله 120 ساله بشی پسر خوب من . ماشالله حسابی هم شیرین زبونی میکنیا آفرین پسر خوب که اینقدر خوب حرف میزنی و مامان نمانه رو خوشحال میکنی . عکسات هم خیلی خوشگل شده خودت خوشگلی دیگه که عکسات خوشگل میشه . خاله جوون وقتی حرفاتونو میخونم دلم واسه دخملیم تنگ میشه اخه صبح ها میام سر کار اونم میره خونه مامانم . واقعا کارهای پارسا منو یاد سارینا میندازه . دوست دارم گل پسری پارسا خوشمل عزیز رو از طرف من خیلی ببوسید
خاله زهرا
14 اردیبهشت 91 15:19
قربون شيرين زبونمون خاله جون انقدر قشنگ مي گي نمانه كه دلم مي خواد حسابي بووووووووووووووووووووست كنم اونم از نوع محكم محكم اميدوارم هميشه تو آغوش مامان مهربونت باشي و از گرماي وجودش استفاده كني دوست دارم گلم
شیرین
15 اردیبهشت 91 2:00
سلام 16 ماهگیت مبارک گل پسر شیرین زبون.
مامان آیهان جون
15 اردیبهشت 91 14:20
سلام پارسا کوچولوی شیرین زبون و جیگررررررررررررررر، 16 ماهگیت مبارک عسل خاله. سلام مامانی مهربون. مثل همیشه پر از احساسات زیبای مادرانه ست، من که همیشه از خوندن وبلاگتون به وجد میام، ساده، زلال و خیلی خیلی زیبا می نویسید
مامان نیایش
15 اردیبهشت 91 15:59
وای چه پست پر محتوا و قشنگی اول بگم که عکس هات خیلی قشنگ بود الهی همیشه لبات خندون باشه و شاد باشی قربون حرف زدنت شیرین زبون آفرین که اسم مامان رو یاد گرفتی و بوس کردن دیگه کم کم باید بهش بگی مامان نمانه دوستت دارم اگه بدونی چه قدر ذوق میکنه همین فردا بهش میگی الهی همیشه سالم باشی پسرشیرین زبون 16 ماهگیت مبارک
مادر کوثر
15 اردیبهشت 91 18:52
الهام مامان رامیلا
15 اردیبهشت 91 20:17
عزیزم 16 ماهگیت مبارک عسلم سمانه جان از اونجایی که این دوتا وروجک یه ماه فرقشونه تمام کارهای پارسا رو که نوشته درک میکنم همه اینها رو رامیلا هم انجام میده ببوسش عسلم رو
محيا كوچولو
15 اردیبهشت 91 22:13
به به چقده شيرين كاري و شيرين زبونيحسابي دل ماماني رو بردي ها شيطون بلا
مامان رها
15 اردیبهشت 91 23:44
تلام عزیز دلم 16 دماهگیت مبارک عسلم میبینم که حسابی شیرین زبون شدی
مريم مامان ماهان
16 اردیبهشت 91 7:42
16 ماهگيت مبارك گل من لحظه اي كه بچه ها آدم رو بغل مي كنن و ميبوسن خيلي شيرينه
مريم مامان ماهان
16 اردیبهشت 91 7:44
چه عكساي نازي خاله جون چه عزيز مي خوابي
ملی مامان میکاییل
16 اردیبهشت 91 17:23
ای جونم خیلی قشنگ بود اونجایی که گفتی وقتی کنارم می شینی سرتو بالا میکنی و نگام می کنی نمیدونم چرا قند رو تو دله من آب کرد غاشق بابای کردنش از بالای سرسره ام الهی همیشه زنده باشی عزیز خاله
مام پارسا
16 اردیبهشت 91 18:45
16 ماهگیت مبارک باشه خالخه جون.ایشالله همیشه مامان و بابا کنارت باشن تا تو احساس آرامش کنی. واقعاً حسی رو که مادرا به فرزندشون دارن رو نمیشه به زبون آورد و توصیفش کرد.یه حس قشنگ و عاشقونه با یه دنیا آرامشه
مریم
16 اردیبهشت 91 20:33
قربون تو گل پسر ناز بشم که اینقدرگلی
سهیلا مامان ادرینا
17 اردیبهشت 91 12:06
ماشالله پسر خوشگلی داری کی بشه دختر منم بزرگ شه بگه دلام ..هههه خدا نگهش داره واستون ممنون که وبلاگ دخترم اومدین بوسسسسسسسس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 اردیبهشت 91 21:31
16 ماهگیت مبارک گلم راستی لباس قرمز خیلی بهت میاد عزیزم.
نگین مامان رادین
18 اردیبهشت 91 1:58
ای جونم 16 ماهگیت مبارک دیگه حسابی اقا شدی و روز به روز هم داری اقا تر و ناز تر میشی ایشاالله همیشه موفق باشی و گل لبخند رو لبهای نازت
آوين
18 اردیبهشت 91 17:00
سلام از اينكه به ما سر زديد ممنونم در ضمن 16 ماهگي گل پسرتون مبارك خيلي نازه
مهرانه مامان مهرسا
18 اردیبهشت 91 18:45
تلام خوشگل خاله ماشاءاله به این شیرین زبونی
مونا (مامان النا)
18 اردیبهشت 91 19:24
سلام عزیزم 16 ماهگیت مبارک. ایشالله همیشه سالم و شاد باشی گلم. ممنونم که به ما سر زدین روی ماهت رو میبوسم پارسا جون
مامان آريا
19 اردیبهشت 91 10:06
جيگر اين شيطون ه شيرين زبون و برم من 16 ماهگيت مبارك عزيز دلم
مامان پریسا
19 اردیبهشت 91 18:16
مامان آرینا
19 اردیبهشت 91 22:41
خیلی عسلی پسری طلا. همیشه شاد باشی
بابای مهرسا
19 اردیبهشت 91 23:01
مبارک باشه مبارک باشه ایشالله همیشه لبتون خندون باشه
زهره مامان آریان جون
20 اردیبهشت 91 1:08
ایشالله قسمتتون بشه. چقدر ازین جمله خوشم اومد:"برای این دوست داشتنت فکری بکن،جا نمی شود در من" واقعا زیبا بود.مثله همیشه
نسترن
20 اردیبهشت 91 14:28
سلام. دلتنگتون بودم... دوستتون دارم
مامان سارینا
20 اردیبهشت 91 16:09
سلام عزیزم، پسر ماهی دارین. خدا حفظش کنه وبلاگ گل پسرتان هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ ظاهری خیلی قشنگه. از لحاظ روحی که وقتی متن های احساسی شما رو نسبت به پارسا جون می خونیم، واقعا روح آدم تازه می شه، خیلی احساساتتون رو قشنگ بیان می کنید. از لحاظ ظاهری هم که واقعا عالیه.... خیلی ماهرانه تمام قسمت های قالب وبلاگ رو با عکس های پسرتون زیبا کرده اید... عزیزم، من زیاد با فوتوشاپ و کارهای حرفه ای برای درست کردن قالب وبلاگ آشنا نیستم. عزیزم می تونید برای دختر من هم، سارینا جونم، یک قالب وبلاگ با عکس هاش بسازید... می دونم که خیلی زحمت داره و خیلی پررویی کردم که چنین خواهشی از شما کردم... می دونم که باید وقت زیادی رو صرف کنید، ولی هر گونه هزینه ای رو که شما بابت زحمتی که می کشید بخواهید، تمام و کمال به حسابتون واریز می کنیم... خیلی دوست دارم، سارینا جونم یک قالب وبلاگ با عکس های خودش داشته باشه.. عزی دلم، ایشالاه که جواب رد به من نمی دی.... یعنی می شه کمکم کنید خواهش می کنم.......
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:28
خانومی گل تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی از همه زودتر بهت می گم روزت مبارک مامان
مامان آرمان
21 اردیبهشت 91 15:12
مادر است چشم و چـــــراغ زندگی مادر است سرچشــــــمه آزادگی مادر است تصویر عشق و عاشقان مادر است نقـــــــــش بلند جاودان روز مادر بر شما مبارک