پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

نامگذاری پارسای گلم...

1389/11/17 12:51
380 بازدید
اشتراک گذاری

    می بوسمش.... می خندد 

    گریه می کند.... قلبم تکه تکه می شود 

     می خندد... زندگی جاری می شود

       به چشمانم خیره می شود... دریای دلم پر از ماهی محبتش می شود

         عاشقانه می بوسمش.... شیرین می خندد

        تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

وقتی فهمیدیم هدیۀ  خدا به ما یه پسر کاکل زریه،  تصمیم گرفتیم واسه گلمون  اسم انتخاب کنیم.  تنها اسمی که به نظر من و باباجون بهترین اسم به نظر میرسید پارسا بود .

پارسا یعنی:

پرهیز کار و با تقوا.

انسان دور از گناه و معصیت.

اصیل ترین نام ایرانی.

 همون موقع بود که اسم قشنگتو روی برگی نوشتمو به قرآن کریم سپردم تا خودش نگهدارت باشه  ماه من.  عزیزترین من هر روز که بزرگتر میشی هر چی بیشتر به چهره ی ماهت نگاه میکنم بیشتر میفهمم که چقدر این اسم زیبا برازندته .

 امیدوارم پارساترین و با خداترین باشی عزیزم...     

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان که ژوان
18 بهمن 89 23:37
قدم نو رسیدتون مبارک انشاله خدا حفظش کنه اسم کاکل زری منم که ژوانه
دايي حميد
21 بهمن 89 21:30
اسمش خيلي نازه،ايشالله كه رسمشم مثل اسمش باشه.
مریم
21 بهمن 89 21:44
انشالله که خدا خودش حافظ پارسا جون باشه