پارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـمپارسا جـ❤ـونم ، نفسـم ، عشقـم، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه سن داره

ღஜღ پارسا کوچولوی مـــــــا ღஜღ

2ماهگیه گل من و واکسن

1389/11/12 14:01
605 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه آسمونم:

امروز یعنی ١٤ اسفند ما شما به سلامتی دو ماهت تموم شد و شدی یه پسر ناز ٢ ماهه.

دیروز با باباجون رفتیم واکسن دو ماهگیتو زدی اللهی برات بمیرم که چه دردی کشیدی  پاهای کوچولوت خیلی درد گرفت اما گل من مثل همیشه مقاوم و صبور بودی و خیلی گریه نکردی.

بعد رفتیم خونه ی مامانی و آقاجون اونها هم که خیلی نگرانت بودن حسابی ازت مواظبت میکردن.تا شب هم بهت استامینفون میدادیم و مرتب دمای بدنت رو چک میکردیم آخر شب هم یه کمی تب کردی ولی خدا رو شکر تا صبح خوب شدی و دمای بدنت عادی شد.

عزیزترین من: این اولین باری بود که صورت خوشگلتو اینقدر بی حال میدیدم همش خواب بودی و ناله میکردی و من دلم خیلی گرفته بود همش  برات دعا میکردم تا زودتر خوب بشی

 گل من اینو بدون که ما  همیشه مثل چشمامون ازت مواظبت میکنیم و حاضریم به خاطر سلامتی تو هر کاری بکنیم.

اینم عکس نازت وقتی از خواب بلند شدی با کلی درد ولی مقاوم و استوار: 

   

قلب دو ماهه شدنت مبارک عزیزمقلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله زهرا
16 اسفند 89 18:45
الهي قربونت برم خوشگل خاله كه انقدر مقاوم هستي انشاء الله هميشه سالم سلامت باشي گلم ، مي بوسمت
دايي حميد
18 اسفند 89 0:47
الهي قربونت برم دايي،اينقدر بايد ازين واكسنا بزني تامثل بابات مرد بشي،ناراحت نباش...