پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

پارسا و سما جون...

1390/4/27 13:44
734 بازدید
اشتراک گذاری

 پارسا جونم دیدم دایی حمید خیلی وقته که وقت نمیکنه وبلاگ سما جون رو آپ کنه .گفتم خودم دست به کار بشم و عکس گل دخترشو تو وبلاگ شما  واسش بزارم تا الان که توی ماموریته و میدونم دلش واسه سما جون خیلی  تنگ شده این عکسها رو ببینه و حالشو ببره... 

فدای خنده هاتون

قربون اون ژستتون

 زنده باشید عزیزای من...

برای ورود به وبلاگ سما جون اینجا کلیک کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان زهرا نازنازی
27 تیر 90 3:34
چقدر نازه هر دوشون ماشاالله
زیبا
27 تیر 90 10:42
سلام با سومین بخش از کارهای خودم (تبریک تولد) به روزم
124
27 تیر 90 11:49
با کلیک بر روی لینک زیر به راحتی در آمد و کسب کنید و در قرعه کشی شرکت کنید http://ads.inpersia.com/users/ref/28804
مامانی شیما وحدیث
27 تیر 90 13:34
سلام مامان پارسا جون .چه عکسای خوشملی از پارساجون و سما جون گذاشتید. اولا ممنون که سرزدین دیگه همیشه منتظرتونم .دوما میتونید به منم یادبدین که چه جوری عکسای دخملیا رو مدل بدم .ممنون
دايي حميد
27 تیر 90 23:46
آبجي جون دستت درد نكنه كه جور منو كشيدي،خستگيم در رفت،قربون جفتشون برم كه دلم براشون لك زده
نازنین نرگس نفس مامان
28 تیر 90 0:57
چه عمه مهربونی خوش به حال سیما جون عکساشون که خیلی ناز شده ایشالا بابای سیما جون از ماموریت بیاد عسلش رو زودتر ببینه
خاله زهرا
28 تیر 90 15:54
الهي قربون جفتتون كه انقدر دنياي زيبا و كوچولوي داريد با وجود شما گل ها ما تو اين دنيا ديگه چيزي كم نداريم .
مامان فرشته
28 تیر 90 16:49
گلم گیسو که به دنیا بیاد دوباره عکس که گذاشتم همین عکس ها رو دوباره می گذارم و رمزو بهت می دم که ببینی قول قول قول
مامان ابوالفضل
28 تیر 90 19:28
الهی، فدای دو تا فرشته کوچولومون برم من چقدر ماشاالله هر دوشون نازن
آرتین خان
29 تیر 90 0:59
سلام عزیزم با کمال میل رای خواهم داد این پارسا و ماشین لباسشوییش منو کشته7
سيدمهدي
29 تیر 90 3:01
_$$ _$$$$ _________€€€€€€€€$ ______€€€€€€€€€€€€€€__ ____€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ ___€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ __€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€_ _€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ $$$___$$$___$$$___$$$___$$$ _°_____°______° _____________€سلاممممم _____________€باااااااااااااااااااا _____________€چترررررررررررررررر _____________€.زيرررررررررررررررررر _____________€..باران به اتنظارتممم ____________€€بدو بيا آپمممممممممممم.
مامان رها
30 تیر 90 14:57
سلام مامانی پسرتون خیلی نازه من هم رای دادم و با اجازه لینکتون کردم
مامان ماهان
3 مرداد 90 23:58
چقدر نازن خدا حفظشون کنه