پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

تدارک برای تولد بابا جون

1390/5/13 13:49
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام هستی مامان:

زندگی

خوبی شیطونک من؟ الاهی من فدای اون شکل ماهت بشم دردونه.ماشاالله هرروز داری خوشگلتر میشی نفس من.

 گل مامان منو ببخش به خاطر کم کاری های این چند روز. آخه من از جمعه ی پیش تاحالا مریض و بی حال بودم و فشارم هم خیلی پایین بود.تا نرفتم دکتر و کلی آمپول و سرم نزدم هم خوب نشدم.

به خاطر همین هم خیلی نتوستم درست و حسابی به تو برسم و ازت مراقبت کنم. . بیشتر کارهای شما افتاده بود گردن باباجونت. دستش درد نکنه ماشاالله یه تنته به همه ی کارها میرسه و از پس همه چیز بر میاد.

 

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عزیز دلم: فردا تولد بابا جونه.همینطور هم تولد هفت ماهگی شما.به سلامتی دیگه میخوای بری توی هشت ماه. از خواب که بلند بشی میخوام حاضرت کنم تا با هم بریم ببینیم واسه باباجون چی میتونیم بخریم. سر راهمون هم باید واسه شب گل و شیرینی بخریم و کلی کار دیگه هم داریم. باید حسابی خونرو مرتب کنم و یه افطاری و  شام خوشمزه هم بزارم.

میبینی پسرم منکه همیشه یک هفته جلوتر کادو میخریدم حالا کارم شده دقیقه نود.

زودتر بریم که کلی کار داریم.

خیلی دوستت دارم همه ی امید و آرزوهای من...

نفسمی

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سحر
13 مرداد 90 9:40
سلام سمانه جون تولد بابای آقا پارسا مبارکککککککککککککککک مرسی که سر زدی یه ماچ ابدار واسه پارسای خوشگللللللللل
کاکل زری یا ناز پری
13 مرداد 90 10:26
مبارکه مامان سمانه الهی همیشه خوش باشید. خدا بد نده حتما" از گرمای هوا حالت بد بوده به خودت برس عزیزم باید به فکر خودتم باشی
ملی
13 مرداد 90 16:00
آخی عزیزم ایشالله همیشه سالم باشی بلا به دور باشه ازتون دسته بابا جونی درد نکنه ، تولدش هم مبارک باشه همیشه سایش بالا سرتون باشه
نگين
13 مرداد 90 17:27
سلام مرسي عزيزم كه سر زدي .
مامان شیدا
13 مرداد 90 18:58
سلام سمانه جون خوبی؟ ممنون که به ما سر میزنی عزیزم.پارسا جونم خوبه؟ خدا بد نده عزیزم چرا کسل بودی؟مواظب گل پسر ما باشیاااااااااااااااااااااااااااا
مامانی شیما وحدیث
14 مرداد 90 3:16
سلام عزیزم خوبی مامانی .خدابد نده چرا انقدر بی حال بودی بلا به دور . تولد بابایی هم مبارک .امیدوارم همیشه با تنی سالم وعمری طولانی درکنارشما باشه وبادلی خوش درکنارهم باشید .
خاله زهرا
14 مرداد 90 13:45
قربونت برم شيطون بلا ، انشا الله روزي برسه كه خودت تنهايي بري براي مامان و بابا كادو بخري گل من
مامان ماهان
14 مرداد 90 15:14
ای وااااااااااااای سمانه جونم خدا بد نده بیشتر مراقب خودت باش عزیزم الهی که زود زود خوب بشی
مامان آریان جون
15 مرداد 90 0:24
هفت ماهگیت مبارک گلم.چقدر جیگرشدی خاله